Benelli italyan degil miydi ?
İşte ne güzel az daha koyup honda alamayacagız veya yamaha , Çok daha koyup honda ,yamaha, kawa alınacak ,
Benelli ve tüm italya ya selam olsun
Lasciatemi cantare
Buongiorno Italia
buongiorno Benelli
Benelli italyan degil miydi ?
İşte ne güzel az daha koyup honda alamayacagız veya yamaha , Çok daha koyup honda ,yamaha, kawa alınacak ,
Benelli ve tüm italya ya selam olsun
Lasciatemi cantare
Buongiorno Italia
buongiorno Benelli
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
Fuat Bey geçmiş mesajlarda fiyatla ilgili yazmıştım, madem bayiysiniz en iyi cevap siz verebilirsiniz.
Fuardaki fiyat 27.500 idi. O zamanki Dolar kuruna göre şimdi dönüşüm yapınca daha düşük bir TL fiyat çıkıyor.
Ancak yine 27.500 üzerinden satılıyor. Bunun sebebi nedir?
Fuar günü dolar bazında fiyat 7.710 dolardı. Bugün ki kura göre 27.160 TL yapar.
Çok farklı bir fiyat yok. Döviz kuru 28 şubat fuar tarihinde 3,57 idi, bugün ise 3,53.
Hatta fuardan sonra dolar 3,72 ye kadar çıktı fakat fiyat yine 27500 olarak devam etti.
%20 lik gümrük vergisi artışı karar tarihinden itibaren gelecek tüm ürünlerde ithalatçıya yansıyacak.
Bu fiyat artışının bize ve sis kullanıcılara yansıması ne kadar olacak ve ne zaman olacak henüz bir bilgim yok.
Bilgi edinir edinmez paylaşırım.
Selamlar arkadaşlar, Barkın Bayoğlu'nun vefatından sonra moralim öyle kötüydü ki bir süre her hangi bir şey paylaşasım gelmedi.
Kısa bir güncelleme yapayım. 2000 km'ye yaklaştım. Çok şükür hâlen oldukça memnunum. Tüm yakıt alımlarıma göre ortalamam 4,12 litre.
Koruma demirleri sıkışık trafikte gerçekten çok tedirgin ediyordu. Gereksiz genişlerdi ve dışa uzanan ikinci kademelerini kestim. Fotoğraf çekecektim ki yanında duran NC750X'i görünce görsel karşılaştırma için ikisini de fotoğrafa alayım dedim. Koruma demirleri oldukça güzel oldu. Karenajları yine de koruyacak kadar dışarıdalar. Dolayısı ile o ekstra demirleri neden kaynaklamışlardı bilemiyorum. Ekstra önlem olsa gerek.
Kısa bir ekleme yapmak istiyorum. Bir süre önce bu motorun 24.000 gibi fiyatlarda olması gerektiğini belirten ve ciddi ciddi ihtimal veren kişiler okumuştum. Bu kesinlikle onlara bir eleştiri vs. değil. Keşke o fiyatlarda olsa. Ama şu son vergi meselesinden de sonra size tek önerim almayı düşünüyorsanız bu fiyata bu motoru kaçırmamanız olur. Zaten sadece vergi ile 4.000 lira civarı bir oynama olması mümkün. Bir de belirtilen dolar fiyatına satılırsa fark açılabilir. Tabi o zaman da satılması zor olabilir ama durum bu. Oldukça güzel motor. İnsanların sürekli yorum bekleyip almak için sayfalarca kullanıcı yorumu aradığının farkındayım. Ama biz sahipleri olarak bir risk aldık ve bu motorun piyasası ancak o riski alanlar sayesinde gelişebilir. Şahsen uzun süre kullanmayı düşündüğümden piyasayı şu anda pek düşünmüyorum ama aklınızda alma düşüncesi varsa bu zamanların son fırsatlar olduğunu düşünüyorum nedense. Bir kardeşiniz olarak tamamen samimi düşüncelerimi söyledim. Umarım yanlış anlaşılmam.
bende cevapladığınız için size teşekkür ederim fuat kardeşim.riptalon kardeşim çok doğru söylüyor.almak isteyenler elini bence de çabuk tutsunlar ki zamdan etkilenmesinler.gelelim değerlendirmelere:
-evet bir motorun ağırlık merkezi ne kadar aşağıda ise o kadar dengelidir ve ağırlığını hissettirmez.hatta ışıklara gelip durma seviyesine gelinceye kadar ayaklarınızı yere koyma ihtiyacı hissetmezsiniz.madem TRK'da da durum böyle,o zaman endişe duyulan ağırlık konusu asla sıkıntı yaratmayacaktır.ayrıca ağır motor,rüzgarlı havadaki sürüşlerde ve virajlarda avantaj getirir.
-yakıtta makul görünüyor,4,1-4,2 çok iyi.
-ben olsam o ek koruma demirini kesmezdim,extra korumanın her zaman faydası var,ben oraya sis farı takardım.istanbul içinde kullananları da anlıyorum.
-şasinin parlak siyah olmasını takmazdım ama mat olsaydı daha iyi olurdu.
-konfor konusunda görsellerde,koltukların ne kadar geniş olduğunu zaten görebiliyoruz.dünyanın en rahat selesi bile olsa belli bir km.den sonra yine de rahatsızlık veriyor.(uzun km.ler yapmış biri olarak)
-plastik kalitesinin iyi olduğu söyleniyor,doğrudur.
-lastiklerininde çok iyi yol tutuşu yapacağına eminim,AbS oluşu zaten ayrıcalık.
-beyin ve enjeksiyon sisteminin BOSCH olması da çok iyi,
-vibrasyon konusuna gelince,bildiğiniz gibi,silindir sayısı arttıkça vibrasyon azalır ama asla sıfırlanmaz.ama çift silindir bir motorda 130 dan sonra hissettirmesi güzel birşey.
yani bence bu motor alınır beyler.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Bugün 25 yılını devirmiş şu an gs800 de bir arkadaşımla motor sohbeti yapma fırsatı buldum. Benelli... dedim zor , en azından bir kaç yıl çok zor sorunlu geçebilir dedi , uzun yol yurt içi yurt dışı durumları harika geçer sorun çıkartmazsada yaaaa sorun çıkarır ise!!! Benelli servis bla bla bla. Sıfır motor işi şans dedi ve çok doğru hepimiz bunun farkındayız. Ben hiç yorum yapmadım ki o an , sen kimseye bakma NC750x var , ben otomatik motorla ilgilenmem dct almam fakat düz olsun dct olsun NC çok iyiymiş , yok hızlanma zayıf vs geyikleri var ortalıkta ss kiyaslar gibi bilen bilmeyen saçma sapan yorumlar yapıyor dedi. Sanırım kawavers650 hondncxdct dışına çıkmama kararı verdim. Bir önceki yorumuma bağlı kalıyorum. Kusura bakmasın benelli mevcut risk varsa tüketici olarak üstüne fazladan para verip ben karşılayamam onun pazara girme çabasını. 24 bin standart hali. .çantalı hali 27 bin. ....500 cc 48hp yapmayın beyler makinayı bizzat test ettim. Geçmiş yorumuma bakarsanız asla kötü de demedim. Kawasaki vsy650 ye hp ye tork a bakarsanız 40 az istiyor o zaman . Hatta honda nc750cc yi HONDA ARMASI ALTINDA bedavaya satıyor. Yamaha fırsatı kaçırmamis zamları yayinlamisken...siz alınır deyin bol bol onlarda satariz nasıl olsa desin ...ve mutlu son. Benelli toplamda 400 tane kullanımda. .150-200 adet ilanlarda.. ölü doğumlar a devam etsin..herşeyi belirsiz muamma iken..pazarda tutunana kadar, ben yani tüketici kâr edeceğim arkadaş , ithalatci tuccarlar degil...anlaşılmıyormu.
Bu marka ve modelin piyasada yer tutması tüketici açısından faydalı. Eğer tutmaz ise ismi sayesinde motor satan firmalar söğüşlemeye devam edecek. NC750X'in o saçma sapan öne yığılı ağırlığı benelli'de olsaydı yerden yere vurulurdu. Versys 650 40 bin lira civarlarında fiyatı. Motorun kendi sınıfında fiyatı uygun. Motorun fiyatını beygir ve torkla orantılamayı sizden gördüm ilk yorumunuz biraz mantıksız olmuş. Versys 300'e 7500 euro veren de salak o zaman. Marka yeni güven vermiyor deyin geçin. Geçende biri o paraya 2. el şu var... diyor. Oldu senin motora verdiğin para ile bende araba alırım.
Araçtan kâr etmeyi de düşünmeyin altın, dolar vs alın. Onlar ile de kâr değil cebindeki paranın değerini korursun.
Benim risk almak gerek konusunda kastım hadi motoru alın riske girin ki piyasası olsun değil. Neticede ben bunu aldım. 2000 km kullandım ve kendimce iyi olduğuna karar verdim.
Bende Açıkçası evet rakiplerine ve fiyatlarına bakınca bu motorun daha iyi bir fiyat/performans sunduğunu düşünüyorum ki son anda Versys almaktan vazgeçmiş biriyim. Risk almak gerek dedim çünkü herkes bir kaç kişinin kendileri adına o riski alıp adeta motoru test etmesini bekliyor. Ama bu motorların piyasası takdir edersiniz ki ağaçta yetişmiyor. O yüzden bu beklenti yanlış. Bahsettiğim motorun elinizde dağılması ya da servis riski değil. Bunun olacağını zaten düşünmüyorum. Durum sadece fiyat / performans beklentisi. Motoru isteyen biri alır ve kullanır bence her şey bundan ibaret. Gerisini düşünmek ticaret yapmaya çalışmak gibi oluyor. Ekonomik olarak haksız mısınız? Kesinlikle haklısınız. Bu aletler ülkemizde malesef çok pahalı. Bu büyük oranda da devlet kaynaklı. Ben sadece insanlarımızın motorlu araçlara bakış açısını eleştiriyorum. Kullandığınız hiç bir araçtan kâr edemezsiniz. Yalnızca paranızın değerini korursunuz.
NC konusuna gelince.. Bu motor kağıt üzerinde güç dışında bir çok açıdan NC750'den daha iyi. Bunun yanında NC'yi olduğu gibi kabul ediyorsak kendini kanıtlamış güvenilirliği var. Fakat arada 8.000 liraya yakın da fiyat farkı var. Versys ile 12.000 civarı fark var. Üzerine aksesuarlar var. Avantajları teraziye koyar, oturur düşünür, taşınırsınız kararınızı verirsiniz.
nasıl isterseniz öyle yorumlarsınız, herkesin düşüncesi.. bence o bahsettiğiniz parasal farklar Markaları teraziye koysanız zaten olmalı.. eee o zaman 650cc torku neredeyse %35 katı bir Kawasaki, keza 750cc bir Honda...benim bakışım budur konuya.. ticaret diyorsunuz sürekli. şase kalitesi vs vs vs bunlarda markalar önde olamazmı.? Hep söyledim alan için hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasip olsun ama ben merdiven altı yerlerden televizyon , takım elbise almak büyük hata derken gidip 30bin liraya mal almam diyorum.. Mercedes için bu memleket insanı az atıp tutmadı, kuş grubu arabalar bu memlekette iş yaptı Allah aşkına siz kime neyi anlatıyorsunuz..ben garanticiyimdir siz tercih der alırsınız konu bu kadar basit..şimdi bakın yollara aklı olan parasını denkleştirebildiği sürece ticari veya hususi Mercedes alıyor..işletme maliyetleri , uzun soluklu sorunsuzluk, emsallerine göre az yakıt vs çok uzun zaman almaksızın kendini amorti ediyor Marka. bu da böyle bir şey..düşmez kalkmaz bir Allah ben çoook acil ihtiyacım olupta bir araçtan gelecek paraya muhtaç kalmışsam elimden çıkarabilmeliyim hem kısa sürede hem de değerinde, tüccar aylar yıllar önce alıp tatlı kar'ını cebine koymuşken,acil elden çıkarma işi beni bunalıma tribe sokmamalı uğraştırmamalı..
Tüketici faydasına işler illa yapılacaksa Honda Yamaha Suzuki Kawasaki tekeli biraz olsun kırılıp rekabetçi fiyatlar için bir adım atılacaksa Aprilia ve Piaggio gibi kalitesi tartışılmaz Markalar var bir bakın nerelerde satışları. Şimdi Benelli neyin nesi bunlar kenarda dururken.
herkese hayırlı günler.
gözümüz aydın nur topu gibi 1 adet 2.el TRK502 sı oldu Türkiye'min. Hemde rodajı özenle-itina ile yapılmış.. Rodajı hazır mal, bu kadar çok mal satarken rodajla ilgilenmeye nasıl vakit bulmuşlar ki, Honda-Yamaha-Kawasaki-Suzuki sizi tekelciler duyun bunları..seversin , sevmezsin MARKA altında KURUMSAL olmak başkadır..
Riptalon kardeşim, motoruna sağlık ve afiyet içinde bir ömür boyu binesin inşallah. Ben bir tnt 25 kullanıcısıyım. İnşaallah bir gün ben de senin küheylandan almayı düşünüyorum. O garajdaki NC'nin yanındaki duruşu bile adamı hasta etmeye yetiyor. Maşşallah. İsteyen istediği gibi düşünsün. Ha bu arada zengin de değilim. Bir memurum. Elbet ben de parayı sokakta bulmuyorum. Ama şu an imkanım olsa hemen TRK 502 alacağım. Nasip. Burada önemli olan tarafsız bir şekilde motor hakkında bilgilenmek. Siz de bunu yapıyorsunuz. Elinize sağlık. Çokları gibi ben de motorla ilgili düşüncelerinizi paylaşmanızdan memnunum. Bunu bilmenizi istedim. İyi günler..
İkinci eline 31000 lira yazmışlar ilginç....
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------
muhtemelen bakın sıfırlarının fiyatı gayet uygun diye subliminal mesaj veriyorlarrrrr
O motosiklet Bursa bayi semada motorun test icin açtığı motosiklet bildiğim kadarıyla. Vale moto ve İzmir bayi haricinde kimsede trk 502 kalmadığı icin test motoru açsan bayiler onları satmaya başladı.
Abi 20 lirayı geçen 500cc motorsiklet alınmaz. Tabi 250cc için sınır 14 bin liradır. Satarlarsa alırım satmazlarsa almam. Şuda var her motorsiklete de 14 bin veya 20 bin verecek değilim.
Bu benim düşümcem işlerine gelirse kardeşim
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)