Şimdi ne olacak anlamadım,250cc bildiğimiz Ninja artık Türkiyeye gelmeyecek 300cc yeni bir motor yeni görünüşüyle mi gelecek?
Şimdi ne olacak anlamadım,250cc bildiğimiz Ninja artık Türkiyeye gelmeyecek 300cc yeni bir motor yeni görünüşüyle mi gelecek?
kursat, ya bize ne dersin o kadar şikayet maili attık bi de haklısın bu foto fotoshop gibi orta kısım şimdiki ninjadan ön ve kuyruk da büyüklerinden monte gibi yarın bu da doğrulanırsa bak sen :p
atilla, pardon
çağrı, görünen o
beyler motorumu bugün itibariyle aldım ... motor çarşambaya elime geçicek hayırlısıyla biraz pratik yaptıktan sonra küçük çaptaki gezilerle başlıcam sizlerle...
sizden bi konuda yardım isticem alıcağım ekipmanlar aşağıdakiler lütfen yardımcı olun ...
nolan kask n85 gözlüklü
richa mont
ve eldiven hakkında bi bilgim yok tavsiye alabilirim lütfennn ACİLLL ...
yarın noterde işim var sonra tekrar bayiye gitcem
Ne anladım ben o işten... Hadi Amerika/Avrupa için mantıklı diyelim de, Türkiye'de 50cc için 3-4 bin TL fazla verecek adamın zekasıyla ilgili yorum yapmak istemiyorum. Bu durum motor hacmi vergi sınırının değiştirilmesiyle aşılabilir, ancak tek bir model için benim bildiğim hükümet böyle bir düzenlemeyi asla yapmaz.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
valla o 300cc ler gelirse z moto ya çok pis beddua ederim
250 300 400 kawasaki b.kunu çıkarmaya mı başladı ne
15 bin tlye 300 cc satacaklar öyle mi?
600 rr alır adam ikinci el
z motonun türkiyedeki 251 cc den alınan ötv den mtvden haberi yok herhalde
# motosikletle.blogspot
tusubasa sen al 600 rrını da kurtulalım artık bukadar kötüledin kawasakiyi yetmedimi ? kawasaki müdürleri oturdular ağlıyorlar şu anda bende onlara eşlik edicem birazdan
Avrupa'da başlangıç cc/güç sınırlaması 2013'de 400cc/ 47bg'ye yükseliyormuş. Bir arkadaş söylemişti forumda ama kulaklarımızı tıkamayı tercih ederek hata yaptık. O zaman herşeyde Avrupa'yı kıstas alan hükümet vergi sınırını 300 veya 400cc'ye çıkarmalı. Ancak firmalar bunun için ciddi ciddi lobi yapmazlarsa ben olacağına pek ihtimal vermiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:01 ----------
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Dijital kadran bizi bozar.
Aprilia RS 250 GP Nº1
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
Selamlar arkadaşlar,
Ehliyet olayını da hallettim ve bugün tam olarak aranıza katıldım Ümraniye, Çapa arası 1. köprüden gelmek gibi bir deneyimim oldu. Honda güvenli sürüş 1 ve güvenli sürüş 2 hazırlık eğitimlerini aldım. Araba kullanan biri olarak trafik yer yer sinyalsiz dönenler yüzünden çok zorladı.
Şimdi dört sorum olacak:
1.si 2. el aldığım motorumda lastik olarak Michelin Pilot Road var, yeni gibi duruyor. Bu tek hamurlu bir lastikmiş. Bazen hatalı vites değiştirmeler ve sert frenlerde arka tarafın sallandığını hissettim. Arka freni de fazla kullanıyorum sanırım bir iki kere fren ciyaklamasını duydum. Sizce lastiği Diablo Rosso 2 ile değiştirmeli miyim?
2. sorum ise evin oradaki garaja girerken yaşadığım olay. Acemiliğin de büyük etkisi var bence ama zemini de hiç gözüm tutmadı. Garajın girişi çok dik ve 1 kat aşağı iniliyor, yer kaplaması apartman içlerinde kullanılan garip (içinde ufak ufak 4-5 mm lik renkli parçalar olan) betondan. Tırtık falan yapmışlar ama inerken ilk düşüşümü yaşayacaktım neredeyse. Kayarak indim aşağı kadar. Önerisi olan var mı?
3. Bir de kesin birisinde service manual ve user manual vardır. Dropbox a atıp paylaşabilir mi? Motor'un bütün bilgilerini öğrenmek istiyorum.
4. Motor şuan 17000 km civarı. Servise ne zaman götürmem gerekir?
Teşekkürler şimdiden.
Lastiklerin km si önemli. Vites düşürünce kilitlenmesi normal. Arka freni motor yatıkken kullan sadece düz yolda çok basma. Üretim tarihi 4 yılı doldurmuşsa yenisini alman gerekir.
Kontrollü bir şekilde yavaş ve debriyaj gaz vites e dokunmadan in sakince.
Aldığında kaç km de idi ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
1. Frenlemede ön ve arka fren birlikte sıkılır arka hafifçe sıkılır ön fren de yavaş bir şekilde "limon ezer gibi" sıkılır.
2. O tarz düz bir yolda ben de düşüyordum neredeyse lastiklerde tutuş çok kötü oluyor.
4. Bakımlar her 5000km'de bir diye hatırlıyorum.
Tavsiyem altın elbiseli adamı ve twist of the wrist'i izlemendir.
HEr şey Güzelde şu plakanın böyle durması bütün güzellikleri örtüyor.
Hondaaaaaaaa
haklısın aslında ...
ama yok orda durması daha ii hatta biraz daha camurlanmasını bekliyorum okunmasın..diğer motorumun plakası takılı idi ters yönden radara cok girdim hep ceza böle iii
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)