Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
68. sayfa BirinciBirinci ... 18586667686970 ... SonuncuSonuncu

Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1341
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    2017'lerden benim kontağım gevşedi. Motor tam bir yıllık. 2018'lerde kontak vidaları daha erken bıraktı kendini.

    Bunun dışında gevşeyen, çıkan, düşen bir şey yok bende.

    Bu arada motorun sıfırı 35.000 lira oldu. Bir yılda 7500 lira fiyat değişimi oldu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1342

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    TRK 502
    tek sıkıntı dediğimiz şey vida gevşemesi arkadaşlar onun dışında makina çok sağlam yiğidi öldür ama hakkını yeme halledilmicek sorun değil kendi şahsım çok sorun etmiyorum bu durumları....elbet problem olabilir ama büyütmeye kötüleyip karalama gerek yok bence ....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:50 ----------

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------

    [IMG][/IMG]
    kdiner ve 68charger bunu beğendiler.

  3. #1343
    zangif - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Selam arladaşlar:
    Uzun zamandan sonra tekrar motosiklet kullanıcısı olarak aranıza katılmaya karar verdim motosiklet piyasasından uzak kalmamdan ötürü modelleride pek takip edemedim yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.
    İlk önce konu açmaya çalıştım iki kez ama yayına düşmedi moderatöre mesaj da attım geri dönüş olmayınca hoşuma giden modellerden biri olan trk 502 sayfasına yazmayı uygun buldum şimdi arkadaşlar ilk önce sınıf belirlemeye karar verdim enduro olsun istedim, ama iki sorunum var motor hacmi ve model secimi öncelikle 250 cc lik bir model mi olsun 500 cc lik mi olsun buna kara vermem lazım ihtiyacım şehir içi ve şehirler arası gidebilecek şehir içinde pratik olacak ama uzun yolda da 110 kg luluk birini araba konforunda dağ bayır demeden stabil olarak 100-120 km hız ile baymadan götürebilmesi lazım eğer bunu 250 cc ile yapabilirsem 250 cc almak istiyorum fakat 250 cc kesmez derseniz o zaman 500 cc ve üstü bir model almam lazım ozaman benelli trk 502 ve cf moto 650mt arasında seçimim hangisi olacak belirmeye çalışıyorum japonlar dan uzak duruyorum yedek parça ve aksesuarları abartı pahalı geldi bana bu iki modelde bana aynı randımanı vereceğini düşünüyorum trk502 nin tipi çok hoş ama cf moto nunda motor ünitesi kawasaki nin motoru olduğu için bu iki model arasında kaldım objektif yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
    sdt bunu beğendi.

  4. #1344

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    TRK 502
    Alıntı zangif adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arladaşlar:
    Uzun zamandan sonra tekrar motosiklet kullanıcısı olarak aranıza katılmaya karar verdim motosiklet piyasasından uzak kalmamdan ötürü modelleride pek takip edemedim yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.
    İlk önce konu açmaya çalıştım iki kez ama yayına düşmedi moderatöre mesaj da attım geri dönüş olmayınca hoşuma giden modellerden biri olan trk 502 sayfasına yazmayı uygun buldum şimdi arkadaşlar ilk önce sınıf belirlemeye karar verdim enduro olsun istedim, ama iki sorunum var motor hacmi ve model secimi öncelikle 250 cc lik bir model mi olsun 500 cc lik mi olsun buna kara vermem lazım ihtiyacım şehir içi ve şehirler arası gidebilecek şehir içinde pratik olacak ama uzun yolda da 110 kg luluk birini araba konforunda dağ bayır demeden stabil olarak 100-120 km hız ile baymadan götürebilmesi lazım eğer bunu 250 cc ile yapabilirsem 250 cc almak istiyorum fakat 250 cc kesmez derseniz o zaman 500 cc ve üstü bir model almam lazım ozaman benelli trk 502 ve cf moto 650mt arasında seçimim hangisi olacak belirmeye çalışıyorum japonlar dan uzak duruyorum yedek parça ve aksesuarları abartı pahalı geldi bana bu iki modelde bana aynı randımanı vereceğini düşünüyorum trk502 nin tipi çok hoş ama cf moto nunda motor ünitesi kawasaki nin motoru olduğu için bu iki model arasında kaldım objektif yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
    kardeşim eğer bu formu başından sonuna kadar okuduysan trk 502 alabilrsin ama okumadıysan sayfayı bir kurcala motor on numara beş yıldız benim gözümde.....motoru kullanıyorum çok zevkli atik konforlu uzun yol için çok ideal hiç yormuyor sizi şehir içi kullanım güzel motor bütün gözler senin üzerinde üzerinde aksesuarlı geliyor bu paraya alınabilecek ender motorlardan birisi al üzülmezsin....

  5. #1345

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    TRK 250'nin gelip gelmeyeceği konusun da bilgi olan var mı?

  6. #1346

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    TRK 502
    slm arkadaşlar elimde trk502 için alt koruma mevcut almak isteyen arkadaşlar varsa piyasadan uyguna verecem tlf:0543 425 33 27[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

    [IMG][/IMG]

  7. #1347

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı ADANALI GÖK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar elimde trk502 için alt koruma mevcut almak isteyen arkadaşlar varsa piyasadan uyguna verecem tlf:0543 425 33 27[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

    http://<a href="http://hizliresim.co...67.jpg</a></a>
    Deponun oradaki stciker çok tatlı olmuş kan grubunuda her iki tarafa yazdırman da fayda var. Tekerin düz bassın.
    ADANALI GÖK bunu beğendi.

  8. #1348

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    TRK 502
    Alıntı hacıyatmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deponun oradaki stciker çok tatlı olmuş kan grubunuda her iki tarafa yazdırman da fayda var. Tekerin düz bassın.
    eyvallah kardeş.aklımda sticker alacam inşallah....

  9. #1349

    Üyelik
    02 Haziran 2014
    Selamlar, vida kayıplarım sürekli şekilde devam ediyor. Son düşen vidalar:

    1) ön çamurluk içindeki 4 vida
    2) arka koltuk sonunda kalan 2 adet derin girişli vidalar.
    Fotoğraf atacağım.

    Adana da götürdüğüm servis yerlerine eş değer vidalar ayarlayıp mühürlü şekilde yeniden takıyor. Montaj hattında mühürlenmesi gereken vidalar hep mühürsüz takılmış.
    schumacher__ bunu beğendi.

  10. #1350

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı dgenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, vida kayıplarım sürekli şekilde devam ediyor. Son düşen vidalar:

    1) ön çamurluk içindeki 4 vida
    2) arka koltuk sonunda kalan 2 adet derin girişli vidalar.
    Fotoğraf atacağım.

    Adana da götürdüğüm servis yerlerine eş değer vidalar ayarlayıp mühürlü şekilde yeniden takıyor. Montaj hattında mühürlenmesi gereken vidalar hep mühürsüz takılmış.
    Bu sadece sende mi yaşandı yoksa diğer kullanıcılarda vida düşme problemi yaşandı mı?

  11. #1351
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sadece sende mi yaşandı yoksa diğer kullanıcılarda vida düşme problemi yaşandı mı?
    bir önceki sayfaya bakarsan cevabı göreceksin

  12. #1352

    Üyelik
    01 Mart 2018
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    TRK 502
    Alıntı dgenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, vida kayıplarım sürekli şekilde devam ediyor. Son düşen vidalar:

    1) ön çamurluk içindeki 4 vida
    2) arka koltuk sonunda kalan 2 adet derin girişli vidalar.
    Fotoğraf atacağım.

    Adana da götürdüğüm servis yerlerine eş değer vidalar ayarlayıp mühürlü şekilde yeniden takıyor. Montaj hattında mühürlenmesi gereken vidalar hep mühürsüz takılmış.
    dostum bende adanadayım ama motoru adanadan almadım istanbuldan aldım.... motorun gevşeyip düşmesine neden olacak durumu yaşamadım çok şükür kendimde elimden geldiğince kontrol ettim... ve her ayda kontrol ederim çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım adanadaki servis sıkıntılı benim gözümde benzin pompasından gelen traktör sesine bile normal dedi.işi bilen birisine yaptırmak lazım sonuçta para veriyoruz beleş iş yapılmıyor....saygılar inşallah bu son olur kardeş...servisin azizliğini sen çekiyorsun...

  13. #1353
    TUTITO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Enduro
    Arkadaşlar (özelliklede göreceli olarak daha tecrübesiz arkadaşlar), motorumu İstanbul'dan bir arkadaşımıza sadece nakit ihtiyacımdan dolayı sattım.
    Ancak satmış olsam bile birşeyler yazmak istiyorum.

    Forumun Benelli TRK 502 ile ilgilenen bu konusunda genel bir huzursuzluk mevcut ve bu hiç hoş değil. "Kronik" bir problemden bahsediyorsunuz, fotoğraflar dönüp duruyor. Vidalar düşmüş, kontaklar dökülmüş...

    Bu motoru almayı düşünenler için bu yazılanlar gerçekten negatif görünüyor. Satmış olduğum motorumdan ve bu motora sahip bir arkadaşımın motorundan yola çıkarak rahatlıkla söyleyebilirimki bu motorda "kronik" bir arıza yok, iç rahatlığı ile bu motoru satın alabilir ve keyifle kullanabilirsiniz. Motor alışkanlığınız geliştikçe vidaları sıkılama işlerini arada kendiniz yapmaya çalışın. Bu tabiki kontak anahtarının gevşeyip düşmesini açıklamıyor, ancak genel olarak motor kullanıyorsanız elinizi alıştırın. Montajı Türkiye'de yapılan 2018 modellerin sadece bazı motorlarında montajın üstünkörü yapıldığını söyleyebiliriz ancak bunun kronik bir hadise olduğunu söylemek motora haksızlık olur. Bu motor parasının hakkını gerçekten sonuna kadar veren nadir motorlardan. Satmış olmama rağmen ileride aynı modelden veya belkide Leoncino modelinden almayı dahi düşünüyorum.

    Bu motoru almayı düşünen arkadaşlara söyleyeceğim odur ki; bu motoru öyle kolay kolay elemeyin ve sizi çok memnun edecek bir motoru yok yere liste dışına atmayın.
    adanalı ve sdt bunu beğendiler.

  14. #1354
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı TUTITO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar (özelliklede göreceli olarak daha tecrübesiz arkadaşlar), motorumu İstanbul'dan bir arkadaşımıza sadece nakit ihtiyacımdan dolayı sattım.
    Ancak satmış olsam bile birşeyler yazmak istiyorum.

    Forumun Benelli TRK 502 ile ilgilenen bu konusunda genel bir huzursuzluk mevcut ve bu hiç hoş değil. "Kronik" bir problemden bahsediyorsunuz, fotoğraflar dönüp duruyor. Vidalar düşmüş, kontaklar dökülmüş...

    Bu motoru almayı düşünenler için bu yazılanlar gerçekten negatif görünüyor. Satmış olduğum motorumdan ve bu motora sahip bir arkadaşımın motorundan yola çıkarak rahatlıkla söyleyebilirimki bu motorda "kronik" bir arıza yok, iç rahatlığı ile bu motoru satın alabilir ve keyifle kullanabilirsiniz. Motor alışkanlığınız geliştikçe vidaları sıkılama işlerini arada kendiniz yapmaya çalışın. Bu tabiki kontak anahtarının gevşeyip düşmesini açıklamıyor, ancak genel olarak motor kullanıyorsanız elinizi alıştırın. Montajı Türkiye'de yapılan 2018 modellerin sadece bazı motorlarında montajın üstünkörü yapıldığını söyleyebiliriz ancak bunun kronik bir hadise olduğunu söylemek motora haksızlık olur. Bu motor parasının hakkını gerçekten sonuna kadar veren nadir motorlardan. Satmış olmama rağmen ileride aynı modelden veya belkide Leoncino modelinden almayı dahi düşünüyorum.

    Bu motoru almayı düşünen arkadaşlara söyleyeceğim odur ki; bu motoru öyle kolay kolay elemeyin ve sizi çok memnun edecek bir motoru yok yere liste dışına atmayın.
    Kronik bir sorunu elbette yok. Vidanın gevşemesi kronik bir sorun değildir. Tabi olmaması gerek ama en azından dersimizi almış olup insanlara motoru aldığında bu tür şeyleri kontrol edip gönül rahatlığıyla binin diyebiliyoruz. Hele ki motor ve çevresindeki aksamlarda sorun yaşayan olduğunu duymadık bile. Ki satışa çıkalı bir yıl oldu ve ciddi sayıda sayıldı. Benim başıma gelen tek şey kontak gevşemesi oldu. Gittim loctite ile vidalattım bitti. Diğer aksamları da kendim kontrol ettim. Bu hafta sonu ön kaliperleri söküp temizlik ve bakım yaptım. Söktüğüm vidaları loctite ile vidalamışlardı. Anlayacağınız hayati önem arz eden yerlere ciddiyetle yaklaşmışlar gibi görünüyor.
    adanalı bunu beğendi.

  15. #1355

    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Bir şey söyleyeceğim size.. siz kuba gaziantep fabrikasını pardon fabrika demeye şahit lazım montaj yerini gördünüz mü? Çalışanları - montaj yapanları ve üretim hattını bir görün bu motorun yanına yanaşmazssınız! Benelli fabrikayı gezdi büyük problemler gördü. Sadece ve sadece Türkiye'de yaptığı montajı sadece türkiye'de satma izni verdi! Daha fazlasını yazmaya gerek yok! Canımız ve paramız kıymetli, sadece onu bilin.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  16. #1356
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı Ridefornat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir şey söyleyeceğim size.. siz kuba gaziantep fabrikasını pardon fabrika demeye şahit lazım montaj yerini gördünüz mü? Çalışanları - montaj yapanları ve üretim hattını bir görün bu motorun yanına yanaşmazssınız! Benelli fabrikayı gezdi büyük problemler gördü. Sadece ve sadece Türkiye'de yaptığı montajı sadece türkiye'de satma izni verdi! Daha fazlasını yazmaya gerek yok! Canımız ve paramız kıymetli, sadece onu bilin.
    Benelli, fabrikayı görmeden mi montaj izni vermiş?

  17. #1357
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı zangif adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arladaşlar:
    Uzun zamandan sonra tekrar motosiklet kullanıcısı olarak aranıza katılmaya karar verdim motosiklet piyasasından uzak kalmamdan ötürü modelleride pek takip edemedim yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.
    İlk önce konu açmaya çalıştım iki kez ama yayına düşmedi moderatöre mesaj da attım geri dönüş olmayınca hoşuma giden modellerden biri olan trk 502 sayfasına yazmayı uygun buldum şimdi arkadaşlar ilk önce sınıf belirlemeye karar verdim enduro olsun istedim, ama iki sorunum var motor hacmi ve model secimi öncelikle 250 cc lik bir model mi olsun 500 cc lik mi olsun buna kara vermem lazım ihtiyacım şehir içi ve şehirler arası gidebilecek şehir içinde pratik olacak ama uzun yolda da 110 kg luluk birini araba konforunda dağ bayır demeden stabil olarak 100-120 km hız ile baymadan götürebilmesi lazım eğer bunu 250 cc ile yapabilirsem 250 cc almak istiyorum fakat 250 cc kesmez derseniz o zaman 500 cc ve üstü bir model almam lazım ozaman benelli trk 502 ve cf moto 650mt arasında seçimim hangisi olacak belirmeye çalışıyorum japonlar dan uzak duruyorum yedek parça ve aksesuarları abartı pahalı geldi bana bu iki modelde bana aynı randımanı vereceğini düşünüyorum trk502 nin tipi çok hoş ama cf moto nunda motor ünitesi kawasaki nin motoru olduğu için bu iki model arasında kaldım objektif yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
    Vstrom 250 ve bu motor tarifine uyuyor.ben kendim dominar kullanıyorum ve parasına göre güzel motordur.

  18. #1358
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Vstrom 250 ile 120 ile baymadan nasıl gidecek merak ettim. Motor 100'ü görürken bile düsünüyor

  19. #1359
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vstrom 250 ile 120 ile baymadan nasıl gidecek merak ettim. Motor 100'ü görürken bile düsünüyor
    O kadar da değil ya.

  20. #1360
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar da değil ya.
    Deneme fırsatım oldu ben doydum o motora. Rezalet ötesi o motoru getirenleri ve o motor üzerinde çalışan mühendisleri kendi yaptıkları ürünlerine bindirip Ankara'nın çevre yollarına salmak lazım. Kamyonların arasında ne yaparlar bilemem. Kurtboğazı'nın orada yokuş çıkarken en son emniyet şeridinden gitmek zorunda kaldı eleman. Çünkü ağır vasıta araçlar bile 100km hızın üzerinde seyir ediyordu.


68. sayfa BirinciBirinci ... 18586667686970 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)