Motosiklet gerçekten çok güzel . Varsın racing gibi oturulamasın. Taklit ederiz
selam..ben de şubat ayında kapora verdim, ilk partide de makinemin gelmesini bekliyorum..makineyi hiç görmeden, dokunmadan -ama ölçüleriyle ilgili oldukça kapsamlı bi çalışma yaparak- satın aldım, ama fuarda görünce, üstüne oturunca ne kadar isabetli bir karar verdiğimi anladım..şimdi tüm giyim kuşam aksesuarım hazır, sadece motorumu bekliyorum sabırsızlıkla..
neden bu fiyatlarda 2. el daha güçlü, daha kalın, daha albenili bi makine araştırılmamasına şaşıran arkadaşlara sormak isterim : aldığım eğitimlere rağmen motor tecrübem kısıtlı ve bu benim ilk motorum olacak, şimdi sizce bütçemin elverdiği en güçlü, en canavar makineyi mi almalıydım, yoksa bütçemin elverdiği en makul başlangıç makinelerinden birini mi almalıydım? ya da soruyu bi de şöyle soralım: misal €5,500 değil de bir şekilde €15,000 bütçem olsaydı, daha yolun başında bir motorcu olarak gidip Hayabusa mı alsaydim? lutfen bu kadar kapsamli bi paylasim sitesinde yazdiklarimiza daha dikkat edelim, ben Allaha çok şükür bu çok iyi düşünülmemiş yorumları/önerileri nasıl değerlendireceğimi biliyorum, ama satınalma kararlarında bu önerilerden etkilenecek ve gidip tehlikeli başlangıçlar yapacak arkadaşlar olabilir..lütfen laflarımızın ucunun nerelere gidebileciği sorumluluk duygusuyla yorumlarımızı yazalım.
bu arada makineyle ilgilenen arkadaşların bilgisi için, mayıs ortası/sonu teslim edileceği ifade edilen parti ilk partidir ve bildiğim kadarıyla 20-25 makine içermekte..ve z-moto tarafından söylenenler doğruysa bu parti fuar bittiğinde komple satılmştı..
sonraki parti için ise -ne kadar doğrudur bilemem ama- temmuz ayının zikredildiğini duydum..
yakıt göstergesiyle ilgili olarak da, eğer türkiyeye gelecek modelin göstergelerinde bir değişklik yapılmayacaksa -ki yapılacağını sanmıyorum- eski kasa ninja250 'lerdeki ısı göstergesinin yerini alan oldukça büyük bir yakıt göstergesi var..
hyoGT250R ile kıyaslanmasına gelirsek, EURO'nun son dönemdeki atağı olmasa aradaki fyat farkı 1,000YTL civarındaydı, şimdi ise yanılımıyorsam 1,500YTL civarlarında..ben Hyo da baktım, inceledim, kullanıcılarına güle güle kullanmalarını dilerim, kesinlikle bir polemik yaratmak istemem, herkes sevdiği motora binsin, her daim mutlu olsun, ama ismini vermeyeceğim bi hyo bayisinin bizzat kendisinin ifadesiyle malzeme kalitesi asla bir kawa düzeyinde değil.. ayrıca marka algısı, 2. el değeri, vs. konularındaki başarısı tartışmaya açık..bu durumda 1,000-1,500YTL daha fazla verip hiç olmazsa endüstrideki rüştünü ispatlamış 4 japondan birini tercih etmiş olmak çok mantıksız gelmiyo bana..bu tamamen benim görüşüm, benim tercihim..
son olarak da YZF125 ile ilgili olarak, evet dizayn olarak gerçekten çarpıcı (R6'dan ayırdetmek zor) fakat sadece €1,000 tasarruf etmek için tek silindirli ve de 125cc bi makine almak daha makul gelmedi bana..zaten YZF125 'in fiyatlandırılması bence çok mantıklı değil, zira aynı sınıfta CBR125'i ele alın, tamam kabul YZF125 CBR125'ten çok daha iyi bi makine ama kimse kusura bakmasın CBR125'ten 4,000 YTL daha fazla fiyatlandırılacak kadar da değil..
netice olarak, yurtdışındaki pek çok araştırma/değerlendrme çalışmalarını da görmüş/okumuş biri olarak, benim gibi başlangıç seviyesindeki ve de racing heveslisi arkadaşlara diyeceğim, ninja 250 türkiye pazarında bu sınıfta bence en iyi seçim olmaya adaydır..
inşallah makine hayırlısıyla bir teslim olsun da, kullandıkça da değerlendirmelerimi paylaşırım..
selamlar..
NOT : Bu mesajımı ninja250 ile ilgili başka bir başlıkta da aynen kullandım, ikinci kez görenlerden özür
Oskar Hayırlı olsun motorun. Kullandıktan sonra tecrübelerini aktarmanı bekliyorum ben de.
Motor çok güzel. Markasının Kawasaki olması bile başlı başına albenili bir motor yapıyor bunu. Ama fuarda bu motoru görünce gözüme 2 şey çarptı beğenmediğim.
1. Arka lastiğin 130 taban olması. 140 veya 150 taban bir lastik alınıp takılabilir sonradan belki de ama bu cüssede ve bu güçte bir motora en az 140 taban lastik yakışırdır. Bu tamamiyle kişisel estetik görüşümdür. "Kawasaki mühendisleri onu düşünmüştür..." gibi tartışmalara gerek yok.
2. Gidonun bir racing motora göre fazla yüksek olması. Tamam, küçük hacimli, başlangıç motoru diyoruz ama 250cc, 30 küsur hp'lik bir racing'in de naked bike gibi yüksek gidonu olmaması lazım. Bence alçak gidon, yüksek hacimli racinglere alışmak için daha etkili olurdu.
YAMAHA XT660ZA TENERE 2013
HONDA CBF600S 2006
BMW F650 GS DAKAR 2002
Arkadaslar motoru almış bulunmaktayım elime geçiş tarihi yaz civarları tam tarihi gizli, Siyah aldım artık hayırlısı
[MT-BerkaY] - 2008 Ninja 250R - bikepics.com/members/croner_berkay
croner Hayırlı olsun. Umarım yazın ilk aylarında gelir de binmek için gecikmezsin.
yüksek cc racinglere alışmanın gidonun biraz daha alçak olmasıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum.Bence insanın kol-bilek-bel ağrısına erken alışmasının bir anlamı yok.Gidonu yüksek olsun(rahat olsun),seri olsun,viraj kabiliyeti olsun, rüzgar korumasıolsun,aerodinamiği iyi olsun..Daha ne olsun.Yaşasın yüksek gidonlar(600f,blackbird,hayabusa)mafolsun alçak gidonlar(ss ler)
Motosiklete gelince,kesinlikle alınası bir makine.Ama fiyatı türkiye koşulları için gerçekten pahalı.Hyonun sıfırını almaktansa aradaki farkı ödemeye değer diye düşünüyorum.Ybr 250 nin satışını katlar.O geldiğinden beri 50 tane satıldıysa bu 100 ü rahat bulur bence
Bel, boyun ağrısı iyidir. Büyük SS almadan önce bir kez daha düşündürür insana
hasan ne motormuş bi gelmedi yaa, motorunu sattın buluşmalarada gelmez oldun:(
GKN MOTORS
ne yapalım ya iş güç motorsuzda gelinmiyor GKN ya alayım ama tüm yaz beraberiz....
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
[MT-BerkaY] - 2008 Ninja 250R - bikepics.com/members/croner_berkay
Bende ağustosta motrumu değiştirecem bir sorun olmazsa kawasaki 250 lik ile hyosung 250 arasında kaldım...bakıcaz artık duruma göre
Durdurun Dünyayı İnecek VARRRRR!!!.....
son 13 gün diyorlar bakalım............
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
güncelllll........................................ .......
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)