Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5121

    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    evet onları da dinledim..kötü değiller ama benim kulağıma two bro daha hoş geliyor )..bence çok fazla takma, her durumda 250cc den alınacak en iyi sesleri veriyorlar bence..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5122
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ic ice yuksek devirde calisan pek cok metal parcayi, ek yerlerini birbirlerini silercesine gecen yuzeylerini dusunun. Bu motorlar test haricinde calistirilmadan size geliyor. Tum bu parcalarin yavas yavas birbirlerine alismasi gerekiyor zamanla. Bu alisma doneminde asiri zorlanir ya da yuksek devir cevirirseniz birbirine surtunen v.s. yuzeyler normal calisma toleranslarinin uzerinde yipranir, cizilir, hasar gorur.. Bu da motor omru basta olmak uzere, sikistirma oranlarinin azalmasi gibi performansin dusmesine neden olan pek cok sikintiya neden olur. Pistonlar, motor blogu, segmanlar, valfler, eksantrik milleri v.s. v.s. tum parcalari sifirdan alacak halimiz olmadigi icin su ilk 1,600km'yi sabirla gecirmekte fayda var ilerde pisman olmamak icin.

    Pek cok onde gelen pahali motorlarin kullanma kilavuzuna bakin su ibare yer alir: 'Rodaj donemi bir motorun omrundeki en onemli evredir' denir ve belirtilen kilometrelerde zorunda kalmadikca belirtilen devirler asilmadan kullanilmalidir diye devam eder ;)


    Aynen oyle bi iskence hocam. BEnimki yaklasik 1 ay surdu ve bittigi gunki sevincimi arkadaslarim bilir. Bittiginde motorun degerini daha iyi anliyorsunuz ve gaz acip da zorlamaya redline'larda dolanmaya kiyamiyorsunuz. Pek cok kisi buna dikkat etmiyor nasilsa saticam diyip. Ama satsaniz bile bu satacaginiz kisiye karsi sorumlulugumuz bence motorun ilk sahibi olarak. Ama ne yazik ki bu mantalitede kisi sayisi cok az oldugu icin su an ikinci motorumu da sifir aliyorum el mahkum.
    Ayrica yazmayi unuttum. Motorlar yeni oldugu icin uretimden kaynakli cok kucuk capaklar olur. Motor calistikca bunlar parcalardan ayrilir ve yagin icinde serbest dolasir motorun her yerine gidebilir. Bu yuzden de ilk bakim cok erken ve daha yag ozelligini kaybetmeden yapilir. Bu parcalar yuksek devirli kullanimda motora zarar verir. Bu zararlar da performansla ilgili olan kismi birebir ayni model ayni araclardan biri digerini kullaniciyi degistirerek denesenizde surekli geciyosa bunun da nedeni o motorun duzgun rodajlanmis daha bakimli olmasindan kaynaklidir.
    oNRaCe ve dreamkiller bunu beğendiler.

  3. #5123

    Üyelik
    07 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R (2012)
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ic ice yuksek devirde calisan pek cok metal parcayi, ek yerlerini birbirlerini silercesine gecen yuzeylerini dusunun. Bu motorlar test haricinde calistirilmadan size geliyor. Tum bu parcalarin yavas yavas birbirlerine alismasi gerekiyor zamanla. Bu alisma doneminde asiri zorlanir ya da yuksek devir cevirirseniz birbirine surtunen v.s. yuzeyler normal calisma toleranslarinin uzerinde yipranir, cizilir, hasar gorur.. Bu da motor omru basta olmak uzere, sikistirma oranlarinin azalmasi gibi performansin dusmesine neden olan pek cok sikintiya neden olur. Pistonlar, motor blogu, segmanlar, valfler, eksantrik milleri v.s. v.s. tum parcalari sifirdan alacak halimiz olmadigi icin su ilk 1,600km'yi sabirla gecirmekte fayda var ilerde pisman olmamak icin.

