Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3141

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    acun0 ve overcloud verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Hız benim için pekte önemli değil. Sadece 140 veya 150 diyince tık diye kalıyordu. Bende bunun sebebini merak ediyordum. Bu sorumada overcloud'un cevabı çok güzel geldi. Motoru iyi ısıtmalısın demesi çok açıklayıcı oldu. acun0'ın dediği gibi motorun üzerinde durduğun şeklede bağlı tabiki bu olay. Motorun üzerine uzanıp, boylu boyunca yatmak lazım o hızlara ulaşmak için.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3142

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    hep youtubeden yabancıların videosuna bakmışsın. google den BURSA NİNJA 250 yaz otaban ve yol sürüşlerini izleyebilirsin.

  3. #3143

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Motosikleti
    ninja ER
    youtube da iyice araştırınca 185-190 km/h hız yapan ninjaları rahatlıkla görebilirsin.. kamera açısından öyle gözüküyor demeyin dikkatli bakınca gerçekten de o hızla gittiğini görebiliyorsun
    ..uçuyoruzz DEDE

  4. #3144

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    acun0 video güzel bir örnek oldu. Teşekkür ederim.

    ---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:24 ----------

    overcloud sana bir konuda danışmak istiyorum bir aralar cbr 125r kullanıcısı olduğun için. Cbr125r'nin 2. el piyasasında durumu nedir? Diyelim aldık. 2009 model veya 2010 model maximum 10.000 km'de olmak koşuluyla. İstediğimiz zaman siteye koyduğumuzda çabuk satılır mı? Ya da örnek olarak verdiğim model km bakımından cbr 125r'lerin piyasa değerleri ne kadardır? Yardımcı olabilicekmisin? Birde bu motor hakkında beni bilgilendirirmisin? Zamanında kullanmış biri olarak, sence nasıldır? Yol tutuşu olsun, hızlanması olsun, sürüş keyfi, benzin sarfiyatı, yoruculuğu, sence nasıldır? Sana zahmet beni bilgilendirirmisin?

    Bu motor hakkında bilgisi olan başka arkadaşlarında yorumlarını beklerim. overcloud'u önceden de tanıyorum ben cbr125r forumundan O yüzden ilk olarak ona danışmak istedim.

  5. #3145
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    cbr125 son derece tatminkar bir motordur. ibredeki 13bin devrin tamamını çevirebiliyor.

    su soğutmalı olduğu için performansı etkilenmez. benim kullandığım sure boyunca alet hiç fan açmadı. hararet göstergesinin yarıyı geçtiğini hiç görmedim. hatta serviste bir gun acaba bunun fanımı bozuk diye test ettik. fan çalışıyordu, alet fan açacak kadar ısınmıyormuş meğersem

    yakıt sarfiyatı ise motoru çok sıkıştırırsan 100km/3.5lt'dir. frenleri ve viraja girişi çok iyi ama sele uzun yolculuklarda seni yorar. ikinci el alırsan yapacağın ilk iş motorun üzerindeki lastikleri değiştirmek olsun.

    şehirler arası yollarda tirbulansa girersin, otobus - kamyon sollamak kabusa dönüşür.

    motor performansı 1.4lt benzinli bir otomobil gibidir. 0 - 100km hızlanması 12 - 13sn kadar sürer. rampalarda koruyabildiği hız 90km'dir duzlukte ise 100 - 110km hızı koruyabilir. yol ve hava koşullarına göre 140km hıza ulaşabilir.

    daha fazlasını yaptığını söyleyenlerde var ama bana inandırıcı gelmiyor.

    bakım masrafları çok düşüktür. 1lt yağ alır, yağ filtresi yoktur. yağ süzgeci vardır. süzgeci bakımlarda temizletebilirsin.

    iki kişi rahatsızdır. arkaya kuyruk çantası alarak rahatça seyahat edebilirsin.

    ben satarken çok üzülmüştüm, elimde olsa satmazdım ama ninja alabilmek için satmam gerekti. ikinci el fiyatları ise 3500tl ile 5000tl arasında değişir. gerçi o zaman otv indirimi yoktu.. gezmeyi çok seviyorsan eğer aldıktan 1 yıl sonra sana yetersiz gelecektir.

    satışa koyduktan 10 gün sonra sattım. tabi bu arada hergun 1 telefon aldım diyebilirim. bide ilandaki açıklamaya bodrum - altınoluk gibi yerlere gittiğimi belirtince daha çok rağbet gördü motor. aldığım fiyatın 300tl üzerine sattım birde.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  6. #3146

    Üyelik
    03 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr125 son derece tatminkar bir motordur. ibredeki 13bin devrin tamamını çevirebiliyor.

    su soğutmalı olduğu için performansı etkilenmez. benim kullandığım sure boyunca alet hiç fan açmadı. hararet göstergesinin yarıyı geçtiğini hiç görmedim. hatta serviste bir gun acaba bunun fanımı bozuk diye test ettik. fan çalışıyordu, alet fan açacak kadar ısınmıyormuş meğersem

    yakıt sarfiyatı ise motoru çok sıkıştırırsan 100km/3.5lt'dir. frenleri ve viraja girişi çok iyi ama sele uzun yolculuklarda seni yorar. ikinci el alırsan yapacağın ilk iş motorun üzerindeki lastikleri değiştirmek olsun.

    şehirler arası yollarda tirbulansa girersin, otobus - kamyon sollamak kabusa dönüşür.

    motor performansı 1.4lt benzinli bir otomobil gibidir. 0 - 100km hızlanması 12 - 13sn kadar sürer. rampalarda koruyabildiği hız 90km'dir duzlukte ise 100 - 110km hızı koruyabilir. yol ve hava koşullarına göre 140km hıza ulaşabilir.

    daha fazlasını yaptığını söyleyenlerde var ama bana inandırıcı gelmiyor.

    bakım masrafları çok düşüktür. 1lt yağ alır, yağ filtresi yoktur. yağ süzgeci vardır. süzgeci bakımlarda temizletebilirsin.

    iki kişi rahatsızdır. arkaya kuyruk çantası alarak rahatça seyahat edebilirsin.

    ben satarken çok üzülmüştüm, elimde olsa satmazdım ama ninja alabilmek için satmam gerekti. ikinci el fiyatları ise 3500tl ile 5000tl arasında değişir. gerçi o zaman otv indirimi yoktu.. gezmeyi çok seviyorsan eğer aldıktan 1 yıl sonra sana yetersiz gelecektir.

    satışa koyduktan 10 gün sonra sattım. tabi bu arada hergun 1 telefon aldım diyebilirim. bide ilandaki açıklamaya bodrum - altınoluk gibi yerlere gittiğimi belirtince daha çok rağbet gördü motor. aldığım fiyatın 300tl üzerine sattım birde.

    Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Zahmet verdim sanada. Peki dediğim gibi 2009 2010 model maximum 10.000 km'de bir cbr'nin fiyat aralığı nedir? Cbr almayı düşünüyorum. Ama şöyle bir durum var. Gel gelelim babam 2.eli yok diyor. Zor satılıyormuş. Bir ara bir arkadaşını aradı motorcuymuş sanırsam. Cbr125r 2.el'de zayıfmış çok bekliyormuşsun satmak için. Bende yaz için düşünüyorum. Babam'da hemen satılmicak bekleticek,uraştırıcak diye hiç yanaşmıyo almaya. Sen ne düşünürsün bu konuda?

  7. #3147
    Vasuki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250R '11 Beyaz
    Merhaba, bugün İstanbul Motor'dan beyaz ninja siparişi verdim. Hafta içi teslim etmeye çalışacaklar. Sele yüksekliğini 1-2 cm indirtmeyi düşünüyorum, bu konuda tecrübesi olan var mı?

  8. #3148

    Üyelik
    29 Haziran 2011
    hayirli olsun, kazasiz belasiz surusler.

    sele zaten diger super sportlara gore alcak, neden indritmek istiyorsun ki daha? boyun kac acaba?

  9. #3149
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    1.75 boy ile iki ayağın yere tam basıyor.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  10. #3150
    Vasuki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250R '11 Beyaz
    Boy 167, iki ayagimin ayni anda sadece uclari yere degiyor. Mecburi durma aninda cukura falan denk gelirsem sikinti yasatabilir servis 1-2cm indiririz ama bir aparat takmamiz lazim dedi. Pek anlam veremedim.

  11. #3151
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    aparat taktırmaya gerek kalmaz. servistekilere arka amortisörü yumuşatmaları gerektiğini söyle. böylece motorun üzerine oturduğunda motorun arkası daha çok çökecektir. amortisörü yumuşatmak için gereken boru anahtarına benzeyen yarım ay şeklindeki anahtar motorla birlikte gelen takım çantasıyla birlikte çıkıyor.

    bu şekilde de yeterli olmazsa söyledikleri aparatı düşünebilirsin alternatif olarak.

    60 ile 80'li sayfalar arasında araştırma aparsan benim koyduğum resimli linki görebilirsin arka amortisör ayarıyla ilgili olarak. çok basit bir işlemdir.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  12. #3152
    Vasuki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 250R '11 Beyaz
    Cevap için teşekkür ederim. Sele modu linkinizi bulabildim sadece. Amortisör ayarını motoru teslim alınca servise yaptırmaya çalışırım. Bu arada konunun 1/3'ünü okumuş oldum
    Tecbürbelerinizden biraz daha faydanlanmak isterim, bir kaç sorum daha olacak.

    - Sele altına yerleştirilen alarmdan bahsedilmiş hangi marka/model alarmdır, ucuza nereden alınır taktırılır? (Kızıltoprak yakınlarında varsa iyi olur)
    - Kasko için 600-700 arası rakamlar konuşulmuş bu rakamları veren firmaları PM atabilir misiniz?
    - Honda'dan aldığım eğitim sonunda verilen sertifika ile ekstra kasko indirimi yapan firmaların varlığından bahsedildi ama firmaları bilmiyorum bilen var mı?
    - Motosikleti teslim alırken özellikle kontrol etmem gereken bir şeyler var mı?
    - İstanbul'da en iyi bakımı yapan ve güvenilen servis hangisidir?
    - Grenaj koruma topuzları satan/montajını yapan yada alternatif koruma çözümleri üreten yer var mı?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

  13. #3153
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aparat taktırmaya gerek kalmaz. servistekilere arka amortisörü yumuşatmaları gerektiğini söyle. böylece motorun üzerine oturduğunda motorun arkası daha çok çökecektir. amortisörü yumuşatmak için gereken boru anahtarına benzeyen yarım ay şeklindeki anahtar motorla birlikte gelen takım çantasıyla birlikte çıkıyor.

    bu şekilde de yeterli olmazsa söyledikleri aparatı düşünebilirsin alternatif olarak.

    60 ile 80'li sayfalar arasında araştırma aparsan benim koyduğum resimli linki görebilirsin arka amortisör ayarıyla ilgili olarak. çok basit bir işlemdir.
    Sozu gecmisken ben de sunu soriim hocam, o anahtar sele altindaki anahtar cantasinda mi acaba? Yoksa motorla beraber ayri bi canta daha geliyor mu? Genel olarak motorla beraber anahtarlar ve kullanim kilavuzu harici almam gereken bi sey var mi acaba?

  14. #3154
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    motorun üzerinde sökülebilen ne kadar vida varsa (buji'de dahil) hepsini sökebilmenize yarayacak takımlar arka sele altındaki takımların arasında buna arka amortisör sertliiğini yapmanızı yarayan yarım ay şeklindeki anahtarda dahil.

    ---------- Post added at 21:27 ---------- Previous post was at 21:16 ----------

    Alıntı Vasuki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekkür ederim. Sele modu linkinizi bulabildim sadece. Amortisör ayarını motoru teslim alınca servise yaptırmaya çalışırım. Bu arada konunun 1/3'ünü okumuş oldum
    Tecbürbelerinizden biraz daha faydanlanmak isterim, bir kaç sorum daha olacak.

    - Sele altına yerleştirilen alarmdan bahsedilmiş hangi marka/model alarmdır, ucuza nereden alınır taktırılır? (Kızıltoprak yakınlarında varsa iyi olur)
    - Kasko için 600-700 arası rakamlar konuşulmuş bu rakamları veren firmaları PM atabilir misiniz?
    - Honda'dan aldığım eğitim sonunda verilen sertifika ile ekstra kasko indirimi yapan firmaların varlığından bahsedildi ama firmaları bilmiyorum bilen var mı?
    - Motosikleti teslim alırken özellikle kontrol etmem gereken bir şeyler var mı?
    - İstanbul'da en iyi bakımı yapan ve güvenilen servis hangisidir?
    - Grenaj koruma topuzları satan/montajını yapan yada alternatif koruma çözümleri üreten yer var mı?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    Bana henüz 0km motor almak kısmet olmadı ama bayiiden motoru teslim alırken grenajlarda ve özellikle depoda çizik (ayrıca depoda ezik var mı) diye gün ışığında dikkatlice kontrol et. farda ve ön camda çatlak var mı diye bakıver. aynaların vidaları yeterince sıkı mı diye bak yoksa hareket halinde yol titreşimi ve rüzgardan katlanıyorlar (tatlı sıkı olsun tabi, park ettiğinde aynaları katlayabilmen lazım). egzostta çizik yada darbe var mı diye kontrol et... aklıma gelenler şimdilik bunlar.

    servisle ilgili olarak z-moto (soğanlık) ve istanbul motora güvenmiyorum z-moto yedek parça konusunda yardımcı oluyor hatta kargo ile istediğin yere yolluyor (kredi kartı ile telefonda ödeme yapabilirsin) ama servise motoru bırakmam. karşı tarafta tutku1982 nickli arkadaşımızın gittiği kawasaki yetkili servisi beşir usta var, çok iyi bir usta olduğunu duydum. sana benim ustamı da tavsiye ederdim ama yetkili servis olmadığı için motorun garantisi yanar.

    Motorunu teslim aldıktan sonra koruma amaçlı olarak:

    1) alarm motorunu garantiden çıkartır ama alarmlı disk kilidi almanı ve motoru apartmanın garajına park etsen bile bir yere sabitlemek için sağlam bir halat kilit almanı mutlaka tavsiye ederim.
    2) beyaz renk yeşil kadar dikkat çekmiyor ama mutlaka motoruna oturmak isteyen davetsiz misafirler olacaktır bu yüzden evinin garajında (kapalı garaj olsa bile) motorn üzerini örtmek için bir branda ve iş yerinde -eğer ikinci brandaya para vermek istemiyorsan- çift kişilik yatakara takılan lastikli çarşaflardan alıp motorun üzerini kapat - bu şekilde motorun tozlanmasını yada üzerine bir şey dökülmesini ve direk güneş ışığındanda korumuş olursun. (her zaman başıma gelen şey haftanın 3 günü motorun üzerinde farklı birini görüyorum alarm olmasına rağmen.) unutmadan brandayı örterken egzost sıcak ise egzosta temas etmesin.
    3) motosiklet kaskosu için anadolu sigorta ve şakir sigorta (yanlış hatırlamıyorsam) görüşmeni tavsiye ederim.
    4) koruma takozu imal eden ustalar var ama e-bay'den ninja için özel imal edilmiş koruma takozu sipariş edebilirsin.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  15. #3155

    Üyelik
    09 Temmuz 2011
    Motosikleti
    2010 ninja 250r
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun üzerinde sökülebilen ne kadar vida varsa (buji'de dahil) hepsini sökebilmenize yarayacak takımlar arka sele altındaki takımların arasında buna arka amortisör sertliiğini yapmanızı yarayan yarım ay şeklindeki anahtarda dahil.

    ---------- Post added at 21:27 ---------- Previous post was at 21:16 ----------





    servisle ilgili olarak z-moto (soğanlık) ve istanbul motora güvenmiyorum
    istanbul motor hangisi ,baktımda göremedim ben farklı mı yazıyor adı ?

    birde benim motor öğlene kadar mecbur güneş altında kalıyor ,çok zararı olur mu ?

  16. #3156
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    güneş zamanla plastik parçalarda renk solmasına neden olabiliyor. o yuzden basit bir bezde olsa üzerine örtmende fayda var.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  17. #3157
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Tesekkurler )

    Sifir alirken olaki depoda cizik gorursek naapilmasi gerek peki? Bayii yeni depoyla mi degistirecek?
    Ozellikle depoyu kontrol edin diyince siz killandim

  18. #3158
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    depoyu değiştirmek çok basit bir işlem ama yeni depo gelmesini beklemek uzun iş. adamlar bi de tamam getireceğiz diye seni oyalayıp vazgeçirmeye çalışabilir. böyle bir durumda motoru teslim almayıp yeni motor talep etmek en iyisi.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  19. #3159
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    arkadaşlar bu benzin deposundan ses gelme olayı benim ninjada 6700 km civarında olunca kesildi,kaç defa 30 tl lik 30 tl lik benzin aldım ama ses falan kalmadı şuan 7100 km deyim,diyer arkadaşlarda ses olayı devam ediyormu ? km ve ses durumu hakkında yorum yazan olursa sevinirim ...
    Her asker yeşil bereli olamaz

  20. #3160
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    ses olayı bende hep var. full depo benzin aldığında daha sık yapıyor. birde sıcak havada motoru gunese park edince yada motor ısısı artıp alet fan açtığında bülbüller gibi şakıyor
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler