sağolasın rio_mavi.seninde gönlündeki olsun.
ne desem boş arkadaşlar.kısaca hepinizin bildiği gibi Alet işte.kısaca;
beni 250r dan sonra rahatlatan şey sıkıştığında uzayıp giden bir makine sürmek,virajdaki rahatlık,sürüş sırasında pozisyon gereği rüzgardan daha az etkinenmek,zaten pozisyon yatar biçimde.süspansiyon 250r dan çok çok iyi.hoplayan zıplayan yok arkada.
ama 250den sonra da sıkıntı yapan şeylerde var;özellikle öyle kuryeler gibi zırtpırt langır lungur gidemiyon
sıkışık trafikte açan fan ve sıcaklık,buna şehir içi değil uzun yol lazım kısacası.Allahtan benim ev iş arası E6 otoban.sıkıntı yok.yani 250r ile şehir içindeki rahat hareket kabiliyeti bunda elbette yok.bir de sele 6cm yuksek 250r dan.benim boy1.80 bacak ancak değiyor yere.hani öyle yarım gaz aralara gireyim sağa yatır sola yatır aradan geç iki ayak yerde sürterek yavaş git,falan filan biraz zor bunda.çıkıcan ana yol otobana kuğu gibi süzülüyor.rodaj süresince EXUP ( egzozu, motor devrine göre açılan ve kapanan bir supapla egzoz gaz akışlarını ayarlayarak motor verimliliğini artırmaktadır.) 10bin d/d dan sonra devreye girdiği için bunun en güzel egzos sesinden mahrum kalıyorsunuz.o ses için 1600 km gitmek gerek.
yakıt için bir şey söylemek zor rio sonucta 250r da ki mantıkla aynı, basarsan yakar basmazsan yakmaz.250r ilk deposunda 7 litre yakmıştı.bunu bilemiyorum daha 100km oldu.ama aklımda kalan izmir -çeşme arasında bastınmı (ibre 285) 1 depoya yakın yakıyordu
şimdilik söyleyeceklerim bunlar.
saygılar