Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Haziran 2011, 15:42
#2621
hangi devirde yaşıyoruz artık insanlarımız bayan şoförlere alışsın yeter,ülke olarak haala bu krizi aşamadık,trafiğe baktığımız zaman erkekten çok bayan şoför var ( motor ve araba için genel konuşuyorum),bende cbr 125 varken nişanlıma öğretmiştim sürüyodu,daha sonra hyo gt 250r alınca motoru devirdi altında kaldı bidahada motor sürmedi,ama motor sürdürdüğüm zamanlarda motoru o sürüyodu insanların bakışların ben rahatsız oluyodum,kasklı olmamıza rağmen...
Her asker yeşil bereli olamaz
Reklamlar
-
10 Haziran 2011, 15:47
#2622
kuzen84 adlı üyeden alıntı
saçlarımı örüp kaskın içine koyuyorum zaten bide balaklava da kullandığım için sorun yok..
sadece kırmızı ışıkta yüzüme baktıklarında anlayabiliyolar..ebaydan light smoke renginde vizör sipariş etmeyi düşünüyordum ,onun da faydası olur değil mi.. gece görüşünü de diğerleri kadar azaltmaz sanırım.. ben yine de aynalılara da bi bakayım ama kaskıma uygun varmı bilmiyorum..[COLOR="Silver"]
Ben marushin marka kask kullanıyorum, kışın kullandığım kask farklı bir marka.
Fikir vermesi için; Marushin'in iridium ve aynalı olan vizörleri gün ışığını %40 oranında azaltıyor, mat siyah olanlar ise %60.
Kaskını üreten firmanın web sitesinde bilgi yer alıyordur belki.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
10 Haziran 2011, 15:53
#2623
slm arkadaşlar bende motor kullanmayı yeni öğrencem ninja 250r alsam kullanabilirmiyim şimdiden teşekürler cevaplar için
-
10 Haziran 2011, 15:55
#2624
kullanırsın herkes gibi sürersin ama bence bu motor başlangıç motoru olarak kullanmak için ideal değil,bence kısa bgi süreliğine 125 cc den başla...
Her asker yeşil bereli olamaz
-
10 Haziran 2011, 16:05
#2625
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
hangi devirde yaşıyoruz artık insanlarımız bayan şoförlere alışsın yeter,ülke olarak haala bu krizi aşamadık,trafiğe baktığımız zaman erkekten çok bayan şoför var ( motor ve araba için genel konuşuyorum),bende cbr 125 varken nişanlıma öğretmiştim sürüyodu,daha sonra hyo gt 250r alınca motoru devirdi altında kaldı bidahada motor sürmedi,ama motor sürdürdüğüm zamanlarda motoru o sürüyodu insanların bakışların ben rahatsız oluyodum,kasklı olmamıza rağmen...
Araba sürücülerine bi 10 yıl öncesine kıyaslarsak gelişme oldu, darısı motor sürücülerine Nişanlınız keşke pes etmeseymiş, ben ilk yokuşta kalktığımda düşmüştüm ve yokuş gördüğümde hep korku oluyo hala ama üstüne giderek aşılıyo bazı şeyler zamanla.. Tabi kendi tercihi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:01 ----------
overcloud adlı üyeden alıntı
Ben marushin marka kask kullanıyorum, kışın kullandığım kask farklı bir marka.
Fikir vermesi için; Marushin'in iridium ve aynalı olan vizörleri gün ışığını %40 oranında azaltıyor, mat siyah olanlar ise %60.
Kaskını üreten firmanın web sitesinde bilgi yer alıyordur belki.
Bende suomy apex kullanıyorum,sitesini inceledim iridium var hatta ebayda da buldum sanırım ilginize teşekkürler!
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
10 Haziran 2011, 16:12
#2626
kuzen84 adlı üyeden alıntı
Arabayla giderken bile neler yaşıyoruz ki motorla hiç sormayın! Motoruma güveniyorum gerçekten, öyle bi durum olduğunda gazlayıp kaçtım zaten aralardan
Dediğiniz gibi öncelikle kendimizi güvene almalıyız ama sıkışık trafikte giderken biz ne kadar dikkat etsekde insanlar camlardan sarkıyolar, malesef Ankara bayan racingcilere pek aşina değil ama bu beni tutkumdan da vazgeçiremez
İşiniz hiç kolay değil ben Ankaralı araç sürücülerine hiç alışamadım. Trafik ışıklarını pek salladıkları yok. Ne zaman Ankaraya gitsem trafikte bir macera yaşıyorum.
-
10 Haziran 2011, 16:24
#2627
noon adlı üyeden alıntı
Abı sıle tarafında bı yer var gıdıs yolu mıcırlı yol ama yer cok guzel denızı dalgasız,plajı cok bılınen bı yer degıl,sarkıntılık yapcak kımse yok,plajın yanında cafe ve restoant ve ıstersen bıde butık otel var.
delı mekan :D :D tarıf edıyım ıstersen
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:43 ----------
Bence gungor motor ya da anes motordan revıt ya da prohel bak ben kask dada lazer ve ls2 baktım malum sevgılı olunca onu daha cok dusunuyo ınsan ıstersen lınk verıyım dırek gır ?
Neresiymiş kardeşim merak ettim yaw
Sabah içtim kapiçinoyu akşam öptüm alpaçinoyu:queen:
-
10 Haziran 2011, 16:24
#2628
HiAxiSheytan adlı üyeden alıntı
İşiniz hiç kolay değil ben Ankaralı araç sürücülerine hiç alışamadım. Trafik ışıklarını pek salladıkları yok. Ne zaman Ankaraya gitsem trafikte bir macera yaşıyorum.
İstanbul sürücüleri sürekli trafikte zaman geçirince sabırlı olmaya alışmış.. Her İstanbul' a gelip de trafikte bişey yaşadığımda bu olay Ankara'da olsa kesin kavga çıkmıştı diyorum, sakin değil sürücülerimiz Kırmızı ışıktan ziyade Ankara'da sanırım acemi çok mesela en çok rastladığım görüntü akan trafikte şerit değiştiriceği zaman sinyali verip yolun ortasında bekleyenler :D Sonra da arkada kornaların çığrıştığı bi kuyruk! Yinede herşeyiyle seviyorum Ankaramı
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
10 Haziran 2011, 16:39
#2629
noon adlı üyeden alıntı
Motul mu ıpone mı ? Sen bılgılısın abı sureklı ondan kullaanalm bızde
Gecen kı gezı fotograflarına dıkkat ettm kımsenın motorunda performan egzoz yok ?
Arkapovıc ya da yoshımura fena gıbı gozukuyo ? Olumsuz bı durum mu oluyo yoksa ıstemmedınız ıcınmı degıstırmedınız ?
Noon kardeşim, HiAxiSheytan'ın bahsettiği Motul 300v 10-40 yağı gönül rahatlığı ile kullanabilirsin. Çok kaliteli bir yağdır. Bahsi geçen yağ, performanslı makineler için üretilmiştir ve kalınlığı bizim makineye uygundur.
Egzost değişimi biraz bizim için keyfi oluyor açıkçası, çünkü çook büyük farklılıklar olmuyor. Neticede 2 silindir makineye ne takarsan tak 4 silindir sesi alamazsın. Ama Yoshi de Akrep de iyidir, orası zevk meselesi, ikisini de dinle. Ama stock egzost da gayet güzel ses veriyor. Akrep'in Yoshi'ye göre tek avantajı, Kawasaki modelleri için egzost üretmesi ve ara boru arama derdi olmadan direkt olarak takabilmen ve emisyon oranlarının nispeten makineye göre hazırlanmış olması. Tabii sen gidip R6'ya göre hazırlanmış bir Akrep alırsan, Yoshi'deki olayın aynısını yaşarsın
Ne olursa olsun, makinenize ne takarsanız takın, mutlaka iyi ve kaliteli malzeme kullanın. Yağ değişimindeki 70 lira gözünüzü korkutmasın, filtre değişecekse maliyeti çok gelmesin. Motorunuza ne kadar iyi bakarsanız, o da size o kadar iyi bakar. Motor candır, cana can katar
-
10 Haziran 2011, 16:47
#2630
kuzen84 adlı üyeden alıntı
İstanbul sürücüleri sürekli trafikte zaman geçirince sabırlı olmaya alışmış.. Her İstanbul' a gelip de trafikte bişey yaşadığımda bu olay Ankara'da olsa kesin kavga çıkmıştı diyorum, sakin değil sürücülerimiz
Kırmızı ışıktan ziyade Ankara'da sanırım acemi çok mesela en çok rastladığım görüntü akan trafikte şerit değiştiriceği zaman sinyali verip yolun ortasında bekleyenler :D Sonra da arkada kornaların çığrıştığı bi kuyruk! Yinede herşeyiyle seviyorum Ankaramı
2008 10 Kasım'da Ankara'daydım. Oran şehir'de Halamlarda kalıyordum. Herneyse.. Akşam üstü bir sis indi sokaklara 15 - 20 metre ötesini görmek mümkün değil. Yayayım, yolda yürüyorum arabalar nasıl ama vızır vızır geçiyorlar.. Sis mis hak getire..
Ankara trafik konusunda ayrı bir diyar..
Eskiden İstanbul trafiğinde araç kullananlar her yerde araç kullanabilir diyordum. Ankara'ya gidince fikrim değişti
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
10 Haziran 2011, 16:52
#2631
ömrüm06 adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar bende motor kullanmayı yeni öğrencem ninja 250r alsam kullanabilirmiyim şimdiden teşekürler cevaplar için
Sevgili arkadaşım, Ninja 250R benim görüşüme göre, kesinlikle ama kesinlikle başlangıç motoru değildir. Kendi sınıfındaki en kuvvetli motora sahip ve çok atak bir makinedir. Alıp da ziyan etme, hem kendine hem ona, Allah korusun diyelim şimdiden Al bir 125 - 150 cc normal motor, özellikle krenajsız olmasını öneririm; TVS, CBF 150 , YBR 125 gibi... 1 yıl kullan, yatırırsanda koruma demiri hem seni hem onu korur, ama Ninja'da bu yok, çok üzülürsün sonra. Düşmeyi bile bilmek gerekir çünkü, ayağın falan altında kalabilir
Hazır konusu açılmışken, buradan tüm arkadaşlara Defensive Ride veya Ghost Ride diye litaratürde geçen sürüş stilini acilen benimsemelerini öneririm. Felsefesi şu; trafikte kesinlikle görünmediğinizi kabul ediyorsunuz, tüm taramaları ve kontrolleri seyir halinde yapıyorsunuz, olası tehlikeleri en az 5 sn öncesinden bilip, sezip ona göre sürüş pozisyonu alıyorsunuz. Bu şekilde ister trafikte ister uzun yolda son derece kıvrak ve güvenli sürüş gerçekleştiriyorsunuz. Arabanın sizi sıkıştırması, yayanın veya bir ineğin siz farkına varmadan önünüze atlaması mümkün olmuyor, çünkü siz zaten bunu biliyorsunuz ve ona göre pozisyon alıp tehlikeyi oluşmadan savuşturuyorsunuz.
-
10 Haziran 2011, 16:59
#2632
overcloud adlı üyeden alıntı
2008 10 Kasım'da Ankara'daydım. Oran şehir'de Halamlarda kalıyordum. Herneyse.. Akşam üstü bir sis indi sokaklara 15 - 20 metre ötesini görmek mümkün değil. Yayayım, yolda yürüyorum arabalar nasıl ama vızır vızır geçiyorlar.. Sis mis hak getire..
Ankara trafik konusunda ayrı bir diyar..
Eskiden İstanbul trafiğinde araç kullananlar her yerde araç kullanabilir diyordum. Ankara'ya gidince fikrim değişti
O zaman kendimi iyi bir sürücü olarak görebilirim desenize, bu trafikte hem araba hem motor Dışardan bi bakış açısı tabii daha doğru olur, biz hergün içerisinde olduğumuzdan farkında bile olmuyoruz bazı şeylerin,alışkanlık haline geliyor..
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
10 Haziran 2011, 17:05
#2633
kuzen84 adlı üyeden alıntı
O zaman kendimi iyi bir sürücü olarak görebilirim desenize, bu trafikte hem araba hem motor
Dışardan bi bakış açısı tabii daha doğru olur, biz hergün içerisinde olduğumuzdan farkında bile olmuyoruz bazı şeylerin,alışkanlık haline geliyor..
Ankara'da herkes birisinin; Emniyet Müdür, Vali, Milletvekili gibi, yakını olduğundan, kurallar orada fazla işlemiyor. Daha çok kasap olarak nitelendirdiğimiz sürücüler trafikte oluyor Kolaylıklar ve kazasız sürüşler diliyorum...
-
10 Haziran 2011, 17:12
#2634
92 yılında üniversite için Ankara'ya geldiğimde bu şehirde neden kırmızı ışıktan 10 metre ileride durulur diye düşünmüştüm. Işıklardan sonra en az 5-6 sıra araç olurdu ve öndekiler arkadakilerin kornalarıyla yeşil yandığını anlarlardı. Zamanla alıştık. Şimdi muhtemelen MOBESE'lerin ve bat-çık'ların etkisiyle biraz daha yoluna girdi trafik. Ama İstanbul trafiğinde genelde herkesin birbirini daha fazla kolladığını hissediyorum. Trafikte geçen uzun saatlerin etkisiyle olsa gerek.
-
10 Haziran 2011, 17:17
#2635
red thunder adlı üyeden alıntı
Ankara'da herkes birisinin; Emniyet Müdür, Vali, Milletvekili gibi, yakını olduğundan, kurallar orada fazla işlemiyor. Daha çok kasap olarak nitelendirdiğimiz sürücüler trafikte oluyor
Kolaylıklar ve kazasız sürüşler diliyorum...
Başkent olma detayını atlamışım haklısınız Mobeseler daha çok düzene koydu tabi ama arka plakayı okuma özelliği olmadığında motorcu arkadaşlarımız hala felaketler kendi arkadaşlarımda dahil
Hepimize her daim bilinçli,kalasız ve belasız sürüşler olsun inşallah!
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
10 Haziran 2011, 17:19
#2636
bende ankarada okudum ama sürücüler hep nizamiydi demek bana denk gelmemiş ama şunu gördüm ankarada modifiyeye ilgi bi bambaşka
Her asker yeşil bereli olamaz
-
10 Haziran 2011, 17:31
#2637
GPrusa adlı üyeden alıntı
92 yılında üniversite için Ankara'ya geldiğimde bu şehirde neden kırmızı ışıktan 10 metre ileride durulur diye düşünmüştüm. Işıklardan sonra en az 5-6 sıra araç olurdu ve öndekiler arkadakilerin kornalarıyla yeşil yandığını anlarlardı. Zamanla alıştık. Şimdi muhtemelen MOBESE'lerin ve bat-çık'ların etkisiyle biraz daha yoluna girdi trafik. Ama İstanbul trafiğinde genelde herkesin birbirini daha fazla kolladığını hissediyorum. Trafikte geçen uzun saatlerin etkisiyle olsa gerek.
bat-çık ne?
-------------------
Ekşi sözlükte aratınca buldum
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
10 Haziran 2011, 17:47
#2638
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
bende ankarada okudum ama sürücüler hep nizamiydi
demek bana denk gelmemiş
ama şunu gördüm ankarada modifiyeye ilgi bi bambaşka
Ankara'da gerçekten modifiyeye ilgi çok fazla.. Benim çevremde motorunda modifiyesi olmayan sürücü sayısı parmak sayısını geçmez.. Benim de çok merakım var ama önümüzdeki senelerde 600 cc düşündüğüm için şu an harcama yapmak istemiyorum ki 250 ccye egsoz anlamsız geliyo açıkcası..
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
-
10 Haziran 2011, 18:40
#2639
kuzen84 adlı üyeden alıntı
Başkent olma detayını atlamışım haklısınız
Mobeseler daha çok düzene koydu tabi ama arka plakayı okuma özelliği olmadığında motorcu arkadaşlarımız hala felaketler kendi arkadaşlarımda dahil
Hepimize her daim bilinçli,kalasız ve belasız sürüşler olsun inşallah!
Amin diyelim Motorda sadece egzost değişikliği ile sınırlı değil yapılabilecekler, çok çok güzel şeyler yapılabiliyor.
-
10 Haziran 2011, 18:58
#2640
merhaba ben hyosung gt250r kullanicisiyim. su an motorumu satiyorum, aklimda cbr 600f var ama arkadaslarim hem fazla seri bir motor oldugunu hemde uni. de ogrenci oldugum icin masraflarinin beni zorlayacagini soylediler. ss tarzinda da 250 cc de pek bi sans yok honda 250r kullandim motor guzel ama isteklerimi karsilamiyor. dun aksamdan beridir ninja bakiyorum ama ikinci el piyasasi cok az ve satanlar da sifir fiyatina yakin para istiyorlar. size hem fiyat hakkindaki fikir goruslerinizi yada sizin ne kadara aldiginizi ve eger aranizda hyosung da kullanan olduysa ikisininin olumlu-olumsuz yonlerini kiyaslamasini isteyecegim. bi bakarsiniz bi anda hyo yu sattim ninja yi aldim deyip katilirim araniza simdiden cok tesekkurler..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler