Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2017, 16:44
#601
Adana İl Temsilcisi
funduro kardeşim,tecrübe ve gözlemlerinizi bize aktardığınız için size teşekkür ediyorum.
herkesin motor alırken özellikle baktığı kriter,kişiden kişiye değişebilir.kimi tipine,yakışıklılığına,kimi gücüne torkuna,kimi plastik kalitesine,kaynak kalitesine,kimi rahatlığına,kimi yakıtına,kimi daha almadan satmaya,kimi ağırlığına vs.vs.bu yüzden herkesin düşüncesi farklıdır ve anlayışlı olup,kişisel tercihine bırakmak gerek diye düşünüyorum.
hepimize kazasız,cezasız sürüşler diliyorum.
DadasOflu adlı üyeden alıntı
NE ALAKA DEMEYİN... MOTOSİKLET KULLANICILARI DİKKAT ETSİN.. ŞAHİNMOTOSİKLET SİTESİNDEN ASLA KREDİ KARTI VS. İLE MAL ALMAYIN, DOLANDIRICI OLDUKLARI İFADE EDİLİYOR. YENİ KONULARDA ÇIKTI, DOLANDIRILAN MADUR OLAN ÇOK SAYIDA ARKADAŞ VARMIŞ.
ayrıca bu bilgilendirme için size de teşekkürler.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Reklamlar
-
05 Ağustos 2017, 17:12
#602
hacıyatmaz adlı üyeden alıntı
@dadasoflu vazgeç artık dostum herkes senin yazdıklarına karşı çıkmış yani bi bit artık anlayış göstermesini bil konuya her girene sataşmışsın sonra diğerleri sana sataşmış 3 sayfadır senden çekiyor millet.
@funduro emeğin için teşekkür ederiz. Uzun ama çok faydalı bir başlık olmuş. Led kombinasyonu gece çok harika oluyor gece sürme imkanın oldu mu bilmiyorum. Bahsettiğin siyah parçadan dolayı grenajların çok kalitesiz olduğunu söyleyenler vardı ama sende fark etmişsin grenajlar sağlam.
Bu makinayı test etme şansınız oldu mu _? benim test etme şansım oldu ve kim ile tartışmışım bir deyiverin, şukur ki her yazılan kayıtlı duruyor. ben mesleğim tecrübelerim gereği faydalı şeyler iletmek niyetindeyim konu bundan ibaret..bak şimdi sen gülmeye başla, çünkü ben o senin hayran olduğun makinaları üreten işin çekirdeğinden yetişmişim, onlarca bilgisayar teknolojili tesisimde halen yılda bilmem kaç yüz ton çelik ve türevi talaşlı imalatlı parça yapıyorum memleketimin ekonomisine, sen tanımadan etmeden hangi hak ile yargısız infaza cüret ediyorsun. sen de varsa faydalı bilgi paylaş biz de saygı ile değerlendirelim.. sen kimsin ki beni yalandan itham ediyorsun..saygı ile tartışma olduğu sürece gelişir tüketici menfaatleri bunu idrak etmek lazımdır. Benim umrumda değil kardeşim gider pazartesi sabahı 10 tane alır koyarım kapıma ama senin anlayışında sorun mu var, bunun adı elden geldiğince insanlara motosiklete gönül vermiş insanlara aklımız erdiğince katkı vermektir. Burada ne kibir vardır ne de ukalaca bir tavır.. neyse herkese kazasız belasız hayırlı tatiller. Allah a emanet olun.
-
05 Ağustos 2017, 17:32
#603
DadasOflu adlı üyeden alıntı
Bu makinayı test etme şansınız oldu mu _? benim test etme şansım oldu ve kim ile tartışmışım bir deyiverin, şukur ki her yazılan kayıtlı duruyor. ben mesleğim tecrübelerim gereği faydalı şeyler iletmek niyetindeyim konu bundan ibaret..bak şimdi sen gülmeye başla, çünkü ben o senin hayran olduğun makinaları üreten işin çekirdeğinden yetişmişim, onlarca bilgisayar teknolojili tesisimde halen yılda bilmem kaç yüz ton çelik ve türevi talaşlı imalatlı parça yapıyorum memleketimin ekonomisine, sen tanımadan etmeden hangi hak ile yargısız infaza cüret ediyorsun. sen de varsa faydalı bilgi paylaş biz de saygı ile değerlendirelim.. sen kimsin ki beni yalandan itham ediyorsun..saygı ile tartışma olduğu sürece gelişir tüketici menfaatleri bunu idrak etmek lazımdır. Benim umrumda değil kardeşim gider pazartesi sabahı 10 tane alır koyarım kapıma ama senin anlayışında sorun mu var, bunun adı elden geldiğince insanlara motosiklete gönül vermiş insanlara aklımız erdiğince katkı vermektir. Burada ne kibir vardır ne de ukalaca bir tavır.. neyse herkese kazasız belasız hayırlı tatiller. Allah a emanet olun.
Zengin ama halkı düşünen biri olduğun için seni tebrik ediyorum sahi trilyonluk adamın Benelli ile ne işi var gider kendine en baba marka olan BMW'yi alır.
-
05 Ağustos 2017, 17:41
#604
Merhaba Ruling.. burada amaç yurt içi yurt dışı uzun haftalar yolculuklar değil sevgili kardeşim, istanbul içinden izmit e bursa ya geçebilsek şanslı hissediyoruz kendimizi bu sebeple çok fazla para harcamak manasız diye düşünüyorum. evet doğrudur haklısın aslında bmw1200 vs olabilir ama anlamsız hakkını vermedikten sonra makinanın. pazartesi kısmetse suzuki vstrom ve kawasakinin versy hangisi olur nasip olacak bilemiyorum. Rahmetli Barkın kardeşimizin karşılaştırma videosunu da izlemiştim vrsys dedi finalde.. iman ile para kimde bilinmez Allah kimseye yokluk yaşatmasın inşallah , samimiyetle bilin isterim sadece bir kaç faydalı kelamdır amaç , bir kişi veya kurum ile ortaklığımızda yoktur , iyi niyetimizden bahisle çevremdeki dostlarım bilmesi gerekenleri biliyor bu yeterli.
-
05 Ağustos 2017, 17:46
#605
Arkadaşlar ben bu makineyi ciddi ciddi düşündüğüm için derin araştırma yaptım ve bunları objektif olarak aktardım yoksa herkes istediği motoru alsın binsin. ANCAK KİMSE ŞAHSIMA KARŞI HAKSIZ İMAMLARDA BULUNMASIN ben ticari olarak hiç kimsenin lehine veya aleyhine konuşmam doğru olan neyse odur benim için. Ayrıca bazı arkadaşlar için esas merak edilmesi gereken benim bu makine hakkındaki detay bilgileri nereden bildiğim değil o bilgiler için hangi kaynakları kullanmış olduğum ve bunun için ne kadar emek ve çaba harcadığım olmalıydı artık bırakalım bu öküz altında buzağı aramayı ve doğru bilgiye ulaşıp insanları doğru biçimde yönlendirelim herkese saygılar selamlar
-
05 Ağustos 2017, 17:54
#606
Ruling, unutmadan bir sayfa arkada gs800 kullanıcısı bir dostumla istişare etme şansı bulmuştuk konuyu oku istersen. bunlar tamamen kısıtlı imkanları olan kardeşlerimize faydalı olmak içindir. yoksa zerre menfaatimiz yoktur sohbette paylaşımlarımızda.
Herkesin tarzı farklı herkes yorumlardan istediğini değerlendirir.
-
05 Ağustos 2017, 17:58
#607
Model yüzünden herkes bir birine sataşır olmuş. Hepiniz farklı yorumlar yapmışsınız yorumlarınıza istinaden bir şey sormak istiyorum sizce model Fiyat performans kalite ürünü mü yoksa değil mi? Bu 3'lünün yakalandığı tüm motorlar satar ve iş yapar.
-
05 Ağustos 2017, 18:01
#608
Fiyat performans kalite ürünü olmasa idi bu kadar kısa sürede 21 sayfalık yorum almazdı gelen kötüler bir daha gelmezdi herkes geleceğinden şüpheli olur da model tutulmazsa parça bulabilecek miyiz distribütör parçalar var diyor ki yasal olarak 10 yıl boyunca getirtmek zorunda.
-
05 Ağustos 2017, 18:20
#609
DadasOflu adlı üyeden alıntı
Bu makinayı test etme şansınız oldu mu _? benim test etme şansım oldu ve kim ile tartışmışım bir deyiverin, şukur ki her yazılan kayıtlı duruyor. ben mesleğim tecrübelerim gereği faydalı şeyler iletmek niyetindeyim konu bundan ibaret..bak şimdi sen gülmeye başla, çünkü ben o senin hayran olduğun makinaları üreten işin çekirdeğinden yetişmişim, onlarca bilgisayar teknolojili tesisimde halen yılda bilmem kaç yüz ton çelik ve türevi talaşlı imalatlı parça yapıyorum memleketimin ekonomisine, sen tanımadan etmeden hangi hak ile yargısız infaza cüret ediyorsun. sen de varsa faydalı bilgi paylaş biz de saygı ile değerlendirelim.. sen kimsin ki beni yalandan itham ediyorsun..saygı ile tartışma olduğu sürece gelişir tüketici menfaatleri bunu idrak etmek lazımdır. Benim umrumda değil kardeşim gider pazartesi sabahı 10 tane alır koyarım kapıma ama senin anlayışında sorun mu var, bunun adı elden geldiğince insanlara motosiklete gönül vermiş insanlara aklımız erdiğince katkı vermektir. Burada ne kibir vardır ne de ukalaca bir tavır.. neyse herkese kazasız belasız hayırlı tatiller. Allah a emanet olun.
Yazmayım diyorum ancak sürekli böbürlenip duruyorsunuz. Bende üretimciyim, dünyanın en büyük medikal şirketinde çalışıyorum şuan. Basınçlı kaplar üretiminin tam içindeyim kaynak kalitesinin en iyi olması gereken alan. Paslanmaz çelik ürünlerinden, havacılık sektöründe kullanılan 7075 alüminyum işlemesinden tutun, matrix diziliminde karbon fiber malzemeden helikopter ve uçak pallerinin üretimlerini gördüm. Kesinlikle işçilik kalitesini yorumlayabilirsiniz. Ancak metal yerlerin kalitesini ve kaynak kalitesini kimse teste yollamadan öğrenemez. Söylebileceği tek şey verdiği hissiyatın tokluğuna göre yorumlamaktır.
Yok eğer bir bakışta sadece el sürerek demir-karbon denge diyagramını hissedip Molibden oranını ölçebilen bir arkadaş var ise Outokumpu'ya işe başvursun. Çünkü oranın üretiminde çalışan personelleri bile anlayamıyor lab. ortamına sokmadan.
TRK'ya gelince
V-strom 250'nin fiyatı 20 bin liranın üzerinde olacağı kesin gözüyle bakılıyor artık. Onuda geçtim Versys 300 şuan 30 bin lira lastikler de Pirelli falan değil. Motorun fiyatı ucuz demiyorum ancak kendi sınıfında rakibi yok.
Bence eleştirecekseniz saçma sapan mantığa sahip olan Gaziantep'teki mj grubu yerden yere vurun. Vale motor bile daha fazla arkasında duruyor distribütörden.
-
05 Ağustos 2017, 21:29
#610
YasinC. gerçekten yaptığım testten bu yana makinaya ilgim bundandır. Benim yazılarımın hiçbir yerinde ben alırsam İstanbulda işim zor şeklinde bir anlatımım yok..Vale motordaki arkadaş dediğiniz gibi çok açıklayıcı ve ilgili..ben kendimi dışarda tutarak Türkiye'nin herhangi bir yerinde kim nasıl sonuçlarla karşılaşır şeklinde yaklaşımım. Kendi adıma yorumum geçmiş sayfalarda mevcut ben makinayı iyi buldum, dert başka konularda var bence. Trk502abs 1 adet ikinci eli mevcut hep birlikte görelim ne zaman kullanıcıya geçeceğini.
-
05 Ağustos 2017, 21:42
#611
Çok ağır. Hele bir de bunun arazi versiyonu çıkacak, bu ağırlıkla kim araziye girmeye cesaret ederse artık. 1.80 üstü boyum olmasına rağmen yokuşta ışıklarda durmaya korkarım bu motorla.
Servis aralığı çok kısa. 3000KM olduğu yazılmış önceki mesajlarda. Böylesine bir motorun en önemli özelliği uzun yollarda güven vermesi olmalı. 3000KM'de bir servis isteyecek motora kimse güvenmemeli. Kendileride ya servis parasıyla milleti soyma derdinde ya da motorlarına güvenmiyorlar. Şuanki motorum Pulsar 150NS'in bile 5000KM bakım aralığı var. 6000 küsür liraya almıştım. Gerisini siz hesaplayın.
Son olarak, güvenilecek bir distribütörü/servis ağı yok ve yeterli servisi de yok. 3000KM'nin 200'ü servise git gel yolunda geçicek zaten eğer şanslı değilseniz.
Benim gördüğüm olumsuz yanları bunlar. Henüz kronik bir sorunu çıkmamış gibi gözüküyor. Ben bu fiyata yukarda belirttiğim sebeplerden dolayı bu motor gibi bir risk almam açıkçası.
-
06 Ağustos 2017, 09:05
#612
DadasOflu adlı üyeden alıntı
YasinC. gerçekten yaptığım testten bu yana makinaya ilgim bundandır. Benim yazılarımın hiçbir yerinde ben alırsam İstanbulda işim zor şeklinde bir anlatımım yok..Vale motordaki arkadaş dediğiniz gibi çok açıklayıcı ve ilgili..ben kendimi dışarda tutarak Türkiye'nin herhangi bir yerinde kim nasıl sonuçlarla karşılaşır şeklinde yaklaşımım. Kendi adıma yorumum geçmiş sayfalarda mevcut ben makinayı iyi buldum, dert başka konularda var bence. Trk502abs 1 adet ikinci eli mevcut hep birlikte görelim ne zaman kullanıcıya geçeceğini.
Bende şuan Benelli sahibiyim ikinciel'in yavaş olacağı konusunda hem fikiriz. Bir kaç servis dışında elle tutulur servis yok. Şahsi fikrimdir Honda dışında doğru düzgün servis yok. Yamaha'da 4 aylık motorun lcd paneli bozulunca 950 lira itelediklerin den beri sildim kafadan.
Benelli den çekinilecek ve eleştirilecek nokta MJ Grup denilen distribütör. Şu marka biraz daha pazar payı elde ederde diğer ülkelerdeki gibi kendileri gelip bu işi yapar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:56 ----------
larnon adlı üyeden alıntı
Çok ağır. Hele bir de bunun arazi versiyonu çıkacak, bu ağırlıkla kim araziye girmeye cesaret ederse artık. 1.80 üstü boyum olmasına rağmen yokuşta ışıklarda durmaya korkarım bu motorla.
Servis aralığı çok kısa. 3000KM olduğu yazılmış önceki mesajlarda. Böylesine bir motorun en önemli özelliği uzun yollarda güven vermesi olmalı. 3000KM'de bir servis isteyecek motora kimse güvenmemeli. Kendileride ya servis parasıyla milleti soyma derdinde ya da motorlarına güvenmiyorlar. Şuanki motorum Pulsar 150NS'in bile 5000KM bakım aralığı var. 6000 küsür liraya almıştım. Gerisini siz hesaplayın.
Son olarak, güvenilecek bir distribütörü/servis ağı yok ve yeterli servisi de yok. 3000KM'nin 200'ü servise git gel yolunda geçicek zaten eğer şanslı değilseniz.
Benim gördüğüm olumsuz yanları bunlar. Henüz kronik bir sorunu çıkmamış gibi gözüküyor. Ben bu fiyata yukarda belirttiğim sebeplerden dolayı bu motor gibi bir risk almam açıkçası.
Bu sınıftaki motorun ağırlı böyle. Daha önce daha ağır yol enduroları kullandım öyle zorlandığım hiç olmadı. Hatta yolda daha fazla güven veriyor. Bajaj'da her 5000 km'de bir yağ değişimi yapılıyor, bu motorda 6000'de bir yağ değişimi. Serviste zaten para tutan kısım yağ değişimi. 4 ay önce sattım Pulsar'ı konusunda da servis ile ilgili şikayetlerimi bulabilirsin. Ankara'da Aralık ayında Motomekanik açılana kadar doğru düzgün servis yoktu. İstanbul'da da Oktay motor öncelikli. Onun dışında çoğu servis ezbere iş yapıyor. Elbet benim bilmediğim diğer yerlerde de sağlam yerler vardır ancak Bajaj sahibi bir kişi şikayet etmez servisi
-
06 Ağustos 2017, 10:10
#613
YasinC senin motor hangisi şu anda ?
-
06 Ağustos 2017, 10:15
#614
funduro adlı üyeden alıntı
YasinC senin motor hangisi şu anda ?
Şuan tnt250 var.
-
06 Ağustos 2017, 10:45
#615
Bence TRK yı düşünen mutlaka test etmeli o zaman farkını anlayabilir ve şu anda benim içinde bulunduğum kararsızlığa düşebilir.Sakın yanlış anlaşılmasın yaşadığım kararsızlığın nedeni sadece ve sadece TRK nın zaman içerisinde ikinci elinin akibetidir yoksa motorun kalitesi konforu veya fiyatı değil.Eğer derseniz ki ,ben kaliteli konforlu sağlam ve aynı zamanda ucuz bir makineye binmek istiyorum ve uzun süre satmak aklımda yok ikinci el akibeti beni ilgilendirmiyor hiç durmayın büyük keyif yaşarsınız TRK doğru adres.Ancak benim gibi kısıtlı bir bütçeniz varsa ve paranızın şu andaki değer karşılğını 3 sene 5 sene sonrada alabilmeliyim derseniz tabii ki adres GS 1200 tarzı bir makine olmalıdır reşat altını misali makine hiç değer kaybetmiyor.Ancak TRK nın sıfır fiyatına bir GS 1200 ün en alt modeli bile alınması mümkün değil bu da başka bir gerçek dostlar.İnanın ki ben trk nın ne servis ne yedek parça durumunu sorguluyorum çünkü iyi bir motosiklet ustası her türlü üstesinden gelir çok fazla dert etmem bunları bu tamamen benim fikrim ben bunlara takılmam benim için önemli olan makinenin gerçekten konforu sağlamlığı makineden alabildiğim keyif ve fiyatıdır ki bu TRK da mevcut.
-
06 Ağustos 2017, 10:46
#616
Bir diğer konu.. Trk502abs ilk partideki mevcut jantlar mi...yoksa tel jantlı serisi mi daha doğru bu makina için...ve tel jantli gümüş gri renk harika görünüyor.
-
06 Ağustos 2017, 11:04
#617
hayırlı olsun kazasız belasız keyifle kullan
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
Aynı fikirdeyim ve Enduro 19 jant Türkiye nin gerçeği bence çünkü her yola gider bu makine süspansiyonlar oldukça toleranslı bozuk yollar için
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
TRK nın 19 inch tel jant lı modeli önümüzdeki mayıs ayında Amerika ile birlikte Türkiyede de satışa sunulacak arkadaşlar üzerinde ixil egsoz ile birlikte.
-
06 Ağustos 2017, 11:29
#618
DadasOflu adlı üyeden alıntı
Bir diğer konu.. Trk502abs ilk partideki mevcut jantlar mi...yoksa tel jantlı serisi mi daha doğru bu makina için...ve tel jantli gümüş gri renk harika görünüyor.
Gönül tel jant ister ancak ülkemizin yollarında hasar alma riski çok fazla o jantların akort ayarına dikkat etmek gerek.
-
06 Ağustos 2017, 11:30
#619
YasinC adlı üyeden alıntı
Bu sınıftaki motorun ağırlı böyle. Daha önce daha ağır yol enduroları kullandım öyle zorlandığım hiç olmadı. Hatta yolda daha fazla güven veriyor. Bajaj'da her 5000 km'de bir yağ değişimi yapılıyor, bu motorda 6000'de bir yağ değişimi. Serviste zaten para tutan kısım yağ değişimi. 4 ay önce sattım Pulsar'ı konusunda da servis ile ilgili şikayetlerimi bulabilirsin. Ankara'da Aralık ayında Motomekanik açılana kadar doğru düzgün servis yoktu. İstanbul'da da Oktay motor öncelikli. Onun dışında çoğu servis ezbere iş yapıyor. Elbet benim bilmediğim diğer yerlerde de sağlam yerler vardır ancak Bajaj sahibi bir kişi şikayet etmez servisi
Daha hafif bir sürü enduro var. Harbi endurolar. Bu ağırlıkla anca NC750X rakibi olur.
Kullandığınız yollar hep dümdüz otoyollar ise tabiki sorun olmaz. Fakat iş enduroysa, az inişli yokuşlu toprak yollarıda düşünmeniz lazım. Yani ülkemizin asıl yollarını.
3000KM'de bir servise gitmezsem garanti dışı kalacağına göre ne fark eder kaç KM'de yağ değiştiği. O kadar yol yapmışken servise gitmek için bari yağınıda değiştirelim. Madem yağını bile değiştirmeyecekler neyin servisi bu?
Evime 10KM uzaklıkta Bajaj yetkili satıcısı ve servisi var, bir sıkıntısını yaşamadım. Öyle ki bana en yakın tek servis bu diyebilirim. Honda, Kawasaki, Suzuki, KTM, Benelli... hepsi en az 50 KM uzakta.
TNT250, TNT25 gibi diğer motorların başlıklarından da biliyoruz ki Benelli servisleri de hiç iyi değil.
Zengin olup bu motorun parasını az görenler ve ya eldeki parasıyla kumar oynamak isteyenler dışında birilerinin bu kadar riske gireceğini düşünmüyorum.
-
06 Ağustos 2017, 11:32
#620
funduro adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun kazasız belasız keyifle kullan
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
Aynı fikirdeyim ve Enduro 19 jant Türkiye nin gerçeği bence çünkü her yola gider bu makine süspansiyonlar oldukça toleranslı bozuk yollar için
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
TRK nın 19 inch tel jant lı modeli önümüzdeki mayıs ayında Amerika ile birlikte Türkiyede de satışa sunulacak arkadaşlar üzerinde ixil egsoz ile birlikte.
Açıkçası 250'yi alırken çok düşündüm ancak rahatlığı ve sürüş zevki ile pişmanlık hissettirmedi. Şu saçma sapan %37 ötv olmasa zaten 300 olarak gelecekti.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)