Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Eylül 2017, 17:22
#781
Biz bayi çalışanı değiliz ama sabretmesini biliyoruz. Sizin mantığa göre bu sorunlar hiç çözülemez belki ama bana göre zaman verilirse çözülür. Şu anda hava filtresinin olmaması altı ay sonra da olmayacağı anlamına gelmiyor. Bunun için iyi bir motordan mahrum bırakmam kendimi, tercih meselesi...
Reklamlar
-
02 Eylül 2017, 17:44
#782
Seko ...en son cümlede olduğu gibi ""tercih meselesi"" herkes olumlu-olumsuz fikirlere sahip olabilir.. bende çok yakın sebeplerden son günde vazgeçtim trk'dan ve gidip HondaCrf250ralli aldım ve çok memnunum ve yarın ne olur olmaz derdim de yok! Şu saniye dünya turuna karar versem ulaşım aracımın dünyada her tür parçasını ve ustasını-servisini bulurmuyum derdi yok...Türkiye uzun yıllar malını sattıktan sonra pazardan çekilen onlarca markanın mezarlığı olmadımı , satmak vs. Herşey bela oldu bir cok insanın başına. Daihatsu cok iyi bir markadir mesela Honda , Toyota ya motor uretir ama gel gelelim alinmaz binilmez bir otomotiv markasidir. Ayrıca alacağı bir aracın kaynağındaki görseli beğenmeyen bir kişiye kaç defa kaynak yaptığını sormak saçma olmuş. Ve alternatif için bir yarış derdiniz yoksa ve her doğa şartında sehirici-sehirlerarasi arazi asfalt kısa veya binlerce km yol ise amaç , işletme maliyeti -vergisi -parçası -servisi-yakıtı -kullanıcıdan anında tatmin edici bilgiye seri ulaşım vs.vs. gidin crf ralli ye bakın illa alın diyen yok.
-
02 Eylül 2017, 19:29
#783
Servisler satıcılar vs.vs. sıkıntı motorda mı değil mi?Milletin kafasını karıştırmayın.Yetkili servise gidip 1000 tl bakım parası ödeyip sonra ya aslında 3 -5 şey için yetkiliye gidip o kadar para verdik diyenlerden misiniz?Dostlar bu motorla dünya turu atılır atılmaz işi mi bu ?Yoksa bu paraya bu motor alınır mı yı tartışıyorsunuz?Yani aslında az param var arabamda o olsun bu olsun ama taksitle alayım söyle indirim yapın böyle indirim yapın vs.vs. Siz motorculuğu bilmiyorsunuz.Çünkü kafanızda para var.1000 cc motorla 500 cc kıyaslarsınız bak böyle böyle dersiniz.Japon motoruna binmek istemeyen var mı? Ne diye insanlar bağırıyor çok pahalı diye...Benim arkadaşımın Honda 600rr ı otoyolda kaldı.Adam lanet olsun bu motora mı dedi?Çekici geldi aldı.Bu Honda yı kötü mü yapar yoksa çok iyi mi ?Binlerce beyaz eşya alıyorsunuz aynı ünlü marka ve aynı model birininki elinde 5-6 bozuluyor diğerinin 20 yıl tık yok.Arkadaşlar alınmaz falan deyip durmayın.Sadece bu motorda şöyle eksiler var böyle artılar var deyin insanlar kendine göre karar versin.Satıcısı distirübütörü kötü ya da iş bilmez olabilir doğrudur ben malımı alırken çok memnunumdur senin başına gelmeyen kalmaz.Ama gidiyorum doğuş volkswagen servisine biri öyle biri böyle tonla şikayet bi de en büyük satışçı olacaklar.Benim arabam bozulur hemen değiştirirler vayy anam mükemmel müşteri memnuniyeti derim,seninkinin şanzıman dağılır 10 bin kağıt isterler söyle serefsiz vs.vs.Yani özet herkes işine göreee isteğine göre yorumluyor.Bu motorun distirübütörü Yamaha olsa 35000 tl satsalar alacak mısınız? Komik olmayın samimi olun....
-
02 Eylül 2017, 22:00
#784
Daha 2 yada 3 hafta önce yağ filtresi değişti. 71 plakalı bir arkadaş okuyorsa zaten en iyi cevabı arkadaş verir.
-
02 Eylül 2017, 22:29
#785
Mayday daha bi kaç gün önce motosikletin hayırlı olsun dedim. Sende sağol inşallah daha iyileri sizlerin olur demiştin. Bende daha iyisi Honda Rally ye sahip olduğum için fikrimi yazmıştım ; )
-
02 Eylül 2017, 22:35
#786
Benim lafım sana değil DadasOflu sen bi tercih yapmışsın Honda 250 cc motor almışsın saygım sonsuz Benim lafım başkalarına fazla abartanlara...
-
02 Eylül 2017, 22:44
#787
Kazasız belasız olsun da ne olursa olsun.. Allah herkesin gönlüne göre olanı nasip etsin.
-
03 Eylül 2017, 01:01
#788
Buralar hareketlenmiş.
Ben 20 yıldır motosiklet üstündeyim. Bircok irili ufakli motosiklete bindim.
Motosiklet araba gibi degildir. Herkesin ihtiyacı farklidır. Kimi için toplu taşıma rezilligini cekmemek için küçük cc bir motosiklet yeterliyken kimi için yasam tarzıdır. Hondaya da bindim yamahaya da. Tvs apache aldim zamaninda biri sifır biri ikinci el. Honda cbf 150 yi 3 ayda zor sattim apacheyi ilana koydugum ertesi gün sattim.runner 200 aldim bir ara krankta problem vardı ve 3 sene once euro düsuk kurda olmasina ragmen bir krangi 1650 liraydı. Farkli bir cözum bularak hallettim. Bugun millet sırf honda yamaha diye cok kaliteli oldugunu saniyor oysa kücuk cc ler cinde uretiliyor. Tvs neo var bende codd bir kaza gecirdik sadece cizikler olustu. Hemen yedek parca sitesine girdim cizilen parcalari sipariş ettim ertesi gun elimdeydi.
Ben benelli trk 502 yi yeni aldim henüz plaka çıkarmadim bayram tatilinden dolayı. Motosikletin varlıgindan bile haberim yoktu resmini gördüm ve dedim ki bu benim motosikletim. Hemen araştirdim antalya bayisine gittim motor yok. 3 tane gelmis satilmıs. Denizli bayisini aradim 1 adet var dedi ödemesini yaptim ancak plaka işi oldugundan getirmek sorundu neyseki aldigim bayii fethiyeye motosiklet götürecegini ve benim motosikletimide ücretsiz birakabilecegini soyledi ve getirdi.
Motosikletin 3 adet kusuru var. Biri carter muhafaza yok.
Orta sehpa yok.( bircok başka markada da standartta yok
Son olarak depo kapagı menteseli degil.
Şasenin kagnagına takilmıs kimisi bazilarida elcik plastiginin zayif oldugundan bahsetmiş.
Şase kaynak kalitesini gidin bir o dunyaca ünlü yamahanin mt25 modeline bir bakin bakalim ne kadar kalitesiz olduguna. Elcik korumasina gelince o parcanin amacı soguk havalarda ellere gelen rüzgari kesmek. Bunuda başariyla yerine getirir.
Sonuç olarak bu model cok başarıli bir model. Fiyat performans motosikleti.
Yedek parcaya kimse takılmasin honda ve yamaha da çok satan kücük cc motosiklet harici modellerinde çok lazim olmayacak bircok parcayi stokta tutmuyor. Ancak siparis geçilince bir hafta 10 gunde gelir.
Arabalardan örnek vereyim.
Mazda lantisim vardı. 20 yillik araba. Uretimi sona ermiş bir model. Ama servisi aradıgımda her parcası hemde en ufak vidasina kadar var veya hemen japonyadan geliyor.
Yani demek istedigim kıldi tüydü dememek lazim. Baska bir ornek vereyim. Honca cb1300 diye bir model getirdisadece 10 tane. Sonrasi yok. Neden cünku 1300 cclik bir naked herkese hitap etmez.ancak trk502 nin hitap ettigi kitle cok daha geniştir.
Baska bir bakıs acısi daha ileteyim diyelim ki motosiklette bir sorun oldu mesela kaza. Yada baska bir parca ihtiyaci. Eger getiren firma en kısa zamanda sorunu cozmezse benim kaybedecegim sadece zaman olur. Ama kotu reklamdan dolayi firma milyonlarca lira zarara girer. Bu nedenle kimse bunu göze alamaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------
Bakin yine kendi arabamdan örnek vereyim. 2004 model vw t5 im var. Aracin motor beyninde bir sorun oluştu. Her zaman gittigim özel servis beyinin degisecegini ve 4 sene once 2500 lira oldugunu söyledi.dedim cıkma bakalim onada 1500 lira civarinda oldugunu söyledi. Tamiride olmuyormuş öyle dedi. Çektim gittim bir baska özel servise dedim bu araba sicakken calısmıyor. Ne beyinden bahsettim ne de diger ozel vervisle yasanan diyalogu. Usta geldi kontagi açtı ve gostergece bir ikaz ısıgi yaniyor. Dedi beyinde sorun hemen beyin tamircisini aradı beyni söktü yarin gel aracini al dedi. Maliyet 400 lira. Demek istedigim sorunlar olur her markada ve modelde çözümde olur.
-
03 Eylül 2017, 12:12
#789
Bunu alan adam Benelli'nin Honda ayarında servis kalitesi sağlayamayacağını zaten biliyor. Burada şöyle bir şey de var ki, TNT250 kullanıcıları arasında motorundan şikayetçi olan kimsenin olmaması bu motor için de referans oluşturuyor. Yani bu motoru aldığınızda, eğer kaza yapmazsanız, çok büyük olasılıkla bakım esnasında değişen sarf malzemeleri dışında bir şeye çok ihtiyacınız olmayacak. Bunları sigorta anlaşması gibi düşünmek lazım. Bazısı çok düşük olan risk için tedbir almak istemez, bazısı da eksiksiz olup iki kat pahalı olsun ister. Ancak burada konu keyif almak da olduğundan, benim açımdan TRK 502 bu noktada CRF'den çok ilerde kalıyor. Bedava verseler hangisini alırsınız sorusuna ben saniye düşünmeden TRK derim. TNT 250'yi de değerlendirince seçimim bu oluyor. Genelde tercihlerimi bu şekilde yapıyorum.
Yukarıda arkadaşımız CBF'i üç ayda zor sattığını yazmış. İlginç şekilde o motoru ben de zor sattım. CBF pek tutulmuyor sanırım.
-
03 Eylül 2017, 12:51
#790
Seko adlı üyeden alıntı
Bunu alan adam Benelli'nin Honda ayarında servis kalitesi sağlayamayacağını zaten biliyor. Burada şöyle bir şey de var ki, TNT250 kullanıcıları arasında motorundan şikayetçi olan kimsenin olmaması bu motor için de referans oluşturuyor. Yani bu motoru aldığınızda, eğer kaza yapmazsanız, çok büyük olasılıkla bakım esnasında değişen sarf malzemeleri dışında bir şeye çok ihtiyacınız olmayacak. Bunları sigorta anlaşması gibi düşünmek lazım. Bazısı çok düşük olan risk için tedbir almak istemez, bazısı da eksiksiz olup iki kat pahalı olsun ister. Ancak burada konu keyif almak da olduğundan, benim açımdan TRK 502 bu noktada CRF'den çok ilerde kalıyor. Bedava verseler hangisini alırsınız sorusuna ben saniye düşünmeden TRK derim. TNT 250'yi de değerlendirince seçimim bu oluyor. Genelde tercihlerimi bu şekilde yapıyorum.
Yukarıda arkadaşımız CBF'i üç ayda zor sattığını yazmış. İlginç şekilde o motoru ben de zor sattım. CBF pek tutulmuyor sanırım.
Trk ile crf kıyaslanacak motosiklet degiller zaten. Ikisini yan yana koy amblemleri sök ve 100 kisiye sor tercih trk olur. Bu model yeni bir model henuz 3 aydir yollarda. Yedek parcaydi servisti bunlari konusmak icin çok erken. Kaldıki ithalatcı firma bir modeli tr ye getirirken 10 yıl boyunca yedek parca tedarigi etme zorunlulugu var. Garanti bitince iyi bir usta her turlü isi çözer. Uzay mekigi mi bu protatip uretilmis bir arac mi bu. Ardı kökü motosiklet.
-
03 Eylül 2017, 17:28
#791
Genel olarak mesajlara bir göz gezdirdim de hava, yağ filtresinin olmadığından falan bahsedilmiş. Hava filtresini bilmem de 1000 bakımında yağ filtrem tak diye değişti. Kaldı ki TNT 250 yağ filtresi ile aynı olduğundan piyasada zaten yaygın. İnternetten dahi satın alabilirsiniz. Bunun dışında bir sinyalimi kırdım ve biraz beklesem de o da geldi ve değişti. Geç gelmesi de bayiden kaynaklıydı. Şu ana kadar parçalarda ve garanti kapsamlı işlemlerde bana herhangi bir zorluk çıkarılmadı. Almıyorsanız, cesaret edemiyorsanız saygı duyarım. Ama buraya yazılanlar heves edip alınamayınca çamur atmak gibi olmuş. Saygılar.
-
03 Eylül 2017, 19:53
#792
Riptalon adlı üyeden alıntı
Genel olarak mesajlara bir göz gezdirdim de hava, yağ filtresinin olmadığından falan bahsedilmiş. Hava filtresini bilmem de 1000 bakımında yağ filtrem tak diye değişti. Kaldı ki TNT 250 yağ filtresi ile aynı olduğundan piyasada zaten yaygın. İnternetten dahi satın alabilirsiniz. Bunun dışında bir sinyalimi kırdım ve biraz beklesem de o da geldi ve değişti. Geç gelmesi de bayiden kaynaklıydı. Şu ana kadar parçalarda ve garanti kapsamlı işlemlerde bana herhangi bir zorluk çıkarılmadı. Almıyorsanız, cesaret edemiyorsanız saygı duyarım. Ama buraya yazılanlar heves edip alınamayınca çamur atmak gibi olmuş. Saygılar.
Bunu belirtmek istemedim inanmazlar diye ancak TNT250 sahibiyim bende. Bayram öncesi benim de yağ ve hava filtresi değişti. TRK502 ile TNT250'nin motor blokları aynı bazen şeytan dürtüyor. TRK'nın parçalarını sipariş edip 500'e yükselt diye
-
04 Eylül 2017, 01:11
#793
Yedek parçanın sorun olacağını sanmıyorum ileriki günlerde göreceğiz.Ama ben Rusya gezisine gitmeden önce yanımda bulunsun diye debriyaj teli gaz teli yağ ve hava filtrelerini bayiya sipariş verdim 3-4 günde getirtti
Buraya foto nasıl yüklüyoruz bi türli beceremedim??
-
04 Eylül 2017, 10:50
#794
YasinC adlı üyeden alıntı
Bunu belirtmek istemedim inanmazlar diye ancak TNT250 sahibiyim bende. Bayram öncesi benim de yağ ve hava filtresi değişti. TRK502 ile TNT250'nin motor blokları aynı bazen şeytan dürtüyor. TRK'nın parçalarını sipariş edip 500'e yükselt diye
Aslında TNT'yi 500 cc yapıp 25 bin TL civarına verseler peynir ekmek gibi satar. Neredeyse MT-25 ile aynı fiyat olur.
-
04 Eylül 2017, 11:39
#795
Seko adlı üyeden alıntı
Aslında TNT'yi 500 cc yapıp 25 bin TL civarına verseler peynir ekmek gibi satar. Neredeyse MT-25 ile aynı fiyat olur.
esas TRK302 ucuz olursa çok satılacak, pek yakında göreceğiz ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
04 Eylül 2017, 12:40
#796
polo34 adlı üyeden alıntı
esas TRK302 ucuz olursa çok satılacak, pek yakında göreceğiz ...
Açıkçası 250cc uzun yolda bayıyor bazen. Şu vergi sınırını en azından 500cc üzerine yapsalar gerçekten ulaşım için kullanan ve ekonomik gücü yüksek olmayan benim gibiler bayram etse.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:36 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Aslında TNT'yi 500 cc yapıp 25 bin TL civarına verseler peynir ekmek gibi satar. Neredeyse MT-25 ile aynı fiyat olur.
Şu %20 ötv saçmalığından sonra 25'e satılsın dediğin gibi peynir ekmek gibi satar. Ancak onu akıl edecek dist. nerede
-
04 Eylül 2017, 20:18
#797
TRK 502 hakkında bilip bilmeden konuşan yazan arkadaşlara motorun özellikle italya ve ispanyada ne kadar çok tercih edildiğini ve bunlarla ilgili videoları seyretmelerini tavsiye ederim.Avrupalı aptal mı parasını sokağa atar mı?TRK 502 her türlü test sürüşünden başarı ile çıkmıştır ayrıca diğer emsal makinelerlede kıyaslanmıştır sadece biraz araştırmak yeterli.Bu motorun önümüzdeki günlerde hak ettiği değeri bulacağını düşünüyorum özellikle 19 inch tel jantlı Enduro modelinin tam da ülkemiz şartlarına uygun olduğunu düşünüyorum ve heycanla bekliyorum gelir gelmez bir tane almak istiyorum.
-
04 Eylül 2017, 21:47
#798
Arkadaşlar alın hayrını görün eyvallah. ..fakat anlaşılmaz olan her tercih etmeyeni eleştirmeyin artık, yok siz motorcumusunuz, yok siz ne anlarsınız . ..siz bu düşünce ile İspanyol veya İtalyan satıcı - servislerin kalitesini de ayaklar altına serersiniz bir kaç ay sonra, trdeki bazı kanun boşlukları sizin o ispanyanizda veya italyanizda yok bunu da bilin , inşallah iyi olsun trde de ama şu an bunu söylemek falciliktan öteye gitmeyecek beyhude çok bilmislikten başka bişey degil.. senin ülkende kime ne gibi yaptırım var ki neyi savunuyorsunuz.. ayrıca kimse trk502 kötü demiyor. Anlaşılmaz olan sanki markayı Türkiye ye getiren binlerce doları kazanan firmanın sahibi gibi bu hararet nedir anlaşılır gibi değil... farklı fikirler olmayan yerde büyük dert kapıda demektir, bırakın olumlu olumsuz saygı çerçevesi içinde herkes fikrini yazsin. Bu fikir paylaşımları en çok trk502 alanların işine gelmeli, görün artık lütfen.
-
04 Eylül 2017, 21:56
#799
funduro adlı üyeden alıntı
TRK 502 hakkında bilip bilmeden konuşan yazan arkadaşlara motorun özellikle italya ve ispanyada ne kadar çok tercih edildiğini ve bunlarla ilgili videoları seyretmelerini tavsiye ederim.Avrupalı aptal mı parasını sokağa atar mı?TRK 502 her türlü test sürüşünden başarı ile çıkmıştır ayrıca diğer emsal makinelerlede kıyaslanmıştır sadece biraz araştırmak yeterli.Bu motorun önümüzdeki günlerde hak ettiği değeri bulacağını düşünüyorum özellikle 19 inch tel jantlı Enduro modelinin tam da ülkemiz şartlarına uygun olduğunu düşünüyorum ve heycanla bekliyorum gelir gelmez bir tane almak istiyorum.
Bu motosiklete mok atan kişiler gercekten neyin ne oldugunu bilmeyen kişilerdir. Benelli firmasinin çinin en buyük motosiklet fabrikası ile ortak olması ve motosikletin orada üretilmesinden dolayı önyargı ile yaklaşmakta. Oysa bu bir avantaj. Motosiklet italyada üretilse yedek parçalari ateş pahası olur. Motosikletin satın alma maliyeti de iki katına çıkar. Bugün dünyaca ünlü markalar da üŕünlerini çinde ürettiriyor. Örnegin apple gibi tartışmasız en iyi bir firma çinde üretim yapıyor. Volvo gibi bir aracı çinliler satın aldı.
Plakam olmadıgından bugün biraz mahallede sürüş yaptım o iri ve agır gövdesine ragmen inanilmaz dengeli bir motosiklet. Her devirde tork var. Ön süspansiyon kesinlikle ne yamahada ne hondada varçok kaliteli bir ön amatisör kullanmışlar. Frenler brenbo önde cıft disk ve çift piston kullanilmıs bunlar hepsi maliyettir. Amatisörlerin teki 1000 liranin üzerinde bir fiyatta. Bir motosiklette en önemli parcadır ön süspansiyon. Hayati önem taşır. Motosikletin fiyatını yüksek bulanlar bunu da göz önüne alsınlar.
Düsük vergi
düsük yakıt
ucuz yedek parça
Kaliteli lastik ile gelmesi
Tur camı ve çanta demirleri ile gelmesi
Tasarımının bir enduro touring bir motosiklete göre cok iyi olması. Led parklar led sinyaller led stop devir göstergesi klasik hız göstergesi ve diger tüm detaylar elektronik. Bu nedenle çok başarıli bir gösterge paneli.
Genel olarak iki kişi gezenler uzak mesafe katedenler üçlü canta seti takip kafa nereye biz oraya diyenler mutlaka degerlendirmeli.
Şuraya bir foto atayım
-
05 Eylül 2017, 03:14
#800
Maşallah. ..tekerine taş değmesin kardeşim. Crf ralli aldım devamında africaTwin e geçeceğim inşallah tek sebebim bu , fakat Trk502 gönlümde ayrı bir yerde ...trk502 lı dostlarla dialog keyifli , herkes kazadan beladan uzak olsun inşallah.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)