Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Mayıs 2011, 14:34
#2421
o yine iyiymiş ninjası olan elemanın birini yolda durdurdum sordum çocuk bana 200 ü görüyorum demişti
Her asker yeşil bereli olamaz
Reklamlar
-
23 Mayıs 2011, 14:34
#2422
orcax adlı üyeden alıntı
Evet lastileri beni korkutuyor her virajda bir atraksiyon yasiyorum masallah gecen gun yine motor freni yuzundenki yine bir virajda devir 6000 lerdeydi arkayi birakti yariscilarin yaptigi gibi hafif yanli dondum viraji
Motosikletinizin limitlerini bilin, ninja 250liler her zaman arkayı kaydırmayı ve kilitlemeyi sevmişlerdir. Bu yüzden aynı ebatta hangi lastiği alırsanız alın sonuç pek fazla değişmez. 150/60 yanak lastikle belki tatminkar bir sonuç alınabilir.(Seneye deneyeceğim)
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
23 Mayıs 2011, 15:03
#2423
Cumartesinden bu yana bende bir iki atraksiyon yaşadım.. Arka lastik bir kaç defa iyi yanladı Allahtan kontrol edebildim bir sıkıntı olmadı ama lastiklerin durumu beni baya bir düşündürüyor ??
-
23 Mayıs 2011, 15:14
#2424
sonuç raporu : demekki arka lastik ebadı bi numara büyük ve daha kaliteli bi marka olacak (mişlen,bridgestone,metzeller vs...)
Her asker yeşil bereli olamaz
-
23 Mayıs 2011, 21:34
#2425
sapo adlı üyeden alıntı
ninjanin km sayaci yalan soyluyor bugun otobana ciktim gps i de actim karsilastirma yapmak icin ibrede en cok 170 gordum eve geri dondugumde gps seyahat bilgisayari grafiklerinde azami hiz 160 km diyordu.simdi bana gps anlik deger vermiyor demeyin burdaki sehirler arasi otobuslerde yolcularin gorebilecegi bir yerde dijital hiz gostergesi var otobusle seyahat ederken yolcular soforun kac km hiz yaptigini gorebiliyorlar bende birgun otobuste karsilastirma yapmistim kili klina gercek degeri olcuyor navigasyon aleti....simdi motorun km sayacini yalanci cikardi gps ...bu yorumumdan dolayi beni topa tutmayin arkadaslar ama gercek olan bu.
aynen katılyorum dün edirneye sallandık 170km üstüne cıkmıyo motor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------
mevlutgs adlı üyeden alıntı
ben 185 görmüşüm? en son hız
en son hız olan 185 cıkınca bende 165km hız gitcem bakalım beni gecebilcekmisin?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------
ninja_omer adlı üyeden alıntı
erdem abi halen sol kolum agrıyor yaa
iyi bastık ama harbiden.. 170km/s
ama yinede erken bitti depo olmaması lazım bukadar ya
gaz verdin bana ben ne varsa sıkdım 1300cc motorlu araclarla bile kapıştım sayende 120 tl yaktık 470km yola ama adrelin farklı deger her şeye ragmen
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
-
23 Mayıs 2011, 21:59
#2426
-
23 Mayıs 2011, 22:03
#2427
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
-
23 Mayıs 2011, 22:16
#2428
arkadaşlar selam.
az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.
Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.
3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.
Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
23 Mayıs 2011, 22:35
#2429
-
23 Mayıs 2011, 23:14
#2430
overcloud adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam.
az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.
Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.
3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.
Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
gecmiş olsun bulut hoş geldin
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
-
23 Mayıs 2011, 23:32
#2431
overcloud adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam.
az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.
Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.
3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.
Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
Ben 65 kiloyum suspansiyon en alttan 2.de en altami getirmem lazim bunu ben yapabilirmiyim kas lazim gibi geldi bana
bu arada lastik fiyatlarini sordum pirelli ve metzeller ikiside 90 euro civarinda
-
24 Mayıs 2011, 00:08
#2432
overcloud adlı üyeden alıntı
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
Süper bir gezi olmuş tebrik ederim.
Bulutcuğum ben katılmıyorum bu yumuşak amortisör işine biliyorsun. Yol tutuş sert süspansiyon, konfor yumuşak süspansiyon demektir. Bu her zaman 2 tekerde de 4 tekerde de böyledir. Ben senin yaptığının aksine amortisör ayarımı sertleştirdim. Ayrıca artçılı kullanımda yumuşak amortisör sorun oluyor, bi tümsekten falan azcık hızlı geçtiğimde resmen süspansiyonun sonuna kadar esneyip sona vurduğunu hissettim birkaç defa. Yumuşak hamurlu lastikde yukarda yazdığım gibi ninjaya uygun en küçük ebat 150/60/17 dir. Bir de 150/70/17 ler de var (ki piyasada daha yaygınlar size onları satmaya kalkarlar) onlar daha sert hamurlu sport touring lastikleridir, hem de 70 yanak bu motosiklete fazla geliyor.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
24 Mayıs 2011, 01:47
#2433
abiler bizim arka amörtisorler yukarı kalkıyormu ben motorumun kıçını yukarı kaldrmak istiyorum nasıl becerrim
-
24 Mayıs 2011, 02:01
#2434
mevlutgs adlı üyeden alıntı
abiler bizim arka amörtisorler yukarı kalkıyormu ben motorumun kıçını yukarı kaldrmak istiyorum nasıl becerrim
tahminen soyluyorum amortisoru en serte alinca muhtemelen yukselicektir biraz
-
24 Mayıs 2011, 02:03
#2435
hımm tamam çok sertlikte kötü z-moto yolu gözküyor neyse bu arada yeni ampul aldım değiştirebilirmiyim acaba kendim?
-
24 Mayıs 2011, 06:45
#2436
mevlutgs adlı üyeden alıntı
hımm tamam çok sertlikte kötü z-moto yolu gözküyor neyse bu arada yeni ampul aldım değiştirebilirmiyim acaba kendim?
valla bir ampulu de degistiremiyorsan biyerden biryere giderken tamirci olan bir artci bul bir problem olursa yaninda bulunsun yani..
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
-
24 Mayıs 2011, 10:21
#2437
overcloud adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam.
az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.
Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.
3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.
Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.
Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
fotoları en kısa zamanda bekliyoruz,sanırım bu süspansiyon ve lastik işinide ustama bir sormam lazım...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------
sapo adlı üyeden alıntı
valla bir ampulu de degistiremiyorsan biyerden biryere giderken tamirci olan bir artci bul bir problem olursa yaninda bulunsun yani..
öyle diyosunda tabi ninjada hiç ampul değiştirmedim ama cbr 125 den biliyorum cbr ninkini usta bile zor söküp takıyo
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 ----------
üfffff 100km/4.26lt çok yakmış yaaa yandık valla
Her asker yeşil bereli olamaz
-
24 Mayıs 2011, 11:03
#2438
__sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı
]üfffff 100km/4.26lt çok yakmış yaaa yandık valla
Benim yaptığım tüketim senin için bir kriter oluşturmasın, ben çok zorladım motoru. 3'lü çanta seti yüzünden bu şekilde oldu, paraşüt gibi tüm rüzgarı tutuyor meretler.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
24 Mayıs 2011, 11:13
#2439
tabi onunda etkisi var,uzun yolda bende bi ölçüm yapcam ama daha uzuna çıkamadık...
Her asker yeşil bereli olamaz
-
24 Mayıs 2011, 11:27
#2440
overcloud adlı üyeden alıntı
Benim yaptığım tüketim senin için bir kriter oluşturmasın, ben çok zorladım motoru. 3'lü çanta seti yüzünden bu şekilde oldu, paraşüt gibi tüm rüzgarı tutuyor meretler.
Resim koyabilme imkanın var mı? Merak ettim, nasıl duruyor 3'lü çanta seti...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler