kullanıma bağlı olarak şehir içinde 300 - 320km'de lamba yanıyor. Uzun yolda ise bu menzil 380 - 400 km civarında
kullanıma bağlı olarak şehir içinde 300 - 320km'de lamba yanıyor. Uzun yolda ise bu menzil 380 - 400 km civarında
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
youtube ta kac tane ninja 250 r da var bu gösterge, galiba motorla direk uyumlu,
http://www.youtube.com/watch?v=VazPv...eature=related
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...All-Categories
fiyatı 300 400 dolar arası değişiyo, bide bi versyon düşüğü var (ebay linkinden bakabilirsiniz) 150 200 dolar arası değişiyo.
Arkadaşlar umarım yanlış anlaşılmam gösterge değiştirme gibi bi düşüncesi olan varsa, motoru almamış olan arkadaşlarda dahil fikir vermesi acısından keşfettiğim bi şeyi paylaştım.
ben dijital göstergeden pek haz duymuyorum, bence kadranlı daha güzel,devir saati artacak inecek hız göstergesi ona paralel artacak eksilecek,hız gösterge çıbuğu ve devir saati çubuğuğu son haddinde titriycek motor bir yandan bangır bangır bağıracak bakınız hayabusa göstergeleri... tabi zevk meselesi arkadaşlar...
Her asker yeşil bereli olamaz
Bencede devir saati anolog olmalı kesinlikle, hız icin aynı şeyi söyleyemicem, analogta olabilir ama tabi iyi modern bi tasarım olursa, acıkcası ninja almamamın nerdeyse tek sebebi gösterge, (bide kalıbının yeterli olması, iyi ama yeterli değil, bence az daha büyük olabilirdi,) onun haricinde yeşil'ininde yeni kasa beyazınında kendine hoş sportif bi havası var, kalitesi zaten tartışma konusu olamaz bu markada...
Selamlar
Öncelikle lastik kısmından başlayayım. 150/16 değil sanırım 150/60 demek istediniz. 16-17 bunlar jant ölçüleri. Bizim jantlar 17. O yüzden 16'ları unutun ;) 140/17 alırsanız lastik çapı genişler motorun arkası yükselir. Ben 150/60 taktırdım. Orjinal 130/70 ile çapı en yakın olan ebat bu. 140'ları fazla araştırmadım ama 150 almak isterseniz 150/70'lerden kanımca uzak durun. Alacağınız lastiğin marka ve modelini de çok iyi araştırın. Çünkü genişlik olarak çok fark oluyor her ne kadar 150 deseler de (her ebad için geçrli bu). Örneğin Metzeler M5 150/60 gerçekte 149mm genişliğindeyken Bridgestone BT16 150/60 161mm genişliğinde. 155-156mm.'ye kadar mevcut 3.5inch genişliğindeki arka jantlarımıza montaj yapılabiliyor ve sürtme sorunu olmuyor. Ama 150mm'nin üstündeki değerlerde lastik yanları düzgün oturmayabiliyor. 155in üstünde ise zincir korumaya sürtme yapabiliyor. Kilonuza bağlı olarak arka salıncağa da sürtme yapabilir. O nedenle iyi araştırın. Ben Pirelli DemonRossoII kullanıyorum ve hiç bir sorun yok.
Karenaj koruma takozuna gelince de geçen hafta kendim taktım ebay'den alıp. Yine marka ve modele göre kesmeye gerek olabiliyor veya olmayabiliyor. Benim aldığım model direkt karenajdaki boşluklardan çıkıyor ve kesmeye gerek yok. Ama alacağınız ucuz modeller genellikle sürtme yapar ya da kesme gerektirebilir az da olsa. Alacağınız kişiye net olarak sorun kesmeye gerek olup olmadığını. Marka olarak da shogun öneririm ama biraz pahalı. Montaj kısmı ise bu takozların tümü için tam bir işkence..
Double Buble koyu renk cam olarak ise Puig kullanıyorum. Fiyatı 90€. Mototaş'tan temin edebilirsiniz. Marka olmasın derseniz de yine ebay'de daha ucuz alternatifler mevcut. Ama TR'de nerede var bilemiyorum.
Umarım yardımı olur ;) İyi modifiyeler.
---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:47 ----------
Full depo ile 300-400 arası gidiyorum ben tabii kullanıma göre çok değişiyor
Bu oldukça eski modellerinden Metzeler'in. 2011de üretilmiyor sanırım, ama emin değilim. Eğer öyleyse bayat olma ihtimali yüksek. Yurt dışı sitelerden güncel lastik modellerine bir bakın ;)
---------- Post added at 13:57 ---------- Previous post was at 13:49 ----------
Selamlar,
Ben alacaktım ve bayağı bir araştırma yaptım ve detaya girdikçe vazgeçtim almaktan şimdilik. Alt modelini geçtim çünkü çok eksik var ve kablo kiti yok. Bu RX2 modeli kosonun bunu bir üst (aslında yeni diyelim) modeli var RX2N. Bu iki modelin de Ninja250 için direkt plug&Play kablo kiti ve paneli mevcut. Ama şöyle bir sorun var arkadaşlar: Bu göstergelerdeki benzin miktarı bizim Enjeksiyonlu motorlarda çalışmıyor. O gösterge yalnızca karbüratörlü modeller için. İşin kötü yanı adamlar gösterge yaptıkları için benzin ışığı da koymamışlar. Yani benzininizle ilgili hiç bir bilginiz kalmıyor bunları taktıktan sonra. Bazı kişiler bu göstergeleri panel ile birlikte kit olarak satıyorlar ve Enjeksiyonlu motorlar için panele bir de sarı ışık eklemişler benzin için ama pek hoş durmuyor.
İkinci bir sorun ise göstergeyle birlikte satılan kablo kitleri hep karburatörlü modeller için. Koso'nun TR'de distribütörü olmadığı için ne yazik ki enjeksiyonlu kablo kiti için KosoEurope'a bakmak zorundasınız ama orada da kit olarak satılmıyor her parçayı tek tek satıyorlar ve KosoEurope'ta ne yazik ki paneli de göremedim.. Attığım maillere de cevap gelmedi.. Hadi göstergeyi ve paneli Amerika'dan aldık, kabloları da Avrupa'dan topladık diyelim; montajı başlı başına bir sorun. Radyotör hortumunu kesip içine sensör koymaktan tutun hız için ön tekere sensör bağlamaya kadar pek çok şeyle uğraşmanız gerekiyor..
Alacak arkadaşlar bunu da göz önünde bulundursun ;)
ejlover gerçekten verdiğin bilgiler için sağol,bunları bilmiyodum.yani göstergeyi almak bi dert takmak ayrı bir dert,zaten ben herzaman bu dijital gösterge olayını gereksiz bulmuşumdur ,ikiside sonuçta aynı işi görüyo
Her asker yeşil bereli olamaz
Ne demek )
Devir saati kesinlikle analog olmali bence de. Ama hiz gostergesi dijital daha iyi bence, ozellikle bizim ninjalar icin. Millet park halindeyken gelip bakiyor motora "amaaann max 200yapiyomus" diyip burun kiviriyorlar sonra )))) Saka bi tarafa orjinal gostergeler goruntusu disinda gece aydinlatmasiyla pek okunakli da degil :(
Çift silindir teke göre bi fark yaratıyormu buyrun bakalım...Japonlar minik adamlar ama ninjadaki adam 57-58 kilo Cbr daki eleman %80 daha agır!
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IvCarbUP7ZI
sürücünün ağırlığı ile pek bir ilgisi yok. cbr250 100km'den sonra çok hantal. 160km hıza ulaşana kadar mevsin değişiyor ninja içinse 160km hız hiçbir şey, 5'nci viteste bu hıza ulaşıyor -ki bir de 6'ncı vites var
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Hondayı kaldıran adam hatasız kaldırdı ama 80 km de öne geçti ninja. En azından 95-100 e kadar çok bariz fark olmaması lazımdı. Yani amerikan dergileri internet siteleri hondayı şişirmiyorsa 0-100 aynı diye. O yüzden kilo farkı olabilir. Gerçi benim mantığıma görede 2 den 3 atarken yani 80 km de geçilmesi gerek hondanın.
Honda şehir içinde ışıklarda yeterli seriliği verirde uzun yolda boş otobanda 1.6 sıradan bi araba 5000-6000 devirleri kullanarak 100 km de roll yaparsa cbr ile cbr250 daha 160 a ulaşmadan 145-150 gibi sollar. Ama Ninjadan bu 100+ kapışmayı kolay kolay alamaz
zaten 100km ve üzerindeki hızlarda esneklik iyi olmalı ki kendimi güvende hissedebileyim motor kullanırken. yoksa cbr125'imi satmazdım gerçi cbr250'de 140'a kadar seri hızlanıyor yani arkadan sıkıştıran otomobillerden rahatlıkla uzaklaşabilir. süper egzotik kroların kullandığı otomobilleri ayrı tutuyorum tabi adamlar iman gücüyle rokete bağlıyor
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
http://www.youtube.com/watch?v=VmThW...eature=related
buyrun bıde buna bakın ruzgarında cbr 250 yi zor gecior dierinde bence yalan ;) ben kendım otobanda denedım 171 km hıza cıktım ole uyumadımda uzerınde cok kısa bı zamnda yaptı
171 görür mü cbr yav vayyy hem de kısa sürede
150HS > 2008 ST > 2012 ST >
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
arkadaşlar farkı youtube araştırma yapacagımıza bi gün E6 da bulusup farkı görelim...
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
onu bunu bilmemde cbr250 virajlarda çok iyi.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)