Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Haziran 2011, 19:10
#2641
red thunder adlı üyeden alıntı
Amin diyelim
Motorda sadece egzost değişikliği ile sınırlı değil yapılabilecekler, çok çok güzel şeyler yapılabiliyor.
Mutlaka egsozla sınırlı değil, sinyaller, elcikler,selesi vs vs.. Harika tasarımlar ortaya çıkabiliyor ki tamamen kendi araştırmalarınızla oluşturduğunuz bi tasarım dahada mest ediyor insanı! Tabi bunlar görüntü olarak motor gücü apayrı Benim için öncelik egsoz olduğu için ondan bahsettim,o ses herşey
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------
washburn24 adlı üyeden alıntı
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir
ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza
simdiden cok tesekkurler..
600F harika makina ama bi öğrenci için bence de masraflı, 4 silindir sonuçta, herşeyden önce yakıtı zorlayabilir masraf olarak.. honda 250 tek silindir olduğu için ve kesiciye yanlış hatırlamıyorsam 10250 devirde girdiği için,vibrasyonu da fazla olacağından performansı ve sürüşü beğenmeyebilirsiniz.. ancak ninja isteklerinizi karşılar diye düşünüyorum.. Eğer kullanmak gibi bi şansınız varsa deneyin derim..
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
Reklamlar
-
10 Haziran 2011, 19:17
#2642
kuzen84 adlı üyeden alıntı
600F harika makina ama bi öğrenci için bence de masraflı, 4 silindir sonuçta, herşeyden önce yakıtı zorlayabilir masraf olarak.. honda 250 tek silindir olduğu için ve kesiciye yanlış hatırlamıyorsam 10250 devirde girdiği için,vibrasyonu da fazla olacağından performansı ve sürüşü beğenmeyebilirsiniz.. ancak ninja isteklerinizi karşılar diye düşünüyorum.. Eğer kullanmak gibi bi şansınız varsa deneyin derim..
bende onu diyecektim arkadas cevremde her turden her cc den motosiklet var ama kimsede ninja 250 yok :( eger izmirde ninja 250 si olan bi arkadas varsa bir gun gorussek ve motorlarimizi degisip kisa bir gezi yapsak cok iyi olur )
-
10 Haziran 2011, 19:20
#2643
washburn24 adlı üyeden alıntı
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir
ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza
simdiden cok tesekkurler..
Hayırlı uğrulu olsun kararın Bence de isabetli bir karar vermişsin Ninja düşünmekle. Arkadaşlarının hakkı var , 600 F masrafı normal olarak 250 cc sınıfına göre fazla olacaktır, karşılayamam dersen elbette farklı bir makine bakmakta yarar var. Ancak burada öncelikle düşünmen gereken, ne kadar parçaya ve bakıma para ayırabilirim olacaktır. Sonuçta Hyo'daki alışkanlıkların ve parça fiyatlarını Ninja'da bulamayacaksın, bundan emin olabilirsin. Bizde pek uydur kaydır olamıyor maalesef ki bence hiçbir motorda olmamalı, yaparsan da sorun yaşarsın zaten motorunla.
Daha önce bir arkadaş fiyatlar hakkında aynı şeyi sormuştu, malum sezondayız, satacak olan sattı, şimdi tok satıcı zamanı. Kimse sezonda üç otuz paraya motorunu satmaz. Ancak çok sıkışık biri hemen gitsin derse fiyatı daha düşük olur. Tabii burada ne kadar fiyat senin için düşüktür ona birşey diyemem; ama ben senin yerinde olsam 6-7.000 TL'ye Ninja hayali kurmazdım
Bu hafta sonu yaptığımız toplantıda, eskiden Hyo kullanan ve şimdi Ninja sahibi olan arkadaşımıza karşılaştırma yapmasını rica ettim. Söylediklerini aynen aktarıyorum; Hyo'da 150 km yapınca canım çıkardı, bu makineyle 350 km yol yaptım, bir 350 daha yapabilirdim, sürüşü çok farklı. Yol tutuşu ve dengesi çok çok daha iyi. Parça kalitesi ve işçiliği çok çok daha iyi. Karar senin arkadaşım, ne kullanırsan kullan kazasız belasız olur umarım. Allah gönlüne göre versin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:18 ----------
kuzen84 adlı üyeden alıntı
Mutlaka egsozla sınırlı değil, sinyaller, elcikler,selesi vs vs.. Harika tasarımlar ortaya çıkabiliyor ki tamamen kendi araştırmalarınızla oluşturduğunuz bi tasarım dahada mest ediyor insanı! Tabi bunlar görüntü olarak motor gücü apayrı
Benim için öncelik egsoz olduğu için ondan bahsettim,o ses herşey
[COLOR="Silver"]
İnsanın kendi motoru için birşey yapması gibi çok az zevk var bu dünyada, kendimizin yıkaması dahil. Sesse amaç, biraz daha bekleyip 600 cc bakmakta fayda var.
-
10 Haziran 2011, 19:34
#2644
ninja.mmt adlı üyeden alıntı
Neresiymiş kardeşim merak ettim yaw
Kabakoz tatıl koyu yazıyo (senı yanıltmasın pansıyon otelden baska bısey yokk )
-
10 Haziran 2011, 19:38
#2645
red thunder adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğrulu olsun kararın
Bence de isabetli bir karar vermişsin Ninja düşünmekle. Arkadaşlarının hakkı var , 600 F masrafı normal olarak 250 cc sınıfına göre fazla olacaktır, karşılayamam dersen elbette farklı bir makine bakmakta yarar var. Ancak burada öncelikle düşünmen gereken, ne kadar parçaya ve bakıma para ayırabilirim olacaktır. Sonuçta Hyo'daki alışkanlıkların ve parça fiyatlarını Ninja'da bulamayacaksın, bundan emin olabilirsin. Bizde pek uydur kaydır olamıyor maalesef ki bence hiçbir motorda olmamalı, yaparsan da sorun yaşarsın zaten motorunla.
Daha önce bir arkadaş fiyatlar hakkında aynı şeyi sormuştu, malum sezondayız, satacak olan sattı, şimdi tok satıcı zamanı. Kimse sezonda üç otuz paraya motorunu satmaz. Ancak çok sıkışık biri hemen gitsin derse fiyatı daha düşük olur. Tabii burada ne kadar fiyat senin için düşüktür ona birşey diyemem; ama ben senin yerinde olsam 6-7.000 TL'ye Ninja hayali kurmazdım
hyo da da en ufak bir sorunda orjinal parcasini aliyorum ve kuralkana uye olup parca fiyatlarina bakarsan fiyat olarak bir japondan pek te bir farki yok. kullanim olarak ta aradigim ilk olarak rahatlik degil motorla birlesmemiz yani hyo da motorun ustune gectigimde sanki birlesikmisiz gibi oluyo kalibinin ve deposunun buyuk olmasinin etkisiyle ancak ninja daha kucuk gorunuyo hani ustune gectigimde de kucukmus bu diyebilirim gibime geliyo. fiyat olarak ta bana mantikli gelen 7bin 7bin 500 arasi gibi eger 8bucuk vereceksem ustune 2 daha koyup sifirini alirim zaten. ama 1-2 yil kullanacagim icin sifir da almak istemiyorum
-
10 Haziran 2011, 19:54
#2646
-
10 Haziran 2011, 20:13
#2647
red thunder adlı üyeden alıntı
Kuralkan'a bakmama gerek yok, ilgi alanıma girmiyor
Sen sordun, ben de bilgim çerçevesinde yanıtladım. Orjinallik konusunda titizliğin için tebrik ederim bu arada
Onun dışında yazdıkların için karar senin, ben olsam 7000 liraya Ninja vermem. Sana iyi şanslar arkadaş
verdigin bilgiler icin tesekkur ederim. sadece hyosung un parca fiyatlarinin ucuz oldugunu soylemissin yanlis bilmeni istemedigim icin duzeltmek istedim sakin yanlis anlama. artik bende uygun fiyatli bi ninja bulamazsam ya gidip sifirini alicam yada herseyi goze alip cbr 600f
-
10 Haziran 2011, 20:24
#2648
red thunder adlı üyeden alıntı
Kuralkan'a bakmama gerek yok, ilgi alanıma girmiyor
Sen sordun, ben de bilgim çerçevesinde yanıtladım. Orjinallik konusunda titizliğin için tebrik ederim bu arada
Onun dışında yazdıkların için karar senin, ben olsam 7000 liraya Ninja vermem. Sana iyi şanslar arkadaş
Abi kaçta çıkacaksın buluşup gidelim mi ???
-
10 Haziran 2011, 20:34
#2649
washburn24 adlı üyeden alıntı
verdigin bilgiler icin tesekkur ederim. sadece hyosung un parca fiyatlarinin ucuz oldugunu soylemissin yanlis bilmeni istemedigim icin duzeltmek istedim sakin yanlis anlama. artik bende uygun fiyatli bi ninja bulamazsam ya gidip sifirini alicam yada herseyi goze alip cbr 600f
Rica ederim, yanlış anlamadım merak etme Ninja'ya göre daha uygun olacağını düşündüğümü belirttim sadece. Karşılaştırma yapmışsın, biz de senden birşey öğrendik. Bunu düşünmemin sebebi de birçok Hyosung kullanıcısı arkadaşın yan sanayi ve kaliteli olmayan parçaları kullanıyor olması, örneğin 40 TL tutarındaki bir orginal parçaya bile pahalı demesi. Benden sana bir tavsiye daha, eğer istediğin fiyata bulamazsan, sıfırı düşün derim, 2 yıl kullanmayı düşünüyorsun çünkü. Aramıza katılırsan haber ver, memnun oluruz Bu arada Ninja, Hyosung'dan küçük durmuyor, Facebook grubumuzda ikisinin kafa kafaya resimleri var, oradan görebilirsin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:31 ----------
HiAxiSheytan adlı üyeden alıntı
Abi kaçta çıkacaksın buluşup gidelim mi ???
Ben 15 dk sonra çıkıyorum, oraya gelmem 10 dk sürer en fazla Arıyorum şimdi
-
10 Haziran 2011, 22:16
#2650
washburn24 adlı üyeden alıntı
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir
ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza
simdiden cok tesekkurler..
Dostum hyo gt250r'dan sonra ninja250r'a geçersen seni tatmin edecek tek şey motordaki parça kalitesi olur. Aralarında performans olarak çokta fark yok. Ninja biraz daha seri bir motordur ve oturma pozisyonu itibariyle hyosung'a göre daha rahattır ancak performans olarak 250cc'den sonra hemen hemen aynı performansı vereceği için seni tatmin etmeyebilir.
İlla daha güçlü bir motor almak istiyorsan ninja'nın 650'lik modelleri olan er6-f yada er6-n'e yönelmeni öneririm.
er6-f sport touring - er6-n ise naked modeldir. motor güçleri aynıdır, farklı olan tek şey görünüşleridir. er6-f ninja 250r'a benzer (eski kasaları).
Araştırdığım kadarıyla 650cc çift silindir motosikletler arasında en ekonomik olanlarıdır. Motor yağı olarak ninja ve gt250r gibi 1.7lt yağ aldığı için bakım masraflarıda seni sarsmaz, yakıt tüketimi ise 250cc bir motosikletten çokta fazla değildir. Motor torku ise oldukça iyidir, hatta 600'luk bir fazer'dan azda olsa daha yüksektir.
bir 600F'i ağır bakıma aldığında kaliteli 4lt yağ ve 4 adet buji için dünyanın parasını verirsin ama er6 için vereceğin yağ parası 70TL buji parasıda 35 bilemedin 40tl'dir.
er6 forumlarına bakmanı tavsiye ederim.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
11 Haziran 2011, 01:48
#2651
overcloud adlı üyeden alıntı
Dostum hyo gt250r'dan sonra ninja250r'a geçersen seni tatmin edecek tek şey motordaki parça kalitesi olur. Aralarında performans olarak çokta fark yok. Ninja biraz daha seri bir motordur ve oturma pozisyonu itibariyle hyosung'a göre daha rahattır ancak performans olarak 250cc'den sonra hemen hemen aynı performansı vereceği için seni tatmin etmeyebilir.
İlla daha güçlü bir motor almak istiyorsan ninja'nın 650'lik modelleri olan er6-f yada er6-n'e yönelmeni öneririm.
er6-f sport touring - er6-n ise naked modeldir. motor güçleri aynıdır, farklı olan tek şey görünüşleridir. er6-f ninja 250r'a benzer (eski kasaları).
Araştırdığım kadarıyla 650cc çift silindir motosikletler arasında en ekonomik olanlarıdır. Motor yağı olarak ninja ve gt250r gibi 1.7lt yağ aldığı için bakım masraflarıda seni sarsmaz, yakıt tüketimi ise 250cc bir motosikletten çokta fazla değildir. Motor torku ise oldukça iyidir, hatta 600'luk bir fazer'dan azda olsa daha yüksektir.
bir 600F'i ağır bakıma aldığında kaliteli 4lt yağ ve 4 adet buji için dünyanın parasını verirsin ama er6 için vereceğin yağ parası 70TL buji parasıda 35 bilemedin 40tl'dir.
er6 forumlarına bakmanı tavsiye ederim.
oncelikle verdigin bilgiler icin cok tesekkur ederim ninja nin hyosung tan performans olarak pek bir farki oldugunu dusunmuyorum zaten amacim da yuksek hiz degil. er6n-f i bende bayagi arastirdim er6 f e binme imkanim da oldu. er6 n gercekten hem gorunus olarak hemde hiz olarak hemde ekonomik olarak cok guzel ama olu bir piyasasi var ve kullanim tarzi olarak birkac deneyim sonunda naked motorun benlik olmadigina karar verdim. er6 f te dedigin gibi aslinda tam benlik motor ama onunda ikinci el piyasasi cok cok kisitli ve sekil olarak ta eski kasa oldugu icin pek icime sinmiyor.
sende biseyi begenmiyosun naparsan yap diyeceksiniz belki de haklisiniz ama motoru degistirmeyi dusunenler anlarlar benim durumumu secim yapmak, kaliteyi istemek, istedigin tarz olmasi, performans, gorunum, ekonomi v.s... malesef motor piyasasi da araba gibi degil secenekler cok kisitli o yuzden boyle bir hal icindeyim )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:46 ----------
red thunder adlı üyeden alıntı
Rica ederim, yanlış anlamadım merak etme
Ninja'ya göre daha uygun olacağını düşündüğümü belirttim sadece. Karşılaştırma yapmışsın, biz de senden birşey öğrendik. Bunu düşünmemin sebebi de birçok Hyosung kullanıcısı arkadaşın yan sanayi ve kaliteli olmayan parçaları kullanıyor olması, örneğin 40 TL tutarındaki bir orginal parçaya bile pahalı demesi. Benden sana bir tavsiye daha, eğer istediğin fiyata bulamazsan, sıfırı düşün derim, 2 yıl kullanmayı düşünüyorsun çünkü. Aramıza katılırsan haber ver, memnun oluruz
Bu arada Ninja, Hyosung'dan küçük durmuyor, Facebook grubumuzda ikisinin kafa kafaya resimleri var, oradan görebilirsin
[COLOR="Silver"]
facebook ta ninja 250 ile bir cok grup var sizin grubun linkini atabilirmisin
-
11 Haziran 2011, 01:53
#2652
washburn24 adlı üyeden alıntı
facebook ta ninja 250 ile bir cok grup var sizin grubun linkini atabilirmisin
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
link bizim grubun linki...
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
Facebook Sayfamıza bütün Ninja ZX250R kullanıcılarını bekleriz...
-
11 Haziran 2011, 01:59
#2653
gercekten te guzel bir grubunuz varmis boyle bi grup olusturdugunuz icin tebrik ederim sizi keske izmirde de bi kac ninja 250 kullanici olsa ama galiba hic yok :(
-
11 Haziran 2011, 02:06
#2654
washburn24 adlı üyeden alıntı
gercekten te guzel bir grubunuz varmis boyle bi grup olusturdugunuz icin tebrik ederim sizi
keske izmirde de bi kac ninja 250 kullanici olsa ama galiba hic yok :(
Teşekkür ederiz ama İzmir'de olman bizimle olamayacağın anlamına gelmiyor, Adana'dan bile üyemiz var. Yolumuz düşer oralara veya senin yolun buralara düşer, buluşulur
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=199474079468
Facebook Sayfamıza bütün Ninja ZX250R kullanıcılarını bekleriz...
-
11 Haziran 2011, 06:26
#2655
orcax adlı üyeden alıntı
evet bende dedigin gibi bel ve ayaklara verdim yuku ellerde uyusma olmadi rahatti ama ayaklarla kalcada oldu bende her uyustugunda yani 100km de basliyordu mola verdim bacaklari havaya kaldirdim biraz hopladim zipladim kendime gelip devam ettim birde bu motorun termostatini degistiren kimse varmi sanki hic fan acmayacakmis gibi geliyor bana gerci aldigimdan beri daha kirmiziya gelmedi hararet ama sanki kirmiziya gelmeden acmasi lazim gibi geldi.
ben yogun trafikte 20 dakika boyunca 2 metre araliklarla durus yaptigim zamanlarda fan aciyor, ama hiz 50-60 km civarinda ise fan acmasi zor bir ihtimal ruzgar sogutma icin yeterli oluyor,,ama musuru arasira kontrol etmekte faydalidir tabiki..
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
-
11 Haziran 2011, 10:48
#2656
washburn24 adlı üyeden alıntı
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir
ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza
simdiden cok tesekkurler..
Öncelikle merhaba washburn. Dünkü görüşmemizde bu konuyla ilgili biraz konustuk ve ben fikirlerimi ordada söyledim eski bir hyo kullanıcısı olarak. Yeni ninjamla henüz 800 km yaptım ve sana söyleyebileceğim şu hyo ile yaptığım 2000km ve çok daha fazlasına bedel sürüş keyfi, rahatlıkve konfor buldum diyebilrim. Ninjaya oturdugunda işcilik kalitesini sürerken hızlanmasını vs ancak kullanırsan anlarsın. Bence çok fazla farkı var ama bu kelimelerle pek anlatılır gibi değil. 600lük bir makinayla ninjayı kıyaslayamayız sonuc olarka çok farklı beklentileri olur. ama yok ben daha az benzin parası daha az sürat ve fazlası ziyan hemde görünüm olsun istiyorum dersen kesinlikle ihtiyacını karşılayan motor ninja olacaktır 250 sınıfında. Benim 4000 de bir hyo ile yaşadığım mekanik ve işcilik sounlarının hatta hesabı yok. herkeste oluyor diye birşey yok motora çamur atmıyorum bazılarıda 10.000 de bile olsa sııfr sorunlu kullanıyor. Ama ninja küçük durmuyor. bunu en iyi hyodan inip ona bindiğinde anlayacaksın. ve motorun daha sert görünümlü hiç olmasa deposunda kawasaki yazdığı için daha çok dikkat çekeceğini unutmamalısın.
-
11 Haziran 2011, 11:14
#2657
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo.. Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
11 Haziran 2011, 13:00
#2658
kuzen84 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dün akşam güzel güzel turladım, her gitttiğim yerde acaip bir ilgi ama en sonunda motoruma nazar değdi ve garaja doğru sürerken sola devrildi
Hasar olarak vites kolum yamuldu 1'e ve boşa geçmiyo..
Sabah şirkete sürekli ikinci viteste kaldırarak getirdim, karşıma bi rampa çıkacak diye ödüm koptu ama geldim çok şükür.. Hasar ne olabilir yardımcı olurmusunuz?
Gecmıs olsun bana aynı sey olsa otururr aglardım herhalde :/
-
11 Haziran 2011, 13:05
#2659
noon adlı üyeden alıntı
Gecmıs olsun bana aynı sey olsa otururr aglardım herhalde :/
Çok teşekkür ederim dokunsalar ağlayacak moddayım zaten içim sıkılıyo
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
11 Haziran 2011, 13:22
#2660
kuzen84 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim dokunsalar ağlayacak moddayım zaten içim sıkılıyo
Geçmiş olsun, sana bişey olmadıysa canını sıkmana değmez. Eğer güvendiğiniz tanıdık bir ustanız yoksa Ulusan motora gidin bi hasar tespiti yaptırın ihtiyacınız olan parça veya parçaları burada yazın sonra yardımcı olalım. Buradan hasarınız hakkında bişey söylemek zor olur. 2. vites ile debriyaja hassas davranırsan her yerde kalkabilirsin.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler