Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Ağustos 2012, 03:10
#6461
Reklamlar
-
04 Ağustos 2012, 04:19
#6462
ejlover adlı üyeden alıntı
Artik hala polemik yaratan arkadaslar ne kadar sacmaladiklarini gormustur herhalde. [/CENTER]
Eleştri yetisine sahip olmak güzeldir, denemeni tavsiye ederim.Yapıcı eleştri tabiki..
boyut karşılaştırmasında bahsedilen olayı anlayabilmen için 3modelide ivmelenmesini, frenajını, virajını denemek gerek..
Sonuçta grenajlı motosiklet genelde görselliği için seçilir.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
04 Ağustos 2012, 10:52
#6463
ccman adlı üyeden alıntı
Oktaaayyyy hastasıyıımm dedee!!!!! olm çok güzel değilmi yaa!!!
Beyler elbette piyasaya yeni çıkacak olan bir ürün her zaman soru işaretidir.. Ama kawa, honda, Duca, Bmw, Yamaha..vb gibi pazara yön veren firmaların kötü bir ürünü piyasaya süreceklerine inanmıyorum.. Özellikle Duca ve Kawa bu konuda daha hassaslardır.. Nedenine gelince; Kawa, Duca, Aprilia ve hatta Ktm gibi firmaların yollarda görünen başka araçları yok.. Uzmanlıklarıda Motosiklettir. Bununla birlikte Kawa yı bunlardan da ayıran bir başka faktör sahip olduğu üstün teknolojidir çünkü bu adamlar uçak motorundan, ağır sanayi iş makinalarına, Hovercrafttan, uzay teknoloji üssüne kadar pek çok şey üretmektedir. Bugün motosiklet üretmeseydi belkide çok azımız kawasaki markasını biliyor olacaktır çünkü adamların başlangıçtaki amacı motosikletleri ile halk arasındaki marka bilinirliğini arttırmakmış. Sonrasında bakmışlarki motosiklet iyi gidiyor onada ciddi yatırımlar yapmaya başlamışlar..
Bu yüzdendir ki Kawa ya olan aşkım.. şimdi yazının başına dönecek olursak bu markalar kötü motor yapmazlar aga sadece birbirleri içinde üstün yada zayıf yönleri vardır. Sizce milyon dolarlaca arge parası harcamış köklü bir firma viraja giremeyecek, akselerasyonu zayıf, duramayacak...vb bir makinayı piyasaya sürüp hem ciro hem prestij kaybedermi? cevabını siz verin.. saygılar..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
04 Ağustos 2012, 11:04
#6464
noooluyor burda!
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
04 Ağustos 2012, 12:27
#6465
dosstuummm!!! dönmüşsün.. özlettin valla..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
04 Ağustos 2012, 15:45
#6466
wolrath adlı üyeden alıntı
polemık dedıgın sunulan fıkırler ıse elbette ınsanlar her motorun eksısını artısını tartısacak.bunu sacmalık olarak gormek,marka fanatıklıgı ve komık oluyor.
kawasakının Tr dekı z-moto sansızlıgı , motordakı fazla yakıt tuketımı,otomarsan kadran,parca fıyatları vs gıbı eksıkler ve tabı kı %20 etıket fiyat farkından dolayı honda pazarı yonetıyor suan.
yenı kasa ıyı guzel eyvallah ama sadece kadranı degıstırıp , 2 de grenaja cızık atmakla offf muazzam kawacı olacak herkes demek bıraz yersiz bence
hele kı telafuz edılen 7000euro gıbı rakamlar kawaya 250cc pıyasasında suankı durumunu bıle ozletır bence. bıkac sene ıcınde de ıtalyanlara döner ninjalar
sadece "tıp" dıyorsak suan da guzel motorlar var (yzf125-gt250r gibi...) hersey tıp olmadıgı ıcın de ınsanlar secımlerını dıger modellerde kullanıyorlar dogal olarak.
Ali Feyizoğlu adlı üyeden alıntı
Eleştri yetisine sahip olmak güzeldir, denemeni tavsiye ederim.Yapıcı eleştri tabiki..
boyut karşılaştırmasında bahsedilen olayı anlayabilmen için 3modelide ivmelenmesini, frenajını, virajını denemek gerek..
Sonuçta grenajlı motosiklet genelde görselliği için seçilir.
Benim kasteddigim sacma sapan marka fanatikligi yapan kisilerdi zaten. Niye herkes uzerine alindi yanlis anladi anlayamadim :(
Ayrica su an Yamaha kullanicisiyim, ne diye Kawasaki marka fanatikligi yapiim. Ayrica iki markayi da kullandigim gordugum kadariyla kotu yanlarini da durustlukle aciklayan biriyim
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
04 Ağustos 2012, 16:30
#6467
işin kötü tarafı,heriflerin memlekette motorlar piyasaya çıkmış millet deniyor kurcalıyor,bizim memlekette kawasaki zaten 4 senedir fuarlara katılmamakla beraber bu motoru nezaman getiriceği meçhul seneye mart-nisan aylarında fuar oluak muhtemelen gene kawasaki katılmayacak nebiçim biyerde yaşıyoruz anasını satim
-
04 Ağustos 2012, 17:08
#6468
Beyler el birliğiyle bi tane bayii de biz mi açsak? Fuarsa fuara gideriz. modelse model getirttiririz
-
04 Ağustos 2012, 17:48
#6469
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Bende tam 2 hafta önce hyo'mu satınca artık 250 cc'nin tıraktör sesinden kurtuldum(Son iki sezonu iki farklı hyoyla gecirmiştim), daha da bulaşmam, makineye de benzinede parayı basar 600lük 1000 lik bi alet alırım diyodum.Da bu tasarım nasıl bişey böyle ya, al 0 km ömür boyu bin, o kafa tasarımı nedir öyle ya ! Gösterge sorunsalı giderilmiş, performans/kalite desen zaten tavan.... Cok pis aklımı celdi, yakından inceliceğim anı ve fiyatını bekliyorum.
Bi yandanda kendime inanamıyorum, koyu hyo fanı birisi olarak, başka bi markanın 250 liğini almayı... Ama naapalım oda düzeltsin artık o 2 tane üst üste dondurma topu kafayı..
http://motomalaya.net/blog/wp-conten...inja-250r1.jpg
Traktör buysa bizde istiyoruz
http://www.youtube.com/watch?v=pXLCRszuhkI
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
04 Ağustos 2012, 22:08
#6470
bu 2013 model turkiyeye sorunsuz sadece siyal ve yeşil renk olmadan yani mesela beyazda eklenerek gelirse ve fiyatı 13000 nin altında olursa 250 ccde honda mı kawamı hyo mu tartışmasını bitirecek bi motor ;)
az önce honda cbr 250 forumuna girip sataştım biraz :D
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
04 Ağustos 2012, 23:17
#6471
ejlover adlı üyeden alıntı
Benim kasteddigim sacma sapan marka fanatikligi yapan kisilerdi zaten. Niye herkes uzerine alindi yanlis anladi anlayamadim :(
Ayrica su an Yamaha kullanicisiyim, ne diye Kawasaki marka fanatikligi yapiim. Ayrica iki markayi da kullandigim gordugum kadariyla kotu yanlarini da durustlukle aciklayan biriyim
Yanlış anlaşılacak bir cümleydi yada satırlarda öyle gözüktü o zaman, sende kusura bakma
Bizimde istediğimiz kawa nın yada 4büyük japonun sport touring, orta sınıf, ekonomik bir motosiklet yapması.Çünkü bu motor Türkiyeye hitap ederdi.. neden 250cc derseniz, ötv saolsun.
Fakat 4büyük japonun derdi Türkiye piyasasını sallayacak bir motor yapmak değil tabiki.Ninja 250R motosiklete, kaliteli ve hoş görünümlü bir aletle başlamak isteyenler için bir başlangıç-geçiş motoru.Onun için selesi normalden alçak, boyutu ufak tefek olacaktır büyük ihtimalle.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
04 Ağustos 2012, 23:23
#6472
ejlover adlı üyeden alıntı
Oooo videolar da dusmus tam oldu valla. Artik hala polemik yaratan arkadaslar ne kadar sacmaladiklarini gormustur herhalde. 250cc'de Z-moto fiyati sacmalamazsa olay bitmistir
Hocam ne sacmalaması, benim ilk yorumlarıma bakın, 250 cc den elimi ayağımı cekmeyi düşündüğüm halde alet kafamı karıştırdı dedim, o kadar heycanlandım.E kalıbı kücük geldi o cbr la yanyana geldiği resimde ve bütün kafamda canlandırdığım motor yıkıldı gitti resmen.Eleştiriye acık olun biraz.
viper17 adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=Qo2gC3Sbly8&feature=plcp
Bak buda benim kısa süre önce sattığım hyo'm.İlk 10 saniyeyi izle, daha doğrusu dinle.
Şimdi sana nasıl anlatiyim bilemedim, cift silindir motora istersen 10 bin tl ye özel egzoz yaptır, alıcağın ses hic bi zaman 4 silindir 600 cc bi motordan cıkan sesin tırnağının kiri olamaz.
Cünkü o her viteste her devirde adeta cığlık atar, F1 yarış araclarından farksızdır.. Bizim cift silindir traktöre alacağımız iyi egzoz ise sadece sesi toklaştırır eğer biraz kaliteli bişeyse o par-par-par aralıklarını kısaltır ve buda bazı viteslerde bazı devirlerde kaliteli ses sunar o kadar.
-
04 Ağustos 2012, 23:32
#6473
Görkem_ adlı üyeden alıntı
Hocam ne sacmalaması, benim ilk yorumlarıma bakın, 250 cc den elimi ayağımı cekmeyi düşündüğüm halde alet kafamı karıştırdı dedim, o kadar heycanlandım.E kalıbı kücük geldi o cbr la yanyana geldiği resimde ve bütün kafamda canlandırdığım motor yıkıldı gitti resmen.Eleştiriye acık olun biraz.
http://www.youtube.com/watch?v=Qo2gC3Sbly8&feature=plcp
Bak buda benim kısa süre önce sattığım hyo'm.İlk 10 saniyeyi izle, daha doğrusu dinle.
Şimdi sana nasıl anlatiyim bilemedim, cift silindir motora istersen 10 bin tl ye özel egzoz yaptır, alıcağın ses hic bi zaman 4 silindir 600 cc bi motordan cıkan sesin tırnağının kiri olamaz.
Cünkü o her viteste her devirde adeta cığlık atar, F1 yarış araclarından farksızdır.. Bizim cift silindir traktöre alacağımız iyi egzoz ise sadece sesi toklaştırır eğer biraz kaliteli bişeyse o par-par-par aralıklarını kısaltır ve buda bazı viteslerde bazı devirlerde kaliteli ses sunar o kadar.
4 silindirle kimse kıyaslamadı ki zaten. Ayrıca 4 silindirli 250 cc ler eskide kaldı
Ses isteyen 4 silindirli alsın dediğiniz gibi
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
05 Ağustos 2012, 09:49
#6474
Arkadaşlar öncelikle merhabaÇok ama çok uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım
2007/05 - 2008/08 askerlik,
ardından 2008/11 - 2012/08 dünya turu...Belirli periyotlarla,çok kısa sürelerle de olsa Türkiye'ye izine geldim.Ama inanın öyle kaptırmışım ki kendimi hayatın akışına,aklıma ne motor
geldi ne de motorlu herhangi bişey (belki de yaptığım işten dolayıdır) Neyse selamlaştık,sarıldık,öpüştük gelelim mevzuya.
Bu ninja 250r denilen aleti Ocak ayında Arjantin/Rosario'da gördüm ve büyük aşk işte tam da o zaman başladıYani öyle bir gözüm kaldı ki,
yanımdan Aguero geçip selam verse oralı olmazdım heraldeÖrümcek adam rengindeydi (kırmızı,siyah,beyaz,örümcek ağı felan kendi dizaynı mı ya da
bilmiyorum öyle bi modeli varmı satışta).Bu motoru almayı ciddi ciddi düşünmekteyim.Ama bu sene olur,ama bir daha ki sene olur.Fakat siz kullanıcılarından,yani ilk ağızdan birşey
öğrenmek istiyorum.İşim dolayısıyla minimum 6 ay (bazen 7ye-8e felan sarktığı olur) yurtdışında oluyorum.Türkiye'ye sadece bu süreçten sonra 1,en fazla 1 buçuk aylığına
gelebiliyorum.Motoru aldıktan sonra kapalı bir yerde (apartman giriş,kömürlük,garaj vb) yerde saklasam,geldiğimde nefes alıyor şekilde bulabilir miyimYa da geldiğimde bana
sıkıntı çıkarmaması için ne gibi önlemler almalıyım? Bu konuda 3 - 5 arkadaş bilgisi dahilinde yorum yaparsa,kafamdaki 40w ampul yanar,aydınlanırım diye düşünüyorum
Bilgisini esirgemeyen arkadaşlara,kardeşlere,abilere şimdiden teşekkür ederim.
NOT : Uzun zaman sonra selam sabah bölümünden değilde,bu topicden daldığım için hata yaptıysam affola
-
05 Ağustos 2012, 13:53
#6475
Herkese merhabalar, henüz motorum yok,
25 senedir otomobil kullanmaktayım, motorlar hakkında bilgilenmeye çalışıyorum, Ninja 250 lik hoşuma giden modeller arasında,
Site içeriğini uzun bir süredir inceliyorum, bu konunun hemen hemen tüm sayfalarını okudum,
bazı sorularımın cevaplarını buldum, Forumu kirletmemek adına bugüne kadar üye olmadım,
genel olarak belirteyim, acilliyet olmaksızın; hiç bir emek sarfetmeden, incelemeden forumlarda defalarca dile getirilmiş bir konu hakkında soru sormak pek şık olmuyor açıkçası,
Bu benim şahsi düşüncem,
Sefir67 arkadaşım, Senin belirttiğin hususta da, bildiğim kadarıyla bu hususta otomobillerle motorlar arasında pek bir fark oluşmaz,
Çok uzun süre kapalı ortamda-garajda tutulan klasik otomobillerin bulunduğu ortamlar, oksitlenme ve paslanmayı önlemek için,
özellikle kışın ısıtılır, eğer rutubetin çok yoğun olduğu bir bölge ise, yazın da nemli ortamın
oluşmasını engellemek üzere havalandırılır,
Kesinlikle hava almayan bir malzemeyle (naylon - muşamba hava almayan yelken bezi gibi..) otomobilin üzeri örtülmez,
sanırım bu husus motorlar içinde geçerli olacaktır,
Bir de benim bi sorum var, şimdiden teşekkürler,
Ben Ninja 250R leri çok sevdim ama diğer taraftan Honda İnnova125 ler le de ilgileniyorum,
Sizce, trafikte hangi motorla seyir daha güvenlidir, görüş açısı, fren mesafesi, kaza riski, trafikte farkedilebiklirlik,
rüzgar etkisi, yanından geçen araçlardan ekileşim, dengenin daha rahat sağlanması açısından vs... yönlerinden,
Benim tahminim eğer doğru ise, Şehir içi düşük hız ortalamasında kullanımda Honda İnnova, Şehir içi trafik hızının yüksek olduğu
yollarda Ninja250, Şehir dışında Ninja 250R,
farklı bir düşüncesi olan varmı dır acaba merak ettim, kusura bakmayınız bilmediğim için teyit etmek istediğim bir konu bu,
Saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------
Bu arada belirtmeyi unuttuğum bir husus,
Ejlover ve Ccman arkadaşlardan da çok şey öğrendim, ayrıca teşekkür etmek istedim,
Motorlarını değiştirmelerine rağmen bilgi ve terübelerini bu topikte paylaşmaya devam etmeleri övgüye değer...
Özellikle ejlover arkadaşın modifiye zevki de süper, bi motorum olursa desteğini talep etmek isterim açıkçası, hayırlısı..
Kalın sağlıcakla...
-
05 Ağustos 2012, 22:56
#6476
AyhanTR33
öncelikle meraba,sorularına genelleme olarak cevap vereceğim;öncelikle motosiklet sürücüsü olmak istiyorsun bunun sebebini kendine sormalısın senin temel olarak bir motosikletten ne gibi faydalanmak istediğine bağlı motor seçimin.örn;kalabalık bir şehirde trafikten kurtulmak kendine zaman ayırmak istediğin görmek istediğin yerlere seyahat ederken motor kullanmak istemen,bir tarz değişikliği,farklılık istemek vs vs....daha bi kamyon sebep sayabilirim aslında,buradaki her bir arkadaşımın kendine göre bir seçim sebebi var,almak istediğin motor konusunda tarzını kendin belirlemelisin yukardaki benzer sebeplere dayanarak.ninja zaten sağlamlık konusunda kendisini ispat etmiş bir motor ama şunu unutmamalısın tarz SS yani süper sport tarzına yakın bir motor,yakın diyorum çünki turig ve ss arasında bir tarz aslında kendine göre eksi artıları var almak istediğin motor ile alakalı çok fazla bilgim yok ama seçimlerin konusunda bir şey hoşuma gitti iki motorda aynı tip lastiklere sahip,benim scooter ile pek aram yok nedense o tip motorlara binince kayıp düşecek hissine kapılıyorum,ki düşüp kafa kol kıran çok arkadaşım oldu belki ondandır.innova şehir içi işe git gel tarzına uyan bir motosiklet (bence) ama ninja ile gerekirse uzun yollarada vurabilirsin kendini.en güzel tarafı da buradaki bir çok arkadaşım binlerce kilometre yaptı ama yolda kaldım diyeni görmedim.innova kalır demiyorum ama motor hacmi ve tarz bakımından sanki daha çok kahveye git gel motoru gibi geldi bana .ninjanın kendine has bir tarzı var şekil olarak diğerinden daha agresif biraz daha sinirli bir tip arkaya aldığın kişi için uzun yol işkence (uyuz olduğun birini arkana aldığında ona verdiğin eziyettten keyifte duyabilirsin o da başka konu )
innova ile şehir içinde dolmuş bile yapabilirsin.125 ve 250 cc yakıt farkı ama katagorisinde kimseye papuç bırakmaz kapıştığın kişilerin alırsın anahtarını.kimileri parça fiyatlarından bahseder de 3 liralık motorla 12 liralık motorun parçası da aynı değil,olmamalıda zaten.
trakya da bir söz vardır "ne kaaa ekmek o kaaa köfte" deriz
daha bi ton şey yazardım da kısacası şu arkadaşım;işin içine yakıt ı koyarsan ninja ya hiç bulaşma derim haaa arada yakıt/performans olayına girersen ninjayı tek geçerim.yine yukardaki söz gelir aklıma...elinin altında 33bg dursun illa bunu sonuna kadar kullanacaksin diye bir kural yok.sen araba kullanıcı olduğun için sana yakıt ile ilgili sarfiyatı da senin dilinden yazayım.ninja güncel kullanımda km başına 160 krş yakar,arada gazladın yardırdın 20 krş daha önce bu konu ile ilgili 100km de 3.5-4 litre gibi sarfiyatlar açıklanmıştı.mesela bir örnek daha sana r6 ile de yine senin dilinde normal kullanımda 26 krş yaktım.ama elimin altına r6 var... bu değildir ki şimdi haaa bu motor 600cc bu çok yakar ! yaktırmaaa gaz sendeee..biri gelip çevirmiyor o kolu.ben 100 km de 6 litre de yakarım 12 litre de bana kalmış bir seçim.ama gerektiği anda o motor içindeki eşşekler o kadar çok işe yarıyor ki işin o keyfi bir başka.
az önce Tekirdağ dan geldim peşime bir 5.20 takıldı model aynen TİKİ.yol verdim geçti artçım var kimse ile sidik yarıştıracak halim yok.tabi yol durumuna göre bunu geçtim önüm dolu gelmiş arkadan selektör yapıyor bende trafiğe uymuş gidiyorum.e şimde be angut önüm açık ta benmi gitmiyom önümdeki araçla da aram 10 metre konvoy şekli yine sağa geçtim "olm bak git "dedim.baktım sağa geçti beni emniyete gitmeye zorladı.bi de el kol hareketi....o an benim motordaki eşşeklere dedim haydeeee breeee ya Allah.önce arkasından soluna geçtim aynasına bi yumruk kapandı ayna.. bi orta parmak sonrasında dedim biraz da adrenalin.dehhhh dedim eşşeklere.koptum geldim.şimdi bu gibi hanzoları ya bırakıcan geçip gitsin ya da iki aragaz çekip suratına bakarken gazı kapatıp bi yerlerinle gülerek ardında bırakıcan.
şimdi empati yapalım innova ve ya ninja olsa altında, bazen beladan uzaklaşmak için kopmak gitmek gerekse hangisi seni yolda bırakmaz ! o anda yakıt senin için önemlidir.yansın motor dersin.ya da biri sana hareket çekip uzayıp gitse önünden!para mevzu bahis olur mu o anda ? bunlar biraz da ego ama sonuçta motor da egomuzu tatmin ettiğimiz bir araç değilmidir ? herkez sana zaten yakında ölecekmişsin gibi bakmaz mı .bin dersin derler ki" hayatta binmem".sen binmeee, ölünce binersin,sen git arabana otobüsüne bin diyorum.
keyif senin para da senin.sen otur düşün taşın bu işten ben ne kadar keyif istiyorum diye kendine sor cevabını verince de kalk git kafandaki motoru al derim.çünki O nu almazsan keşke diğerini alsaydım diye kendi kendinle kavga etmezsin hayatta.bu gibi seçimlerde akla ilk düşen senin için en doğru seçimdir bunu unutma ;)
kısaca demiştim ama çok kısa olmuş,bi daha uzun yazarım
yoldan geldim yorgunum çoktüm pc başına yazarak dinlendim..ne alırsan al senin için "gerekeni" al....dedi ben sana
şimdiden hayırlı olsun
saygılar
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
-
05 Ağustos 2012, 23:02
#6477
Ninja kullanicilari ninjalarin tekerleklerini buyutmek mumkunmudur ? Birde kaca patlar
[COLOR="#FF0000"][U][I][B][/B][/I][/U][/COLOR]You don't Need Anything To Enjoy Life,You Already Have A Life To Enjoy Everything.
-
05 Ağustos 2012, 23:07
#6478
sefir67 arkadaşım
internette "uzun süre kullanılmayan motosikltet bakımı" yazarsan bi ton sayfa var .ayrıca ninja bakımını (yemini)esirgemezsen yıllarca seni sırtında taşıyacak bir motor.seninde aklına düşmüş bir kere nincaaa aşkı kafana göre bir renk seç al motoru.denizlerde telefonundaki resimlere açıp açıp bakarsın , ya da uğradığın sahil şehirlerinde kızlara gösterirsin.
sana da hayırlı olsun yeni motorun.;)
örnek link: http://www.uzmantv.com/uzun-sure-kul...i-nasil-olmali
soldereminem adlı üyeden alıntı
Ninja kullanicilari ninjalarin tekerleklerini buyutmek mumkunmudur ? Birde kaca patlar
teker büyütmek mi sebep ? yani kafanda bu soru nerden oluştu onu söylersen bir fikir beyan edelim...
tekerleri genişletmek olmasın o soru ?
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
-
06 Ağustos 2012, 00:00
#6479
Bende Ninja'ya çok heveslenmiştim ama kısmet yeni kasaya beklemeye devam
-
06 Ağustos 2012, 04:15
#6480
durango adlı üyeden alıntı
Bende Ninja'ya çok heveslenmiştim ama kısmet yeni kasaya beklemeye devam
aynen. ailem bu sene motosiklet almadı diye sevineceğim hiç aklıma gelmezdi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler