Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
48. sayfa BirinciBirinci ... 38464748495058 ... SonuncuSonuncu

Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #941
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı TUTITO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yeni gördüm, buradada satış fiyatından bahsediliyormuş. Biraz önce diğer konuda yazdığım gibi :

    "Ucuza mal etseler bile ucuza satacaklarmı?
    Zaten bu fiyatlarla satılıyor motorlar.
    Varsayıyorum; Türkiyede üreterek %20 avantaj sağladılar. Bu %20, son satış fiyatına %5 olarak yansısa bile şaşırırım."

    Aksine Türk malı olduğu için fiyatları artırabilirler bile.
    Ucuzlamaz. Ancak, üretimden de ekmek yiyen sayısı artar.

    Çin de üretilenin bize de, millete de faydası yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #942

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Benelli motosikletlerinin turkiyede üretilmesi daha dogrusu montaj olmasi ülkemiz ve tüketici için her halukarda olumludur.

    Bunun ne gibi avantajlari olur.
    Oncelikle hükümetin getirdigi bu %20 gümrük vergisinden etkilenmez. Yedek parça kimse beklemez. Gaziantepteki tesisin üretim kapasitesi 120 bin ve bunun halihazirda yarısi kullanılıyor. Benelli ile birlikte tam kapasite kullanılir hatta burada uretilenler avrupa pazarina gönderilebilir. Fabrika türkiyede oldugundan tuketicinin kafasında yedek parca gibi bir soru işereti kalkar ve marka daha çok yaygınlaşır. Böylece milletteki japon hegomanyası kırılıŕ. Benellinin yurt bircok kücük cc motosikletleri ve scooterleri var. Bunlar yaygınlaşırsa çok daha iyi olur.

    Sonuç olarak her halukarda yerinde bir girişimdir.
    bursalıali bunu beğendi.

  3. #943
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Eğer becerebilirlerse, geniş segment de üretim olursa güzel olur.
    Kawa, Suzi zaten bitik. Hintli Bajaj düşünsün.
    Honda'dan beklemem de, Bajaj üretime başlayabilir.

  4. #944
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    aynı motor bloğuyla bir street bike (leoncino değil, tnt 250 tarzı) yapsalar

  5. #945
    TUTITO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Enduro
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı motor bloğuyla bir street bike (leoncino değil, tnt 250 tarzı) yapsalar
    600cc var :



    https://italy.benelli.com/product/bn...category-sport
    kdiner bunu beğendi.

  6. #946
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    İlk çıktığında BN600R modeli vardı. Brembo frenleri, Marzocchi USD ön amrtisörleri , sachs arka amartisörleri filan vardı

    2014 https://www.youtube.com/watch?v=by6BZjSr2S0

    http://www.motorcyclenews.com/bike-r...li/bn600/2014/

    Hala çok güzel bir 4 silindir.

  7. #947
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı TUTITO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600cc var :
    aynı motor bloğu değil o; 4 silindir, 82 hp, geçiş için fazla güçlü ve biraz pahalı (trk' nın 28 olduğu yerde 25 bin civarı olacak
    aynı zamanda bir "limit motor" dan değil, geçiş motorundan bahsediyoruz
    50 hp civarı, eskinin er5/ gs500 ü şimdinin cbr 500' ü tarzında bir ara motosiklet
    elde hazır motor bloğu ve tnt 250 şasesi varken çok ta uzak bir ihtimal değil
    250 likten 600 lüğe 2 basamak atlamadan geçmek için, ya da sakin ve yeterince güçlü bir motosiklet arayanlar için
    oialdemir bunu beğendi.

  8. #948
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    geçenlerde çin'de yapılan fuarda dikkatimi çeken bir motor oldu.belki sizde görmüşsünüzdür.TR'ye gelir mi gelmezmi bilinmez.BMW'nin sisteminin birebir kopyası (zincir ters tarafta)paylaşmak istedim.

    Çinli firma Loncin BMW'nin 652cc motoru kullanarak tek silindirli macera tourer duyurdu.
    arkada alüminyum bir salıncak kolu ve önü çatal olan boru şekilli bir çelik düzenleme. ABS gerekli ,yan reflektörler takılmıştır.
    Motor spesifikasyonları gücünün 50hp olduğunu ve 5,500rpm'de 37lbft tork olduğunu gösteriyor. Beklediğiniz gibi bu rakamlar eski BMW G650GS ile aynı. ıslak ağırlığı 198kg olarak belirlendi
    Donanım bakımından elle ayarlanabilen bir ekran ve oldukça basit bir LCD aletleri seti var takılı USB şarj soketi var.




























    bursalıali ve ysnka83 bunu beğendiler.

  9. #949
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Rotax'ın motorunu kullanıyor olabilir.

  10. #950
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Dün yaptığım Bolu Yedigöller turundan bir kaç fotoğraf atayım. 18 saat içerisinde 700 km. civarı yol yaptım. Yanımda Versys 650'si ile bir de arkadaşım vardı. Motosikletten yana hiç bir sıkıntı yaşamadım.




