şimdi motoru z moto ya bırakmışım o dediğiniz sesi sormuşum gaz kelebeğinden diyor hiç bir sorun yok diyor gelir diyor
şimdi motoru z moto ya bırakmışım o dediğiniz sesi sormuşum gaz kelebeğinden diyor hiç bir sorun yok diyor gelir diyor
bana da gelir dicek buyuk ihtimalle ama ben gelmesin istiyorum yani cok sinirime dokunuyor o ses =)
bu arada istanbul motor garantili motorlara servis yapmiyor kawasaki yetkili servisi degil kendileri ben dun gittim daha bu ses icin, ama ellemem dediler sadece satiyorlar anladim kadariyla =)
Ya yazmayayım diyorum ama yeter artık,bilmediğin konular hakkında yorum yapmaktan vazgeç kardeşim artık lütfen yağ sorarlar önüne gelen ilk yağı 0 40 yazarsın, servisi olmayan bayi adı verirsin, daha supersportta tek far neden yanar onu dahi bilmezsin... Önce aç, oku, araştır, mesaj sayın fazla olsun diye yalan yanlış bilgiler yazma, insanları da yanlış yönlendirme...
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
Facebook Sayfamıza bütün Ninja ZX250R kullanıcılarını bekleriz...
KAWASAKİ SERVİSLERİ
Z-Moto Kartal, tlf: 6719114
Motopar Etiler, tlf: 3233960
Mekanik Servis Sefaköy, tlf: 4240965
Ay Motosiklet Maslak, tlf:2850888
Fahri Al Bakırköy, tlf: 5595268
Kaos Motor Sarıyer, tlf:2294079
İşinize yarar sanırım
arkadaşlar merhaba uzun zamandır aranızda değildim, bana sol ayna lazım 250 R ın en iyi fiyatla nerden temin edebilirim? bilginiz var mı?
[COLOR="Red"]If you touch my bike, I'll touch your girl ! ![/COLOR]
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...393737/detay/?
en ucuzu sahibinden de, abay'de bile 31 dolar + 51 dolar kargo.
bugun servise goturdum 5000 bakimini yaptirdim.
o cit cit sesi de sordum normal diyor adam, bik bik bisiler var acip kapaniyor o ses normal isininca diyor.
neyse sonra bugun kullanirken dikkat ettim gaz verdikce ve kestikce motor one ivmelenir ve sora keser ivmeyi o da sesi yapiyor olabilir bi yerden gibi geldi sanki bana, cok fena taktim bu sese =)
bu arada arka lastige civi girmis onu da serviste farkettim neyse ki, bi lastikcide yaptirdim.
floryada yetkili servis var cok iyi usta yıllarını vermiş bu işe 5000km bakımını ona yaptırmıştım motul yag kullanıyor koydugu yag motul 10-40 yarı sentetik...bahsettigin yag cok kalite yag ama sadece pistlerde kullanıllıyor yarış öncesi konulup yarış sonnrası boşaltılyor...5000km bakımına 150tl bayılmıştım...
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
Çok teşekkürler bende o zaman florya'a giderim artık 150 tl çokmuş yaa neyse artık vericez başka çaremiz yok zaten :(
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 ----------
Merhaba Karayan hangi servise gittin neler yapıldı ve ne kadar para verdin acaba bende 5000 km bakıma sokucam araştırıyorum.
genel 5000 bakimi iste yagi yag filtresi sonra hava filtresini temizledi, sinyallari bilmemneleri kontrol ediyor, bi kac yag sikti debriyaj teline gaz teline, vidalarin sikiligini kontrol etti. bir tek fren sivisi ve balatalari degistirmedi, daha gider dedi.
toplam 65 parca maliyeti 65 tl de iscilik 130 tl aldilar.
kartal z moto.
Abı kusura bakma saygısızlık etmek ıstemem ama ben sadece burda yazılanlardan aklımda olanlardan yardım etmeye calısıyorum mesaj sayısı vs. Ilgılendırmıyo benı mumkun oldu kadar cok konu okuyup ogrenmeye calısıyorum yenı sayılmasamda motor konusunda supersportlarla yenıyım servısıde tam emın degıldım ama daha oncekı sayfalarda kadıkoydekı bayıden bahsedıldı ondan yazdım amacım elımden geldı kadar motorcu kardeslerımıze yardımcı olmak.
bu hafta yapılcak olan gezimizi hava şartı dolasıyla iptal ettik önümüzdeki hafta yapmayı planlıyoruz yokmu uzun yol yapmak isteyen gidi geliş 560km saroz körfezi-enez cıkış cumartesi ögleden sonra dönüş pazar akşamı 21.00 de gelmek isteyenler irtibat tel...5362975946
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
Eğer insanlara yardımcı olmaksa amacın, sadece doğru bilgiler vermeye gayret edersin. Senin burada aklında kalanlara dayanarak yazdıklarını, başka birisi kontrol etmeden gidip yapmaya çalışabilir. En basit örneği şu; arkadaşlardan biri seni dinleyip işinin gücünün arasında Kızlıtoprak'a gidip servis arayabilir, ki bu boşuna olacaktır. Yazık günah değil mi insanların boşyere orada burada oyalanıp vakit kaybetmesi? İlla ki yardım edeceksen, sadece doğruluğunu bildiğin konular hakkında bilgi ver, kalanlarına karışma Akılda kalanlar, iki tekerlek için yeterli değildir, sonra herkes üzülür
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------
Erdemcim, Motul 300 V 10W 40 yağ, bizim manulede tavsiye edilen JASO MA sertifikasına sahip tam sentetik bir yağ çeşidi. Yüksek devirli çalışan motosikletler için üretilmiştir. Dolayısıyla Kawasaki'nin kullanılmasına onay verdiği sertifikaya sahip olması sebebiyle bizim motorlarda da kullanılabilir. Pistlerde her yarışta yağ değişimi ve diğer bazı parçaların değişimi normaldir, onlar bizim gibi kullanmıyor, bu sebeple bazı malzemeleri sadece pist içindir diye sınırlandırmayalım. Tam sentetik yağlar, yarı sentetik yağlara göre biraz daha pahalıdır. Önemli olan manulede yazan sertifikasyona uyulmasıdır.
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
Facebook Sayfamıza bütün Ninja ZX250R kullanıcılarını bekleriz...
Arkadaşlar selam.
Haftasonu Eskişehir'de ki Emok festivalindeydim. Tek ninja'ydım
2 F650GS ile birlikte seyahat ettim. 3 motor ve toplamda 4 kişiydik. İlk gün festival alanına girdikten hemen sonra bastıran yağmur ve dolu yağışında deyim yerindeyse donumuza kadar ıslandık Kamp malzemelerimiz ıslanmadığı için yağmur dinince sorun yaşamadan yerleşip eşyalarımızı kurutmanın telaşına düştük.
Ninja ile çamurda f650gs'lerin tırmanamadığı bir yeri tek denemede çıkıp kamp alanına kadar ulaştım ve GS'leri utandırdım Çamurda kullanmak çok eğlenceli
Çok fazla olmasa da cep telefonuyla çektiğim bir kaç tane fotoğraf var. Bir ara yükleyip burada paylaşıcam.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Yola çıkmadan önce amortisör yağları ile keçeleri değiştiriyorum. Oğuz arkadaşımızın 0km ninja'sını kullandıktan sonra bu işin vaktinin geldiğini anladım, sonuçta motor 3 yaşına giriyor ve yağ değişimi büyük fark yarattı.
Keçeleri Z-Moto'dan çiftini 60TL'e aldım. Z-Moto'dan bu ikinci alışverişim. İki ürün içinde ortalama 10 gün bekleyerek satın alabildim. Yedek parçayla ilgili aklında soru işareti olan arkadaşlara fikir versin..
1 Temmuz Cuma günü yola çıkmadan önce. Ninja yine yüklü. Yağmur ihtimaline karşı yedek ayakkabılar, yağmurluk ve diğer ıvır kıvırlarla çantaları yükledim. 1 ninja + 2 f650gs düştük yollara.
İzmit'e gelmeden hemen önce otobandaki bir park alanında mola verdik.
Kamptaki ilk gün yağmurlu geçti ve çok ıslandık. Tedbirli davranmanın faydasını gördüm ve getirdiğim tüm eşyalar işime yaradı. Özellikle yedek ayakkabılar hayat kurtardı. Motosiklet botlarım ise daha hala kurumadı.
Aşağıdaki fotoğraflar 2 Temmuz ve 3 Temmuz dönüş günü çekilen fotoğraflar. Yarışma fotoğraflarını çekmedim, yarışmaların yapıldığı alanlar çok dardı. Genelde kamp alanında ateş yakıp yememize ve içmemize bakarak keyif yaptık
Bir not: Festivale gelen bayan motorcu sayısı erkekler kadar fazlaydı. 2010 Transalp'ten tutun, F650gs, cbr125 ve 150cc'lik vespalar ile gelen bayanlar bile vardı.
Türkiye'de neredeyse bir elin parmakları kadar olan Sarı ve damalı F650GS. Maalesef nazara geldi ve ufak bir kaza sonucu topcase'i kırıldı. Neyseki kullanıcıda bir şey yok ve dönüş yolunu tamamladı.
Ninja yine ilgi gördü. Özellike çanta seti ve motor gücüyle ilgili gelen sorular sabırla cevap verdim Restoran girişinde karşılaştığımız bir cbr125 kullanıcısı arkadaşın ninja'nın son sürati ne şeklindeki sorusuna 160'ın üzerine hiç çıkmadım ama daha gider şeklinde cevap verip, kendisinden Bilecik yolunda 2006 model cbr125 165km hız yaptığı şeklinde bir cevap aldıktan sonra oradan kaçarak uzaklaştım
Eee motosiklet festivali olunca ağaçlarda kozalak yerine kask yetişiyor
Gece konser alanı, fotoğraf biraz kötü ama idare edin
Motorlarımız O'na emanet
Hazırlıklar bitiyor ve geri dönüşe hazırız.
Soldaki beyaz çirkin Ducati sadece 155 beygircik
Festivalin yapıldığı alan milli park. Çevreden 3 -5 fotoğraf daha.
Kamp alanının etrafındaki yollar genelde çok dar ve derin çukurlarla kaplıydı. Arkadaşın F650gs'ni denemek için turladığım sırada kör bir virajı içten yavaş (30km) dönerken beni geçmeye çalışan 600f sürücüsü bunu beceremeyince beni çizgimden ilerleyerek yakın takibe aldı. Kendisine hoş bir sürpriz hazırlayarak gereksiz hareketlerden kaçınması için altımdaki enduronun avatajıyla önümdeki ilk derin çukura bodoslama daldım. Sonuç: beni izleyerek çukura dalan 600f takip mesafesini 3 katına çıkartarak makul bir hızda ilerlemeye karar verdi
Enduroların viraja girişi çok farklı. Gaz kolu hassasiyetide bir racing gibi iyi değil. Ninja'nın gaz kolunu iyi ayarladığınızda 2bin devirde kalkış yapabiliyorsunuz ama GS'te durum böyle değil, aleti 3 kere stop ettirdim. Alışmak lazım tabi.
Bu arada KTM Duke 125'i test ettim. Yanına gidip baktığınızda her ne kadar heybetli görünsede (boyutları hemen hemen ninja ile aynı) üzerine oturduğunuzda alet bisiklet gibi. Performansı cbr125 gibi diyebilirim. Gerçi kullandığım motor henüz rodajını tamamlamamıştı. Sürüşü super moto ile aynı. Ben beğenmedim. Göstergeleri hoş değil. Özellikle devir göstergesinin dijital olması kötü olmuş, analog bir gösterge kullanıcıyı sürüş esnasında tatmin edebilirdi. Vites pedalına ulaşmak zor ve bu tarz gidona alışık değilseniz el bilekleriniz hemen yoruluyor. 125'lik motor almak isteyenlere cbr'ı tavsiye ederim. rakipleri duke ve yzf-r'dan daha rahat.
Konser alanı toparlanırken.
Dönüş yolunda mola verdiğimiz bir yer.
Bu kadar.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
overcloud çok güzel bir gezi olmuş resimlerde çok güzel.
benim bir sorum olacak ninjayla ilgili değil ama ..ilk iki resimde gördüm motoru kriko ile kaldırmışsınız sanırım bunun bi inceliği varmı yada motora herhangi bir zararı ,araba krikosuyla kaldırabilirmiyiz yardımcı olursanız sevinirim.
kazasız sürüşler ...
Arkadaşlar herkese merhaba,
Bu hafta sonundan itibaren motoruma birkez daha aşık oldum. buluttan (overcloud) sonra bende anlatmak istedim ancak resimlerim henüz yok Tekirdağ şarköye tek başıma bir gezi yaptım ve yazlığımıza gittim. Cuma akşamı yola çıktım ve tem gişelerden sonra müthiş bir ağır yağış altında hatta doluya yakalandım. Tekirdağa kadar aralıksız yağdı. Islanmak demiyorum bildiginiz havuza girmiş gibiydim. Tekirdağda yaklaşık 1sa. mola verdim ısındım çay falan sonrasında yaklaşık 70-80km bir yol kalıyor. bu yol üzerinde ise yağmur sonrası gece soğuk havanın bastırması ve yüksek hızda gidince inanılmaz üşüyerek şarköye vardım. ama hayatımda unutmayacağım bir maceraydı pazar günü itibariyle istanbula geri döndüm. bu süreçte yol şartlarına rağmen motorumda tek bir aksama tıksırma vs. yaşamadım. Rodajı yeni bitmiş olan motor olarak performansta inanılmaz bir artış var. 7-8bin devir üstüne artık çok rahat motor zorlamadan cıkıyor ve çok hızlı bir şekilde atağa kalkabiliyorum. rodajda olan arkadaslarımıza tavsiyem mutlaka uzun yol yada en azından 500km lik bir yol yapmalarıdır benim gibi. Fark çok ciddi orataya çıkıyor.
[COLOR="Blue"]http://www.facebook.com/group.php?gid=199474079468%5B%2FCOLOR%5D[/COLOR]
[COLOR="red"]Facebook Sayfamıza bütün[/COLOR] [COLOR="Lime"]Ninja ZX250R[/COLOR] [COLOR="red"]kullanıcılarını bekleriz...[/COLOR]
Amortisör yağlarını değiştirebilmek için sökmek gerekiyor. Krikoyu kullanabilmek içinde grenajı sökmemiz gerekti. Motoru kriko ile kaldırıp araya takoz yerleştirdik. Krikoyu kullanırken yağ filtresi ve karterden destek almamaya özen gösterdik. Krikonun nereden destek aldığı önemli, parçalara zarar vermemek lazım.
@Raikkonen666: motoru açmanın en iyi uzun yolda açabilirsin. Diğer arkadaşlarda 1200km'ye ulaştıktan sonra mutlaka uzun yol yapmalılar. Şehir içinde ne kadar zorlasanda motoru açmak mümkün olmuyor.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)