Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3521
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    genelde herkes motoruna ses için egsoz takıyor ama bir bilinmeyen olayda hava filitresi olayıdır.takın bakim bi k&n hava filitreside sesi dinleyin
    Her asker yeşil bereli olamaz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3522
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genelde herkes motoruna ses için egsoz takıyor ama bir bilinmeyen olayda hava filitresi olayıdır.takın bakim bi k&n hava filitreside sesi dinleyin
    ozel mesajlarina bakarmisin sarsilmaz

  3. #3523
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    genelde herkes motoruna ses için egsoz takıyor ama bir bilinmeyen olayda hava filitresi olayıdır.takın bakim bi k&n hava filitreside sesi dinleyin
    Hava filtresi ve egsoz bilhassa ikisi birden takılan motorlarda hava benzin karışımı ciddi anlamda fakirleştiğinden orta-uzun vadede motoru kucağınıza alırsınız. Ninja 250 enjeksiyonlu olduğu için power commander ile olayı dengelerseniz hem performansınız ciddi anlamda artar hem de motoru korursunuz.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  4. #3524

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Motosikleti
    ninja ER
    selam koray service manual e nasıl ulaşırım? bilg. da varmı senın yoksa kitapçık olarakmı var?
    ..uçuyoruzz DEDE

  5. #3525
    CBP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    peki K&N hava filtresi hakkında düşünceleriniz nelerdir ? taktıran var mı ninja sına ? fiyatı performansı nasıl acaba ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

    benim motorumda akrapovic egzos var. hava filtresini degistirsem birde Power commander işiyle ugrasmak zorunda kalırmıyım.
    Zorunlu bir degisiklik olur mu. Kullanıp farkı gören varsa; performans ve yakıt konusunda paylasirsa sevinirim.

  6. #3526
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı ninja_omer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam koray service manual e nasıl ulaşırım? bilg. da varmı senın yoksa kitapçık olarakmı var?
    Upload ettim. Buradan indir kardeş.
    http://hotfile.com/dl/126990685/f9ce...anual.zip.html
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  7. #3527

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Motosikleti
    ninja ER
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Upload ettim. Buradan indir kardeş.
    http://hotfile.com/dl/126990685/f9ce...anual.zip.html
    tamam hemen indirdim çok sağol
    ..uçuyoruzz DEDE

  8. #3528
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    kaç para kn filtre eğer sesi etkilerse alacam hemen hemde yarın kaç para nerede var??

  9. #3529
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    en son sorduğumda kn flitre için 80$ fiyat vermişlerdi.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  10. #3530
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    arkadaşlar ön lastik 30 ,arka tekerede 33 hava vuruyorum doğrumudur ?
    yanlız şöyle bişey var:lastik soğuk olmuyo genelde motoru yarımsaat kadar kullanıyorum öyle hava vuruyorum
    Her asker yeşil bereli olamaz

  11. #3531
    CBP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    benim bildigim on lastik 28 arka 32 olması lazım.

  12. #3532
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    ozaman 29 a 33 mü yapcaz
    çünkü hava hortumunu siboptan çekince 1 psi hava dışarı kaçıyor diye biliyorum,yani hep 1 fazla vurucaz dimi
    Her asker yeşil bereli olamaz

  13. #3533
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    28 - 32 yap. o kadar detaylı düşünme..

    ben 28 30 yapıyorum 32 yaptığımda davul gibi sekiyor arka lastik..
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  14. #3534
    gurcano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza NSS300A
    Benim motoru götürdüğüm yetkili servisteki usta egzosu değiştirmeyeceksen K&N hava filtresine boşuna para verme demişti... Ondan sonra internetten biraz araştırma yaptım, egzosu değiştirince tamam ses güzelleşiyor ama motorun yakıt karışımı allak bullak oluyor. Eğer Power Commander falan uygulanmazsa değil güç artışı güç kaybı bile olabiliyormuş. Bir de Dyno'ya çıkması, işini bilen bir ustanın ince ayarları yapması, Dyno'da bir takım lastikin aşınması gibi dertler de arka arkaya geliyormuş.
    E bunlar yapılmadan egzos değişirse ne oluyor. Motorun ömründen götürüyor, fazla yakabiliyor, güç kaybı olabiliyor, dengesiz tork dağılımı olabiliyor falan filan...
    Velhasılı vazgeçtim egzos megzos işinden, kalsın orjinaliyle...

  15. #3535
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı gurcano adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motoru götürdüğüm yetkili servisteki usta egzosu değiştirmeyeceksen K&N hava filtresine boşuna para verme demişti... Ondan sonra internetten biraz araştırma yaptım, egzosu değiştirince tamam ses güzelleşiyor ama motorun yakıt karışımı allak bullak oluyor. Eğer Power Commander falan uygulanmazsa değil güç artışı güç kaybı bile olabiliyormuş. Bir de Dyno'ya çıkması, işini bilen bir ustanın ince ayarları yapması, Dyno'da bir takım lastikin aşınması gibi dertler de arka arkaya geliyormuş.
    E bunlar yapılmadan egzos değişirse ne oluyor. Motorun ömründen götürüyor, fazla yakabiliyor, güç kaybı olabiliyor, dengesiz tork dağılımı olabiliyor falan filan...
    Velhasılı vazgeçtim egzos megzos işinden, kalsın orjinaliyle...
    En mantıklısı.Bende sırf bu yüzden orjinal egzos ile devam diyorum.Egzos motoru resmen öldürüyor kimsede 250cc için dynoya çıkartmıyo motoru o zaman bi anlamı kalmıyor.
    Sadece ses değişiyor gidense yakıt,performans ve motor ömrü oluyor.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  16. #3536
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    28 - 32 yap. o kadar detaylı düşünme..

    ben 28 30 yapıyorum 32 yaptığımda davul gibi sekiyor arka lastik..
    eyvallah hocam sağol

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

    Alıntı gurcano adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motoru götürdüğüm yetkili servisteki usta egzosu değiştirmeyeceksen K&N hava filtresine boşuna para verme demişti... Ondan sonra internetten biraz araştırma yaptım, egzosu değiştirince tamam ses güzelleşiyor ama motorun yakıt karışımı allak bullak oluyor. Eğer Power Commander falan uygulanmazsa değil güç artışı güç kaybı bile olabiliyormuş. Bir de Dyno'ya çıkması, işini bilen bir ustanın ince ayarları yapması, Dyno'da bir takım lastikin aşınması gibi dertler de arka arkaya geliyormuş.
    E bunlar yapılmadan egzos değişirse ne oluyor. Motorun ömründen götürüyor, fazla yakabiliyor, güç kaybı olabiliyor, dengesiz tork dağılımı olabiliyor falan filan...
    Velhasılı vazgeçtim egzos megzos işinden, kalsın orjinaliyle...
    aynısı benim ustamda bana söylemişti,bu konuya değindiğin iyi oldu çünkü çoğu kişinin bu konuyla ilgili bilgisi yok,egsozu taktım işlem tamamdır diye bir düşünce hakim
    Her asker yeşil bereli olamaz

  17. #3537
    CBP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    dediğiniz gibi 250 cc bi motoru dyno ya sokmak vs biraz sacma geldi banada. her ne kadar motor en verimli sekilde kullanmak lazimsada sonucta benim gozumde bir gecis motoru.
    orjinal egzozumda duruyor eger daha sonra sattigim insan egzos istemezse orjialini takabilir. yakit konusunda cok abarti bi fark yasamadim ben simdilik ilerleyen zamanlarda ne olur bilemiyorum.
    lastik hava basinci konusuna gelince lastik subaplarin cok kotu degilse o kadar havayi kaciracagini sanmiyorum. sonucta hava pompasinin ucu subaptan ciktigi zaman kesiliyor hava teması.
    o sirada pompanın ucundan cikan havada zaten disari cikiyor, lastigin icinden degil.

  18. #3538
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    arkadaşlar motorunda tire zone basınç göstergeci kullanan varmı
    ben kullanıyorum,diyer kullanan arkadaşlar memnunlarmıdır? bide ön lastiğinkini ayarlayamıyorum 3 renk gözüküyo ?
    Her asker yeşil bereli olamaz

  19. #3539
    CBP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    3 renkte uyari demek oluyormus. kirmizida gozukuyorsa lastikteki hava basincin az demek oluyor yani.
    ki sen on lastige 30 bastigini soyledigine gore enteresan bi durum oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    28-32 PSI için olandan aldigina emin misin ?

  20. #3540
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    ben hepsi standart sanıyodum aldım taktım,bilmiyodum
    arkada sıkıntı yok full yeşil ama önde %80 i yeşil %20 si sarı
    şuda gözüme çarptı üzerinde öndede arkada üzerinde 34 yazıyo
    zaten maşşallah şimdiye kadar lastik hiç hava kaçırmadı,nezaman hava basıncına kontrol etsem en fazla 1-2 psi fark oluyo oda lastiğin içindeki hava yoğuşmasındandır diye düşünüyorum (sıcak,soğuk,artçılı)
    Her asker yeşil bereli olamaz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler