Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Ağustos 2017, 08:38
#641
DadasOflu adlı üyeden alıntı
sıkıntı arkadas bu is sıkıntı gerçekten.. versys vstrom cok para gerek yok bu motorlara..en azından benim amacım icin fazla makinalar.. simdi arkadaslar samimi soyluyorum burda paradan ziyade gercek ihtiyacım ne ise onu alıp isyerine koymak istiyorum.. 1.90 110 biri icin ve ayda belki istanbul içi 500-750 km sehirdışı yılda 1.000-1.500 km kullanılacak bir makina ihtiyacı hasıl ise , trk502 de karar kıldım gibi bakarken HondaCRF250Rally nin çok daha hafif ve kullanımı kolay bir alet olduğunun bilgilerini edindim yorum ve videolardan ve herkes çok memnun.. tek silindirli crf rally veya trk 502 aslında oldukca farklı makinalar fakat biri 20bin digeri 27bin biri tek silindir 250cc digeri cift silindir 500cc.. samimiyetimle bilgi edinmenin son aşamasındayım artık.. %95 sehir içi ve sehirler arası asfalt ve ağırlıklı istanbul olmakla beraber sehirlerin ara sokaklarında gececek süreç.. toprak alan kross hesabım yok..sizce ne yapmalı.. aslında trk nın lastik ihtiyacı bile yok :=)bir anlamda uzun zaman atıl kenarda duracak makina için ne yapmalı.. bu kararsızlık fena, oldukça tecrübeli arkadaşlar için elbette çok kolay olan bu seçimler bizler için çok zor oluyor..
Yol dışına çok çıkacaksanız ağırlığından dolayı TRK zorlar. Alet durduğu yerde sağa ya da sola yatmaya görsün ağırlığını çok hissettiriyor ama giderken sanki aynı motor değil. Çok dengeli. O nedenle engebeli, zor yollara çok girecekseniz zaten bu motor o yolların motoru değil. Yalnızca bozuk yollarda gayet iyi gider. CRF çok daha hafif çok daha kolay kontrol edilir. Ama ben %95 asfalt için CRF almazdım.
Reklamlar
-
09 Ağustos 2017, 08:54
#642
DadasOflu adlı üyeden alıntı
sıkıntı arkadas bu is sıkıntı gerçekten.. versys vstrom cok para gerek yok bu motorlara..en azından benim amacım icin fazla makinalar.. simdi arkadaslar samimi soyluyorum burda paradan ziyade gercek ihtiyacım ne ise onu alıp isyerine koymak istiyorum.. 1.90 110 biri icin ve ayda belki istanbul içi 500-750 km sehirdışı yılda 1.000-1.500 km kullanılacak bir makina ihtiyacı hasıl ise , trk502 de karar kıldım gibi bakarken HondaCRF250Rally nin çok daha hafif ve kullanımı kolay bir alet olduğunun bilgilerini edindim yorum ve videolardan ve herkes çok memnun.. tek silindirli crf rally veya trk 502 aslında oldukca farklı makinalar fakat biri 20bin digeri 27bin biri tek silindir 250cc digeri cift silindir 500cc.. samimiyetimle bilgi edinmenin son aşamasındayım artık.. %95 sehir içi ve sehirler arası asfalt ve ağırlıklı istanbul olmakla beraber sehirlerin ara sokaklarında gececek süreç.. toprak alan kross hesabım yok..sizce ne yapmalı.. aslında trk nın lastik ihtiyacı bile yok :=)bir anlamda uzun zaman atıl kenarda duracak makina için ne yapmalı.. bu kararsızlık fena, oldukça tecrübeli arkadaşlar için elbette çok kolay olan bu seçimler bizler için çok zor oluyor..
https://www.sahibinden.com/motosiklet-honda-xl-700-transalp
ben hiç kullanmadım, kullanların yalancısıyım,
**digerlerinden daha ucuz.
**Falza yakıyormuş yılda 2.bin km kulansan 1 litre fazla yaksa 110 Tl eder toplam yılda
**Zaten ikinci el deger kaybın az olur satma derdin olmaz
**Kronik sorunu yok diyorlar (fikrim yok)
**Daha güçlü
**V motor diye biliyorum(yanlışda olabilir araştır) böyle ise bu da avantaj
**Kulanıcıları yakıtı düşünmez isen em..ye de gö...ye de gelir der (onların yalancısıyım)
** Macera aramamış olursun bilindik güvenilir bir mal olmuş olursun
** Her yerde servisi var parçaydı servisdi derdin olmaz..
Yeni makina alıp paranı eritecegine ikinci el sağlamlıgını ispatlamış makina al paran deger kaybetmesin..
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
09 Ağustos 2017, 09:46
#643
sahibinden.com da sadece sıfır ürünler mevcut. Hala ikinci el yok .
-
09 Ağustos 2017, 17:27
#644
2.elde fiyatı düşmez kuba rks bi nabız yokladı enduro ile baktı talep var yarın öbürgün RX3 Evo'ya rakip bi ürün getirir ucuzundan ee Benelli ilede aynı fabrikada üreteceğinden dolayı biraz benzeyecek buna hade hayırlı olsun. Tıpkı TNT25'ten sonra titaniclerin değişmesi gibi.
-
09 Ağustos 2017, 19:53
#645
Asıl çıktığında RX4 gelecektir diye düşünüyorum ama en erken 2018'in ortasında olur. TRK502'nin ayarında değil fakat fiyatı çok daha uygun olabilir. Keşke Benelli 250 cc bir TRK çıkartsa...
-
10 Ağustos 2017, 20:36
#646
Seko adlı üyeden alıntı
Asıl çıktığında RX4 gelecektir diye düşünüyorum ama en erken 2018'in ortasında olur. TRK502'nin ayarında değil fakat fiyatı çok daha uygun olabilir. Keşke Benelli 250 cc bir TRK çıkartsa...
TRK'nın bu fiyatı bize fazla geliyor 250cc'de yine fiyat yüksek çıkacaktır. Ki bu saatten sonra Benelli - Honda - Bajaj - Yamaha vb. markalar maalesef pek tutulmayacak %20 vergiden dolayı rks kuba ve mondial markalarının modellerine kaldık içlerinde en kalitelisi rks eğer kalitesini bozmadan devame derse çok iş yapacak.
-
11 Ağustos 2017, 08:47
#647
Yüksek çıkacaktır tabi ama gerçekten de 250 cc uygun fiyatlı enduroya ihtiyaç var memlekette. V-Strom iş görür ama pahalı, G310GS de öyle olacaktır. Benelli 18 civarına çıkarabilirse güzel gider diye düşünüyorum. Ya da bir bakarsınız Bajaj, Dominar'ın enduro kasasını çıkartmış şimdiki parayla 20 bin TL demiş.
-
11 Ağustos 2017, 11:22
#648
Mondial RX3 evo yu çıkarttı ama arızaları ile baş edemedi başka bir Benelli falan getirtse fiyatı %20 vergi diliminden yüksek olacak kaldık rks'ye bakalım mondiale karşı atağa geçecekler mi
-
11 Ağustos 2017, 12:26
#649
Seko adlı üyeden alıntı
Yüksek çıkacaktır tabi ama gerçekten de 250 cc uygun fiyatlı enduroya ihtiyaç var memlekette. V-Strom iş görür ama pahalı, G310GS de öyle olacaktır. Benelli 18 civarına çıkarabilirse güzel gider diye düşünüyorum. Ya da bir bakarsınız Bajaj, Dominar'ın enduro kasasını çıkartmış şimdiki parayla 20 bin TL demiş.
Peynir ekmek gibi gider.
Hindistanlı firma grenaj çalışması yapmıştı o bile tutuyor.
Enduro'ya binecek insan Dominar'ı top speedte R25 ile kıyaslamaz.
Bu motor zaten ortalama 120-140 km/saat hızda stabil gidiyor.
Bu da düşük cc Enduro'ya binmek isteyenler için Hint kumaşı olur.
-
11 Ağustos 2017, 13:06
#650
Trk 210 kg ağır motor zor diyenler var..test etme sansim oldu çok kolay makina denemez fakat rakiplerinin hepsi daha agir...vstrom,,versys,,nc750 hepsi 215-220 gibi bu işten bişey anlamadım. V Motor v-strom iyi seçim gibi görünüyor. ..trk ve diğerlerinin motor tipi ve anahtar değmeden ömrü nasıldır acaba..tabiki olmasi gerekli zamanında bakımlı ve hesap dışı sorunlar hariç.
-
11 Ağustos 2017, 22:15
#651
Pulsar41 adlı üyeden alıntı
Peynir ekmek gibi gider.
Hindistanlı firma grenaj çalışması yapmıştı o bile tutuyor.
Enduro'ya binecek insan Dominar'ı top speedte R25 ile kıyaslamaz.
Bu motor zaten ortalama 120-140 km/saat hızda stabil gidiyor.
Bu da düşük cc Enduro'ya binmek isteyenler için Hint kumaşı olur.
Dominar tek silindir 400cc bir makina bence koca bir hüsran olacak ömrünü uzun gibi göremiyor pulsar ayrı tabi on numara motor.
-
11 Ağustos 2017, 22:29
#652
braveman adlı üyeden alıntı
Dominar tek silindir 400cc bir makina bence koca bir hüsran olacak ömrünü uzun gibi göremiyor pulsar ayrı tabi on numara motor.
Bende öyle düşünüyorum ama şuana kadar duyduğum bişey yok umarım alan arkadaşlar uzun kmler yapınca sıkıntı yaşamazlar.
-
12 Ağustos 2017, 11:06
#653
Seko adlı üyeden alıntı
Yüksek çıkacaktır tabi ama gerçekten de 250 cc uygun fiyatlı enduroya ihtiyaç var memlekette. V-Strom iş görür ama pahalı, G310GS de öyle olacaktır. Benelli 18 civarına çıkarabilirse güzel gider diye düşünüyorum. Ya da bir bakarsınız Bajaj, Dominar'ın enduro kasasını çıkartmış şimdiki parayla 20 bin TL demiş.
Benelli'nin bildiğim kadarıyla öyle bir modeli yok çıkartsa bile bize gelmesi 2 yılı bulur. Ben şöyle bir şey bekliyorum Kuba Benelli'yi getirdikten sonra RKS modellerini Benelli'ye benzetmeye çalıştı o yüzden TRK'ya benzer bir Enduro getirecek ve RX3'e rakip çıkartacak
-
12 Ağustos 2017, 17:29
#654
Motosikleti satın alan arkadaşlar son durumlar hakkında bilgi aktarabilir misiniz?
-
12 Ağustos 2017, 17:40
#655
SeCReTBoY adlı üyeden alıntı
Motosikleti satın alan arkadaşlar son durumlar hakkında bilgi aktarabilir misiniz?
Satın alanlar rodaj sürecini yeni yeni bitiriyor zannımca o yüzden şuanda gelen veriler çok çok sağlıklı olmayabilir modelin ne olduğu ikinci bakımdan sonra tam belli olacaktır. Bu modelle Benelli Dünya turu attı diye video ve görseller gördüm tabi haberde gördüm doğruysa sıkıntı olmaz.
-
12 Ağustos 2017, 22:14
#656
Benelli TRK 502 Dünya Turu
tmp adlı üyeden alıntı
Satın alanlar rodaj sürecini yeni yeni bitiriyor zannımca o yüzden şuanda gelen veriler çok çok sağlıklı olmayabilir modelin ne olduğu ikinci bakımdan sonra tam belli olacaktır. Bu modelle Benelli Dünya turu attı diye video ve görseller gördüm tabi haberde gördüm doğruysa sıkıntı olmaz.
Benim de duyduğum kadarıyla bir ekip dünya turuna çıkmış ve 45bin km'yi devirmişti, Allah'a şükür herhangi bir sorun da yaşamadılar. Bu arada ben de rodajdan sonraki ilk 1000 km bakımını dün yaptırdım. Şu ana kadar gayet memnunum. Merak edenler olabilir, bir de fotoğraf paylaşalım.
-
14 Ağustos 2017, 00:14
#657
TRK nın en sağlam yeri makinesidir BN 306 nın geliştirilmiş hali o makine nin hiçbir kronik problemi yok.Kronik sorun boş yere kimse beklemesin.
-
14 Ağustos 2017, 15:42
#658
beyaban adlı üyeden alıntı
Benelli'nin bildiğim kadarıyla öyle bir modeli yok çıkartsa bile bize gelmesi 2 yılı bulur. Ben şöyle bir şey bekliyorum Kuba Benelli'yi getirdikten sonra RKS modellerini Benelli'ye benzetmeye çalıştı o yüzden TRK'ya benzer bir Enduro getirecek ve RX3'e rakip çıkartacak
RKS markası Benelli'nin altında kurulan bir marka ve tasrımlarını Benelli yapıyor
Hatta RKS Titanic 150-s modelinde tasrımın Benelli tarafından yapıldığına dair depo üzerinde logosu mevcut.
-
14 Ağustos 2017, 18:05
#659
motor bloğu hakkında biraz daha geniş bilgisi olan var mı arkadaşlar...hepimiz veya bir çoğumuz kesinlikle sorun yaşanmayacak hali ile değerlendiriyoruz konuyu... mesela yarın oldu ya saçma sapan bir sebepten motor bloğunda ağır bir sorun yaşandı.. TRK 502 yi servisine teslim alıp, makinayı şöyle bir dağıtıp, gerekli her bir parçasını raftan indirip tamir bakımını yapıp,kesinlikle kullanıcı dışı fabrikasyon hata olduğunu varsaydığımız şekliyle ödeme talep etmeden garanti kapsamında kullanıcıya teslim edebilecekler mi_? Her hangi bir dış kaporta aksamından kırılan dökülen olursa parça tedariki raftan olacakmıdır_? veya dışardan talep olacak ise de süre ne olacaktır_? Herkes elbette ister, ederine kalitesine göre gayet uygun fiyatlı bir mal satın almayı fakat bu motosiklet işi enteresan yarın sabah sağa sola yatsa düşse ee sonrası...tabiki kimse sorun olsun istemez de..ya oldu..motosikleti haftalarca depodamı yatıracağız..bu sorular asla kötü niyetli beklentilerle soruluyor değil...
-
15 Ağustos 2017, 15:03
#660
DadasOflu adlı üyeden alıntı
motor bloğu hakkında biraz daha geniş bilgisi olan var mı arkadaşlar...hepimiz veya bir çoğumuz kesinlikle sorun yaşanmayacak hali ile değerlendiriyoruz konuyu... mesela yarın oldu ya saçma sapan bir sebepten motor bloğunda ağır bir sorun yaşandı.. TRK 502 yi servisine teslim alıp, makinayı şöyle bir dağıtıp, gerekli her bir parçasını raftan indirip tamir bakımını yapıp,kesinlikle kullanıcı dışı fabrikasyon hata olduğunu varsaydığımız şekliyle ödeme talep etmeden garanti kapsamında kullanıcıya teslim edebilecekler mi_? Her hangi bir dış kaporta aksamından kırılan dökülen olursa parça tedariki raftan olacakmıdır_? veya dışardan talep olacak ise de süre ne olacaktır_? Herkes elbette ister, ederine kalitesine göre gayet uygun fiyatlı bir mal satın almayı fakat bu motosiklet işi enteresan yarın sabah sağa sola yatsa düşse ee sonrası...tabiki kimse sorun olsun istemez de..ya oldu..motosikleti haftalarca depodamı yatıracağız..bu sorular asla kötü niyetli beklentilerle soruluyor değil...
TRK 502 ile ilgili tüm parçalar MJ Grup deposunda (Gaziantep) mevcut. Tabi bayilerin stoklarında sarf malzemeleri haricinde pek fazla bir parça olacağını sanmıyorum ama tedarik süreci 4 iş günüdür. Parçalar sisteme yeni tanımlanmakta olduğundan tüm parça fiyetlaını göremiyorum, fakat görebildiklerimden bazıları aşağıda listelenmiştir.
- Grenaj parçalarının içindeki en yüksek fiyatlı parça 315,- TL ile depo grenajı tek taraf için. Diğer parçalar 15,- TL ile 200,-TL arasında değişiyor.
- Piston sekman set 260,- TL (silindir henüz sisteme girmemiş)
- Ön dişli 40,-TL arka dişli 130,-TL
- Kontak Seti 198,-TL
- Krank 1400,- TL
- Amortisör Tek 1190,-TL
- Furş Takımı 97,-TL
- Debriyaj Maneti 25,-TL
Başka öğrenmek istediğiniz parça varsa sisteme girdikçe yardımcı olurum.
Mj Grup gerçekten bir kullanıcı hatası yok ise ve bakımlar zamanında yapıldıysa garanti konusunda bir sıkıntı çıkartmıyor.
Tabi iş garanti olayına girince prosedürler ve yazışmalardan dolayı parça temininde 1-2 gün gecikme yaşanabiliyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)