Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Haziran 2011, 13:48
#2661
forewer adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun, sana bişey olmadıysa canını sıkmana değmez. Eğer güvendiğiniz tanıdık bir ustanız yoksa Ulusan motora gidin bi hasar tespiti yaptırın ihtiyacınız olan parça veya parçaları burada yazın sonra yardımcı olalım. Buradan hasarınız hakkında bişey söylemek zor olur. 2. vites ile debriyaja hassas davranırsan her yerde kalkabilirsin.
Allah'a çok şükür bende bişey yok ben motorun yanındaydım yürütüyodum, düşürmemek için çok direndim ama sanırım vücut geliştirme yapmam lazım birazcık Birazdan Ulusandaki Özgür hocanın yanına götürücem motoru, inşallah sadece vites kolu hatalıdır.. Parçalarla ilgili yazarım buraya teşekkürler..
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
Reklamlar
-
11 Haziran 2011, 14:35
#2662
-
11 Haziran 2011, 14:47
#2663
kuzen84 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi
Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo..
Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?
Çok geçmiş olsun dostum ama sana birşey olmadıysa hiçbirşey onemli değil merak etme. yaptırınca için hiç acıamyacak ve tecrübe olmuş olacak sana. Aman dikkat kendine iyi bak sonraki sürüşlerin için
-
11 Haziran 2011, 15:01
#2664
overcloud adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun.
motoru devrilmekten kurtaramıyorsan acımadan yere bırakmalısın, önemli olan sana bir şey olmaması. bir arkadaşımız ninja bir diğeri ise gt250r ile olduğu yerde dururken motoru devirerek ayaklarını kırmışlardı, bu yüzden sana bir şey olmadığı için şanslısın. buda nazar boncuğu olsun.
vites kolunu dert etme. benimkide ayağıma göre uygun değidli. boru anahtarıyla bir güzel dışa doğru büktük
motoru 2 de kaldırcam diye uğraşıp debriyajına zarar verme. al eline bir boru anahtarı, yada bir kurbağcık pedalı tutarak dışa doğru bük
Tabi yaptıracak başkasınıda bulabilirsin ama her zaman yolda kaldığında sana yardım edebilecek birileri olmayabilir, buda sana tecrübe olur
Çok teşekkür ederim..
Bende hep nazar boncuğu diye düşünerek teskin ediyorum kendimi, çünkü aldığımdan beri çevremden motoruma öyle bir ilgi varki
Zaten herşeyi mümkün olduğunca kendim yapmaya çalışıyorum dediğiniz gibi her zaman yardım edecek birileri olmayabilir.. Tek sorunum düşürdüğümde kaldıramıyorum Ama sağolsun sevdiğim bi arkadaş gelicek şimdi birlikte ulusana gidicez.. Ve dediğiniz gibi dışa doğru bükücez gidene kadar idare etsin, başka bi sorun varmı öğrenip rahatlayayım, bu sefer debriyajıma da zarar vermeyeyim..
Bu motosiklet hep tecrübe işi deniyo ya insan yaşadıkca daha çok anlıyo, sorunları çözmek bi yana kullanırken dahi her geçen gün dönüşler bile değişiyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:58 ----------
Raikkonen666 adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun dostum ama sana birşey olmadıysa hiçbirşey onemli değil merak etme. yaptırınca için hiç acıamyacak ve tecrübe olmuş olacak sana. Aman dikkat kendine iyi bak sonraki sürüşlerin için
Mutlaka önemli olan bana bişey olmaması.. Yollarda gerçekten çok dikkat etmeye çalışıyorum paranoyak gibiyim.. Bi yapılsa rahatlıycam şu an motorumu bile silemiyorum bi acaip oldum Kendime güvenim iyice geldiğinde de bu dikkati bırakmıycam inşallah hergün neler duyuyoruz.. Teşekkür ederim hepimiz için çok dikkatli ve kazasız sürüşler dileğiyle!
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
11 Haziran 2011, 15:18
#2665
Raikkonen666 adlı üyeden alıntı
Öncelikle merhaba washburn. Dünkü görüşmemizde bu konuyla ilgili biraz konustuk ve ben fikirlerimi ordada söyledim eski bir hyo kullanıcısı olarak. Yeni ninjamla henüz 800 km yaptım ve sana söyleyebileceğim şu hyo ile yaptığım 2000km ve çok daha fazlasına bedel sürüş keyfi, rahatlıkve konfor buldum diyebilrim. Ninjaya oturdugunda işcilik kalitesini sürerken hızlanmasını vs ancak kullanırsan anlarsın. Bence çok fazla farkı var ama bu kelimelerle pek anlatılır gibi değil. 600lük bir makinayla ninjayı kıyaslayamayız sonuc olarka çok farklı beklentileri olur. ama yok ben daha az benzin parası daha az sürat ve fazlası ziyan hemde görünüm olsun istiyorum dersen kesinlikle ihtiyacını karşılayan motor ninja olacaktır 250 sınıfında. Benim 4000 de bir hyo ile yaşadığım mekanik ve işcilik sounlarının hatta hesabı yok. herkeste oluyor diye birşey yok motora çamur atmıyorum bazılarıda 10.000 de bile olsa sııfr sorunlu kullanıyor. Ama ninja küçük durmuyor. bunu en iyi hyodan inip ona bindiğinde anlayacaksın. ve motorun daha sert görünümlü hiç olmasa deposunda kawasaki yazdığı için daha çok dikkat çekeceğini unutmamalısın.
goruslerin icin cok saol iyice icim isinmaya basladi ninja ya umarim ninja yi alirim ama alamazsam bile de bundan sonra sizin topicteyim
-
11 Haziran 2011, 15:25
#2666
kuzen84 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi
Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo..
Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?
Çok geçmiş olsun, bu tarz durumlar hepimizin başına gelebiliyor maalesef. Vites kolu düzeltilebilir bir parça, ancak düzeltirken çok zorlamadan, metali yormadan yaparsanız daha iyi olur eğer kendiniz düzeltecekseniz.
Bir de, eğer motoru tutamayacak noktada isen, yavaşça bırak yere, tutmak isterken bele çok fazla ağırlık veriliyor ve sakatlık riski oluyor. O kadar göze ve nazara göre kolayca yapılabilecek bir hasar almış olmak da nispeten sevindirici, elbette keşke olmasaydı
Krenajsız ve koruma demiri olan bir motosiklet sürücüsü tanıdığın varsa, ondan rica edip kaldırma tekniği çalışabilirsin. Elbette bacaklarının kuvvetli olması gerekecek bunun için ama her halükarda motosiklet kullanırken ağırlığı bacaklarımıza verdiğimiz ve depoyu sıktığımız için bu detaya dikkat etmen gerekiyor.
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
Facebook Sayfamıza bütün Ninja ZX250R kullanıcılarını bekleriz...
-
11 Haziran 2011, 16:18
#2667
red thunder adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun, bu tarz durumlar hepimizin başına gelebiliyor maalesef. Vites kolu düzeltilebilir bir parça, ancak düzeltirken çok zorlamadan, metali yormadan yaparsanız daha iyi olur eğer kendiniz düzeltecekseniz.
Bir de, eğer motoru tutamayacak noktada isen, yavaşça bırak yere, tutmak isterken bele çok fazla ağırlık veriliyor ve sakatlık riski oluyor. O kadar göze ve nazara göre kolayca yapılabilecek bir hasar almış olmak da nispeten sevindirici, elbette keşke olmasaydı
Krenajsız ve koruma demiri olan bir motosiklet sürücüsü tanıdığın varsa, ondan rica edip kaldırma tekniği çalışabilirsin. Elbette bacaklarının kuvvetli olması gerekecek bunun için ama her halükarda motosiklet kullanırken ağırlığı bacaklarımıza verdiğimiz ve depoyu sıktığımız için bu detaya dikkat etmen gerekiyor.
Zaten hep tecrübe diyoruz ya düşürmemek için bacağımı dayamıştım sonra baya bi ağrıdı ama şükür kırılma noktasına gelmedi, bundan sonra yavaşca bırakırım öyle bi durum olursaki inşallah olmaz.. Eğitim aldığımda bu kaldırma için çalışmıştım ve kaldırabilmiştim ama kendi motorum olunca elim ayağım titredi beceremedim sanırım
Bu arada topicdeki dayanışma ve iyi dilekleriniz için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
11 Haziran 2011, 16:27
#2668
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
Facebook Sayfamıza bütün Ninja ZX250R kullanıcılarını bekleriz...
-
11 Haziran 2011, 16:55
#2669
Benimde moturum geldi. Şu an 111 km'de daha önce trafik tecrübem olmadığı için şuan full koruma semtimde geziyorum. Her gün yaklaşık 20km amaçsızda olsa turluyorum. Bir sorum olucak tecrübeli arkadaşlara. Yan aynalar tam olarak nasıl ayarlanmalı ben kalıplı biri olduğum için sağ şerit ve sol şeritte olan arabaları görebiliyorum ama arkamdaki aracı dirseğim kapatıyor ayarladığım şekilde. Birde arabadan sonra aynalar çok ufak geldi ciddi bir görüş kısıtlığı var nasıl bir çözüm bulabilirim?
-
11 Haziran 2011, 17:00
#2670
neverless adlı üyeden alıntı
Benimde moturum geldi. Şu an 111 km'de daha önce trafik tecrübem olmadığı için şuan full koruma semtimde geziyorum. Her gün yaklaşık 20km amaçsızda olsa turluyorum. Bir sorum olucak tecrübeli arkadaşlara. Yan aynalar tam olarak nasıl ayarlanmalı ben kalıplı biri olduğum için sağ şerit ve sol şeritte olan arabaları görebiliyorum ama arkamdaki aracı dirseğim kapatıyor ayarladığım şekilde. Birde arabadan sonra aynalar çok ufak geldi ciddi bir görüş kısıtlığı var nasıl bir çözüm bulabilirim?
Hayırlı uğurlu olsun yeni motorun, dilerim her zaman full korumayls ve kazasız belasız dolaşırsın Yan aynaları sonuna kadar açabilirsin, hala arkanı görememe gibi bir sorun varsa dirseklerini veya başını oynatıp kontrol edebilirsin, o da olmazsa ayna uzatma aparatı kullanabilirsin
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
Facebook Sayfamıza bütün Ninja ZX250R kullanıcılarını bekleriz...
-
11 Haziran 2011, 17:25
#2671
neverless adlı üyeden alıntı
Benimde moturum geldi. Şu an 111 km'de daha önce trafik tecrübem olmadığı için şuan full koruma semtimde geziyorum. Her gün yaklaşık 20km amaçsızda olsa turluyorum. Bir sorum olucak tecrübeli arkadaşlara. Yan aynalar tam olarak nasıl ayarlanmalı ben kalıplı biri olduğum için sağ şerit ve sol şeritte olan arabaları görebiliyorum ama arkamdaki aracı dirseğim kapatıyor ayarladığım şekilde. Birde arabadan sonra aynalar çok ufak geldi ciddi bir görüş kısıtlığı var nasıl bir çözüm bulabilirim?
Aynı sorunu motosiklete binmeye ilk başladığım zamanlar bende yaşıyordum.
Aynaları ayarlarken ellerimi gidona uzatıp (sürüş pozisyonundaki gibi) dirseklerime göre ayarlıyorum. eğer açı çok dar oluyorsa aynayı biraz dışa açıyorum ancak çok açtığın zaman da yan şerittteki görüş alanı azalıyor (geriyi yeterince iyi göstermiyor).
Ne yaparsam yapayım hiçbir zaman tam arkamdaki bir otomobili dirseklerimi içeri bükmeden görebilecek şekilde ayarlayamadım ancak sürüş esnasında şeritte kendini doğru yerde konumlandırarak bunun üstesinden gelebilirsin (eğer arkadaki araç çok yakından takip etmiyorsa).
Bu arada aynaları sadece yan olarak değil, dik olarakta ayarlamayı deneyebilirsin, bazen iyi sonuç veriyor.
Hiç bir şekilde ayar tutturamıyor yada kendini güvende hissetmiyorsan yuvarlak kör nokta aynalarından alabilirsin.
http://www.motoplus.com.tr/urun/7839...r-Nokta-Aynasi
Bu arada tali yol bağlantılarından çıkarken anayoldan arkadan gelen araçları görmek için (eğer ana yola sağdan bağlanıyorsam) sol elimi gidondan bırakıp vücudum ile geriye bakıyorum. Eğer soldan ana yola bağlanıyorsam ellerimi gidondan ayırmayıp totoyu hafif sola kaydırarak sağ arkadan gelen araçlara bakıyorum. Uzun lafın kısası aynalar hiçbir zaman tam anlamıyla yeterli olmuyor.
http://www.motosiklet.net/forum/suru...a-katilma.html
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
11 Haziran 2011, 19:29
#2672
-
11 Haziran 2011, 19:57
#2673
Cok merak ettııgıım bı sorun var cavabı ıcın sımıdıden tesekkurler
overcloud un resımınde on farın sagı yanıyo solu yanmmıyo;
1) Tek taraflımı ısık yoksa ıkıı tanemı (yanı 2ampul mu var ıcınde bı sagda bı solda) yoksa bı tanemı var
2) Her nınjada boylemı on far (ısık acısından)
-
11 Haziran 2011, 20:20
#2674
kuzen84 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi
Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo..
Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?
Geçmiş olsun bununla kurtarmışsın gerisi mühim değil halledilir.
-
11 Haziran 2011, 20:36
#2675
noon adlı üyeden alıntı
Cok merak ettııgıım bı sorun var cavabı ıcın sımıdıden tesekkurler
overcloud un resımınde on farın sagı yanıyo solu yanmmıyo;
1) Tek taraflımı ısık yoksa ıkıı tanemı (yanı 2ampul mu var ıcınde bı sagda bı solda) yoksa bı tanemı var
2) Her nınjada boylemı on far (ısık acısından)
Supersportlarda tek lamba kısa fardır, çift yanınca uzunlar açık oluyor. Özeti bu...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:34 ----------
Raikkonen666 adlı üyeden alıntı
Abi tam efsane ya hehe
ayakkabı abi işte gayet açık ve nett
)
Gözümüzden yaş geldi valla )))) Üstünden inebilsen zaten dediğini yaparsın ama o da olmuyor ki )))
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
Facebook Sayfamıza bütün Ninja ZX250R kullanıcılarını bekleriz...
-
11 Haziran 2011, 21:33
#2676
abiler plaka iptalini bulamıyorum:(
-
12 Haziran 2011, 01:04
#2677
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
-
12 Haziran 2011, 01:11
#2678
tutku1982 adlı üyeden alıntı
ulen sorma yaa :( dur bakalım belki yaz sonunda olabilir
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
12 Haziran 2011, 01:31
#2679
forewer adlı üyeden alıntı
ulen sorma yaa :( dur bakalım belki yaz sonunda olabilir
hayırlısı dosttum ama pilotun benim unutma
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
-
12 Haziran 2011, 10:40
#2680
mevlutgs adlı üyeden alıntı
abiler plaka iptalini bulamıyorum:(
Abı bıkac arka sayfada lınk ı var overc. Paylasmıstı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler