Bir kere sol sinyale ihtiyacım olmuştu. Servis sipariş etti ama oldukça geç geldi. Ben de bastırmak için bahsettiğiniz Antep'deki numarayı aradım. 1 - RKS, 2 - Benelli tuşlayın diyordu. Benelli'de kesinlikle cevap alamazsınız fakat RKS'de açıp benelli için de yardımcı oluyorlar bilginize. Bir ara yanan arıza lambamı servis bir türlü kapatamamıştı. Bu numarayı arayıp bastırarak destek isteyince anında servise yönlendirdiler ve gittiğimde servis müşteri geldi diye Antep'i aradı. Oradan direktifleri alarak hemen lambayı söndürdüler. Bilginize.
Tekrardan selamlar. Sorun çözüldü, debriyaj ile ilgiliymiş debriyajın vidaları gevşemiş onları sıkınca düzeldi. Daha ciddi bir sorun var zannediyordum çok sevindim. Pazartesi götürüp ilk bakımını yaptıracağım zaten geç kalmışım. 800 km olduğu için. Hafif motorda titremeler başlamıştı yağ değişim, yağ filtresi değişimi, tüm önemli vidaların tekrardan sıkılması vs. , vites boştayken boş ışığı bazen yanmıyor onun düzeltilmesi vs. dediler pazartesi ilk bakımdan sonra hepsine düzelir dediler. İlginiz için teşekkür ederim. Fotoğrafı paylaşıyorum bu tarz sorunu olanlar motorun koltuk içinde zaten anahtarlar var o anahtar ile siz de sıkabilirsiniz.
Herhangi bir motosiklet kullanıcısı motorun nasıl yürüdüğünü, debriyaj ayarı, fren ayarları, aydınlatma, hatta yakıt sistemini bilmek, öğrenmek zorundadır.
Ufak tefek arızaları kendiniz yapmalısınız.
Araba kullanır gibi motosiklet kullanılmaz. Bir arıza durumunda, araba gibi kilitleyip bırakamazsınız veya gece içinde uyuyamazsınız.
Yerleşime uzak bölgelere gidiyorsanız, lastik patlama gibi sorunlarda kendi başınızın çaresine bakmak zorundasınız.
Bilhassa tüpsüz lastiği sökmek, şişirmek çok zor, pompa filan iş görmez.
Yanaklar ayrıldı ise neredeyse yapacak bir şey yok. Bazı çözümler var ama, aması var işte..
Ben şöyle bir çözüm buldum; lastiklerim iç lastiksiz ve sık sık basınç düşmesi oluyordu.
Her iki lastiğe sağlam iken, lastik tamir spreyi uyguladık.
Altı senedir lastiğim patlamadı ve basınç düşmesi olmuyor..
Ama yinede şehir dışına çıkılacaksa bir iç lastik almak gerekir.
Bilhassa iç lastiksiz kullananlar.
ben,çok kısa bir geziye gitsem bile,topcase'ime, minik bir çanta içinde,lastik tamir fitil setimi ve lastik patlak spreyimi MUHAKKAK yanıma alırım.gezilerde zaman zaman arkadaşlarımın başına geldiği için tedbirli olmayı severim.amaç dağın başında jant /lastik sök-tak değil,beni en yakın lastikçiye götürebilecek kadar işimin görülmesi.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
yasin kardeş,aşağıdaki linkler örnek olsun diye verdim.burada yerel motosiklet malzemesi satanlarda farklı markalarda buldum aldım.şimdi kafam rahat.
https://www.hepsiburada.com/prc-last...-HBV000002ABLU
https://www.hepsiburada.com/winkel-l...-HBV00000571RU
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
FormulaX Extreme (Motosiklet Grubu) Lastik Koruyucu JEL
arkadaşlar uzun süre araştırdım ve bunu buldum çok kaliteli çok güzel yorumlar almış bir ürün bakmanızı isterim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
Üstat, sanırım anlatamadım.
İç lastiksiz yani tüpsüz veya dubleks denen lastiklerde, patlamadan sonra dış lastik yanaklardan ayrılırsa problem başlıyor.
Artık tamir spreyi, elekrikli pompa veya el pompası işe yaramaz, şişiremezsiniz.
Yanınızda varsa, yapabilirseniz ancak iç lastik sizi kurtarır.
Tabii, jantdan ayrılma yoksa şanslısınız, dıştan tamir edebilir veya şişirebilirsiniz.
Önlemi patlamadan almalısınız, ben yöntemimi yukarıda anlattım. Kolay gelsin.
Selamlar,
Givi çantalar aldım. Motorun tanıtımda üstünde bulunan çantalar. GIVI TRK52N ve GIVI TRK33PACK2
1) 2017 yılında çantalar için bağlantı parçaları motor ile birlikte geliyormuş. 2018 serilerinde bu yok ayrıca ücretli almanız gerek.
2) 2018 serilerinde yan çanta takılan demirlerin boyu çantanın üst tırnağına yetmiyor. Fuarlarda tanıtılan motorların yan demirleri ile bize gelenler farklı.
Üst tırnak için kaynak yaptıracağım ve diğer vidalar için demir delinecek. 4 adet ses engelleyici silikon için de ayrı delik açtırmanız gerekiyor.
Bu çantaları almak isteyen varsa bilgilendirme amacıyla paylaşılmıştır.
(Füme renkli motor gibi bir demir gelse hiçbir problem yok çantalar direk takılabiliyor. Ancak bizim motorlara gelen demir bu şekilde değil.)
Değerli arkadaşlar merhaba. Bizim TRK 502'ler için, yerli üretim gidon yükseltme ve geri getirme aparatı bulmuştum, fakat ustamız ürettiği bütün malzemeleri kısa zamanda satmış. Son zamanlarda epey popüler hale gelen Honda Africa Twin'le bizim motorların gidonlarının çapı birbirine uyuyor zannedersem(Çapı 28mm olması lazım).
Talep olursa yeniden üretebileceğini söylediği için sizlere de haber vermek istedim. Fiyatı değiştiren önemli bir husus var. Bizim gidon bağlantılarındaki üst kapağı kullanma şansı varsa, fiyat 120 TL(+10 TL kargo), eğer motosikletimizdeki gidon bağlantısının üst kapağı kullanılamazsa, ara parça ile birlikte kapak da üretileceği için fiyat 180 TL(+10 TL kargo)'ye çıkıyor. Benim gibi elden alacaklar kargodan muaf tabi.
Yukarıda da paylaştığım daha önceki mesajımda link de vermiştim, oradan bakılabilir, üretim yeri Sakarya'da Modern Sanayi'de. İhtiyacı olan arkadaşlar varsa 5-10 takım ürettirelim derim, siz ne dersiniz, var mı talipli olan?
selçuk kardeş öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim..ama fiyat bana göre yüksek aliexpresste var 100lira civarı formda paylaşılmıştı daha önceden fiyatı uygun tutarsanız büyük ihtimalle sizden sipariş verebiliriz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------
MOTORUMA İLK BAKIMINI YAPTIRDIM.BAKIM YAPILDIKTAN SONRA MOTORUN SESİ BİLE DEĞİŞTİ MOTOR KENDİNE GELDİ GİDİŞİ ÇALIŞMASI ÇOK FARK ETTİ.ŞİMDİ DAHA ZEVKLİ HALE GELDİ MOTOR ALMAK İSTEYEN TÜM DOSTLARA TAVSİYE EDERİM MOTOR GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL ÇOK ZEVKLİ.......
Normal farın altında yanan mavi şeritli ledler yanıp sönse aslında çok daha etkili olur. Büyük ihtimal polis sanılırsınız.
gökhan kardeşim,kazasız cezasız kullanımlar diliyorum.maaşallah koç koç.
bu arada bir trafik polisi olduğunu bildiğim için sana birşey sormak istiyorum;motorun ön tarafında,beyaz çakar yasak mı değil mi?
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)