Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Ağustos 2017, 00:58
#661
Bilgilendirme için teşekkürler. . İlk soru! Trk502 de kullanılan Motor Tipi özellikleri , Benelli de veya başka markalarda geçmiş yıllarda kullanılmış ise hikaye bilgisi varmıdır ?
Reklamlar
-
16 Ağustos 2017, 01:38
#662
DadasOflu adlı üyeden alıntı
Bilgilendirme için teşekkürler. . İlk soru! Trk502 de kullanılan Motor Tipi özellikleri , Benelli de veya başka markalarda geçmiş yıllarda kullanılmış ise hikaye bilgisi varmıdır ?
Ben de merak edip araştırmıştım.
TRK502 de kullanılan motor çok eski değil. 2014 de Çinli QJ gruba satıldıktan sonra geliştirilen bir motor.
300cc lik (302) 2 silindir bir motor yapıldı. Bu motor bizim piyasa ve yurt dışı piyasada sorunsuz gibi.
İçeride galiba çok satılamadı. Ağırlık ve vergilendirme sorununa takıldı.
502 bu motorun yüksek hacimlisi gibi.
90 lı yıllarda İtalya da, heyecan verici motorlar yaptılar. 900cc, 1000cc motorlardı. Sanırım bize hiç gelmedi.
20 li yıllara dayanıyormuş geçmişi. Buradan okuyabilirsiniz.
http://www.dskbenelli.com/history.php
Aslında teknoloji birikimi olan bir firma. 70-80 lerde Avrupa da değilde, Tayvanda veya Çinde olsalarmış keşke.
Umarım bizim dağıtıcılar eline yüzüne bulaştırmazlar.
-
16 Ağustos 2017, 09:07
#663
BN302/TNT300'ün motoru TNT899 dan devşirmedir. 502'de de aynı blok kullanılıyor.
-
16 Ağustos 2017, 09:17
#664
Teşekkürler..Herkese kazasız belasız sürüsler.
-
16 Ağustos 2017, 10:34
#665
Versys x-300 37.000 TL olmuş demek istediğim tam olarak buydu arkadaşlar. Dominar ve bu motor artık ciddi fiyat / performans ürünü haline gelmeye başladılar.
-
16 Ağustos 2017, 15:46
#666
fuatsurer adlı üyeden alıntı
TRK 502 ile ilgili tüm parçalar MJ Grup deposunda (Gaziantep) mevcut. Tabi bayilerin stoklarında sarf malzemeleri haricinde pek fazla bir parça olacağını sanmıyorum ama tedarik süreci 4 iş günüdür. Parçalar sisteme yeni tanımlanmakta olduğundan tüm parça fiyetlaını göremiyorum, fakat görebildiklerimden bazıları aşağıda listelenmiştir.
- Grenaj parçalarının içindeki en yüksek fiyatlı parça 315,- TL ile depo grenajı tek taraf için. Diğer parçalar 15,- TL ile 200,-TL arasında değişiyor.
- Piston sekman set 260,- TL (silindir henüz sisteme girmemiş)
- Ön dişli 40,-TL arka dişli 130,-TL
- Kontak Seti 198,-TL
- Krank 1400,- TL
- Amortisör Tek 1190,-TL
- Furş Takımı 97,-TL
- Debriyaj Maneti 25,-TL
Başka öğrenmek istediğiniz parça varsa sisteme girdikçe yardımcı olurum.
Mj Grup gerçekten bir kullanıcı hatası yok ise ve bakımlar zamanında yapıldıysa garanti konusunda bir sıkıntı çıkartmıyor.
Tabi iş garanti olayına girince prosedürler ve yazışmalardan dolayı parça temininde 1-2 gün gecikme yaşanabiliyor.
Abi sen hangi bayisin yaw senin gibi bayinin gözünü yerim hem bilgi veriyorsun hem parça fiyatlarını aktarabiliyor biz telefon açıyoruz bazı bayilere adam gel buraya diyor.
-
16 Ağustos 2017, 15:53
#667
funduro adlı üyeden alıntı
Değerli arkadaşım o zaman birazda bunlardan söz edelim motorun şasesi birçok italyan motosikletinde kullanılan (özellikle Ducati)boru şase kullanılmış bu şasenin kullanım amacı özellikle arka maşada arka tekerdeki traksiyonu arttırarak yol tutuşunu optimum hale getirimek.Makinesine gelince ,tamamen yeni üretim bir makine değil daha önce BN 302 de kullandıkları ve sağlamlığı ile bilinen motorun geliştirilmiş hali ve tabii ki daha güçlüsü.Bu motorun özelliği ise 360 derecelik krank kullanılarak bu motorda çok geniş bir tork oranı sağlıyor ayrıca daha önce belirtmiş olduğum gibi silindir başına 4 valve ve üstten çift egzantrik kullanılmış oldukça yeterli bir güç üretiyor ve yakıt miktarıda oldukça düşük.TRK 502 çok yeni bir makine bu sebeple söylemiş olduğunuz test verileri henüz mevcut değil ancak şu ana kadar herhangi bir kronik şikayet mevcut değil.Sonuç olarak emsal makinelerin sıfır fiyatlarına yaklaşmak mümkün değilken TRK502 oldukça uygun bir seçenek gibi görünüyor.
TRK 502 nin makinesi hakkında daha önce detay vermiştim
-
16 Ağustos 2017, 17:40
#668
haydabre adlı üyeden alıntı
Abi sen hangi bayisin yaw senin gibi bayinin gözünü yerim hem bilgi veriyorsun hem parça fiyatlarını aktarabiliyor biz telefon açıyoruz bazı bayilere adam gel buraya diyor.
VALE MOTO Şirinevler.
-
16 Ağustos 2017, 18:01
#669
fuatsurer adlı üyeden alıntı
VALE MOTO Şirinevler.
Benelli servisindeki lider isim diyebiliriz sizler için Distribütör tarafından ne kadar destek veriliyor servislere veya sizin karşılaştığınız yeni bir arıza olduğu takdirde distribütör anında cevap verebiliyor mu? Siz satıcısınız sonuçta A markası olmazsa B markasını satarsınız sizce distribütörün size olan desteği yeterli mi?
-
16 Ağustos 2017, 18:30
#670
motokeyf adlı üyeden alıntı
Benelli servisindeki lider isim diyebiliriz sizler için
Distribütör tarafından ne kadar destek veriliyor servislere veya sizin karşılaştığınız yeni bir arıza olduğu takdirde distribütör anında cevap verebiliyor mu? Siz satıcısınız sonuçta A markası olmazsa B markasını satarsınız sizce distribütörün size olan desteği yeterli mi?
MJ Grup tabiki bize destek oluyor. Yeterlimi? Daha iyi olabilir kendileriyle gerekli paylaşımları yapıp daha iyi hizmet vermek için uğraşıyoruz.
Sağ olsunlar onlarda ellerinden geleni yapıyorlar. Zamanla çok daha iyi olacaktır.
-
16 Ağustos 2017, 22:06
#671
27binde satmayan TRK502 ye zam gelmez sanırım..hatta bajaja saldırmadan millet fiyat bile düşebilir, fiyat düşmese bile 3'lü set çantalar size yar olmadı hesabı montajları makinalara yapılıp satış tekrar denenir sanırım.. bu konuda bilgisi olan var mı arkadaşlar.
-
17 Ağustos 2017, 14:29
#672
27.750 ilanda ikinci el mevcut. Bu arada videolu inceme yapan arkadaş yokmu
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
Yabancı bir formda okudum. Motosikletin süspansiyonlarına ve şasisine çok övgü yapılmış, bu ikili birbirleri ile çok uyymlu çalıştığından motosikleti mavevra yaptırmak çok kolaylaşıyor ve bozuk yollarda sürüş konforu sağlıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
İlana çıkan makine aklımı karıştırdı daha 400 km de olmasına rağmen satılması belliki bir memnuniyetsizlikten dolayı.
-
17 Ağustos 2017, 14:30
#673
Facebook'ta fren testi var.
Motorun dengesini çok beğendim. Dört farklı testte motor nerdeyse hiç yalpalamıyor.
-
17 Ağustos 2017, 19:01
#674
Adana İl Temsilcisi
Bilge Kağan adlı üyeden alıntı
İlana çıkan makine aklımı karıştırdı daha 400 km de olmasına rağmen satılması belliki bir memnuniyetsizlikten dolayı.
sadece 400 km.deki motoru satmanın başka sebepleri de olabilir,evet sebeplerden biri o.
-belki sıkışmıştır,
-belki ailevi sebeptir,
-belki tarzını sevmemiştir,
-birinden alacağına karşılık almıştır,
-4 silindirden geçtiyse kesmemiştir.......
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
17 Ağustos 2017, 19:11
#675
Bu benelli çok garip bir firma 2018 yılına yaklaştık adamlar daha 2017 model TNT modellerini getirmedi.
-
17 Ağustos 2017, 20:12
#676
Yıllardır hala daelim daystar 250, sym wolf 250 vs bekleyenler var, ayrıca rakamlar son vergilerle altüst oldu, o fiyatlar ile bu işe devam etmeli mi karar vereceklerdir, en güzeli yine ucuz çöp motor getirip az riske girmek ucuz olduğu için satış garantisi var, yedek parçaları da güzel satılıyor, ne gerek bu pahali motorlara! Ben olsam hiç riske girmem bu vergi sistemi ve döviz kurlarıyla ...
-
18 Ağustos 2017, 14:21
#677
Bugün motoru uzun süre sürme imkanım oldu. Bence parası olan hala stokta varken alsın. Hakikaten müthiş bir motosiklet.
-
18 Ağustos 2017, 14:24
#678
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bugün motoru uzun süre sürme imkanım oldu. Bence parası olan hala stokta varken alsın. Hakikaten müthiş bir motosiklet.
Şu %20 gümrük vergileri eklenmeden bence tüm stoklara saldırmak lazım.
-
18 Ağustos 2017, 14:34
#679
Bu kadar beklemiyordum. O ağırlık filan hiç hissedilmiyor. 10-15 ile giderken sanki hafif küçük bir motosiklet gibi. Ve her viteste her devirde dolu neredeyse. Tarzım olsa bir dakika durmam. Gerçi Multistrada kadar yakışıklı olması bana hala ulan acaba nasıl olur alsak dedirtiyor. Çok iyi gidiyor. Hızlanması filan beni benden aldı. Rolantide sesi böyle çok elektronik ama yolda giderken açtığında acayip kükrüyor. Aynı bloğa sahip Leoncino yu daha sabırsız bekliyorum. Bu blok daha hafif hayalimde ki scrambler a konunca deli köpek gider.
-
18 Ağustos 2017, 17:50
#680
oialdemir adlı üyeden alıntı
Bu kadar beklemiyordum. O ağırlık filan hiç hissedilmiyor. 10-15 ile giderken sanki hafif küçük bir motosiklet gibi. Ve her viteste her devirde dolu neredeyse. Tarzım olsa bir dakika durmam. Gerçi Multistrada kadar yakışıklı olması bana hala ulan acaba nasıl olur alsak dedirtiyor. Çok iyi gidiyor. Hızlanması filan beni benden aldı. Rolantide sesi böyle çok elektronik ama yolda giderken açtığında acayip kükrüyor. Aynı bloğa sahip Leoncino yu daha sabırsız bekliyorum. Bu blok daha hafif hayalimde ki scrambler a konunca deli köpek gider.
Leoncino 2018'de kesin gelecektir daha yüksek cc modeller getirileceğini sanmıyorum getirilse de en fazla 50 100 tane getirilir. Orda birçoğumuzun boyunu aşar.
http://www.atala.it
Founded1921 !
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)