Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Temmuz 2011, 02:04
#3221
elcik oluyor da iste bar endi olmuyor, bar endi olmadan sadece rizoma elcik takmak da sacma, guzel durmadi ztn ben denedim, ben de lux modelini taktirmaya calismistim olmuyor =)
ebayde farkli ninja 250 ye uygun elcikler ve bar endler var mesela ama onlardan deneyebilirsin.
Reklamlar
-
22 Temmuz 2011, 03:53
#3222
Merhaba, bugün kızıma kavuştum. Yaklaşık 40 km kadar gezdik, ara sıra farkında olmadan 5000-6000 rpm'e kadar çıkmışım.
Rodaj süresince 50-60 km/s hızla yol almak için sürekli vites değiştirmek dışında her şey gayet güzel
Daha önce sormuş olduğum sele yüksekliğiyle ilgili satıcı İstanbul Motor "amortisörün orjinal ayarı bozmayalım 800km bakımında servisteki arkadaşlara danışırsınız" dedi.
Gün içinde kullandıkça aslında gerek olmadığını fark ettim. Zaten durma anında sadece sol ayağımı yere bastığımdan tahmin ettiğim kadar sıkıntılı bir boy sorunu olmadı.
Lastikler sıfır olduğu için dış yanaklarını köpüklü suyla iyice temizlemezsem ıslak zeminde viraja girerken kayabileceğimi söylediler.
Bol köpüklü suyla iyice yıkamak mı gerekiyor, yoksa köpüklü bir süngerle temizleyip durulasam yeterli olur mu?
-
22 Temmuz 2011, 08:39
#3223
Vasuki adlı üyeden alıntı
Merhaba, bugün kızıma kavuştum. Yaklaşık 40 km kadar gezdik, ara sıra farkında olmadan 5000-6000 rpm'e kadar çıkmışım.
Rodaj süresince 50-60 km/s hızla yol almak için sürekli vites değiştirmek dışında her şey gayet güzel
Daha önce sormuş olduğum sele yüksekliğiyle ilgili satıcı İstanbul Motor "amortisörün orjinal ayarı bozmayalım 800km bakımında servisteki arkadaşlara danışırsınız" dedi.
Gün içinde kullandıkça aslında gerek olmadığını fark ettim. Zaten durma anında sadece sol ayağımı yere bastığımdan tahmin ettiğim kadar sıkıntılı bir boy sorunu olmadı.
Lastikler sıfır olduğu için dış yanaklarını köpüklü suyla iyice temizlemezsem ıslak zeminde viraja girerken kayabileceğimi söylediler.
Bol köpüklü suyla iyice yıkamak mı gerekiyor, yoksa köpüklü bir süngerle temizleyip durulasam yeterli olur mu?
benim bildiğim o olay biraz sıcak suyla olur ama en iyisi sıcak su ve köpükten sonra
sıcak bi havada lastiklerin ısınmasını bekledikten sonra yavaş yavaş virajlara girerek lastikleri açman.Lastik rodajı keyiflidir,kolay gelsin
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
22 Temmuz 2011, 09:43
#3224
ejlover adlı üyeden alıntı
Yapmayin yaaa bu kotu haber iste ;( Lux modeli cok hosuma gitmisti benim de ;( zx6 ya da 10a da var rizomada 2011modeller dahil. Onlarinki de olmuyorsa yapacak bi sey yok :(
marka rizoma değil ama rizomayla birebir aynı elcikler var,ninjayada oluyo onlardan tavsiye ederim...
Her asker yeşil bereli olamaz
-
22 Temmuz 2011, 10:21
#3225
ejlover adlı üyeden alıntı
Aaaa
Dün akşam incek'te karşılaşmış olma ihtimalimiz var mı acaba?
Spontene bir Ninja toplantısı da yapmış gibi olduk Ankara olarak
evet o bendim benzin alıp bizimkilerin yanına gittiğimde siz gitmiştiniz zaten. incek yolları artık sürekli ninjalarla dolu oldu.. o gün yıldızın rodajına yardım ediyorduk, baya da yol yaptık.. incekten sonra beşevler, sonra park caddesi falan iyi oldu yıldız a. trafiğe de alışıyor yavaş yavaş..
---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:11 ----------
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
aramıza hoşgeldiniz...
teşekürler..
EruKING adlı üyeden alıntı
Hoşgeldin... Kazasız belasız sürüşler dilerim... Söz kawasakiyse yeşil farzdır
yeşil motorumu çok seviyorum teşekkürler
HiAxiSheytan adlı üyeden alıntı
Hoşgeldiniz kalıcı ve katılımcı olmanız dileğiyle.... Facebooktaki grubumuza da bekleriz....
kalıcılık birazda ortamla, yazılan konusulan seylere alakalı oluyor. işallah güzel bilgi paylaşımları yaparız. teşekkürler
bu arada benim 3000 km e yaklaştı motorum.. yarında zincirlerimi yağlayacağım.. bakalım belki bir de sehpa alacağım bu iş için.. ne kadar civarlarında sehpalar bilginiz var mı?
-
22 Temmuz 2011, 10:28
#3226
bu aralar ninja sayısında baya bir artış oldu. kıştan bu yana istanbulda da çok sık karşılaşıyorum ninjalar ile. facebook grubuna üye olmayan ninjalarda var halen
motorlarını yeni alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun.
sehpa fiyatları 100 - 120tl arası değişiyor. istanbul'da daha ucuza bulmak mümkün olabilir ama ankara'da durum nasıl bilemiyorum. otomatik zincir yağlama sistemide düşünebilirsin fiyatı 250tl ama ankarada takan yetkili servis var mı bilemiyorum. tek seferde en az 1000km yağlama yapıyor.
yeşil renk ninjaların çoğaldığını görkmek güzel ama motoru park ettiğin yerlere dikkat et, sürekli üzerine oturmak isteyen insanlar oluyor.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
22 Temmuz 2011, 10:42
#3227
bakalım bugün gidip sorcam sehpa fiyalarını.. sanırım alcam ama bugün..
yeşil rengi branda ile örtüorum evin otoparkında.. çocuklar bi iki denediler ama kızdım. bi de artık sanırım alıştılar ilgi çekici gelmiyor onlara. yalnız park konusunda daha gözümün göreceği yerin dısında bir yere bırakıp gitmedim.. sürekli dibimde duruo motorum. geçen bir arkadasımın kırmızı 1000rr ını maalesef deposunu çizip imza falan atmışlar.. üzücü..
-
22 Temmuz 2011, 12:04
#3228
Motoron dergisinin ninja 250r ve cbr 250r karşılaştırmasını okuyan varmı arkadaşlar. Eğer okuyan varsa bizimle paylaşırsa kısa bir özet sevinirim...
Her asker yeşil bereli olamaz
-
22 Temmuz 2011, 14:48
#3229
-
22 Temmuz 2011, 16:11
#3230
lastik rodaji onemli bir de paran varsa 500 tl git hemen o lastikleri degistir, ninjanin lastikleri cok mantar cunku.
-
22 Temmuz 2011, 16:36
#3231
fuLia adlı üyeden alıntı
bakalım bugün gidip sorcam sehpa fiyalarını.. sanırım alcam ama bugün..
yeşil rengi branda ile örtüorum evin otoparkında.. çocuklar bi iki denediler ama kızdım. bi de artık sanırım alıştılar ilgi çekici gelmiyor onlara. yalnız park konusunda daha gözümün göreceği yerin dısında bir yere bırakıp gitmedim.. sürekli dibimde duruo motorum. geçen bir arkadasımın kırmızı 1000rr ını maalesef deposunu çizip imza falan atmışlar.. üzücü..
bu talihsizlik en çok benim başıma geliyor sanırım. par kettiğim yerde 3 kere sağ ön sinyali kırıldı. yapanda 5 yaşında çocukmuş, daha sonra yakaladım. ne diyebilirsin ki bu durumda..
başka bir günde benzinlike adres sormak için markete girmiştim. pompacının biri motorun üzerine oturmak üzereyken son anda yakaladım adamı
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
22 Temmuz 2011, 16:46
#3232
-
22 Temmuz 2011, 17:33
#3233
Karayan adlı üyeden alıntı
lastik rodaji onemli bir de paran varsa 500 tl git hemen o lastikleri degistir, ninjanin lastikleri cok mantar cunku.
Hangi lastikler öneriliyor?
-
22 Temmuz 2011, 17:43
#3234
Vasuki adlı üyeden alıntı
Hangi lastikler öneriliyor?
Metzeler in üzerine lastik tanımam arkadaş...
Her asker yeşil bereli olamaz
-
22 Temmuz 2011, 17:45
#3235
Karayan adlı üyeden alıntı
lastik rodaji onemli bir de paran varsa 500 tl git hemen o lastikleri degistir, ninjanin lastikleri cok mantar cunku.
Bridgestone mu Dunlop mu ne almayı öneriyorsunuz? Bir de üzerindekilerin normal ömrü nedir? Kullanma kılavuzunda yazan marka model lastik var üzerinde; o kadar da kötü olmasa gerek diye düşünüyorum.
-
22 Temmuz 2011, 17:55
#3236
bridgestone ve dunlop ikiside çok iyi ikisininde kalitesi tartışılmaz...
Her asker yeşil bereli olamaz
-
22 Temmuz 2011, 17:57
#3237
michelin pilot activ ile değiştirdim lastikleri. yumuşak hamurlu. sürüşü çok değişti. imkan varsa fuara kadar orjinal lastik ile kullanıp fuardan indirimli alabilirsiniz.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
22 Temmuz 2011, 19:06
#3238
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
bridgestone ve dunlop ikiside çok iyi ikisininde kalitesi tartışılmaz...
overcloud adlı üyeden alıntı
michelin pilot activ ile değiştirdim lastikleri. yumuşak hamurlu. sürüşü çok değişti. imkan varsa fuara kadar orjinal lastik ile kullanıp fuardan indirimli alabilirsiniz.
Üstündekiler o kadar kötü yani :( Tamam o zaman fuarı bekleyelim hocam, teşekkürler ;)
-
23 Temmuz 2011, 00:05
#3239
0km lastikler kötü olmayabilir ama sert hamurlu olduğu için geç ısınıyor. hal böyle olunca motorun frenajı yol tutuşu etkileniyor, güzel ülkemin bozuk yollarında sarsıntıdan rahatsız oluyorsun. bence yinede bir 5bin km yol yap bu lastiklerle. motorun rodajı bitsin ve motor iyice açılsın o zaman değiştir lastiklerini.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
23 Temmuz 2011, 00:13
#3240
selam dostlar 30-31 temuzda bolu abant toplanıyoruz ankaradan katılımcılarda olucak gelmek isteyenler 05362975946 telimden ulaşabilir kazasız belasız sürüşler dilerim herkese saygılar...
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler