08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Ninja 300'ün fiyatının Avustralya'da Ninja 250'yle aynı olduğunu söylüyorlar.
kaynak:http://www.cbr250.net/forum/other-mo...-2013-a-9.html
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Selam arkadaşlar
Sizleride bekliyoruz, Pazar akşamı kimseye söz vermeyin.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Arkadaşlar herkese merhaba.
Ninja 250r forumunun çok sıkı takipçisiyim, sanırım 343 sayfanın minimum 300 ünü okudum. Sizlere sessiz bir şekilde eşlik ettim bugüne kadar.
Kasım/Aralık ayı gibi bende sıfır Ninja 250r almak istiyordum, araştırdım, ölçtüm, biçtim ve kendimi tamamı ile buna konsantre ettim. Lakin daha sonra 2013 Ninja 300r'ın geleceğini öğrendim. Tabi daha büyük heveslerim oldu, bunların yanında huzursuz olduğum konularda..
2013 300r'ın çıkış tarihini gün be gün takip ettim. Bugüne kadardı herşey, Avusturalya'da, Avrupada satışa sunuldu. Tabiki fiyatı eski Ninja 250r ile aynıydı. O kadar sevindim ki sizlere anlatamam. Kararımı hemen vermiştim. Kesin olarak Ninja 300r alacaktım.
Dayanamayıp hemen Z-Moto soğanlık'ı aradım(kendim de soğanlıkta oturuyorum) bir hanımefendi çıktı telefona, cumartesi günü şubenize geleceğim, 300r hakkında bilgi almam mümkünmüdür diye sordum..
Gelecek haftaya 300r şubemize ve diğer bir kaç şubeye gelmiş olacak dedi. Çok heyecanlandım gerçekten. Sipariş alıyormusunuz dediğimde, evet alıyoruz dedi.
O ana kadar herşey mükemmeldi lakin hanımefendiye Avusturalyada bugün satışa çıktı ve takiben avrupada da, fiyat olarak Ninja 250r ile aynılar değil mi?? diye sorduğumda, maalesef yanıtını aldım...
Bildiğiniz gibi ülkemiz ÖTV,MTV si çok daha farklı bir yapı içerinde kendini korumaya çalıştığı için, hanımefendi fiyatın 7000/7100€ olacağını ve bu fiyatın ABS olmayan modeller için geçerli olacağını söyledi. Önce inanamadım ve tekrarlamasını rica ettim. Tekrar edince kendisi; gerçekten büyük bir hüzün ile, haftasonu görüşmek üzere diyip telefonumu kapattım.
Şu anda gerçekten çok huzursuz hissediyorum, sormak istediğim tek bir soru var;
Buradaki herkesin motosiklet ve fiyatları konusunda daha tecrübeli olduğunu düşünerek,
Sizce 7100€'luk fiyatı geri çekerler mi?
Hepinize teşekkürler, keyifli forumlar.
Furkan.
waaaay yeni ninja 300 de kaydırmalı debriyaj var. Şaşırdım valla ciddi bir standart olmuş bu sınıf için.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
sadece debriyaj kaydirmali degil yalniz
merhaba arkadaşlar, 3 ay önce satın aldığım motorumu büyütmek amacıyla satıyorum; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9142879/detay/
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
@furbyd
Türkiye'de 250cc üzerine 37% ötv uygulandığı için, adamlar eski ninja 250'yle aynı vergisiz fiyattan satsa bile son tüketici fiyatı %27 civarı fazla olacaktır. Bu konuda yapacak birşey yok. Gerçi eski ninja 5000 euro olarak verilmiş. Ninja 300 fiyatının 6350 euro civarı olması lazımdı. Verginin dışında da fiyatı arttırmışlar.
Bence o değil de, çoğu kişi Hyosung Gt250R'a yönelicek.
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
Yeni kasanın fiyatlarını sizden öğreniyorum yinede yazılanlara göre ülkemize gelmeden fiyatı kesin belli olmicak ama dediğim gibi Hyosung Gt250R satışları tavan yapıcak bence. 10 15 hp için hadi 20 hp olsun, kimse 15/16.000 tl para vermez o motora. Veren illa ki olacaktır. O kişilerde durumu çok rahat olan eli cebinde giderini pek düşünmeyen kişiler olacaktır tahminimce. Bu söylediğimle yanlış anlaşılmam umarım.
Gt250R'ın Ninja 250R'dan aşağı kalır yanı yok bence. Bakımları yapıldıktan sonra çokta güzel kullanılır o motor. Kendinize bile doğru düzgün bakıp beslenmediğiniz zaman hasta oluyorsunuz. Gt250R'da özenle bakıldıktan, bakımları aksatılmadıktan sonra taş gibi bir motor. Kimilerinin kafasında aaaa bu motor krank kırıyordu ben bunu almam düşüncesi olsada, hamallık gibi düşünün bütün gün çalışıp didinin, her türlü ağırlığı kaldırın gücünüz, sabrınız tükensin o ufacık 1 kiloluk poşet bile size 20/30 kilo gibi gelir yığılırsınız yere. Kaldı ki motorda öyle gazı dibine dayayıp saatlerce o şekilde devam ederseniz o motorunda gücü sabrı tükenir bir zaman sonra bir yerinden mutlaka taviz vererek bozulur. Gt250R alan bazı bilinçsiz kişiler kendilerini 600/1000cc SS bir motor üzerinde zannedip Allah ne verdiyse sıkıştırıyorlar motoru. Tamam kendini 600/1000cc üzerinde zannetmen normal, motorun maşallah'ı var kalıbı boyu,posu,sesi (Kendi emsallerini göre çok güzel bir sesi var.) yerinde ama unutulmaması gereken ayrıntı o motor bir 250cc. Malesef bizim insanlarımız egolarının önüne geçemeyip yenik düşüyorlar. Böyle olunca da taş olsa dayanmaz bence.
Gt250R kullanıcısı değilim. Farkina çalışanı,servis görevlisi yada bu marka, motosiklet ile en ufak bir bağı bulunan biriside değilim. Ufak yaştan (12) gelen bir merak üzerine motosikletler hakkında bilgi birikiminin büyük olduğunu düşünüyorum ve şuanda Motorlu Araçlar Teknolojisi üzerine eğitim görmekteyim. Bu saatten sonra kawasaki o fiyat aralığında motor getirirse Türkiye'de kendini kaybeder ve hayal kırıklığı yaşar. Fakat bizim insanımız kendini markaya kaptırıp benzine,elektriğe,suya,doğalgaza yapılan dudak uçuklatıcı zamlara ses çıkarmayarak bu motor içinde sesini çıkarmayıp, tepki göstermeyip, aaa kawasaki canım olucak o kadar diyip alırsa bizi, TÜRK MİLLETİNİ afedersiniz ama daha çok enayi yerine koyarlar.
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
kawazaki genel olarak honda ve yamahanın çok gerisinden satış rakamları olarak.bu kucuk motor sınıfındaki ninjayı eğer o bahsettiğiniz fiyata satarlarsa.kawazaki iice geriler.yaşadığım yer olan Antalya eski kasa ninja 250ler bile alcam diye bahsedince napacan kawayı ne alınır ne satılır son kullanıcısı olursun düşüncesi var hep.bide o fiyatlarda satarlarsa düşünemiyorum.tek silindirli o cıbırın satışları biraz artar ama bahsettiğiniz gibi hyo çok fazla satmaya başlar.kawayı seviyorum ama Türkiyede durumu içler acısı.hondayı hiç sevemedim pcx 150 dışında.ah yamaha 250 yzf çıkarsa ah.6500 euroya bile alırım
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
Yamaha yzf125R'ın sıfır fiyatı 9.500 tl iken onun 250'liliği en az 16/17.000 olur. O paralara kusura bakmayın ama motor almam. Gider çürük çarık bir 250cc alırım. Motoru ölmemiş olsun bakımını yapar 1 sene kullanıp emekliye ayırır ordan da kısmet olursa 600cc'liğe geçiş yapılır. Ama ülkemizde motor almak artık hayal olmaya başladı yani. Sonumuz nereye gider bilmiyorum.
alışana kadar geçiş motoru olarak GT250R son derece tatmin edici ve ulaşılabilir fiyatlara sahip ve dayanıklılık olarak hiç de öyle krank felan kırmıyor adam gibi binip bakımını yaparsanız vidası bile oynamıyor... benim de babamın fabrikası değil hyosung ama gerçekler bunlar... illa ki kawasaki daha kaliteli daha sağlamdır ama 250 lik motorda bana çok çok yetti hyosungun kalitesi hiç arıza yaşamadım 170 km hızları da gördüm 130-150 ile devirli de kullandım rahat rahat gidiyor... hız sevmediğim halde 250 lik motora doydum yani bir süre sonra gerçekten 250 lik yetmiyor sonrasında zaten 300 lük motor kurtarmaz yani 600 lükten aşağısı kesmez... sonuç olarak 300 lük de geçiş motoru olacak ve geçiş motoru fiyatına (6300-7000 euro gibi fiyata) 2. el tertemiz 600 lük makina alınır ki yüzde 95 oranında ülkemizde motorcuların izleyeceği yol budur ve bu olur... ben hız sevmediğim ve hızdan korkup çoğu kere basmadığım halde 250 lik motora (2010 ve 2012 model GT250R sahibi oldum) inmem diye bindim ve gidip 0 aldım ama çok da gezmediğim halde (toplamda 2.000+5.000 km) yani 9 ayda (6 ay 2010 modele bindim 3 aydır da 2012 en son kasalardan kullanıyorum) doydum... 300 lük kawasakiyi satmayıp uzun yıllar binmek üzere alanların en az yarısı da bu motora doyacak ve 600 lük isteyecektir buna eminim yani demek istediğim geçiş yapmamak niyetiyle alsalar da bir süre sonra gerçekten yetmeyecek 600 lük arayacaklar... honda da gidip almam markaya aldanıp, tek silindir performanssız ve racing kullanımdan uzak sadece sport görünüşü olan makineye 10.000 vermek de yazık... bence GT250R şu şartlarda en mantıklı tercih, kawasakide de yok bu racing oturuş ve kullanış pozisyonu denedim ve tat alamadım... düzgün bakmış ve kullanmış biri olarak söylüyorum sıkıntı yaşamadım vida bile gevşetmedi motor yani kalitesiz felan değil krank kıranlar arıza yaptıranlar kendi mallığından kaynaklanıyor emin olun, performans ve gidiş iyi, size vereceği zevk/keyif karşılığında (ki kawasakiden de hondadan da zevkli sürüş pozisyonu olarak) bütün bunların yanında fiyatı makul geçiş motoru için ne çok ne de az... bunları yazıyorum ama gidip pat diye önünüze gelen GT250R için atlamayın... dediğim gibi mal (bilinçsiz demek istiyorum) kullanıcılar da az sayılamayacak derecede çoklar aramızda o yüzden ne alırsanız alın 2. elde ince eleyin, dikkat edin... he daha kawasaki kalitelidir vs. doğru zaten kimse inkar etmiyor benim para var diyen gidip alır ister sonra bedavaya satar ister satmaz kimseye birşey dediğimiz yok ben sadece kendi görerek, yaşayarak, tecrübe ederek öğrendiklerimi paylaşmak istedim... şunu da söyleyeyim 600 cc ye geçmeyecek, 5-10 sene gibi uzun yıllar düşük cc de kalacak olsam yine gider bu şartlarda kawasaki ya da honda yerine 0 ya da temiz ve modelli GT250R alırdım... burdan honda ya da kawasaki alanlara gönderme yapmak istemiyorum bütün yazdıklarım görüp yaşadıklarım sonucu oluşan şahsi kanaatim... herkesin parası da zevki de tercihleri de tabii ki kendini ilgilendirir ve birşeye karar veriyorsanız mutlaka kendi içinizdeki sesi dinleyin benim ya da başkasının yazdıklarını değil; sadece söylenenleri dinleyin, düşünün, tartın kendi terazinizde ve aklınıza en yatan şeyi belirleyip son kararı hep kendiniz verin bu sadece motor için geçerli değil her konuda geçerli... herkese kazasız, sıkıntısız ve keyifli günler/sürüşler...
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
Aslında dediklerin gerçekten mantıklı,
Kawasaki Honda ve Hyosung bu pazardaki boşluktan yararlanarak iyi bir atılım ile 250CC lik motorlara SS kategorisinde önderlik yaptı, aslında Honda ve Kawasaki her ne kadar tam bir SS olmasa da, kendi isimlerini ve kalitelerini göz önünde bulundurarak Hyosung'dan daha fazla fiyatlar yazıp ürünlerini sattılar..
Alan arkadaşlarımız memnun değiller mi? Tabiki memnunlar. Bu bir zevk işi ve herkes sonuçta zevki için paralarını veriyor karşılığında tatmin oluyor. Aynı zamanda motorlar da gerçekten çok kaliteli ve sorunsuz denilebilecek düzeyde.
Lakin bir geçiş motoru süreci yaşayacak isek, dediğin gibi Hyosung GT250R bence de gayet yeterli ve gerek fiyatı gerek yedek parça bolluğu ile çok olumlu. Olması gerektiği gibi bu tarz motor kullanıcıları arasında hafif tatlı atışmalar olacaktır fakat motorları iyi yapan da kötü yapanda bu atışmalar değildir. Bu tamamı ile benim görüşüm.
İstenileni veren bir alet, bu sadece motosikletler için geçerli değil; kişiyi istekleri doğrultusunda doyurabiliyor ise yeterlidir.
Bugünkü kur ile Kawasaki Ninja 300r 7100€ yani yaklaşık 17.000TL'ye tekabül ediyor. Bu tabiki de bizim ülkemiz için geçerli bir fiyat, bu fiyat için sadece firmayı hedef almak ta yanlış olur aslında. Asya, Avrupa, Amerika'da Ninja 300r'ın Ninja 250r ile aynı fiyatlar üzerinden sürüldüğünü göz önünde bulundurur isek bence ülkemiz için aynı şartlar geçerli olsa idi, kullanıcılara sunulmuş gayet makul bir teklif olurdu.
Sonuç olarak, Kawasaki'nin satış polikasında ülkemizin MTV sorununu göz önünde bulundurup buna göre hareket etmesi gerekirdi. Gayet satabileceği birşeyi şu an satamıyor hale geldi ve satış primlerini eğer kullanıcı Racing tarzı bir motor ile başlamak istiyor ise Hyosung'un üzerine salmış oldu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)