Makina gerçekten 10 numara, (malzeme ve işçilik süper)
fakat 5.500 Euro bu motosiklete verilirmi ayrı mesele
Bi foto da benden olsun bakalım;
Makina gerçekten 10 numara, (malzeme ve işçilik süper)
fakat 5.500 Euro bu motosiklete verilirmi ayrı mesele
Bi foto da benden olsun bakalım;
Cidden çok güzel makine.Alana hayırlı olsun güle güle kullansın.Eğerki fiyatları biraz daha inerse 1-1,5 sene sonra belki ikinci elini alabilirim
Hadi hayırlısı
gercekten gusel makına yapmıs adamlar ama onde tek dısk fren bana az geldı...sınıfında rakıbı hyosung bıle daha gucsuz bı motora 320 mm cıft dısk fren takıor ama neden kawa bunu bole yapmamıs anlayamadım...motorda durabılmek hayat kurtarır...motor tam race deıl anladıgım kadarıyla oturus pozısyonu olarak ama sık bı motor....gercı bıraz pahalı ama
bugün yarın inşallah üstündeyim haber bekliyorum maximum hız 180 km/h
2teker dergisinde öyle yazıyor ben onun yalancısıyım
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
FAvori makinalarımdan biri fuarda gözüm kaldı onu aldysan bi nazarlık tak ehu ehu
cılız bi yapısı var nedendir anlayamıyorum bi türlü honda yamaha gibi markalar hyosung gibi kaslı bi 250 ss motor yapmıyorlar
sen motoru bir yakından gör istersen derim ben.
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
motorun kalınlıgı gt250r ıle bence kıyaslanamaz...ayrıca cıft dısk frene gerek yokmus ne demek nasıl bı acıklama kullanmadan bunu solemek ne kadar dooru...motoru kotulemeye calısmıyorum benı yanlıs anlama bence cok hos bı motr ama su bı gercekkı 4 buyuk japon bu klasmana cok onem vermıyorlar...
Hayırlı olsun hasan abi çok güzel makine, fuarda hasta olmuştum buna
Kazasız belasız günlere inşallah...
DoCqueR | D C R | H4LuK... - "Motosiklet Gibisin, Binmek İstiyorum" Drift Religion
kıyaslanamaz derken? ninja250, gt250R'ın yarısı kalınlığında bir makineymiş gibi konuşmayalım. GT250R ile çok az farkları var. kaldı ki GTR kalın olduysa ne oluyor yani? trafikte ekstra zorluk dışında ne avantajını gördünüz? Ninja 250 canavar gibi bir makine işte. Hyo da şahane bir makineydi ama Kawasaki bu klasmana el atınca Hyo'yu ikinci plana attı işte.. Artık Hyosung (st&kanuni) GT250R sadece fiyatı için tercih edilebilir.
Ayrıca adamlar denemiş de yazmış tek disk fren yeterli diye. Mıh gibi yola çakıyormuş makineyi.. siz de kullanmadan veryansın etmişsiniz makineye.
HasanPinar, eğer makine eline geçtiyse hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.. Muhteşem bir makine! bana da herkes "buna bu kadar para vereceğine ninja250 alsana" demişti ama grenaj sevmiyorum ne yapayım. Eminim bu makine ortalığı sallayacak. Bir nazar boncuğu şiddetle tavsiyemdir =)
Yaz sonuna yaklaşalım cıbırı satıp bende alcam bunlardan o zaman kadar bi eksigi bi falsosu varsa cıkartın ortaya olmaz mı
4 tekerleğin konforu, 2 tekerleğin tadı...
çok güzel motormuş ama okadar para verilirmi o ayrı konu
2011 Hyosung GT250R EFI Beyaz
eyvallah canım sağol.
bir binelimde bakalım yazacaz bilgileri bu hafta geliyor bakalım.
ALLAH senden razı olsun arkadaşım benim söyleyeceklerimi dile getirmişsin sağol o arkadaş hayal dünyasında yaşamaya devam etsin yolda bizim makinalar hyosunları tokatlamaya başlayınca görecem ben onları hiç birşeyi olmasa bu yazı yetiyor yalansa yalan desinler ''KAWASAKİ''
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
hasanım noldu hala haber yok noldu geldımı makına
bır kursun kaleme benzer hayat tek eksıgı sılgıdır
dün caddebostan sahilde motoru yeni alan bir arkadaşta gördüm, bir post yukarıdaki yazımı bu yeni postla birazda editliycem =), hyosung gt250r kullanan biri olarak objektif yorumumu yapıyorum, 130 lastiği duyunca ve fotoları görünce kanuni racer'ın orjinali diye düşünmüştüm, yani bir racing için ince cılız kalitesi üdşük vs. ama gördüm ki hiç ince cılız değil, ilk görüdğümde zx6r sandım, gayet güzel ve kaslı, hyo'ların depodan dolayı birazcık daha kaslı bi görüntüsü var ama buda gayet kaslı, kuyruk kısmı vs. harika, önüne dieğr tarflarına grenaja ztn hiç girmiyorum süper, hyo'ların kuyruk kısmı biraz daha 90 sonları tiplerde kalıyor maalsef ama yakışıyor oda tabii, kawa 250'nin eksileri lastiği ince kalıyor bayagı, arkadan gördüğümde ztn 250 lik oldugunu anladım ve yanına gittim, orjinal egzosunun seside kötü racingle alakası yok ama dğeiştirildiğinde 4 silindirliler kadar olmasada çok güçlü güzle bi ses elde ediliceğine eminim, bizim hyolar gibi, onun dışında direksiyon sport touring, yani yeni başlayanların canını sıkmıycagı daha manevralı ve yüksek rahat, kimileri için dezavantaj veya istemedikelri birşey oalbilir, genel oalrak motor çok güzel bekeldiğimden büyük ve kaslı çıktı, motor siyah renkteydi yeşilinide uzaktan gördüm ve siytahını tavsiye ediyorum kesinlikle, egzos'unu dğeiştirin derim, lastiğide oalilbiyosa en azından 150 taktırın derim.
ayriyetten fiyatı satıcılar açısından tam bir FIRSATÇI fiyatı, büyük cc racinglerin ikinci eline bile en az 12-14.000 veremeyen ama racing sahibi olmak isteyen ve yeni başlamak isteyenlerin tek seçeneği gibi görünen bu motor için fiyat çok çok yüksek, sırf bu yüzden biraz daha kaslı olan hyosung'u tercih ederim.
[SIZE="4"]die young and make a beautiful corpse[/SIZE]
mt de başka teslim alan oldumu acaba.
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)