ejlover
zaten konunun ana amacı senin rahat durmayıp zaten o motor u modifiye edeceğindir.bu anlamda sana benimki sadece bir tavsiye.aradaki fiyat farkı zaten sana geniş bir ürün yelpazesini açacaktır.
mesela;istersen git r1 kafa al uydur illa sol sağ ayrı yanıyor gibi simetrik işlerle kafanı yorma.sök kafa yı çiftli ampul tak ikisine de uzun kısayı tek tek bağla ikisine de ,araya bir role bitti.gösterge yerinin üstüne de bir 10.1" tablet resim olarakta koy r1 göstergesini al sana motor
) neyse o işin şakası.
sonuçta sende benim gibi motoru aman satarken orjinalliğini bozarsam para etmez mi takıntısında biri değilsin.böyle olmasını istiyorum yaparım mantığındasın.
bana da bazen diyorlar abi şimdi sen bunun lastiklerini değiştirdin ya bu şimdi çok yakacak elbet bir bildiği vardır capon un ,ya da bu egzost için de gecerli.kawa yapmış ama akrapovic te modeline uygun yapmış.satıyor,yoshi de aynı.(benim bir merak ettiğim konuda şu arkadaşlar arasında son zamanlarda revaçta olan TİGER marka egzos,bunun bir ölçüm değeri motor performansına bir + & - varmı yok mu bir diagramı varsa şuraya koysun biri de merak ettim bende.fiyat olarak az para değil 500 e yakın para demişler.)
şimdi 500 e tiger mı yoksa 1000 e akrapovic mi ? ikinci eli var mı vs vs.(konuyu hortlatayım
)
marka olmak kolay değil bu piyasa da yılların tecrübesi gerekir.kalite ve güven servis vs vs."hatırlarsanız bir dönem KVK olan telefonlar daha iyi para yapardı piyas da" GİBİ...
"akıl ve mantık bazen heves ve istekleri dizginlemeli,iyi yi ve kötü yü bizzat kendin yaşayarak öğrenir insan ,kendi yaşamadan başından geçmeden anlayamaz " derdi bi abim
ne alaka derseniz aklıma geldi dedim,dedim ve gittiiii