Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Mart 2012, 01:45
#4281
servisine götürürüm ozaman baktırtırım.. Buarada beyler ninjasına çanta takan varmı? arkaya sağ ve sol yana birer çanta düşünüyorum uzun yol için. Bu yaz pek durduğum yerde durmaya niyetim yok.eşyalar ve ufak bir çadır sığdırabileceğim uygun bir çanta öneribilecek olan var mı aranızda ?
Reklamlar
-
19 Mart 2012, 09:03
#4282
overcloud nette dolaşırken senin çanta takma mevzuunu gördüm.çokta güzel olmuş. Kaça patladı bu iş ve işçilik? Fiyat uygunsa birgün buluşup şu senin ustaya gidelim hasanpaşaya. Bende düşünüyorum.
-
20 Mart 2012, 00:45
#4283
valla o iş guzel ama arka seleyi yükseltmek gerekiyor. bi gün bir araya geliriz, bakarsın. gerçi şu an takılı değil.
Ergün usta'yla tanıştırırım seni fiyat konusunda o bilgi versin daha doğru olur. demiri imal etmesi 1 tam gününü alıyor. (oraya buraya koşuşturup malzemeyi al, git kaynak yaptır vs vs..).
gerçi senin motor için yapacağı tasarımın işçiliği daha da iyi olabilir, sonuçta bende ki ilkti
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
20 Mart 2012, 01:32
#4284
ya walla nazar değdi motoruma. :( Az önce köprüden giderken 160km de takılıyordum,rüzgardan motorumun farını tutan dişli kırıldı.zaten nanemollahtı.Şimdi far boşta kaldı. Biran önce onartmam lazım. Overcloud senin tanıdık varmı bu plastik aksam grenaj tamirinden anlayan ? Sadece farın tırnakları onartılcak...
-
20 Mart 2012, 01:37
#4285
slm arkadaşlar. aranıza az ewel katıldım.
merhabalar...
-
20 Mart 2012, 01:37
#4286
farın tırnakları oyle nasıl kırılır yahu.. önceden darbeli miydi..?
sanayide bu işleri yapanlar var ama.. benim tanıdığım bir yer yok..
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
20 Mart 2012, 01:41
#4287
ayağımın tozuyla sizlere bişey sormak istiyorum.hatta sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
ninjamın plaka tarafı hoşuma gitmiyor. onu iptal etmek mi lazım yoksa onu kestirip falan şık bişeylermi yapmak lazım.
ustamın tavsiyesi kesmek. nasıl daha şık olur acaba?
-
20 Mart 2012, 02:13
#4288
aliazgin adlı üyeden alıntı
ayağımın tozuyla sizlere bişey sormak istiyorum.hatta sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
ninjamın plaka tarafı hoşuma gitmiyor. onu iptal etmek mi lazım yoksa onu kestirip falan şık bişeylermi yapmak lazım.
ustamın tavsiyesi kesmek. nasıl daha şık olur acaba?
selam arkadaşım ben dediğin işlemi resimdeki gibi yaptım. katlanır plakalık aldım kendim yaptim.ayrıca forumda okumuştum 160 lastik sürter falan diye alakası yok 160x60x17 michelin power pure lastik taktım jant uysa 180 takacaktım, önlerde 120x60x17.Frenaj yol tutuş 10 numara...resimdeki gibi.
saygılar
http://imageshack.us/photo/my-images...320124990.jpg/
-
20 Mart 2012, 02:18
#4289
bu katlanmalı oluyor sanırım. bunun maliyeti nedir ve memnun musun kardeşim ?
çok kararsızım.
-
20 Mart 2012, 02:20
#4290
önceden darbeliydi. Bu farın tırnaklarını yaptırmam şart.Servise gitsem adamlar kafa grenajını değiştirelim diycekler. Gereksiz...
-
20 Mart 2012, 02:31
#4291
aliazgin adlı üyeden alıntı
bu katlanmalı oluyor sanırım. bunun maliyeti nedir ve memnun musun kardeşim ?
çok kararsızım.
kuyruk gibi o iğrenç görüntü gitti memnunum tabiki.kimi sitede 50 falan ama ben maslak otobakkal dan 100 e aldım 3 saat uğraştım orada orjinal sinyallerde uymadı yeni aldım mecburen.şimdi daha şık oldu kanımca.
motor 200 km de rolanti 2500 cıvarı yakıt 250 krş normal mi ? bilen biri ?
http://imageshack.us/photo/my-images...320124987.jpg/
-
20 Mart 2012, 03:01
#4292
ısındığı halde 2500 devirde çalışıyorsa kesinlikle normal değil. ilk açılışta benimkide 2500 de başlıyor. 3 dakika içinde (tahmini) ısınıp 1100 devire düşüyor. olması gereken devir 1100dür. Sol grenajda mandal var.ordan düşürceksin rolantiyi
-
20 Mart 2012, 03:05
#4293
rio_mavi adlı üyeden alıntı
ısındığı halde 2500 devirde çalışıyorsa kesinlikle normal değil. ilk açılışta benimkide 2500 de başlıyor. 3 dakika içinde (tahmini) ısınıp 1100 devire düşüyor. olması gereken devir 1100dür. Sol grenajda mandal var.ordan düşürceksin rolantiyi
tesekkürler arkadaşım,sabah dediğini dikkate alıp test edeceğim söylediğini.iyi geceler
-
20 Mart 2012, 03:07
#4294
aliazgin adlı üyeden alıntı
ayağımın tozuyla sizlere bişey sormak istiyorum.hatta sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
ninjamın plaka tarafı hoşuma gitmiyor. onu iptal etmek mi lazım yoksa onu kestirip falan şık bişeylermi yapmak lazım.
ustamın tavsiyesi kesmek. nasıl daha şık olur acaba?
Hocam kestirmeyin sakin cok kotu duruyor. Ben soyle bir kit aldim:
Tamamen orjinal yerlerine monte ediyorsunuz. Motorda herhangi bir delme kesme islemi yapmaniza gerek yok. Arka sinyalleri iptal ettigim icin sadece plaka tutacagi olan versiyonunu kullandim. Ama kitin bir parcasi daha var onda da sinya ve plaka isigi takma yeri de var.
-
20 Mart 2012, 04:52
#4295
Fikirlerinizi saygıyla karşılıyorum lakin plakalığı kestirmek bana saçma geliyor. Neden derseniz,trafikteki en büyük sıkıntımız zaten görünememek. Plakalığı kestirdiğiniz zaman hem plakanın ışığı, hem de ordaki kedi gözü gitmiş oluyor. Bu da görnme olasılığımızı daha da aza indiriyor. Orjinalliği bozarken lütfen bu düşüncemide bir düşünmenizi isterim. Zira burdaki değerli arkadaşlarımın kötü haberlerini almayı asla istemem.
-
20 Mart 2012, 09:37
#4296
aliazgin adlı üyeden alıntı
ayağımın tozuyla sizlere bişey sormak istiyorum.hatta sizin fikirlerinizi almak istiyorum.
ninjamın plaka tarafı hoşuma gitmiyor. onu iptal etmek mi lazım yoksa onu kestirip falan şık bişeylermi yapmak lazım.
ustamın tavsiyesi kesmek. nasıl daha şık olur acaba?
kuyruğu kesmene gerek yok. kuyruk parçası 4 tane civatayla şaseye bağlı. arka seleyi söktüğünde göreceksin. kuyruğu kesersen bir daha geri alma şansın olmaz ama söküp bir kenara kaldırabilirsin.
internette biraz araştır bir çok örneği var. ninja 250r fender eliminator olarak arat google amca sana göstersin
birde sanayide ufak plaka yaptırabilirsin ama orijinalini yanında yaşıman lazım, polisler problem yaratırsa çıkartıp gösterirsin.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
20 Mart 2012, 15:32
#4297
rio_mavi adlı üyeden alıntı
ısındığı halde 2500 devirde çalışıyorsa kesinlikle normal değil. ilk açılışta benimkide 2500 de başlıyor. 3 dakika içinde (tahmini) ısınıp 1100 devire düşüyor. olması gereken devir 1100dür. Sol grenajda mandal var.ordan düşürceksin rolantiyi
aynen dediğin gibi ;) sagol
-
21 Mart 2012, 01:20
#4298
ön kafa grenaj için kimsenin tawsiyesi yok heralde. Bende şimdilik klasik türk usulü çözüm buldum.içten ve dıştan şeffaf koli bandı. Ya asrın icadı bu koli bandı..
-
21 Mart 2012, 01:32
#4299
teşekkürler arkadaşlar...
izmirden kimse var mı forumda?
-
21 Mart 2012, 01:39
#4300
iyi geceler,bu motorun grenajının tamirinden anlayan bir bildiğiniz tanıdığınız varmı ? servisi aradım sadece kıçı kırık sol grenaj için 1000 lira fiyat çektiler,ebaydan getirtmeyi düşünüyorum ama kafam allak bullak , yeni mi getirsem daha ucuz olur tamir mi ettirsem daha ucuz olur,milletin gözü kaldı anasını satim, gözü kalanın gözünü .... işte resim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler