Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2421
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    o yine iyiymiş ninjası olan elemanın birini yolda durdurdum sordum çocuk bana 200 ü görüyorum demişti
    Her asker yeşil bereli olamaz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2422
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı orcax adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet lastileri beni korkutuyor her virajda bir atraksiyon yasiyorum masallah gecen gun yine motor freni yuzundenki yine bir virajda devir 6000 lerdeydi arkayi birakti yariscilarin yaptigi gibi hafif yanli dondum viraji
    Motosikletinizin limitlerini bilin, ninja 250liler her zaman arkayı kaydırmayı ve kilitlemeyi sevmişlerdir. Bu yüzden aynı ebatta hangi lastiği alırsanız alın sonuç pek fazla değişmez. 150/60 yanak lastikle belki tatminkar bir sonuç alınabilir.(Seneye deneyeceğim)
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  3. #2423

    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul - Maltepe
    Motosikleti
    Suzuki Gsr 600
    Cumartesinden bu yana bende bir iki atraksiyon yaşadım.. Arka lastik bir kaç defa iyi yanladı Allahtan kontrol edebildim bir sıkıntı olmadı ama lastiklerin durumu beni baya bir düşündürüyor ??

  4. #2424
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    sonuç raporu : demekki arka lastik ebadı bi numara büyük ve daha kaliteli bi marka olacak (mişlen,bridgestone,metzeller vs...)
    Her asker yeşil bereli olamaz

  5. #2425
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    Alıntı sapo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninjanin km sayaci yalan soyluyor bugun otobana ciktim gps i de actim karsilastirma yapmak icin ibrede en cok 170 gordum eve geri dondugumde gps seyahat bilgisayari grafiklerinde azami hiz 160 km diyordu.simdi bana gps anlik deger vermiyor demeyin burdaki sehirler arasi otobuslerde yolcularin gorebilecegi bir yerde dijital hiz gostergesi var otobusle seyahat ederken yolcular soforun kac km hiz yaptigini gorebiliyorlar bende birgun otobuste karsilastirma yapmistim kili klina gercek degeri olcuyor navigasyon aleti....simdi motorun km sayacini yalanci cikardi gps ...bu yorumumdan dolayi beni topa tutmayin arkadaslar ama gercek olan bu.
    aynen katılyorum dün edirneye sallandık 170km üstüne cıkmıyo motor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:29 ----------

    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 185 görmüşüm? en son hız
    en son hız olan 185 cıkınca bende 165km hız gitcem bakalım beni gecebilcekmisin?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 ----------

    Alıntı ninja_omer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erdem abi halen sol kolum agrıyor yaa iyi bastık ama harbiden.. 170km/s ama yinede erken bitti depo olmaması lazım bukadar ya
    gaz verdin bana ben ne varsa sıkdım 1300cc motorlu araclarla bile kapıştım sayende 120 tl yaktık 470km yola ama adrelin farklı deger her şeye ragmen
    MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...

  6. #2426

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Motosikleti
    ninja ER
    benmi gaz verdim yavaş gidelim diyen bendim yaa olsun abicim motorlar açıldı iyice.. gaza dokununca red line a giriyor artık anında..motorun birkaç parcasını değiştirsek (performans olarak) cok rahat o yolda 190 ları görürüz hatta sen 200 ü görürsün..ama dikkat et arkandayım herzaman
    ..uçuyoruzz DEDE

  7. #2427
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    Alıntı ninja_omer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benmi gaz verdim yavaş gidelim diyen bendim yaa olsun abicim motorlar açıldı iyice.. gaza dokununca red line a giriyor artık anında..motorun birkaç parcasını değiştirsek (performans olarak) cok rahat o yolda 190 ları görürüz hatta sen 200 ü görürsün..ama dikkat et arkandayım herzaman
    fazer bir daim olsa yetişceksek degiştirmeye hazırım
    MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...

  8. #2428
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    arkadaşlar selam.

    az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.

    Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.

    3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.

    Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.

    Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #2429

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    Motosikleti
    ninja ER
    a.s bulut. sağsalim geldin çok şükür problemsiz sorunsuz bayaa bi yol yapmışsın.. kabaca hesapladım 17.9 kurus yakmışsın galiba. resimleri bekliyoruz heyecanla bu arada herkes arka lastıkten şikayetçi noluyor ya ninjaya yahu.
    ..uçuyoruzz DEDE

  10. #2430
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam.

    az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.

    Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.

    3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.

    Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.

    Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
    gecmiş olsun bulut hoş geldin
    MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...

  11. #2431
    orcax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ninja gitti - TDM900A - mt07 - crf250rally
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam.

    az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.

    Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.

    3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.

    Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.

    Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
    Ben 65 kiloyum suspansiyon en alttan 2.de en altami getirmem lazim bunu ben yapabilirmiyim kas lazim gibi geldi bana

    bu arada lastik fiyatlarini sordum pirelli ve metzeller ikiside 90 euro civarinda

  12. #2432
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
    Süper bir gezi olmuş tebrik ederim.
    Bulutcuğum ben katılmıyorum bu yumuşak amortisör işine biliyorsun. Yol tutuş sert süspansiyon, konfor yumuşak süspansiyon demektir. Bu her zaman 2 tekerde de 4 tekerde de böyledir. Ben senin yaptığının aksine amortisör ayarımı sertleştirdim. Ayrıca artçılı kullanımda yumuşak amortisör sorun oluyor, bi tümsekten falan azcık hızlı geçtiğimde resmen süspansiyonun sonuna kadar esneyip sona vurduğunu hissettim birkaç defa. Yumuşak hamurlu lastikde yukarda yazdığım gibi ninjaya uygun en küçük ebat 150/60/17 dir. Bir de 150/70/17 ler de var (ki piyasada daha yaygınlar size onları satmaya kalkarlar) onlar daha sert hamurlu sport touring lastikleridir, hem de 70 yanak bu motosiklete fazla geliyor.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  13. #2433
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    abiler bizim arka amörtisorler yukarı kalkıyormu ben motorumun kıçını yukarı kaldrmak istiyorum nasıl becerrim

  14. #2434
    orcax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ninja gitti - TDM900A - mt07 - crf250rally
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abiler bizim arka amörtisorler yukarı kalkıyormu ben motorumun kıçını yukarı kaldrmak istiyorum nasıl becerrim
    tahminen soyluyorum amortisoru en serte alinca muhtemelen yukselicektir biraz

  15. #2435
    mevlutgs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    İST-PENDİK
    Motosikleti
    xmax250abs Er6f650ABS ninja250R Cbr125R Today50
    hımm tamam çok sertlikte kötü z-moto yolu gözküyor neyse bu arada yeni ampul aldım değiştirebilirmiyim acaba kendim?

  16. #2436
    sapo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2010
    Şehir
    ŞİLİ CUMHURİYETİ
    Motosikleti
    250 LIK BISEY
    Alıntı mevlutgs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hımm tamam çok sertlikte kötü z-moto yolu gözküyor neyse bu arada yeni ampul aldım değiştirebilirmiyim acaba kendim?
    valla bir ampulu de degistiremiyorsan biyerden biryere giderken tamirci olan bir artci bul bir problem olursa yaninda bulunsun yani..
    ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR

  17. #2437
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar selam.

    az önce eve geldim ve bodrum seyahatim tamamlanmış oldu. aşağı yukarı 1304km yol yaptım. km sayacı ile ölçüm yapmadım, google maps'in yalancısıyım. tüm seyahat boyunca 55.6LT yakıt tükettili, ortalama tüketim 100km/4.26lt oldu.

    Bunda üçlü çanta ile hız denemeleri yapmam, 19 Mayıs'ta yağış olmayan yerlerde vakit kaybını azaltmak için sürekli basmam ve de dönüş yolndaki şiddetli rüzgar çok etkili oldu.

    3'lü çanta seti ile 160km hıza ulaşabildim ama gerisi doğal olarak gelmedi. Ninja beni yormadı ama ben onu baya bir üzdüm. özellike 19 Mayıs'taki yağışta zincir çok yağsız kaldı ve doluya yakalandım.

    Fotoğraflı gezi raporunu yarın yada perşembe günü yayınlarım.

    Bu arada arka lastiğin patinaj yapmasından yakınan arkadaşlar bunun nedeni sadece sert hamurlu IRC lastikler değil. Arka amortisör sert konuma ayarlı olduğu için darbeleri yeterince emmiyor ve lastik sekmeye başlıyor. Doğal olarak bu durum patinaja yol açıyor. yumuşak hamurlu bir lastikle birlikte kilonuza göre amortisörün sertliğini ayarlarsanız sıkıntı çekmezsiniz (ben 75kg'um amortisör en yumuşağa ayarlı).
    fotoları en kısa zamanda bekliyoruz,sanırım bu süspansiyon ve lastik işinide ustama bir sormam lazım...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:15 ----------

    Alıntı sapo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla bir ampulu de degistiremiyorsan biyerden biryere giderken tamirci olan bir artci bul bir problem olursa yaninda bulunsun yani..
    öyle diyosunda tabi ninjada hiç ampul değiştirmedim ama cbr 125 den biliyorum cbr ninkini usta bile zor söküp takıyo

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 ----------

    üfffff 100km/4.26lt çok yakmış yaaa yandık valla
    Her asker yeşil bereli olamaz

  18. #2438
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ]üfffff 100km/4.26lt çok yakmış yaaa yandık valla
    Benim yaptığım tüketim senin için bir kriter oluşturmasın, ben çok zorladım motoru. 3'lü çanta seti yüzünden bu şekilde oldu, paraşüt gibi tüm rüzgarı tutuyor meretler.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  19. #2439
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    tabi onunda etkisi var,uzun yolda bende bi ölçüm yapcam ama daha uzuna çıkamadık...
    Her asker yeşil bereli olamaz

  20. #2440
    gurcano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza NSS300A
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim yaptığım tüketim senin için bir kriter oluşturmasın, ben çok zorladım motoru. 3'lü çanta seti yüzünden bu şekilde oldu, paraşüt gibi tüm rüzgarı tutuyor meretler.
    Resim koyabilme imkanın var mı? Merak ettim, nasıl duruyor 3'lü çanta seti...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler