Lpg mi ? ninjaya sele takılması bile büyük görüntü bozukluğu
Lpg mi ? ninjaya sele takılması bile büyük görüntü bozukluğu
şu an 65bin de hocam.. egzantrik zincir ve gergilerinin, belki de bir rektefiye yapma zamanı da geldi diye düşünüyorum.. umarım sen de daha uzun kmler kazasız belasız sürer ve keyfini çıkarırsın.
şu kawasakinin arka hafifliği dışında herşeyini sevdim nerdeyse. yani arka freni tutturamazsan veya yanlışlıkla bir vites küçültmesi yapsan arka taraf hiç affetmiyor..ama gidişini filan gerçekten sevdim . racing seven biri olsaydım muhtemelen hyosung ile arasında baya düşünürdüm.hocam, 6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi ? onun dışında motoruna koruma demiri taktıran var mı? arkadaşım acemi olduğu için kendisini tamamen korumalar la donattık ama motora da takoz taktırmamız şart. bu işlemi yapan yaptıran yapıldığını duyan var mı ?
ayrıca motorunu çalınmaya ve yanmaya karşı sigortalamak isteyen arkadaşlar olursa irtibata geçsin ortalama 200 TL'ye bu işlemi yaptırabilirsiniz. motorun (kawasaki 250R )değerini 10.000 TL civarı bir değer de gösteriyorlar.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Ben yeni gt 250 comet aldım ondanbonce 38 bin km cbf150 tecrübem var. Ve chronix in ninja sıkı kullanma şansım oldu. Motoru resimlerden görüp tadını sevmemistim ama hakkını yemisim çok şık gözüküyor yandan tatminkar arkadan görüntü vasat o motora daha kalın daha oturaklı bi lastik konular bilirmis. Tepkimesi cbf gibi atılmıyor gt bu konca daha Iyi ama yüksek hızlarda bıçak gibi gidiyor çizgisini kaybetmiyor atilma olmadığı için belki daha stabil gidiyor. On fren çok güzel arka hafif kilitliyor vites tusurim kompresör yapım dersen kilitliyor. Yüksek devir çeviriyor 6500 devirde 140 görüyorsun gt ile kawa da 9 bin devirde görüyorsun ama daha sesiz daha sakin kullanıyorsun şimdilik aklimda bunlar geliyir.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi? ,haır anormal birşey 6.vitesde 100 le giderken son hıza ulaşmayı beklerseniz biraz zaman alabilir,onun yerine 2-3 vites küçültün daha rahat son hıza ulaşırsınız
ayrıca vites küçülterek arka lastiği nasıl kitleyebiliyorsunuz çok enteresan 6 dan 1 e atsan anca kitlenir oda dişlilere zarar zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
ninjaların motorunuun ısınma süresi çok uzun geliyor bana,ducati 696 ile motorlar soğukken aynı anda marşa bastık 1 dakika geçmeden ducatinin motoru hemen ısındı,ninjanın ısınmasını beklerken bende sigara falan içiyorum bekle babam bekle motor anca ısınıyor,bunun devrini yükseltme imkanı varmı veya başka bir şekilde daha çabuk yapabilirmiyiz ?
benim ninjanın başlangıç devri 2500 3000 arasında,motor ısınınca 1100 devire düşüyor.
evet o ısınma süresi bana da uzun geldi yeşilköy airporttan başakşehire dip gaz gittim gece 2 sıraların da hararet göstergesi nerdeyse çok az oynamıştı..şu an kullandığım 250 başlangıcı 2000 de yapıyor 1.3 - 1.5 arasında değişiyor.. 2500 3000 rpm rölanti de çok fazla sayılmaz mı ?
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Bu ıslık sesi sizde de var mı arkadaşlar
Hondaaaaaaaa
Bu videodaki ses mi?
http://www.youtube.com/watch?v=MPkhW...eature=mh_lolz
arka lastikteki kitleme sorununu daha iyi hale getirmenin tek yolu IRC lastiklerden kurtulmak. Bunun dışında koruma takozları takılabiliyor ama bağlantı noktaları önemli. Bazı yurt dışı sitelerinde bağlantı noktalarını radyatör kulaklarından almışlar.
devrimle durumunda motorun ağırlığı radyatörü zorlayarak kırılmasına neden olabilir, bana pek güvenilir gelmedi açıkçası.
bu arada 6'dan direkt hızlanmak ile 4'e atıp hızlanmak arasında çok fark oluyor.
aşağıdaki video ninja için en iyi hızlanma örneklerinden biri:
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
motorun ısınmasıyla ilgili olarak yaptığın gözlem çok doğru. ısınması zaman alıyor. eğer son sürat denemesi yapacaksan otoparkta motor fan açana kadar olduğu yerde ısıt ya da yola çıktığın zaman 45dk'lık bir sürüşten sonra hız denemesi yap. Motorun ısınmasına yardımcı olmak ve toz - toprak - pislik ve sudan korumak için üzeri kalın lastik bir muşamba ile kaplı. Eğer grenajları komple söküp motora dikkatilce bakarsan farkedebilirsin ancak bu bile kışın bazen yeterli olmuyor ve ısınması zaman alıyor.
benim tecrübe ettiğim kadarıyla ninja'nın son süratinde motorun iyi ısınmış olmasının çok etkisi var. Motoru iyi ısıtılmış ninja ile güzel asfaltı olan bir yolda hava koşullarıda uygun ise 5'nci viteste 155 - 160 arası bir hız görebilirsin. Bundan sonra 6'ya attığında daha ne kdar hız yapacağı biraz şans işi. 170 - 175lere zorlanmadan çıkabiliyor ama bundan sonrası için mevsimlerin değişmesini beklemen gerekebilir bunu hyosungla kıyaslamamanda fayda var çunki genelde hyosungların göstergeleri fazla gösteriyor. bizim geçen sene görkem ve ali ile yaptığımız gt250r - ninja son sürat denemesinde durum böyle olmuştu.
hyosung neden su soğutmalı değil diyoruz mesela ama bu bağlamda ihtiyaç olmadığı düşünülebilir, gerçi ninja'nında su soğutması sayesinde 4bg fazlası var.
ayrıca bir soru sormak istedim - sen 65bin'e gelene kadar hiç egzantrik değiştirmedin mi? eğer öylesyse hyosung beklentilerin çok daha üzerinde bir motor.
bnim ninja 28bin'de, henüz egzantrikten ses gelmeye başlamadı. (maaşallah ) ön ve arka dişlilerin durumu çok iyi ama zincir biraz ses yapıyor (bu arada zincirin gerilmesine ihtiyaç duyulmadı hiç). debriyaj balatasında da problem yok ama saclar biraz eskidi herhalde, özellikle 2'ye atarken bazen korkunç bir gürültü geliyor
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Bugün ninjamı yatırdım sol tarafa sol sinyalin grenaha bağlı olduğu yer kırıldı içine girdi. Tecrübe kazanana kadar böyle devam, tecrübelendikten sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Grenaj fiyatları ne kadar acaba biliyor musunuz?
hocam bende 30bin de arka egzantriği değiştirdim. 65bin oldu şimdi de ön egzantrik şakırdamaya başladı ama onda benim suçum çok çünkü yarım lt yağ ile 100 km yol gitmişim sonradan fark ettim ama iş işten geçmişti. arka egzantrik değiştiğinden beri iyi herhangi bir sorunu yok.ön arka dişli değişimini x-ring zincir aldığım için JT marka ön arka dişli almıştım. 30 bin kadar zinciri kullandım ön dişli hala aynı arkayı da gt650 (44)dişlisi taktım 40binde de debriyaj balatarını değiştirmiştim..ayrıca 5 gün filan oldu alalı sanırım hani baya bir alıştım motora 2. bir motor almaya niyetlensem sanırım kawasaki alırdım..özellikle viraj ve amortisör konusun da gerçekten iyi, yakıtı daha ölçmedim yarın ve bir sonra ki gün düşük ve yüksek devirde bir yakıt testi yapıcam.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Bendeki ses durduğum zamanlarda da çıkıyor.6binde motoru aldığımda da vardı.
Bendeki ses depodan geliyor.Çözümü var.Depo kapağındaki 3 deliği hafifçe genişletmek.
http://www.kawiforums.com/ninja-250r...-pictures.html
herkese selamlar saygılar.. uzun araştırmalar ve uykusuz gecelerin ardından (yok yzf125 mi cbr250r mı hyosung(?) mu falan mı filan mı derken) "5 lira fazla olsun en yeşilinden ninja olsun" diyerek motor kariyerime yakışıklı bir başlangıç yapmış oldum) 3 günde yaklaşık 200 km yol yaptım ve kararımın ne kadar doğru olduğunu az çok görmüş oldum.. seçimimde bu sayfanın (başlığın) çok büyük etkisi oldu bana.. bu yüzden hepinize teşekkür ederim.. istanbul maltepe'de oturuyorum.. forumda ve yollarda karşılaşmak dileğiyle iyi geceler ninjacılar..
Sen aşkı ✿☣ ☼ ☁ sanmışsın..
adamlar öyle bir motor yapmış ki herkesin motordan ayrı bir ses çıkıyor,bendeki ses arasıra gelen bir ses, sürekli devam etmiyor civ civ civ civ civ (galleria alt geçitteki adamı bilenler bilir sabahtan akşama kadar bu seste müşteri beklerdi o amca ) aynı onun gibi illet bir ses,bazen utandığım bile oluyor debriyajı bir sıkıyorum civ civ civ civ civ nerden geldiği de belli değil anasını satiyim psikolojik bunalıma giricem bende o sesi kaydetmeyi deniyim tabi bizde gopro falan yok nokiaproyla nekadar kaydedebilirsem şanslıyım şu sorunu çözene para ödülü vericem yakında
Geçmiş olsun grenaja bişey olmadıysa üzülme sol sinyal tek başına taş patlasın komplesi 100 tl felandır
---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:30 ----------
Hayırlı olsun, diğerleri bunun yanında hikaye emin ol pişman olmazsın
Geçmiiş olsun arkadaş;
Sinyal kırıldıysa, bari hazır kırıkken led takarsın daha da şık olur.hiç tasalanma
----
Buhafta sonuda çok bereketsizmiş yaff. Bende c.tesi gecesi caddede takılmaya çıktım, kızıltoprak migrosun önünde birtande honda cbr Sanırım 600lüktü kaza yapmış. Kızgibi motor şase ortadan ikiye bölünmüş. içim acıdı.Sürücü arkadaşıda hastaneye kaldırmışlar. Anladığım kadarıyla kaza motora araç arkadan dokunmuş.motorda dengeyi kaybedip biçimsiz düşmüş. Neşe filan kalmadı bastım eve gittim bende. Hiç çıkamadım gezmeye.
----
Bu pazar caddebostan sahilde cafenero önünde siyah ninja 250r gördüm. Sürücüsü uzun saçlı,artçısı bayan. O motorcu kardeşte burdanmıdır.Seslencektim bende mcdonalds önünde parketmiştim kara kızımı.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)