yahu sonuç beli düzde cbr yetişemez tamamda, videoda ortada yani cbr virajların tozunu alıyor )
yahu sonuç beli düzde cbr yetişemez tamamda, videoda ortada yani cbr virajların tozunu alıyor )
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
cbr 250r ile ninja 250r ın performansını kıyaslayabilen arkadaşlara şaşıyorum
Her asker yeşil bereli olamaz
hocam hiç uğraşma ninja 250cc sınıfında performans olarak 1. her türlü eziyor.
son hız olarak senin 171 benim hyosung ile 178 gördüğüm yolda ninja 190ı zorluyo
ama ninjanın 6.vitesinde 150kmh hız sonrasında dehşet bir ivme farkı var.piuv diye yeşil yeşil geçiyolar insanın yanından
onun dışında 140-150ye kadar hyosung,honda,ninja caddede birbiriyle kafa kafaya motorlar.eğer arada fark oluyosa pilotaj faktörü motorun model kmsi durumu,pilotaj ağırlığı lastik ebatları vs.herşey etken.ama ninja çok ölü değilse hertürlü alıyor.
ninja tahminimce redline a bakılmadan zorlanırsa eğer 190km hız görebilir navigosyonda 180km....
@tutku1982
erdem abi vercek anahtar kalmadı artık ama havanın iyi olduğu bi gün yedek anahtarımı alıp mahmutbey gişelere gelebilirim
forumdan buluşalım bütün 250cc gazcı ekibi olarak deneyelim video kaydıda yapalım. varmı gelen?
ama kamera olan motor sınıf dışı ve güçlü bi motor olmalı sadece arkadan takip edicek ve kayıt yapıcak
amaç eğlence ucunda bişe yok yaparız testimizi koyarız youtubea.sonuncu yada birinci gelenin kazanacağı yada kaybedeceği bişey yok.amacımız stres atmak ve sonrasında bi mekanda güzel sohbet gazlama kritiği.
ah ah yaz olsaydı şimdi
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
bende yedeği alayım barii hatta videoya çekek sonra foruma koyup tartışırız artık yok kilo farkı yok pilotaj farkı diyee
..uçuyoruzz DEDE
Hocam o kapışmaya bide 2006 sonrası 28.5 beygirlik Aprillia RS125 lazım tadından yenmemesi için... Cbr en arkadan en az yakarak gelir kullanım maliyetinden kazanır
Yanlız kafamda bi göüntü canlandı:
4 motor siperliklerin arkasına saklanmış 170-180 kapışıyor yandanda bunlar ne yapıyor diye merak eden 1.6 araba sürücüsü şahıs 200 le geçiyor
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
wallahi ben taktım leo vince tupu + kn hava filtresini + arkayada 45 dişli motor canavar gibi tork verıyor ogun st kanunisi bir arkadası ağlattım 100m fark attım ancak son suratım biraz düştü 180 de red line a yapısıyor ama gusel oldu.
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
RS'in vızıltısı çekilmez be abi
Şaka bir yana 2 zamanlı aprilla görmüş olurum bende. Gerçi Erdem bilir iki zamanlı motorları.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
ön dişli ile oynadın mı?
şimdi tekrar baktım internette, 45 arka dişli zaten fabrika çıkışı orijinal hali değil mi?
http://www.gearingcommander.com/
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Hayır ön 14 eski hali sadece arka 43 dü 45 yaptım eski modellerinde 45 benimkinde 43 idi bunuda matematiğe vurduk vites ortalaması 3.07 idi fabrika cıkısı bunu 3.200 küsür yaptık buda son suratten yuzde 6 gibi bir eksi ve tork a yüzde 6 lık bir iyileşme yaptı 7sn olan 0-100 6,5 gibi bir süreye donustu kagıt ustunde fark yok gibi geliyor ama binince feci şekilde değişme var en basidi 6.vites biraz ekonomi vitesi gibiydi ivmelenmesi arttı şimdi 6.viteste bile motor ileri atlıyor yani makina canlandı. ama soyle bir de eksisi var butun bunlardan sonra benzin işi değişti 350km yapan makina 250de benzin lambası yanıyor cunku fazla devirli kullanılıyor saygılar
bakalım bende yakında zincir dişli seti alıcam arka dişliyi buna göre seçmeyi planlıyorum. hızlanmasından gayet memnunum ama eğer üzerindeki 43'luk ise senin yaptığın gibi 45'lik alırım bende.
gerçi 2 ninja 2 hyosung gazladığımız gece Erdem'in ninjasını geçiyordu benim yeşil. O'ndaki 2010 bendeki 2008 model belki dişli farkı yüzündendir.
5'nci viteste redline'a girmeden hemen önce ulaşabildiğin hız nedir hiç hatırlıyor musun?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
175 km de 12.500 devir oluyordu simdi 170km de o gun kanuni ile oyun oynarken 180 gordum redline a yeni giriyor gibiydi ama lastik degisimindenmidir nedir cunku arka lastigi 140 yaptim ben 170 e yakin gordugumde st kanuni 176 filan gormus aradaki farkda aciliyordu ciddi sekilde lastik turu degistigindenmidir nedir
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
birde bugun ebaydan aldigim vites gostergesi geldi takalim dedik taktik soketli topraklama kablosuyla ayar yapiliyor ayarlarini yaparken elimizde kaldi yandi alet 104 euro vermistim onu degistirir umarim adam garantisi var filan yaziyor italyadan guzel olucakti icime oturdu walla
arkadaslar sızı uzecek ama cbr 250 ile ninja geciliormus bugun annladım :D
Hocam teknik veriler ortada, test videoları ortada... Yol çok virajlı ise belki CBR250'e şans tanınabilir.
Bu CBR250'in kötü motosiklet olduğu anlamına gelmez...
Mesela ben sürsem şu anda Ninja'yı, beni 125'lik ile de geçersin...
Kanımca "benimki seninkini döver" zihniyeti pek yapıcı olmayacaktır...
İkisi de çok güzel motosikletler... Ama teknik verilerde Ninja biraz daha iyi...
Saygı ve sevgiler...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
ozamn denmıecek burda cbr250 yı ninja gecer o videoda gecmıs die yerden yere vurtdu arkadaslar motoru
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)