    Pek cok onde gelen pahali motorlarin kullanma kilavuzuna bakin su ibare yer alir: 'Rodaj donemi bir motorun omrundeki en onemli evredir' denir ve belirtilen kilometrelerde zorunda kalmadikca belirtilen devirler asilmadan kullanilmalidir diye devam eder ;)


    Aynen oyle bi iskence hocam. BEnimki yaklasik 1 ay surdu ve bittigi gunki sevincimi arkadaslarim bilir. Bittiginde motorun degerini daha iyi anliyorsunuz ve gaz acip da zorlamaya redline'larda dolanmaya kiyamiyorsunuz. Pek cok kisi buna dikkat etmiyor nasilsa saticam diyip. Ama satsaniz bile bu satacaginiz kisiye karsi sorumlulugumuz bence motorun ilk sahibi olarak. Ama ne yazik ki bu mantalitede kisi sayisi cok az oldugu icin su an ikinci motorumu da sifir aliyorum el mahkum.
    hocam eskiden araba/motor farketmez, alındığı gün otobana çıkılıp son gaz 70-80 km yol yapılırdı.. ("motoru açmak lazım hacıııı" mevzusu :S).. şimdi ise aman motora yüklenme gaz açma şeklini almış.. ey gidi günler ey ne güzelmiş eskiden:D
    ejlover bunu beğendi.
    Sen aşkı ✿☣ ☼ ☁ sanmışsın..

  4. #5124
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrica yazmayi unuttum. Motorlar yeni oldugu icin uretimden kaynakli cok kucuk capaklar olur. Motor calistikca bunlar parcalardan ayrilir ve yagin icinde serbest dolasir motorun her yerine gidebilir. Bu yuzden de ilk bakim cok erken ve daha yag ozelligini kaybetmeden yapilir. Bu parcalar yuksek devirli kullanimda motora zarar verir. Bu zararlar da performansla ilgili olan kismi birebir ayni model ayni araclardan biri digerini kullaniciyi degistirerek denesenizde surekli geciyosa bunun da nedeni o motorun duzgun rodajlanmis daha bakimli olmasindan kaynaklidir.
    çapak olayı üretim bandından indirildikten sonra aleti redlineye dayayıp kesiciye sokup istop edilme evresinde son bulunur yani aldığınız alet olduğu yerde fabrikada kesiciye sokuluyor çapak kalırmı ? direk yağa düşmüş olur he ben 1000km reyi bile rodaj yağı ile çok görenlerdenim
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  5. #5125

    Üyelik
    03 Şubat 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ninja 250 '11
    m erhaba, ben keiti jant seridi aldm ama nasi takacagimi bilmiyorum. kotu takarim diye de hic denemedim aylardir duruyor oyle evde, bir kac motorcuya sordum onlar da bilmiyoruz dediler.. sizce risk alip denesem mi yoksa reklamciya gidip icine ninja yazili bi jant seridi mi yaptirsam

  6. #5126
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    dostum, jant seriti uygulamak ince iscilik ister.. Oncelikle balata spreyi ile jantları cok güzel temizlemelisin.. hiç bir sekilde yag, toz..vb parca kalmayana kadar.. ardından jant seritini yanında verilen aparat ile birlikte yavas yavas ve uygulanan yerden tasmayacak sekilde uygularsın.. hatta daha iyi bir performans icin bir fön makinasının sıcak ayarı ile iyice yapısmasını sagla..Şeridi uyguladıktan sonra sakın hemen yola cıkma.. unutmayınki endüstriyel bantların tam mukavemet saglaması icin gereken süre 6 ile 24 saat aralarıdır.

    Rodaj konusu o kadar konusulduki artık baslıgın basına bir sabit yazı eklemek lazım diye düsünüyorum.. rodajla ilgili bknz ..... sayfalar, lastik secimleri ile ilgili bknz:..... sayfalar, ....vb konuları sabitlersek herkes istedigi sonuca daha hızlı ve rahat ulaşabilir diye düsünmekteyim..
    ejlover bunu beğendi.

  7. #5127

    Üyelik
    13 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2011 Kawasaki Ninja 250R
    Jant şeridi takmak çok zor iş. Kimle konuştuysam en az 2-3 tane parçalamışlar şu ana kadar.
    Zeytinburnunda Karizma motora git. O bu işi biliyor. Ben orda yaptırdım. Ayrıca kendin yapacaksan arka sehpaya ihtiyacın var. Sehpasız ve aparatsız olmaz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

    Egzost düşünen arkadaşlara tavsiyem birde TİGER ın sesini dinlesinler.
    Benim Ninjada Tiger var. Eğer İstanbulda biryerde rastlaşır yada buluşursak kesin kararınız değişir.
    dreamkiller bunu beğendi.

  8. #5128

    Üyelik
    13 Aralık 2010
    Şehir
    İzmiR-BUCA
    Motosikleti
    Honda Cbr 125r - 2011 HRC
    Alıntı ada2434 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jant şeridi takmak çok zor iş. Kimle konuştuysam en az 2-3 tane parçalamışlar şu ana kadar.
    Zeytinburnunda Karizma motora git. O bu işi biliyor. Ben orda yaptırdım. Ayrıca kendin yapacaksan arka sehpaya ihtiyacın var. Sehpasız ve aparatsız olmaz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

    Egzost düşünen arkadaşlara tavsiyem birde TİGER ın sesini dinlesinler.
    Benim Ninjada Tiger var. Eğer İstanbulda biryerde rastlaşır yada buluşursak kesin kararınız değişir.
    peki tigerin fiyatı nekadar ?

  9. #5129
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Tiger'ın ninja 250 icin uretilmis bir egzosu yok diye biliyorum.
    Cbr 250 icin birkac model var, belki onlar uyum saglayabilir ama arastirmak lazim.

  10. #5130
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS

  11. #5131
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger'ın ninja 250 icin uretilmis bir egzosu yok diye biliyorum.
    Cbr 250 icin birkac model var, belki onlar uyum saglayabilir ama arastirmak lazim.
    Sanayide kaynakla çözülemeyecek sorun yoktur ;p
    forewer ve tomass bunu beğendiler.

  12. #5132
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ne yalan söyliyeyim cok begendim sesi.. benim gibi egzos düsmanı adam bile sevdi.. Kürşat Like This ne kadar acaba bu uzay füzyonundan fırlamış quantum modeli garip şekilli alet?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

    ana yerli yapımıymıs ya bunlar daha bir sevdim bak simdi...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

    ben bunu alırım pP

  13. #5133
    kullaniciii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r 2012
    Son ölçüm
    241 km = 8,6 litre...

    Söylendiği gibi fazla yakmıyor bence...
    overcloud bunu beğendi.

  14. #5134
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Hocalarbbugun.tiger in ureticileri ile.gorustum.. super ilgililer.. keske tiger yerine urkce bir marka olsayfi dedim adam haklisiniz ama bir yandan da ithalat olayini yurt disi pazarina girebilmek ivin boyle yaptik dedi ilginc..

    ama.ne.yalan soylim adamlar cok ilgilendiler hosuma gitti yaklasimlari.. ayrica en ufak problemde bire bir degisim garantisi veriyorlar.. ithal urunlere karsi pazarda var olabilme stratejileriymis.. bunun yanisira yani karbon modeller ile buyuk cc ler icinde model yapmaya baslamislar ve buyuk talebin oldugunu soylediler.. ayrica adamlarin hemen bayii lerinin adini vermeleri cok hos bir davranis.. yerli firmalarda genelde bayiyi eleyip direk satis yapma hevesi vardir bu bile adamlarin ciddi calistiklarinin gostergesidir aslinda..

    herneyse sanirsam kanima girdi bu adamlar.. yerli olsun bizim olsun.. saygilarla..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

    Telefondan yaziyorum imla hatalari icin ozur dilerim..

  15. #5135

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    sayfalardır devam eden eksoz konusunu değiştirmeye çalışiyim biraz,

    şimdi benim bu aralar apaçilik damarım tuttu,jantları krom kaplatmaktan vazgeçtim,şimdiki düşüncem lastiklerin iç kısımlarını sprey boyayla beyaza boyamak,hani lastiğin yere değen kısmı değilde sağ ve sol yanak kısımlarını boyasam çok mu apaçi olurum diye düşünüyorum
    dreamkiller bunu beğendi.

  16. #5136
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Frank Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayfalardır devam eden eksoz konusunu değiştirmeye çalışiyim biraz,

    şimdi benim bu aralar apaçilik damarım tuttu,jantları krom kaplatmaktan vazgeçtim,şimdiki düşüncem lastiklerin iç kısımlarını sprey boyayla beyaza boyamak,hani lastiğin yere değen kısmı değilde sağ ve sol yanak kısımlarını boyasam çok mu apaçi olurum diye düşünüyorum
    efe hacı bende lastik kalemi var gel senin lastik markasını ve modelini bendeki kalemle beyaza boyayalım sendeki bu apachelk tutkusu bitsin :d BEN BENİMKİLERİ YAPTIM :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  17. #5137

    Üyelik
    07 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R (2012)
    Alıntı Frank Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayfalardır devam eden eksoz konusunu değiştirmeye çalışiyim biraz,

    şimdi benim bu aralar apaçilik damarım tuttu,jantları krom kaplatmaktan vazgeçtim,şimdiki düşüncem lastiklerin iç kısımlarını sprey boyayla beyaza boyamak,hani lastiğin yere değen kısmı değilde sağ ve sol yanak kısımlarını boyasam çok mu apaçi olurum diye düşünüyorum
    korkarım ki neon'a doğru bi gidiş var sende

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:32 ----------

    işin şakası bi yana ilk başlarda motorun orjinal halini bir civata dahi olsa değiştirmemeyi düşünüyordum, şimdilerde ise içten içten bişeyler yapma hevesi sarıyor benide.. gönlüm yap ejlover gibisinden bi modifiye desede (ki kolay iş değil ciddi araştırma, emek ister) kendimi bu konuda inatla engelleyeceğim, 2 şey hariç:D siyah puig double bubble ön cam ve keiti yeşil jant şeridi şöyle kesik kesik olanından..
    dreamkiller bunu beğendi.
    Sen aşkı ✿☣ ☼ ☁ sanmışsın..

  18. #5138
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı Frank Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayfalardır devam eden eksoz konusunu değiştirmeye çalışiyim biraz,

    şimdi benim bu aralar apaçilik damarım tuttu,jantları krom kaplatmaktan vazgeçtim,şimdiki düşüncem lastiklerin iç kısımlarını sprey boyayla beyaza boyamak,hani lastiğin yere değen kısmı değilde sağ ve sol yanak kısımlarını boyasam çok mu apaçi olurum diye düşünüyorum
    vay arkadas ilk defa egzoız muhabbeti yaptık ondada hemen muhabbeti değiştirelim demiş arkadas

  19. #5139
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    [img=http://m.YollaYap.com/bal/1336802545423.jpg]









    beni cumartesi sabahın köründe işe getiren zihniyete isyanımdır bu fotograflar

  20. #5140
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Frank Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayfalardır devam eden eksoz konusunu değiştirmeye çalışiyim biraz,

    şimdi benim bu aralar apaçilik damarım tuttu,jantları krom kaplatmaktan vazgeçtim,şimdiki düşüncem lastiklerin iç kısımlarını sprey boyayla beyaza boyamak,hani lastiğin yere değen kısmı değilde sağ ve sol yanak kısımlarını boyasam çok mu apaçi olurum diye düşünüyorum
    böyle bir şey yaparsan gelir lastiklerini bıçaklarım hahah
    dreamkiller ve ninja_omer bunu beğendiler.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler