Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Ekim 2018, 11:38
#1401
Sosyal medyayı takip ediyorum ama yorum yapmıyorum çünkü motosikleti kullanan kullanmayan herkes bir şeyler yazıyor. Uğur abi geçen sitem etmişti adamın biri motosikleti sadece fotoğraftan görerek gömmeye çalışmış burada en azından motosikleti kullananlar yakından takip edenler var.
Reklamlar
-
09 Ekim 2018, 11:59
#1402
braveman adlı üyeden alıntı
Sosyal medyayı takip ediyorum ama yorum yapmıyorum çünkü motosikleti kullanan kullanmayan herkes bir şeyler yazıyor. Uğur abi geçen sitem etmişti adamın biri motosikleti sadece fotoğraftan görerek gömmeye çalışmış burada en azından motosikleti kullananlar yakından takip edenler var.
çok doğru bilende bilmeyende konuşuyor...almak isteyipte alamayanlar bile karalama politikasındalar...olsun bu motoru aldığıma zerre kadar pişman değilim aradığım herşeyi veriyor bana daha ne olsun lüks marka çok para demek ne gerek var bmw yamaha honda hiç bir eksik yanı yok benim gözümde doğruya doru adamlar yapmış motoru bizim ülkemizde devir ekonomi devri...imkanın varsa git bmw ye bin onun dışında başka söze gerek yok.....
-
20 Ekim 2018, 13:28
#1403
Sosyal medya atıp tutanlar bence 2019'da trk 250 ile son bulacak çünkü herkesin alım gücü olmuyor 250 olanı uygun bir fiyat ile çıkarsa ve 502 ile aynı kalitede olursa çoğu kişi alacaktır. Forumun bu yanı güzel genelde bilenler konuşuyor. Forum demişken tasarımı hiç güzel değil adam akıllı ilgilenmiyorlar farklı bir sayfa bulursam böyle sağlam içerikli oraya takılırım artık
-
31 Ekim 2018, 15:50
#1404
Bu TRK 250'nin test sürüşünün olduğu bir video izledim, adam bunun rahatlığına bayıldı. Eğer fiyatı 20 bin altında tutabilirlerse çok iyi satacaktır.
Geçen gün TRK 502 ilanlarına bakarken şimdi ismini vermeyeceğim ama ismini vermediğim için de ticaret ahlakı diye bir şey bilmediğini söyleyeceğim bir bayinin (kendileri İzmir'dedir, arada gidip önünden geçerim) TRK502 için 39 bin TL fiyat koyduğunu gördüm. Bunları devamlı izlerim, fiyatları genelde herkesten yüksektir. Tabiri caizce "tutturabildiğine" şeklinde bir fiyat politikaları vardır, yani kazıkçıdırlar. Onları sırf neden herkesten 5000 TL fazla istediklerini sormak için aradım. Daha TRK 502 lafı ağzımdan çıkar çıkmaz adam bana aynen "abi fiyatı 53 bin TL ama bugün alırsan 44 bin TL olur" dedi. Ya dedim " Ben size 39 bin TL'ye neden satıyorsunuz diye sormak için aradım yanında çantaları da mı var ?", adam "çanta yok" dedi. Adama "sahibinden'de 35 diyorlar" dedim, arkadaş da klasik Türk esnafı olarak "O zaman oradan al" dedi. Şimdi gidip oradan alsak bu adam ben senin motora servis vermem diyecektir. Diğer bayi ise 5 km ötede 35 bin'e satıyor.
Bu da böyle bir anımdır. Buradan motora zam gelebileceğini hissettim. Şu anda cebinde nakiti olanlar için bulunmaz fırsatlar yaşanıyor. Bu faiz oranlarıyla kimseye krediyle motor satamazlar, peşin fiyatına taksit olayı da yakında bitecektir. Elinizde nakit varsa pazarlıkla istediğiniz motoru istediğiniz fiyata alırsınız. Bayiler muhtemelen artık sattıkları motoru yerine koyma hesaplarını da bırakmışlardır. Yıl sonuna doğru elde kalan motorlar için acayip kampanyalar bekliyorum. Bekliyorum ama alacak para yok.
-
31 Ekim 2018, 15:59
#1405
Üreticisi önce kaynak yapmayı öğrense güzel olur, daha bayiye gelemedik...
Fuarda baktım makinaya, çok konforlu rahat geldi ama o şasedeki egzostaki kaynakları görüp de alınabilecek bir motor değil bence, ben Leoncino'ya bakıyordum asıl ama gelmişken TRK'ya da baktım fuarda. Vallahi almaya gelmiş olsam vazgeçerdim yakından gördükten sonra... İnşallah Türkiye üretimleri daha iyi olur, uygun fiyatlı ve iyi motosikletlere ihtiyacımız var.
-
31 Ekim 2018, 16:12
#1406
Kaynağın dış görüntüsü, dayanım açısından iyi olup olmadığına dair fikir vermez. Bugüne dek şasisi kırılan bir TRK502 okumadığımızdan yola çıkarak kaynakların iyi olduğu sonucununa varabiliriz. Çirkin olması estetik sıkıntı yaratıyorsa ona bir şey diyemem.
-
31 Ekim 2018, 16:24
#1407
Dayanımdan bahsetmiyorum ki? Tamamen estetik; Frankenstein kılıklı bir motora binmek istemem onu söylüyorum.
Bununla birlikte; insan dışarıdan çok net görünen / mostra olan kısmında böyle bir özensizlik olan motorun başka neresinde ne özensizlik(ler) vardır acaba diye düşünüyor açıkçası...
-
31 Ekim 2018, 23:08
#1408
Kaynak yerleri boru şasi bir motorda nasıl oluyorsa öyle duruyor. Geçenler de inceledim gayet normal geldi. Arka maşanın olduğu yerde çok az çapak izi vardı o kadar. Onu da dikkatli bakmayan göremez. Görülebilecek bir yerde de değildk pek.
-
01 Kasım 2018, 00:11
#1409
Fuardaki bayağı bir kötüydü. Maşasını da hiç sevmedim, benim CB500F'teki klasik dandik dörtköşe profil maşayı tercih ederim; iki çubuğu birleştirmişler gibi garip bir maşaydı. Anlaşılan üretimde bayağı bir varyasyon / standardizasyon eksikliği var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
İyi boru kaynak görmek için kaliteli bir bisikletin kaynaklarına bakılabilir; üstelik onlarınki alüminyum, çalışması çok daha zor bir malzeme...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Ha şunu söyleyeyim o fiyata şöyle daha güçlü 650-700 bir motoru olaydı alırdım, müşkülpesentlik yapmazdım...
-
01 Kasım 2018, 10:38
#1410
Cyan adlı üyeden alıntı
Fuardaki bayağı bir kötüydü. Maşasını da hiç sevmedim, benim CB500F'teki klasik dandik dörtköşe profil maşayı tercih ederim; iki çubuğu birleştirmişler gibi garip bir maşaydı. Anlaşılan üretimde bayağı bir varyasyon / standardizasyon eksikliği var...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
İyi boru kaynak görmek için kaliteli bir bisikletin kaynaklarına bakılabilir; üstelik onlarınki alüminyum, çalışması çok daha zor bir malzeme...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Ha şunu söyleyeyim o fiyata şöyle daha güçlü 650-700 bir motoru olaydı alırdım, müşkülpesentlik yapmazdım...
Zaten Honda CB500X i getirse mümkün değil TRK bu kadar satamazdı.
-
01 Kasım 2018, 10:42
#1411
Bana cuk oturan motor olurdu CB500X, önüne bir düzgün cam, tamam. Bir de düzgün lastik, Dunlop sevmiyorum ya bize gitmiyor o lastikler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Belki seneye getirirler, NC'lerin fiyatı iyice uçtu, uçmaya da devam edecek...
-
01 Kasım 2018, 11:01
#1412
Cyan adlı üyeden alıntı
Bana cuk oturan motor olurdu CB500X, önüne bir düzgün cam, tamam. Bir de düzgün lastik, Dunlop sevmiyorum ya bize gitmiyor o lastikler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
Belki seneye getirirler, NC'lerin fiyatı iyice uçtu, uçmaya da devam edecek...
En büyük beklentim. CB500 ve CB650 bloğu ile bu neo retro işine girmeleri. O zaman bana hitab eder.
-
09 Kasım 2018, 14:42
#1413
Geçen sene almadım cepte olan parayı da yedik. Geçen sene ucuzken kapacaktım.
-
09 Kasım 2018, 15:31
#1414
YasinC adlı üyeden alıntı
Geçen sene almadım cepte olan parayı da yedik. Geçen sene ucuzken kapacaktım.
Şimdi motorun yok mu aga? Bak mt-25 kampanyasına yazıl. Alet güzel. Öyle ufak terekte durmuyor. Ha farı rezalet.
-
09 Kasım 2018, 15:43
#1415
Angrypower adlı üyeden alıntı
Şimdi motorun yok mu aga? Bak mt-25 kampanyasına yazıl. Alet güzel. Öyle ufak terekte durmuyor. Ha farı rezalet.
Yok motor var şuan ama uzun yol için alacaktım. Şehir içinde kullandığım tnt250 duruyor. Dominar'dan sonra kötü gelmiştir yoksa fena değil
-
09 Kasım 2018, 16:16
#1416
Ben Dominar’dan cidden memnundum. Bir lanet olasıca titreşimi makineyi rezil ediyor. Gidişi, duruşu, virajı 10 numara idi. Öne 16t dişli takınca az biraz güzelleşmişti.
-
04 Şubat 2019, 11:57
#1417
Merhabalar, henüz 6600 km'deki trk 502 ile ilgili bir sorunum var.
Motosiklet normal bir şekilde giderken ışıklar için veya kasis için debriyaja basıp yavaşladığımda devir 3000 rpm civarına düştüğünde motor stop ediyor. Sonrasında marş hiç basmıyor. Kontak kapatıp açtığımda ilk gelen o ince viiikkk sesi gelmiyor ve marşa bastığımda hiç bir şey olmuyor. Motosikleti salladığımda veya ayaklığa hafiften vurduğumda viiikkkk sesi gelip yarı da kesiliyor marş yine basmıyor.
Bu sorunu daha önce yaşayan olmuş mudur aranızda. Elektriksel bir arıza var ama tam olarak nedendir bilemiyorum.
-
04 Şubat 2019, 12:03
#1418
Bahsettiğiniz ses benzin pompasının sesi. O bölgede bir sorun olabilir. Benzin filtresini de kontrol ettirin derim.
-
04 Şubat 2019, 13:11
#1419
Daha önce aranızda ön balata değiştiren oldu mu ?
Ben bugün aldım mesela EBC FA322/HH x 2 Adet 480 TL
Yeni kur, yeni fiyatlar.
Birde arka balatayı servis dışında tedarik eden oldu mu ? Çünkü ön balata bazı modeller ile aynı ama arka sadece bizim modellerer özel ( TRK502, Leoncino )
Hangi markadan buldunuz Brenta, EBC yada başka bir marka.
Cevabınız için teşekkürler
-
05 Şubat 2019, 22:08
#1420
Trk sahibi değilim SYM Wolf'e biniyorum. Motosikletinizde ayaklık müşürü varsa sorun ondan kaynaklanıyor olabilir. Soket ve kablolarını kontrol edin/ettirin. Çözülmezse diğer elektrik aksamına yonelirsiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)