genelde herkes motoruna ses için egsoz takıyor ama bir bilinmeyen olayda hava filitresi olayıdır.takın bakim bi k&n hava filitreside sesi dinleyin
genelde herkes motoruna ses için egsoz takıyor ama bir bilinmeyen olayda hava filitresi olayıdır.takın bakim bi k&n hava filitreside sesi dinleyin
Her asker yeşil bereli olamaz
Hava filtresi ve egsoz bilhassa ikisi birden takılan motorlarda hava benzin karışımı ciddi anlamda fakirleştiğinden orta-uzun vadede motoru kucağınıza alırsınız. Ninja 250 enjeksiyonlu olduğu için power commander ile olayı dengelerseniz hem performansınız ciddi anlamda artar hem de motoru korursunuz.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
selam koray service manual e nasıl ulaşırım? bilg. da varmı senın yoksa kitapçık olarakmı var?
..uçuyoruzz DEDE
peki K&N hava filtresi hakkında düşünceleriniz nelerdir ? taktıran var mı ninja sına ? fiyatı performansı nasıl acaba ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
benim motorumda akrapovic egzos var. hava filtresini degistirsem birde Power commander işiyle ugrasmak zorunda kalırmıyım.
Zorunlu bir degisiklik olur mu. Kullanıp farkı gören varsa; performans ve yakıt konusunda paylasirsa sevinirim.
Upload ettim. Buradan indir kardeş.
http://hotfile.com/dl/126990685/f9ce...anual.zip.html
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
kaç para kn filtre eğer sesi etkilerse alacam hemen hemde yarın kaç para nerede var??
en son sorduğumda kn flitre için 80$ fiyat vermişlerdi.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
arkadaşlar ön lastik 30 ,arka tekerede 33 hava vuruyorum doğrumudur ?
yanlız şöyle bişey var:lastik soğuk olmuyo genelde motoru yarımsaat kadar kullanıyorum öyle hava vuruyorum
Her asker yeşil bereli olamaz
benim bildigim on lastik 28 arka 32 olması lazım.
ozaman 29 a 33 mü yapcaz
çünkü hava hortumunu siboptan çekince 1 psi hava dışarı kaçıyor diye biliyorum,yani hep 1 fazla vurucaz dimi
Her asker yeşil bereli olamaz
28 - 32 yap. o kadar detaylı düşünme..
ben 28 30 yapıyorum 32 yaptığımda davul gibi sekiyor arka lastik..
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Benim motoru götürdüğüm yetkili servisteki usta egzosu değiştirmeyeceksen K&N hava filtresine boşuna para verme demişti... Ondan sonra internetten biraz araştırma yaptım, egzosu değiştirince tamam ses güzelleşiyor ama motorun yakıt karışımı allak bullak oluyor. Eğer Power Commander falan uygulanmazsa değil güç artışı güç kaybı bile olabiliyormuş. Bir de Dyno'ya çıkması, işini bilen bir ustanın ince ayarları yapması, Dyno'da bir takım lastikin aşınması gibi dertler de arka arkaya geliyormuş.
E bunlar yapılmadan egzos değişirse ne oluyor. Motorun ömründen götürüyor, fazla yakabiliyor, güç kaybı olabiliyor, dengesiz tork dağılımı olabiliyor falan filan...
Velhasılı vazgeçtim egzos megzos işinden, kalsın orjinaliyle...
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
eyvallah hocam sağol
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
aynısı benim ustamda bana söylemişti,bu konuya değindiğin iyi oldu çünkü çoğu kişinin bu konuyla ilgili bilgisi yok,egsozu taktım işlem tamamdır diye bir düşünce hakim
Her asker yeşil bereli olamaz
dediğiniz gibi 250 cc bi motoru dyno ya sokmak vs biraz sacma geldi banada. her ne kadar motor en verimli sekilde kullanmak lazimsada sonucta benim gozumde bir gecis motoru.
orjinal egzozumda duruyor eger daha sonra sattigim insan egzos istemezse orjialini takabilir. yakit konusunda cok abarti bi fark yasamadim ben simdilik ilerleyen zamanlarda ne olur bilemiyorum.
lastik hava basinci konusuna gelince lastik subaplarin cok kotu degilse o kadar havayi kaciracagini sanmiyorum. sonucta hava pompasinin ucu subaptan ciktigi zaman kesiliyor hava teması.
o sirada pompanın ucundan cikan havada zaten disari cikiyor, lastigin icinden degil.
arkadaşlar motorunda tire zone basınç göstergeci kullanan varmı
ben kullanıyorum,diyer kullanan arkadaşlar memnunlarmıdır? bide ön lastiğinkini ayarlayamıyorum 3 renk gözüküyo ?
Her asker yeşil bereli olamaz
3 renkte uyari demek oluyormus. kirmizida gozukuyorsa lastikteki hava basincin az demek oluyor yani.
ki sen on lastige 30 bastigini soyledigine gore enteresan bi durum oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------
28-32 PSI için olandan aldigina emin misin ?
ben hepsi standart sanıyodum aldım taktım,bilmiyodum
arkada sıkıntı yok full yeşil ama önde %80 i yeşil %20 si sarı
şuda gözüme çarptı üzerinde öndede arkada üzerinde 34 yazıyo
zaten maşşallah şimdiye kadar lastik hiç hava kaçırmadı,nezaman hava basıncına kontrol etsem en fazla 1-2 psi fark oluyo oda lastiğin içindeki hava yoğuşmasındandır diye düşünüyorum (sıcak,soğuk,artçılı)
Her asker yeşil bereli olamaz
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)