Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Ağustos 2011, 15:28
#3421
Gayet normal birde azi kapali vardir bi yerlerde
Reklamlar
-
10 Ağustos 2011, 15:34
#3422
fyildirok adlı üyeden alıntı
Gayet normal birde azi kapali vardir bi yerlerde
Onu göremedim :( Nedir peki bunlar?
-
10 Ağustos 2011, 15:35
#3423
ejlover adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün motorumu ilk kez yıkayıp zinciri yağladım
Yalnız yıkarken motorun altında ucu açıkta iki adet hortum farkettim. Bunların işlevi nedir acaba?
(Tam orta altta uçları açık ve yere bakıyor, birinin ucundan mavimsi yeşil renkte koyu bir sıvı damladı damlayacak durumda; normal mi bu?)
onlar tahliye hortumu,pisliktir atıkdır fazla benzin tahliye vs...
Her asker yeşil bereli olamaz
-
10 Ağustos 2011, 15:50
#3424
-
10 Ağustos 2011, 16:01
#3425
sigaraöldürr adlı üyeden alıntı
zmoto yla görüştüm,
ön arka fren balatası na ayrı ayrı 135+135 lira fiyat verdiler
ben temin edersem parçaları montaj için 50 lira işçilik ücreti söylediler.
birde balataları kontrol ederken dikkat ettimde onları tutan büyük gri aksam oynuyor biraz,arkadaki öndekine göre daha fazla oynuyordu. bu normal midir ?
çifti 120 - 130tl civarı goldfren marka balatalar var. karbon - seramik. tavsiye ederim, motoplus'ı arayıp sor.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
10 Ağustos 2011, 16:26
#3426
yok mu gomme sinyal taktiran satan yer bilen =)
-
10 Ağustos 2011, 16:42
#3427
Disk kilidi alacağım arkadaşlar da kaç mm olması gerekiyor?
http://www.hudsonderi.com/?urun-2207...torsiklet.html
ya da
http://www.hudsonderi.com/?urun-2204...torsiklet.html
artçı selesinin altına sıgabilecek bir şey arıyorum arkadaşlar. Uyar mı bunlar?
-
10 Ağustos 2011, 16:43
#3428
Bugün sabahtan 5000km bakımımı yaptırdım, ön balata bitikmiş, onu da değiştirttim. Biraz daha beklesem ön diski çizecekmiş, neyse ki sizlerin de uyarısıyla fazla masraf çıkarmadan hallettirdim. Benden önceki sahibi hep okul ev arasında kullandım demişti, İstanbul trafiği balatayı çabuk bitirmiş sanırım. Motul 300V yağ istedim ama ellerinde Motul 5000 varmış, ısrar etmedim. Bakım boyunca başında dikildim. İlginçtir, motor sabitleme civataları epey gevşemiş, hepsini tekrar sıktılar.
Zincir temizleme aparatı vardı, çok hoşuma gitti. Zinciri içine alan fırçalı ve hortumlu bir sistem. Askıda tekerleği çevirmeye başlıyor, hortumun bir ucundan Würth'ün temizleme spreyini sıkıyor, alttan simsiyah yağlı kirli pislik akıyor. Öyle bir aparat piyasada bulursam mutlaka alacağım.
-
10 Ağustos 2011, 16:45
#3429
ejlover adlı üyeden alıntı
yuuhhh 50 tl mi,disk kilitleri adanada 10 tl 15 tl
madem disk kilidi alacaksın benim tavsiyem alarımlı disk kilitleri var onlardan al derim pilli alarmlı
Her asker yeşil bereli olamaz
-
10 Ağustos 2011, 16:51
#3430
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
yuuhhh 50 tl mi,disk kilitleri adanada 10 tl 15 tl
madem disk kilidi alacaksın benim tavsiyem alarımlı disk kilitleri var onlardan al derim pilli alarmlı
Hocam maksat sinemadayken falan millet ileri geri götürmesin motoru. Alarm'lılar daha büyük o nedenle çok girmek istemedim o işe
-
10 Ağustos 2011, 17:04
#3431
alarmsızdada şöyle bi dezavantaj var,motoru ileri geri götürmek istediklerinde kilidi görmezler ve kilit sona geldiğinde tık diye diskini yamultur ama alarmlı olursa en küçük harekette alarm çalıcağı için uğraşmama motoru ellememe ihtimalleri yüksek
Her asker yeşil bereli olamaz
-
10 Ağustos 2011, 17:14
#3432
ejlover adlı üyeden alıntı
Hocam maksat sinemadayken falan millet ileri geri götürmesin motoru. Alarm'lılar daha büyük o nedenle çok girmek istemedim o işe
Bence ninjaya kaliteli kilit sistemi iyi bi disk kilidi al. 12 binlik motor sonuçta. ben bunu kullanıyorum geçen ay 65 e aldım. 20 liralıkların güvenliği konusunda emin olamadım. Ama alarımlı olanları faydalı olabilir. Çünkü En büyük korkum anlamıyan bi hanzonun motora oturup ileri geri ittirip balataları kırıp zarar vermesi..
http://www.anesmotor.com/?urun-151-L...sk-Kilidi.html
-
10 Ağustos 2011, 17:25
#3433
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Bence ninjaya kaliteli kilit sistemi iyi bi disk kilidi al. 12 binlik motor sonuçta. ben bunu kullanıyorum geçen ay 65 e aldım. 20 liralıkların güvenliği konusunda emin olamadım. Ama alarımlı olanları faydalı olabilir. Çünkü En büyük korkum anlamıyan bi hanzonun motora oturup ileri geri ittirip balataları kırıp zarar vermesi..
http://www.anesmotor.com/?urun-151-L...sk-Kilidi.html
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
alarmsızdada şöyle bi dezavantaj var,motoru ileri geri götürmek istediklerinde kilidi görmezler ve kilit sona geldiğinde tık diye diskini yamultur ama alarmlı olursa en küçük harekette alarm çalıcağı için uğraşmama motoru ellememe ihtimalleri yüksek
Anlamayan zaten debriyajı sıkıp ilerletmez diye düşündüm ama belli olmaz tabii Bu konularda haklısınız Alarmlı alalım o zaman
Peki kaç mm olması lazım min.?
-
10 Ağustos 2011, 18:02
#3434
http://www.motomaxonlineshop.com/mai...di-pmu349.html
biz bundan almıştık. gayet güzel bir kilit kaliteli.
motomax ten alabilirsin. fiyatlarıda uygun bence. takması çıkarması kolay. ninja 250r yede oluyor.
-
10 Ağustos 2011, 19:23
#3435
gene bacagimi yaktim bugun ikinci kez, two bros hayirli gelmedi bana.
-
10 Ağustos 2011, 20:54
#3436
CBP adlı üyeden alıntı
Sagol Onur, sanirim Ulusan'in elinde de vardi ordan alirim o zaman ;) Bu h.ici bu taraflara ugrarsan goruselim abi. Tatilden yeni dondum arayamadim bi turlu firsat bulup :(
-
10 Ağustos 2011, 22:40
#3437
overcloud adlı üyeden alıntı
çifti 120 - 130tl civarı goldfren marka balatalar var. karbon - seramik. tavsiye ederim, motoplus'ı arayıp sor.
motoplus hangisi oluyor
netten baktım ama fuar la ilgili şeyler çıktı
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
buldum şimdi sağol = )
şu kısım oynuyor biraz bende. bu normalmidir peki ?
-
11 Ağustos 2011, 00:40
#3438
gurcano adlı üyeden alıntı
Bugün sabahtan 5000km bakımımı yaptırdım, ön balata bitikmiş, onu da değiştirttim. Biraz daha beklesem ön diski çizecekmiş, neyse ki sizlerin de uyarısıyla fazla masraf çıkarmadan hallettirdim. Benden önceki sahibi hep okul ev arasında kullandım demişti, İstanbul trafiği balatayı çabuk bitirmiş sanırım. Motul 300V yağ istedim ama ellerinde Motul 5000 varmış, ısrar etmedim. Bakım boyunca başında dikildim. İlginçtir, motor sabitleme civataları epey gevşemiş, hepsini tekrar sıktılar.
Zincir temizleme aparatı vardı, çok hoşuma gitti. Zinciri içine alan fırçalı ve hortumlu bir sistem. Askıda tekerleği çevirmeye başlıyor, hortumun bir ucundan Würth'ün temizleme spreyini sıkıyor, alttan simsiyah yağlı kirli pislik akıyor. Öyle bir aparat piyasada bulursam mutlaka alacağım.
5000km balatalar nasıl bitti anlam veremedim dogrusu benim 10000km oldu halen ilk günkü gibi tertemiz duruyor...
---------- Post added at 23:40 ---------- Previous post was at 23:30 ----------
sigaraöldürr adlı üyeden alıntı
zmoto yla görüştüm,
ön arka fren balatası na ayrı ayrı 135+135 lira fiyat verdiler
ben temin edersem parçaları montaj için 50 lira işçilik ücreti söylediler.
birde balataları kontrol ederken dikkat ettimde onları tutan büyük gri aksam oynuyor biraz,arkadaki öndekine göre daha fazla oynuyordu. bu normal midir ?
hocam balataları sen al ben sana ücretsiz degiştiririm
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
-
11 Ağustos 2011, 09:46
#3439
banada balataların 5000 km de bitmesi çok enteresan geldi
daha önce cbr 125r kullanmıştım 25000 km yol yaptım vede hiç balata değişmedim,hatta kaç defa servise balataları sorduysam durumu iyi demişlerdi
ninjam 8500 km de maşşallah balatalarım iyi durumda
arkadaş eğer motoru ikinci el aldıysa km siyle oynanmış olabilir diye düşünüyorum
Her asker yeşil bereli olamaz
-
11 Ağustos 2011, 10:47
#3440
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
banada balataların 5000 km de bitmesi çok enteresan geldi
daha önce cbr 125r kullanmıştım 25000 km yol yaptım vede hiç balata değişmedim,hatta kaç defa servise balataları sorduysam durumu iyi demişlerdi
ninjam 8500 km de maşşallah balatalarım iyi durumda
arkadaş eğer motoru ikinci el aldıysa km siyle oynanmış olabilir diye düşünüyorum
Balatanın bitmesi malzeme kaynaklı da olabilir. Bazen imalattan hatalı malzeme çıkışı olabiliyor. Bir arkadaşın Opel Vectrasında 1000km dolmadan balata bitmişti, servis balatanın kendisinden demişti. Arka balata gayet iyi durumda. Dün zaten 5000km bakımındaydı, km ile oynanmış olsa servis farkederdi, kaldı zaten trafiğe çıkışı 2010 Ekim.
Bu arada dün yolda radar çevirme noktasında polis durdurdu. Ben eyvah radara girdik derken polis hiç birşey demeden motorun arkasına geçti. Eğer dedi plakan içeri katlanmış olsaydı motorunu bağlayacaktım, gidebilirsin dedi. Ne ehliyet ne ruhsat sordu. Sanırım polis bu plaka saklayanlara karşı pek iyi şeyler düşünmüyor. Bu şekilde kullananlar görüyorum, dikkatli olun derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler