Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5001
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Lpg mi ? ninjaya sele takılması bile büyük görüntü bozukluğu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5002
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabiki yazabilirsin, bilgi paylaşımı yapıyoruz sonuçta burada.

    hemn farklı marka bir motoru kullanan kişiden ninja hakkında yorum almak bizler içinde iyi olur.

    bu arada yanlış hatırlıyorsam düzelt ama senin gt250 50bin km'lerde değil miydi?

    bende inat ettim ninja ile 45bin km görmek istiyorum. 45bin'den sonra ilginç bir fiyata satarım belki

    zaten 28bin'de bile ölü fiyat veriyorlar bende daha fazla kullanayım dedim
    şu an 65bin de hocam.. egzantrik zincir ve gergilerinin, belki de bir rektefiye yapma zamanı da geldi diye düşünüyorum.. umarım sen de daha uzun kmler kazasız belasız sürer ve keyfini çıkarırsın.

    şu kawasakinin arka hafifliği dışında herşeyini sevdim nerdeyse. yani arka freni tutturamazsan veya yanlışlıkla bir vites küçültmesi yapsan arka taraf hiç affetmiyor..ama gidişini filan gerçekten sevdim . racing seven biri olsaydım muhtemelen hyosung ile arasında baya düşünürdüm.hocam, 6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi ? onun dışında motoruna koruma demiri taktıran var mı? arkadaşım acemi olduğu için kendisini tamamen korumalar la donattık ama motora da takoz taktırmamız şart. bu işlemi yapan yaptıran yapıldığını duyan var mı ?

    ayrıca motorunu çalınmaya ve yanmaya karşı sigortalamak isteyen arkadaşlar olursa irtibata geçsin ortalama 200 TL'ye bu işlemi yaptırabilirsiniz. motorun (kawasaki 250R )değerini 10.000 TL civarı bir değer de gösteriyorlar.
    overcloud ve dreamkiller bunu beğendiler.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  3. #5003
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Ben yeni gt 250 comet aldım ondanbonce 38 bin km cbf150 tecrübem var. Ve chronix in ninja sıkı kullanma şansım oldu. Motoru resimlerden görüp tadını sevmemistim ama hakkını yemisim çok şık gözüküyor yandan tatminkar arkadan görüntü vasat o motora daha kalın daha oturaklı bi lastik konular bilirmis. Tepkimesi cbf gibi atılmıyor gt bu konca daha Iyi ama yüksek hızlarda bıçak gibi gidiyor çizgisini kaybetmiyor atilma olmadığı için belki daha stabil gidiyor. On fren çok güzel arka hafif kilitliyor vites tusurim kompresör yapım dersen kilitliyor. Yüksek devir çeviriyor 6500 devirde 140 görüyorsun gt ile kawa da 9 bin devirde görüyorsun ama daha sesiz daha sakin kullanıyorsun şimdilik aklimda bunlar geliyir.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  4. #5004

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi? ,haır anormal birşey 6.vitesde 100 le giderken son hıza ulaşmayı beklerseniz biraz zaman alabilir,onun yerine 2-3 vites küçültün daha rahat son hıza ulaşırsınız

    ayrıca vites küçülterek arka lastiği nasıl kitleyebiliyorsunuz çok enteresan 6 dan 1 e atsan anca kitlenir oda dişlilere zarar zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    ninjaların motorunuun ısınma süresi çok uzun geliyor bana,ducati 696 ile motorlar soğukken aynı anda marşa bastık 1 dakika geçmeden ducatinin motoru hemen ısındı,ninjanın ısınmasını beklerken bende sigara falan içiyorum bekle babam bekle motor anca ısınıyor,bunun devrini yükseltme imkanı varmı veya başka bir şekilde daha çabuk yapabilirmiyiz ?

    benim ninjanın başlangıç devri 2500 3000 arasında,motor ısınınca 1100 devire düşüyor.