    YasinC, Memory42, kdiner ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #951
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    kawa dan daha yakışıklı motor valla.
    Riptalon ve jackonbir bunu beğendiler.

  12. #952
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    beat-cbf150-apache-cbf150-NC700-XMAX-DJANGO-ACTIVA
    Adanalı abim motorun üstünde resmini gördüm bundan mütevellit soruyorum boyunuz ne kadar?

  13. #953
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    1.78 kardeş.
    jackonbir ve bursalıali bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  14. #954
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    yawru gs
    jackonbir bunu beğendi.

  15. #955
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Ekim 2017
    Çok heybetli bir motor başlangıç seviyedeki motor kullanıcısı olarak biraz ağır gelebilir bana

  16. #956

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı motoseve1r adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok heybetli bir motor başlangıç seviyedeki motor kullanıcısı olarak biraz ağır gelebilir bana
    Başlangıç seviyesi için torku düşük en fazla 250cc bir makine alman lazım oda eğitimden sonra bir kaç gömlek büyük gelir trk

  17. #957
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı mrt20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawa dan daha yakışıklı motor valla.
    O kadar değil bence kawa'nın rengi bile bam başka @riptalon görseller çok güzel tekerin düz bassın. Toplamda kaç km'ye ulaştın ve bakımlar nasıl geçti bilgi verebilir misin?

  18. #958
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Alıntı braveman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar değil bence kawa'nın rengi bile bam başka @riptalon görseller çok güzel tekerin düz bassın. Toplamda kaç km'ye ulaştın ve bakımlar nasıl geçti bilgi verebilir misin?
    Zevkler renkler diyelim hocam

  19. #959
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı braveman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar değil bence kawa'nın rengi bile bam başka @riptalon görseller çok güzel tekerin düz bassın. Toplamda kaç km'ye ulaştın ve bakımlar nasıl geçti bilgi verebilir misin?
    Teşekkür ederim. 5500'e yaklaştım. Motosikletten hâlâ çok keyif alıyorum. İki bakım geçirdim. Servis bakım esnasında ilgili o konuda sorun yok. Ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar. Fakat pahalı. Bu motorun bakımları zaten çok sık. 10000 km. öncesi 3000'de bir sonrasında 4000'de bir. Bu kadar sık bakımlarda fiyat da bakıma göre 250 - 350 lira aralarında olunca özellikle sık kullananlar için cebi yakıyor. Ve normalde çok km yapan biri olarak bu kadar az kullanmış olmamın tek sebebi servis sıklığı. Bu durum psikolojik olarak çok rahatsız edici. Açıkçası bu motorun yapısı oldukça basit. Kara düzen dediğimiz türden. Bu kadar sık bakım gerektirmesi mümkün değil. Alenen ülkemiz için uygulunan bir para kazanma taktiği uygulanmış. Fazla elektronik yok ve motor yapısı da bilindik türden. Yedek parçası da istendiğinde öyle ya da böyle temin ediliyor gibi görünüyor. Piyasaya yeni çıkan bir motor olmasa servise belki hiç gitmezdim ve artık servise gitmeyebilirim. Yağ, filtre değişimi ve sağı solu kontrole bu kadar para alınmaz. Bunları kendim yarıdan ucuza halledebilirim. 3 bakım bu şekilde tasarruf ettikten sonra 300 liralık parça masrafı çıksa yine kârda olurum. Çıkmaz ise zaten mutlu mesut yaşar gideriz.

    Bu arada Versys almaktan son anca caymış biri olarak verdiğim karardan memnunum. Heybetli motor seviyorum ve TRK net daha büyük. Onun kadar da yakışıklı. Dolayısı ile Versys tipini hâlâ çok seven biri olarak baktığımda ah Versys olsaydı demiyorum.
    pea bunu beğendi.

  20. #960

    Üyelik
    27 Haziran 2015
    Şehir
    Maltepe
    Motosikleti
    TRK 502
    Uğur abi bahsetmişti.Motosiklet bakımlarında maliyet işçilik,Yağ ve filtre değişimi ile artar.Her ne kadar kitapçık 3000 km de bir dese de yağ değişimi 6000 km de bir olması doğru 3000 km de hangi motorun yağı değişiyorki.Uğur abi Servis ve distribütör(Kuba) ile görüşmüş ve yağ değişimlerinin 6000 km de bir(1000-7000-13000) olacak şekilde olmasında mutabık kalınmış.Tıpki diğer markalarda olduğu gibi benelli de bu Manueli hazırlatırken distribütör den bilgi almıştır (distribütör tabiiki kendi Servis ağlarını düşünerek 3000 demiş olabilir-ticari düşünce) yada direkt ortadoğu(yoğun sıcak ve çöl/ağır tozlu) kabul ederek Manuel’i düzenletmiş olabilir.Yağ ve filtre değişimlerinin 6000 km de bir yapılacağı göz önüne alırsa ağır bakımlar hariç 3000 km bakımlar 100-150 tl yi geçmez arada buji değişir balata değişir vs..


48. sayfa BirinciBirinci ... 38464748495058 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)