çok fark olucağını zannetmiyorum,ama bilen varsa nekadar yaktığını bende öğrenmek istiyorum,habire benzin ışığı yanıyor moralim bozulmaya başladı
şu aralar saldım kendimi hiçbişeyle uğraşmıyorum birnevi ot gibi yaşıyorum,yaptırınca buraya koyucamresimleri, bikaç yerle daha konuşuyorum şimdi en iyi teklifi verene yaptırıcam
arkadşlar motorumu satmışım
Merhaba arkadaşlar bugünden itibaren bende aranıza katıldım. Müsait bi zaman resim ve videolarımı ekleyeceğim Hoşcakalın.
Hondaaaaaaaa
Geçmiş olsun ozaman dream. Servis için kartala nasılgötüreceğinde ayrı bir muamma gerçi. Arıza tespitini ve nekadar para ödediğinide paylaşırsan sevinirim. yaa ninjajılar bir ara toplanalım caddebostan sahilde.. artık havalar ısındı. bağdat caddesinde kortej yapalım. Veya topluca bir haftasonu şile-sapanca ya da belgrad gezisine çıkalım. dreamkiller sende şu arızanı giderde birsonrqaki c.tesi ya da pazara etkinlik yapalım.
eyvallah kardeşim.. valla o zamana kadar yapılır gerci ama ben 15 nisan günü toplu sürüsle hyocular ve kawacılar istanbul parka gidelim derim türkiye gp ye???
arkadaşlar şu başlıktaki konuyu inceleyebilir misniz? böyle birşey yaşayan var mı aranızda? normal midir?
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ml#post2634693
teşekkürler
[QUOTE=rio_mavi;2634779]jigleyi sonuna kadar acmış kamil ondan 8000 dewirdedir[COLOR="Silver"]
şu jigle konusunu biraz açabilir misin?
gaz kelebeği ve rolanti ayar vanasını sol grenajdan bu sekilde görebilirsin.
senin sorununla ilgili konuyu okudum,bence senin sorunun gaz kelebeğinin ya da gaz telinin takılması.
bizim motorlarda jigle yok.karbüratörlü değil; enjenksiyonludur.ilk çalışmada kendisi yüksek devirde calışıp bir süre sonra 1-2 dk icinde 1000-1500 d/d düşer.bu devirlere düşmez ise sen siyah vanadan bunu ayarlayabiliyorsun.
tavsiyem o arızayı yapınca sol grenajı sök kendin yavaş yavaş o takıldığını söylediğin devirlere cık 30 sn kadar o devirde motoru tut ve gazı kapat.bunu bir kac kere dene.yine takılırsa resimdeki metal parçayı sen manuel olarak elinle kapat.gaz teli bağlıdır o metal parçaya.telmi kelebekmi sorusuna cevap ise teli söküp elinle gaz ver bırak,takılırsa kelebek değilse tel sorunudur.cünki sen yavaş yavaş alt devirlere düşüyor demişsin.bence bu olabilir.
kolay gelsin
saygılar
Uploaded with ImageShack.us
takıldığını söylediğim devirler şu şekilde. ilk çalıştırmada hangi devirde sabit tutarsam o devirde kalıyor. 4bin 5 bin 6bin, sanki gaz veriyormuşum gibi davranıyor motor ve açık gaz sesi veriyor. yaklaşık 2dk sonra devir yaklaşık 2000dev/dk ya düşüyor sonra hiçbir sorun çıkmıyor. dur-kalk-gazla-kapat ama ertesi gün sabah yine aynı olay oluyor.
motor soğuk olduğu için mi yapıyor diye düşündüm ama o zaman da niye gaz açtığım kadar yerde takılı kalsın ki? gaz teli sıkışması olsa, o zaman da belli eder kendini elcikten diye düşünüyorum. (GT250R da başıma gelmişti)
Bu bir arıza değil. Aslında kulanım hatasından kaynaklanan bir durum. Aynı şey benim de başıma gelmişti.
otomatik jikle takılı kalıyor. düzelsin diye gaz veriyorsun bu sefer devir 8 binlere çıkıyor ve inmiyor. motoru kapatıp açıyosun düzeliyor vs vs..
bende de 1 - 2 defa olmuştu.
jikle devredeyken motor sürmemen lazım ya da motor çalıştıktan sonra en az 1 - 2dk çalışıp ısınmasını bekleyip, sonra sürüşe geçmek gerekiyor.
tek çözüm budur.
ayrıca ilk çalıştırma anında elcik ile gaz vermene gerek yok, sadece marşa bas. motor zaten elcik ile ilk anda kendiliğinden otomatik olarak gaz veriyor (elini elciğin üzerine koymana bile gerek yok).
gaz kelebeğine yada rolanti ayarına dokunma. bir süre yukarıda bahsettiğim gibi yap. sorun olmayacaktır.
eğer motor iyice ısınmadan rolanti ayarı yaparsan otomatik jikle devreden çıktığı anda motorun sürekli stop etmeye başlayacaktır.
rolanti ayarını motor en az 20 - 30dk boyunca çalışıp ideal çalışma sıcaklığına ulaştığında yapmalısın.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Rio 15 Nisan Türkiyo motorsiklet federasyonunun düzenlemiş oldugu lokal türkiye motogp nin ilk ayagı istanbul park da kosulacak.. ben hatunla oraya gidecegim motorla eger hyo ve kawa kullanan 250 cc kullanıcıları bir araya gelirsek sabah kahvaltı yapar ordan geceriz hep birlikte istanbul park a..
ayrıca overcloud, ccman, ejlover.. abiler benim sorunla ilgili bir fikriniz varmıdır? son bir kaç gün daha kendim deneyecegim olmazsa servise gidecegim..
çok saçma bir soru olacak ama, kill switch yüzünden olabilir mi?
yanlışlıkla off durumda bırakmış olabilir misin?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Hocam motorda egsoz ve/veya hava filtresi var mi? Varsa o yuzden yapiyor bunu cunku bizim motorlar.
Overcloud'un soyledigi gibi motor tam isinmadan gaz vermezseniz bir sorun olmaz.
Yapilan modifikasyonlar sensorlerdeki olcum degerini degistiriyor. Gaz verdiginiz anda da otomatik jikle hepten sapitiyor.
overcloud istanbulun neresinde ikamet ediyorsun. Müsait olduğunuz zamanlarda toplanalım.
Hondaaaaaaaa
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)