  5. #5005
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı Frank Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi? ,haır anormal birşey 6.vitesde 100 le giderken son hıza ulaşmayı beklerseniz biraz zaman alabilir,onun yerine 2-3 vites küçültün daha rahat son hıza ulaşırsınız

    ayrıca vites küçülterek arka lastiği nasıl kitleyebiliyorsunuz çok enteresan 6 dan 1 e atsan anca kitlenir oda dişlilere zarar zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    ninjaların motorunuun ısınma süresi çok uzun geliyor bana,ducati 696 ile motorlar soğukken aynı anda marşa bastık 1 dakika geçmeden ducatinin motoru hemen ısındı,ninjanın ısınmasını beklerken bende sigara falan içiyorum bekle babam bekle motor anca ısınıyor,bunun devrini yükseltme imkanı varmı veya başka bir şekilde daha çabuk yapabilirmiyiz ?

    benim ninjanın başlangıç devri 2500 3000 arasında,motor ısınınca 1100 devire düşüyor.
    evet o ısınma süresi bana da uzun geldi yeşilköy airporttan başakşehire dip gaz gittim gece 2 sıraların da hararet göstergesi nerdeyse çok az oynamıştı..şu an kullandığım 250 başlangıcı 2000 de yapıyor 1.3 - 1.5 arasında değişiyor.. 2500 3000 rpm rölanti de çok fazla sayılmaz mı ?
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  6. #5006
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı rio_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben araştırdım bu tankslapper olayını, tanımına ve youtubedan videolara baktım. merkezi gidon kaynaklı ön taraftan oluşan bir problem bu. Benimki tam tersi arkadan oluştu. Zeminde sağa sola ince innce gezinerek dolaşma olayı,hani ön teker ve arka tekeri tam olarak tek bir çizgide gidememesi.tekerler yenidir diye diycem ama rodajı geride bıraktım,yaklaşık 600 km oldu tekerleklerimi alalı. Muhtemelen sabah sabah sert rüzgar esmesinden olabilir diye düşünüyorum. Çünkü aynı yerde geçtiğimiz hafta beni rüzgar bariyere döndürmüştü de ter atmıştım korkudan..Viraja atarken ters rüzgar çıkmıştı motoru yatıramamıştım zamanında.
    Bi onceki sayfada zaten yazdim o tankslapper degildir diye

    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    estagfirullah biladerim yahu ben ortamı daha da yumusatmak adına yazmıstım o lafı hele sende o avatar bende bu renklere sevda varken hiçbirsey sana karsı sinirlendiremez beni

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:54 ----------

    Rio gecmis olsun.. Tankslapper olsaydı bunu cok daha heyecanlı bir sekilde anlatırdın dostum.. Arkanın gezmesi tamamen aerodinamikl ile alakalıdır diye dusunuyorum bende o anki rüzgarın sertligi yönü...vb

    Tankslapper ise.. off diyorum düsünmek bile istemiyorum.. Motor bir rodeo boğası gibi seni üzerinden atmaya kalkar cünkü onun yola devam etmesi icin gerekli her türlü sartı sen bozuyorsun.. Dolayısı ile motor once senden kurtulmaya calısır, sonra gider bir agaca yada bariyere girer.. Düşününce bile korkuyorum aga allah korusun kimsenin basına vermesin. Tankslapping de iki türlü durum vardır, ya cok ani refleksle ne yaptıgını biliyor olup gidonu tam orta noktada yakalamalısın ki bu seferde kıcda oynamayı baslatır bunu yaparsan motorun üstünde rodeo yapmaya hazır ol ama yüksek süratte yapılması gereken budur, yada düsük hızlarda olmaya basladıysa cok yumusak bir sekilde müdahele edilmelidir. İkisini de yapamıyorsan 3 kuluvallah bir elham hatta yanına nas ve bakara süresi esliginde allahım sana geliyorum nidaları ilen .... ne diyorum ben ya..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=Mbi4Q4wKNVI,

    bu arada genelde yavas virajlar sonrasındaki ani hızlanmalarda gerceklesiyormus bu durum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=jZk2eEiTf8k

    buda ninja ilen tankslapper!!! 8. saniyedeki ninja sürücüsünün arka tarafındaki esrarengiz yusuflara dikkat

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

    daha da olmadı üstad acıklamıs konuyu buyurun..

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...s-okumali.html
    Tank slapper olursa gidonu ortadan tutmak falan degil hocam olay, bunlarla durduramaz mudahale ettikce daha da sertlestirirsiniz sarsintiyi.

  7. #5007
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Bu ıslık sesi sizde de var mı arkadaşlar
    Hondaaaaaaaa

  8. #5008
    nich@tine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    08Ninja250R,2005Honda600F,2004cbr1000rr

  9. #5009
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Alıntı nich@tine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen ama bu kadar yoğun değil
    Hondaaaaaaaa

  10. #5010
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şu an 65bin de hocam.. egzantrik zincir ve gergilerinin, belki de bir rektefiye yapma zamanı da geldi diye düşünüyorum.. umarım sen de daha uzun kmler kazasız belasız sürer ve keyfini çıkarırsın.

    şu kawasakinin arka hafifliği dışında herşeyini sevdim nerdeyse. yani arka freni tutturamazsan veya yanlışlıkla bir vites küçültmesi yapsan arka taraf hiç affetmiyor..ama gidişini filan gerçekten sevdim . racing seven biri olsaydım muhtemelen hyosung ile arasında baya düşünürdüm.hocam, 6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi ? onun dışında motoruna koruma demiri taktıran var mı? arkadaşım acemi olduğu için kendisini tamamen korumalar la donattık ama motora da takoz taktırmamız şart. bu işlemi yapan yaptıran yapıldığını duyan var mı ?

    ayrıca motorunu çalınmaya ve yanmaya karşı sigortalamak isteyen arkadaşlar olursa irtibata geçsin ortalama 200 TL'ye bu işlemi yaptırabilirsiniz. motorun (kawasaki 250R )değerini 10.000 TL civarı bir değer de gösteriyorlar.
    arka lastikteki kitleme sorununu daha iyi hale getirmenin tek yolu IRC lastiklerden kurtulmak. Bunun dışında koruma takozları takılabiliyor ama bağlantı noktaları önemli. Bazı yurt dışı sitelerinde bağlantı noktalarını radyatör kulaklarından almışlar.

    devrimle durumunda motorun ağırlığı radyatörü zorlayarak kırılmasına neden olabilir, bana pek güvenilir gelmedi açıkçası.

    bu arada 6'dan direkt hızlanmak ile 4'e atıp hızlanmak arasında çok fark oluyor.

    aşağıdaki video ninja için en iyi hızlanma örneklerinden biri:
    http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU

    motorun ısınmasıyla ilgili olarak yaptığın gözlem çok doğru. ısınması zaman alıyor. eğer son sürat denemesi yapacaksan otoparkta motor fan açana kadar olduğu yerde ısıt ya da yola çıktığın zaman 45dk'lık bir sürüşten sonra hız denemesi yap. Motorun ısınmasına yardımcı olmak ve toz - toprak - pislik ve sudan korumak için üzeri kalın lastik bir muşamba ile kaplı. Eğer grenajları komple söküp motora dikkatilce bakarsan farkedebilirsin ancak bu bile kışın bazen yeterli olmuyor ve ısınması zaman alıyor.

    benim tecrübe ettiğim kadarıyla ninja'nın son süratinde motorun iyi ısınmış olmasının çok etkisi var. Motoru iyi ısıtılmış ninja ile güzel asfaltı olan bir yolda hava koşullarıda uygun ise 5'nci viteste 155 - 160 arası bir hız görebilirsin. Bundan sonra 6'ya attığında daha ne kdar hız yapacağı biraz şans işi. 170 - 175lere zorlanmadan çıkabiliyor ama bundan sonrası için mevsimlerin değişmesini beklemen gerekebilir bunu hyosungla kıyaslamamanda fayda var çunki genelde hyosungların göstergeleri fazla gösteriyor. bizim geçen sene görkem ve ali ile yaptığımız gt250r - ninja son sürat denemesinde durum böyle olmuştu.

    hyosung neden su soğutmalı değil diyoruz mesela ama bu bağlamda ihtiyaç olmadığı düşünülebilir, gerçi ninja'nında su soğutması sayesinde 4bg fazlası var.

    ayrıca bir soru sormak istedim - sen 65bin'e gelene kadar hiç egzantrik değiştirmedin mi? eğer öylesyse hyosung beklentilerin çok daha üzerinde bir motor.

    bnim ninja 28bin'de, henüz egzantrikten ses gelmeye başlamadı. (maaşallah ) ön ve arka dişlilerin durumu çok iyi ama zincir biraz ses yapıyor (bu arada zincirin gerilmesine ihtiyaç duyulmadı hiç). debriyaj balatasında da problem yok ama saclar biraz eskidi herhalde, özellikle 2'ye atarken bazen korkunç bir gürültü geliyor
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  11. #5011
    enginar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Ninja 250
    Bugün ninjamı yatırdım sol tarafa sol sinyalin grenaha bağlı olduğu yer kırıldı içine girdi. Tecrübe kazanana kadar böyle devam, tecrübelendikten sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Grenaj fiyatları ne kadar acaba biliyor musunuz?

  12. #5012
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ayrıca bir soru sormak istedim - sen 65bin'e gelene kadar hiç egzantrik değiştirmedin mi? eğer öylesyse hyosung beklentilerin çok daha üzerinde bir motor.

    bnim ninja 28bin'de, henüz egzantrikten ses gelmeye başlamadı. (maaşallah ) ön ve arka dişlilerin durumu çok iyi ama zincir biraz ses yapıyor (bu arada zincirin gerilmesine ihtiyaç duyulmadı hiç). debriyaj balatasında da problem yok ama saclar biraz eskidi herhalde, özellikle 2'ye atarken bazen korkunç bir gürültü geliyor
    hocam bende 30bin de arka egzantriği değiştirdim. 65bin oldu şimdi de ön egzantrik şakırdamaya başladı ama onda benim suçum çok çünkü yarım lt yağ ile 100 km yol gitmişim sonradan fark ettim ama iş işten geçmişti. arka egzantrik değiştiğinden beri iyi herhangi bir sorunu yok.ön arka dişli değişimini x-ring zincir aldığım için JT marka ön arka dişli almıştım. 30 bin kadar zinciri kullandım ön dişli hala aynı arkayı da gt650 (44)dişlisi taktım 40binde de debriyaj balatarını değiştirmiştim..ayrıca 5 gün filan oldu alalı sanırım hani baya bir alıştım motora 2. bir motor almaya niyetlensem sanırım kawasaki alırdım..özellikle viraj ve amortisör konusun da gerçekten iyi, yakıtı daha ölçmedim yarın ve bir sonra ki gün düşük ve yüksek devirde bir yakıt testi yapıcam.
    overcloud bunu beğendi.
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  13. #5013
    nich@tine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    08Ninja250R,2005Honda600F,2004cbr1000rr
    Alıntı atilla_hakan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen ama bu kadar yoğun değil
    Bendeki ses durduğum zamanlarda da çıkıyor.6binde motoru aldığımda da vardı.
    Bendeki ses depodan geliyor.Çözümü var.Depo kapağındaki 3 deliği hafifçe genişletmek.

    http://www.kawiforums.com/ninja-250r...-pictures.html

  14. #5014
    Görkem_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Motosikleti
    600 RR
    Alıntı nich@tine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam naaptın sen ya, yanımdan geçmişsin, o sarı montlu sıkışıp kalmış bekleyen benim .
    33. Saniye.
    "Lan" dedim kendi kendime "sarı mont ne kadarda benimkine benziyo.... aynımı acaba" derken kendimi gördüm bi garip oldum.

  15. #5015
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı Görkem_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam naaptın sen ya, yanımdan geçmişsin, o sarı montlu sıkışıp kalmış bekleyen benim .
    33. Saniye.
    "Lan" dedim kendi kendime "sarı mont ne kadarda benimkine benziyo.... aynımı acaba" derken kendimi gördüm bi garip oldum.
    olm ninjayı takip etseydin ya araba gibi bekliyosun bağlasalar bekliyemem öle :D aynı ninja gibi takılıyorum ortaköyün oralarda yoksa mahvolursun :D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  16. #5016

    Üyelik
    07 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R (2012)
    herkese selamlar saygılar.. uzun araştırmalar ve uykusuz gecelerin ardından (yok yzf125 mi cbr250r mı hyosung(?) mu falan mı filan mı derken) "5 lira fazla olsun en yeşilinden ninja olsun" diyerek motor kariyerime yakışıklı bir başlangıç yapmış oldum) 3 günde yaklaşık 200 km yol yaptım ve kararımın ne kadar doğru olduğunu az çok görmüş oldum.. seçimimde bu sayfanın (başlığın) çok büyük etkisi oldu bana.. bu yüzden hepinize teşekkür ederim.. istanbul maltepe'de oturuyorum.. forumda ve yollarda karşılaşmak dileğiyle iyi geceler ninjacılar..
    leons ve dreamkiller bunu beğendiler.
    Sen aşkı ✿☣ ☼ ☁ sanmışsın..

  17. #5017

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    adamlar öyle bir motor yapmış ki herkesin motordan ayrı bir ses çıkıyor,bendeki ses arasıra gelen bir ses, sürekli devam etmiyor civ civ civ civ civ (galleria alt geçitteki adamı bilenler bilir sabahtan akşama kadar bu seste müşteri beklerdi o amca ) aynı onun gibi illet bir ses,bazen utandığım bile oluyor debriyajı bir sıkıyorum civ civ civ civ civ nerden geldiği de belli değil anasını satiyim psikolojik bunalıma giricem bende o sesi kaydetmeyi deniyim tabi bizde gopro falan yok nokiaproyla nekadar kaydedebilirsem şanslıyım şu sorunu çözene para ödülü vericem yakında
    atilla_hakan bunu beğendi.

  18. #5018
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX10R 2015
    Alıntı enginar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün ninjamı yatırdım sol tarafa sol sinyalin grenaha bağlı olduğu yer kırıldı içine girdi. Tecrübe kazanana kadar böyle devam, tecrübelendikten sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Grenaj fiyatları ne kadar acaba biliyor musunuz?
    Geçmiş olsun grenaja bişey olmadıysa üzülme sol sinyal tek başına taş patlasın komplesi 100 tl felandır

    ---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:30 ----------

    Alıntı oNRaCe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selamlar saygılar.. uzun araştırmalar ve uykusuz gecelerin ardından (yok yzf125 mi cbr250r mı hyosung(?) mu falan mı filan mı derken) "5 lira fazla olsun en yeşilinden ninja olsun" diyerek motor kariyerime yakışıklı bir başlangıç yapmış oldum) 3 günde yaklaşık 200 km yol yaptım ve kararımın ne kadar doğru olduğunu az çok görmüş oldum.. seçimimde bu sayfanın (başlığın) çok büyük etkisi oldu bana.. bu yüzden hepinize teşekkür ederim.. istanbul maltepe'de oturuyorum.. forumda ve yollarda karşılaşmak dileğiyle iyi geceler ninjacılar..
    Hayırlı olsun, diğerleri bunun yanında hikaye emin ol pişman olmazsın
    oNRaCe bunu beğendi.

  19. #5019
    rio_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ninja 250r
    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun grenaja bişey olmadıysa üzülme sol sinyal tek başına taş patlasın komplesi 100 tl felandır

    ---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:30 ----------



    Hayırlı olsun, diğerleri bunun yanında hikaye emin ol pişman olmazsın
    Geçmiiş olsun arkadaş;

    Sinyal kırıldıysa, bari hazır kırıkken led takarsın daha da şık olur.hiç tasalanma

    ----

    Buhafta sonuda çok bereketsizmiş yaff. Bende c.tesi gecesi caddede takılmaya çıktım, kızıltoprak migrosun önünde birtande honda cbr Sanırım 600lüktü kaza yapmış. Kızgibi motor şase ortadan ikiye bölünmüş. içim acıdı.Sürücü arkadaşıda hastaneye kaldırmışlar. Anladığım kadarıyla kaza motora araç arkadan dokunmuş.motorda dengeyi kaybedip biçimsiz düşmüş. Neşe filan kalmadı bastım eve gittim bende. Hiç çıkamadım gezmeye.

    ----

    Bu pazar caddebostan sahilde cafenero önünde siyah ninja 250r gördüm. Sürücüsü uzun saçlı,artçısı bayan. O motorcu kardeşte burdanmıdır.Seslencektim bende mcdonalds önünde parketmiştim kara kızımı.

  20. #5020
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    Alıntı ejlover adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi onceki sayfada zaten yazdim o tankslapper degildir diye


    Tank slapper olursa gidonu ortadan tutmak falan degil hocam olay, bunlarla durduramaz mudahale ettikce daha da sertlestirirsiniz sarsintiyi.
    gidonu ortadan tut demedim dostum gidonu tam denge noktasında yani orta noktada sabitlemeye calıs demistim ama gidonu ortadan tutmakda ilgincmiş
    ejlover bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler