Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Şubat 2012, 14:42
#4101
Led stop lambası aldım sonunda.. sinyaller içine entegre edilmiş
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Reklamlar
-
13 Şubat 2012, 15:10
#4102
orcax adlı üyeden alıntı
ewet orjinali 130 du ben değiştirdim 140 taktırdım ama herhalde acıdan dolayı da ince duruyor tam arkadan bakınca guzel gozukuyor
Zippo's adlı üyeden alıntı
Jantla alakası olabilir.Çünkü lastik büyütürken jantıda büyütmek gerekiyomuş.
Arkadaşlar her lastiğin 140'lığı gerçekte 140mm değil. Michelin'inki hatırladığım kadarıyla 132mm idi. Yani pek fark olmaması normal.
Bizim jantlar 3.5inch. Eğer 4inch'lik janta önerilen lastiği takarsanız bombe yapar hoş da durmaz tavsiye de edilmez.
Ben Pirelli RossoII aldım 150'lik. 3.5inch janta tavsiye edilen en geniş lastik oydu ;) Aşağıda takılmadan önceki resmini ekliyorum üzerindeki orjinal lastiğim
orcax adlı üyeden alıntı
Dogru jant ufak olduğu için yanak bombe veriyor birazda sekme yapıyor.
Yukarda da yazdığım gibi lastiğin şeklinden de o bombe yapmış gibi görüne bilir. 140'lık lastiklerin çoğu 3.5'luk jantlara uygun bombe yapmaz. Ama yüksekliği de yine 70 olarak aldıysanız lastiğe yük endeksi gereği fazla sekme yapabilir, normaldir.
alper150zc adlı üyeden alıntı
ekrem ön arka led olmuyor diye biliyorum ben en azından hyosungda amper sorunumu ne çıkıyormuş konuya tam hakim değilim ama
Ben ön arka sinyaller + stop LED kullanıyorum. Hızla yanma, sürekli yanma ya da 4'lü yanma gibi sorunlar yok. Sadece ön sinyallere birer reziztans bağlamanız ve röle'yi değiştirmeniz lazım. Bu şekilde kolayca çözebilirsiniz tüm sorunları.
maximus1981 adlı üyeden alıntı
Özellikle cam çok güzel durmuş.egzozun sesini kaydedip youtube koyma şansın varmı ? youtube'deki videolara baktım pek tok ses çıkanı duymadım.malum iki silindir makina .
LeVince'in sesini ben de merak ettim biraz daha tiz diye hatırlıyorum.
Yoshimura'yı tavsiye ederim tok ses için. Amerika'dan TRC full carbon modelini getirttim ve çok memnunum. Bir de ek susturucu geliyor onu daha denemeye fırsatım olmadı. Sezon gelsin resim video ben de paylaşacağım ;)
-
13 Şubat 2012, 18:12
#4103
ejlover adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar her lastiğin 140'lığı gerçekte 140mm değil. Michelin'inki hatırladığım kadarıyla 132mm idi. Yani pek fark olmaması normal.
Bizim jantlar 3.5inch. Eğer 4inch'lik janta önerilen lastiği takarsanız bombe yapar hoş da durmaz tavsiye de edilmez.
Ben Pirelli RossoII aldım 150'lik. 3.5inch janta tavsiye edilen en geniş lastik oydu ;) Aşağıda takılmadan önceki resmini ekliyorum üzerindeki orjinal lastiğim
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2ph90.jpg
Yukarda da yazdığım gibi lastiğin şeklinden de o bombe yapmış gibi görüne bilir. 140'lık lastiklerin çoğu 3.5'luk jantlara uygun bombe yapmaz. Ama yüksekliği de yine 70 olarak aldıysanız lastiğe yük endeksi gereği fazla sekme yapabilir, normaldir.
Ben ön arka sinyaller + stop LED kullanıyorum. Hızla yanma, sürekli yanma ya da 4'lü yanma gibi sorunlar yok. Sadece ön sinyallere birer reziztans bağlamanız ve röle'yi değiştirmeniz lazım. Bu şekilde kolayca çözebilirsiniz tüm sorunları.
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2ph9k.jpg
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2ph9y.png
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2phbd.jpg
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2phbr.jpg
LeVince'in sesini ben de merak ettim biraz daha tiz diye hatırlıyorum.
Yoshimura'yı tavsiye ederim tok ses için. Amerika'dan TRC full carbon modelini getirttim ve çok memnunum. Bir de ek susturucu geliyor onu daha denemeye fırsatım olmadı. Sezon gelsin resim video ben de paylaşacağım ;)
Teşekkürler arkadaşım. Onun videolarına baktım youtube'da gayet güzel görünüyor. fiyat olarak kargo gümrük dagil ne kadara gelecek ?
-
13 Şubat 2012, 18:28
#4104
lastikle alakalı bize zaman geçtikçe bilgi verirseniz seviniriz
150lik olmasına ragmen cok fark yok sanki aralarında arkadan cekilen fotoğraftan öyle anlaşılıyor
-
13 Şubat 2012, 19:23
#4105
ejlover adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar her lastiğin 140'lığı gerçekte 140mm değil. Michelin'inki hatırladığım kadarıyla 132mm idi. Yani pek fark olmaması normal.
Bizim jantlar 3.5inch. Eğer 4inch'lik janta önerilen lastiği takarsanız bombe yapar hoş da durmaz tavsiye de edilmez.
Ben Pirelli RossoII aldım 150'lik. 3.5inch janta tavsiye edilen en geniş lastik oydu ;) Aşağıda takılmadan önceki resmini ekliyorum üzerindeki orjinal lastiğim
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2ph90.jpg
Yukarda da yazdığım gibi lastiğin şeklinden de o bombe yapmış gibi görüne bilir. 140'lık lastiklerin çoğu 3.5'luk jantlara uygun bombe yapmaz. Ama yüksekliği de yine 70 olarak aldıysanız lastiğe yük endeksi gereği fazla sekme yapabilir, normaldir.
Ben ön arka sinyaller + stop LED kullanıyorum. Hızla yanma, sürekli yanma ya da 4'lü yanma gibi sorunlar yok. Sadece ön sinyallere birer reziztans bağlamanız ve röle'yi değiştirmeniz lazım. Bu şekilde kolayca çözebilirsiniz tüm sorunları.
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2ph9k.jpg
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2ph9y.png
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2phbd.jpg
http://b1202.hizliresim.com/u/f/2phbr.jpg
LeVince'in sesini ben de merak ettim biraz daha tiz diye hatırlıyorum.
Yoshimura'yı tavsiye ederim tok ses için. Amerika'dan TRC full carbon modelini getirttim ve çok memnunum. Bir de ek susturucu geliyor onu daha denemeye fırsatım olmadı. Sezon gelsin resim video ben de paylaşacağım ;)
Baya farkı var ya,150 lik mükemmel.Peki fotoğraf yokmu 150 lik üstündeyken ?
-
13 Şubat 2012, 22:53
#4106
asagıdakı fotograflardan bır tanesınde 150lık var
desenlerınden oyle gordum ben bak ıstersen
-
13 Şubat 2012, 23:16
#4107
bugün motoru yıkarken bi baktım eksozun siyah boyası dökülmeye başladı,elimi sürünce takır takır dökülüyor ama işin tuhaf yanı arkadan bakıldığında sol çıkış tarafının ucundaki boya döküldü geri kalan yerler sağlam ama onlarada sıra gelecek gibi,bunu yeniden boyatmak nekadar tutar ?,birde 2 gün önce kısa farım motoru çalıştırırken bir saniye yandı sonra birdaha yanmamak üzere gözlerini yumdu,ama uzun far çalışıyor,acaba sigortası mı attı yoksa ampul mü patladı ? ,son soru,zincirde biraz pas gördüm sıkıntı yaratırmı ?
-
13 Şubat 2012, 23:18
#4108
brooklynnn adlı üyeden alıntı
asagıdakı fotograflardan bır tanesınde 150lık var
desenlerınden oyle gordum ben bak ıstersen
Haydaa ben 130 luk sandim onu Lastik iceri dogru buzulmus jant yuzunden galiba.Bi normal haline bakin bide motorun ustundeki haline.130 dan farki olmamis
-
13 Şubat 2012, 23:58
#4109
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
bugün motoru yıkarken bi baktım eksozun siyah boyası dökülmeye başladı,elimi sürünce takır takır dökülüyor ama işin tuhaf yanı arkadan bakıldığında sol çıkış tarafının ucundaki boya döküldü geri kalan yerler sağlam ama onlarada sıra gelecek gibi,bunu yeniden boyatmak nekadar tutar ?,birde 2 gün önce kısa farım motoru çalıştırırken bir saniye yandı sonra birdaha yanmamak üzere gözlerini yumdu,ama uzun far çalışıyor,acaba sigortası mı attı yoksa ampul mü patladı ? ,son soru,zincirde biraz pas gördüm sıkıntı yaratırmı ?
en iyisi hiç elleme daha çok dökülür.siyah olan egzozlarda bu problem zamanla oluyor. boyatmak nekadar tutar bilmiyorum ama bilenler yardımcı olur elbet..kısa far yanmış olabilir kafa grenajın altından yuvasından çıkarıp rahatca bakabilirsin..zincirde aşırı şekilde çoğu bölgede pas yoksa ara ara ufak yerlerde varsa sorun olmaz. ama şunu unutmaki zincir temizlemeni her daim güzel yapman gerekir baştan sarma değil. gazyagı yada mazotla iyice canın çıkına kadar temizledikten sonra 5-10 dk bekleyip temizledikten sonra üzerine zincir spreyini gezdirmen gerekir ön dişli göbek dahil çevire çevire.
..uçuyoruzz DEDE
-
14 Şubat 2012, 17:16
#4110
brooklynnn adlı üyeden alıntı
lastikle alakalı bize zaman geçtikçe bilgi verirseniz seviniriz
150lik olmasına ragmen cok fark yok sanki aralarında arkadan cekilen fotoğraftan öyle anlaşılıyor
Zippo's adlı üyeden alıntı
Baya farkı var ya,150 lik mükemmel.Peki fotoğraf yokmu 150 lik üstündeyken ?
Zippo's adlı üyeden alıntı
Haydaa ben 130 luk sandim onu
Lastik iceri dogru buzulmus jant yuzunden galiba.Bi normal haline bakin bide motorun ustundeki haline.130 dan farki olmamis
Tavsiye edilen jant 3.5-4inch olmasına rağmen bir miktar büzüldü. Ama yine de fark var. Aslında merak etmeyin. Ama asıl farkı Bridgestone BT90 gibi 150lik olmasına rağmen 160mm genişliğinde lastikler taktığınızda oluyor. Ama onlarda da lastik yanakları dalga dalga oluyor (tehlikeli), ve zincir korumaya sürtme yapıyor, kesme gerektiriyor (gereksiz zarar ziyan). Standart jant'a takılabilecek en güvenli lastik bu
maximus1981 adlı üyeden alıntı
Teşekkürler arkadaşım. Onun videolarına baktım youtube'da gayet güzel görünüyor. fiyat olarak kargo gümrük dagil ne kadara gelecek ?
Hocam hatırladığım kadarıyla vergisi kargosu dahil 1,500-2,000 arası bir fiyata geldi. Toplam ederi 6,000TL'yi aşan bi dolu aksesuarı o dönem aldığım için şu an net egsoz ne kadardı hatırlayamadım :(
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
bugün motoru yıkarken bi baktım eksozun siyah boyası dökülmeye başladı,elimi sürünce takır takır dökülüyor ama işin tuhaf yanı arkadan bakıldığında sol çıkış tarafının ucundaki boya döküldü geri kalan yerler sağlam ama onlarada sıra gelecek gibi,bunu yeniden boyatmak nekadar tutar ?,birde 2 gün önce kısa farım motoru çalıştırırken bir saniye yandı sonra birdaha yanmamak üzere gözlerini yumdu,ama uzun far çalışıyor,acaba sigortası mı attı yoksa ampul mü patladı ? ,son soru,zincirde biraz pas gördüm sıkıntı yaratırmı ?
Yıkarken falan egsozun içine su tuttulduysa içten pas yapmış olaibilir ya da egsoz ciddi çizik aldıysa da olmuş olaiblir ama pas olmadan kolay kolay dökülecek gibi durmuyordu o boya :( Geçmiş olsun hocam.
-
14 Şubat 2012, 20:42
#4111
cbr 250 forumunda Newton nickli arkadas 160lık takmıstı
arkadan guzel bır fotograf yakalayamadıgımızdan dolayı ne oldugunu anlamamıstık
150lık gorunce dırek daldım konuya ama 130luktan farkı yok gıbı gorunuyor yakından bakmak gerek
140lık takan olursa fotoğraf paylasırsa cok sevınırım
-
14 Şubat 2012, 20:57
#4112
brooklynnn adlı üyeden alıntı
cbr 250 forumunda Newton nickli arkadas 160lık takmıstı
arkadan guzel bır fotograf yakalayamadıgımızdan dolayı ne oldugunu anlamamıstık
150lık gorunce dırek daldım konuya ama 130luktan farkı yok gıbı gorunuyor yakından bakmak gerek
140lık takan olursa fotoğraf paylasırsa cok sevınırım
Orjinal lastik de duruyor garajda. Yan yana koyar yarin bir resim daha cekerim ;)
-
14 Şubat 2012, 23:36
#4113
brooklynnn adlı üyeden alıntı
cbr 250 forumunda Newton nickli arkadas 160lık takmıstı
arkadan guzel bır fotograf yakalayamadıgımızdan dolayı ne oldugunu anlamamıstık
150lık gorunce dırek daldım konuya ama 130luktan farkı yok gıbı gorunuyor yakından bakmak gerek
140lık takan olursa fotoğraf paylasırsa cok sevınırım
140'lık lastik takıp geçen yıl fotoğrafları paylamıştım. 20 - 30 sayfa geriye gidip bakarsan görebilirsin
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
15 Şubat 2012, 18:55
#4114
-
15 Şubat 2012, 22:07
#4115
kalın lastik güzel hoş duruyorda 200km hızı geçmeyen motora taksan nolacak takmasan nolcak..gereksiz masraf .
..uçuyoruzz DEDE
-
15 Şubat 2012, 23:20
#4116
ıkı lastıgı yan yana beklıyorum musaıt oldugunda ;)
gerıye dogru bır yolculuk gerceklestırıcem bırazdan bakalım 140 nasıl duruyor
Bendede cbr var 130 yerıne 150 takmayı anlıyorum elıme az para gecınce ama olur mu olmaz mı meseLe
Olursa cok tatlı olur olmazsa da 140lık takarım artık nabalım
-
16 Şubat 2012, 15:28
#4117
ejlover motorun çok şık olmuş eline sağlık
-
16 Şubat 2012, 17:59
#4118
Ferrari jantlı Fiat gibi duruyor.
-
16 Şubat 2012, 18:25
#4119
A2+B adlı üyeden alıntı
Ferrari jantlı Fiat gibi duruyor.
Aynen öyle hani kalın olsun ama 160dan büyüğü helal değil 250liğe
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
16 Şubat 2012, 18:34
#4120
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTGoF6ap0qFQOPVDVW_OAWQW-dgRP9UrIzlnMnHoVRj0_Go1sLK
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler