arkadaşlar.. peşin peşin alınmayın dedim.. ama benim sıkıntım 3 mesajımada uzun süre cevab yazılmaması.. eğer kimse bilgi sahibi değilse bu topigin anlamı ne??
en azından bu topiği açan arkadaş düzenli olarak soruları yanıtlamalı..
cbr 125 topigindeki arkadaşımız düzenli olarak mesajları kontrol edip cevab veriyor bilgi sahibi değilsede yönlendrme yapıyor..
bence topic bu şekilde herkese faydalı olabilir..
bunlasr benim düşüncem kimse kırılmasın lütfen, yalnızca bu ortamın herkes için faydalı olmasını istiyorum
Onur.. Huzur.. Gurur..
Mavi olan kısım: Olabilir yani ne olmuş ? Kimse kimseye cevap vermekle mükellef değil ki burada. Herkes gönüllülük esasınca bildiklerini paylaşıyor zaten.
Turuncu kısım: Bilen biri elbet birgün gelir yazar, ama sırf sen sordun diye hazır olda 5 kişi bekleyecek diye bir kaide yok.
Kırmızı olan kısım : "Oha!" diyebiliyorum sadece. Sanırım cümlenin sonunda yükleme gelen "meli, malı" ekinin ne anlama geldiğini bilmiyorsun. "Yanıtlamalı" dediğin zaman, o kişinin senin bahsettiğin işi yapmak gibi bir zorunluluğu olduğu anlamı çıkar. Ama o kişinin böyle bir sorumluluğu yok farkındasın değil mi ?
Cbr 125 başlığındaki arkadaşımız Görkem (ve diğer arkadaşlar) en üstte de yazdığım gibi gönüllülük esasıyla yapıyorlar bu işi. Yoksa onlar yapmasa kimsenin oraya yazmak gibi bir sorumluluğu yok.
Sen de kırılma, biraz sert algılayabilirsin yazdıklarımı, ama bilmeni istedim
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
sen bana muhalefet oluyosun da bilader...
oha sözcüğünün ne anlama geldiğini sen biliyomusun???
ben fikirlerimi yazdım sende fikirlerini efendi gibi yazsaydın saygı duyardım ama kusura kalma yazdıkların yakısmamış..
daha fazla uzamasını istemiyorum.. buranın amacını daha da saptırmaya gerek yok... biraz saygı.. bu konu bnm için kapanmıstr.. yanlış anlayan arkadaşlar kusura bakmasın...
Onur.. Huzur.. Gurur..
ninjacılar yakıt durumları nasıl ??
ben bu aralar 150 kuruş yakıom km de..3,3 tl benzinle sizde durumlar nasıl?
Okan KETENCİ
ßazı rüyalar görülmeye,ßazı gerçekler yaşanmaya
değerdir.En güzel gerçeğimsin,gördüğüm en güzel rüya sensin.........:salut:
Ninjacılar aşağıdaki iki güzel site var
Bu sitede parça resimleri ve fiyatları var, Örneğin 25tl lik yağ filtresi burada 11tl Referans alınabilir.
http://www.babbittsonline.com/pages/.../Kawasaki.aspx
Not: Shipping pahalı küçük parçalar için uygun olmaz, ama büyük parçalarda işe yarar gibi görünüyor.
Bu sitede de çok güzel konular ve anlatımlar var. Yağ değiştirilmesinden, hava filtresine, egzoz testlerine(Tüm Modeller) vs.
http://www.kawiforums.com/ninja-250r/
Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km
Selam arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım. İzmirde ikamet ediyorum. Geçirdiğim manik depresif sonucu babam bana bir ybr 125 aldı(kim tavsiye ettise anlından öperim). O aletin tepesine binince ne bozukluk kalıyor ne üzüntü dünyalar benim. Hani pek çok yerde yazmışsınız "onun rüzgarını alınca adamdan hayır gelmez" diye. Gerçekten öyle benim sonun 1300 cc lere kadar gider. Yanlız aklımda birkaç soru var ve tecrubeli arkadaşlardan tavsiyeler bekliyorum
1. Şu an 2000 km yi bulan sürüş deneyimine sahibim(önümde sinyal vermeden dönen beyinsiz araba şöförlerinden kırmızı ışık ihlallerine kadar) bundan sonraki motorum 250cc ninja olacak sizce uygun mu?
2. Kış aylarında soğuk sizleri nasıl etkiliyor? yoksa motorunuzu garaja mı çekiyorsunuz (deneyimimi yaz aylarında kazandım) çünkü ben izmir çanakkale arası hep gidip gelmeyi planlıyorum
3. Ailem bir dağ köyünde yaşıyor ve ilçeye gelip giderken 50km 50km deneyimimi kazandım. uzun yollada dikkat edilmesi gerekenler neler?
4. Uzun yollar için kişisel donanımım ne olmalı? (kıyafet, kask, ıvır zıvır)
kullanmaya başladığım ilk zamanlarda iletilerinizi okudum ve çok yararı dokundu. Şimdide hem bu motorsikletin uzun yol perfoırmansını hemde incelikleri ile ilgili olarak beni yeniden bilgilendirirseniz mutlu olurum
Hepinize kazasız belasız bol karizmalı sürüşler dilerim
arkadaşım motor hakkında bilgi verecek kadar tecrübem yok..
ama ben antalyada 365 gün motor kullandım (bazı günler çamurlu suda yıkandık ama buda tuzu biberi)
motordan düşmeyen adam yoktur.. henüz düşmemiş adam vardır.. onun için korumalı bi mont eldiven ve iyi bir kask şart....
125 cc den sonra alabileceğin en uygun motor bu.. yalnız Çanakkale rüzgarlıdır.. ufak motor rüzgarda sallanır aman dikkat et.. benm bu konuda kötü tecrübelerim var)
umarım motoruna kavusursun..
saglıcakla kalın..
Onur.. Huzur.. Gurur..
4 aydır kullanıyorum ve trafikteki seriliğini çok seviyorum.ben henüz 2000 km yapmadım senin kadar tecrüben yok ama biraz başıma gelenlerden anlatayım.Yeşil olduğu için çok dikkat çekiyor.ilgi ve alakaya hazırla kendini.millet önüne atlıyor motora yakından bakmak için. 0 km almanı tavsiye etmem rodajı çok zor. çok ağrılı geçiyor.
Bende rodajda assosa gittim geçen ay tatile.bolayırda rüzgar çok etkiliyor.ama bi enduro kadar savrulmadım.bunun dışında kışın binmeyi düşünmüyorum üzerindeki orjinal gelen IRC marka lastikler sert hamurlu olduğu için yol tutuşu kötü. suda çok kayıyor.yurtdışındaki forumlardan okuduğum kadarıyla 6000-8000 km dayanıyormuşlar.biter bitmez lastik değiştirmek lazım.kolay kolay mekanik arıza çıkarmayacak dayanıklı bir motor izlenimi verdi bana.
Büyük araçlara dikkat et. ben assos yolunda bir otobüs ve bir minibüs yüzünden 2 defa kaza tehlikesi atlattım.ayrıca tırlarda rüzgarıyla çok sorun çıkarıyorlar.araçlara fazla yaklaşmamak lazım.
hep koruma, tam koruma(kask,mont,pantolon,dizlik,bellik,ayakkabı)
Try not.Do or do not.There is no try. (Yoda)
her sabah Çağlayan karkolundan aşağı inerken karşılaştığım yukarı çıkan siyah bir 250 r var...egsoza napmışsa çok komik bir ses çıkıyor...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Haklısın bende 2 hafta önce ilk kazamı yaptım hemde o kadar dikatime ve hızımın 30 km olmasına rağmen. Sakat olduğunu bildiğim bir virajda hafif yavaşlamak için arka frene dokundum anam ne göreyim arka lastik hırs yapmış ön lastitğin yanına doğru geliyor. bende haddini bil al diyip yatırdım motoru= sol kalçada cürükler sağ bacakta çok hafif 2 sıyrık. 4 gün topallaya topallaya dolaştım. sanırım lastiklerde sorunu var ybr 125 in.
Hell storm çok teşekkür ederim. özellikle lastikler ve ilgi alaka ile yazdıkların için bende seriliğe bayılıyorum özellikle ışıklarda seri olan bir motorsiklet ile metal yığınının arasından sıyrılıp elveda demek accayip güzel. rodajı çok ağrılı demişsin bu konuyu açar mısın? ben biras eski kafalıyım bu konuda. illa da sıfır illada sıfır diyen akıllılardanım desem yeri var.
::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
maximum hizi kac yaptiniz ve ne kadar sure maximumda gittiniz*
deneyen arkadaslar varsa paylasirlarsa sevinirim
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
dostum nasıl 1 depo ile 370 km yapıyosun? ben en fazla 260-270 gidebiliyorum? bir sorunmu war benimkinde yoksa dewirli kullandığım içinmi bu kadar fark oluyor? (şehir içi kullanım için)
maximum hizi kac yaptiniz ve ne kadar sure maximumda gittiniz*
deneyen arkadaslar varsa paylasirlarsa sevinirim
diye sormustum
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)