sele olarak doğru olabilir , fakat amortisörler le birlikte düşününce kesinlikle trk daha rahat ,
xmax amortisörler bildiğin taş....
sele olarak doğru olabilir , fakat amortisörler le birlikte düşününce kesinlikle trk daha rahat ,
xmax amortisörler bildiğin taş....
Honda nc s serisi 30.600 TL x serisi 34.700 TL. Aslında böyle bakınca aşırı bir fiyat farkı yok. Aradaki hacim farkını düşününce.
Yalnız trk hakkaten mantıklı bir orta sınıf motor olarak gözüküyor, fuarda incelememiştim ankaraya gelince özellikle gidip bakacağım yakından.
Trk502 yi kısa süre kullanma fırsatım oldu. Sele, yakıt, tork, sürüş rahatlığı, fiyat performans konularında söylenenler kesinlikle doğru. Granajdaki bir kaç parçanın kalitesi biraz düşük bi de arka fren ufak sıkmalarda abs yetersiz kalıyor. Onun dışında titan bozması nc ile görüntü olarak yan yana durması karşılaştırılması gerçekten çok komik. Ayrıca an itibariyle xmax400 ile istanbuldan yalova esenköye geldim. Şuan omuzlarıma ve boynuma masaj yaptırıyorum. 😂 Hem de feribotu kullanmama rağmen. Sadece biraz hızlı ve sert kullandım o kadar.
Aslında motosikletin iyi hazırlanmış bir tanıtım videosu çekilmesi çok iyi olur tabi çekecek arkadaşın bir çok yüksek cc model motosikleti yakın zamanda kullanmış olması gerekmektedir.
yavaş yavaş kullanıcı yorumları geldikçe,çeşitli ön yargıların yıkılacağını görüyorum.alınası bir motor olduğu görülüyor.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Belli gercekten cok sevildi ama daha bitane goremedim yolda. Heryerden cebefe 150 cikiyo. Yada xmax
Çok kısa sürede çok olumlu yorum aldı diye görünüyor fiyatı orta sınıfa hitap ettiğinden dolayı galiba güzel bir pazara sahip olacaktır.
Dominar ile istanbul antalya yapmıştım, antalya da olan festivale istanbuldan gelen beyaz bir trk502 gördüm yan çanta da takmıştı memnundu.
çok doğru çantalar en tatlı kar yolu gibi duruyor. daaa tüketici bir miktar birlik olabilse alınsın diye yalvarırlar kampanya üstüne kampanya düzenlerler. kısacası herşeyin türkiye de pahalı olmasının nedeni hem devlet hem ithalatçı aç gözlü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
motor işinden markalar vs vs konularında ahkam kesecek kadar anlamam. bir yıl kadar yamahadragstar650 tecrubem oldu. şimdi yıllar yıllar sonra sıfır enduro pesindeyim. şahsi düşüncem uygun fiyatlı orta sınıfa hitab eden motosiklet konusunda italya eksikliği yamaha ve hondayı pazarda istedikleri yönde rekabetten uzak tekelleşmelerine şansı sunmus gibi duruyor. kökünde safkan italyan olduğu kanaatine vardığım benelli doğru ellerde türkiye pazarında 5 yılda lider olur. Mondial bu memlekette iş yapıyor ki siz düşünün. otomobil piyasasına bir an bakarsanız Türk tüketicisinin mantığını anlarsınız. herkese selamlar.
Selamlar arkadaşlar,
Kappa KGR52 Garda çantamı taktım. İlk defa çantalı motor kullanıyorum gerçekten büyük rahatlık. Çantayı kutusundan çıkarttığımda çok fazla büyük göründü ve motorda çok saçma görüneceğinden korktum fakat takınca gördüm ki motor bu büyüklükte bi çantayı kaldırıyor. Güzel bile göründü. Bu motosiklet için Givi veya Kappa monokey çanta kullanacak arkadaşlar Givi E251 tabla kullanmalı. Çantalarla şimdiye kadar hiç ilgisi olmayan biri olarak bunu öğrenene kadar çok uğraştım.
İkinci depomun ortalaması 4.3 litre. Önceki depo 3.9'du. Sanırım biraz daha agresif kullandım. E5'de çok fazla trafiğe girdim. Ayrıca pompacı arkadaş taşırırcasına doldurduğundan biraz fazla çıkmış olabilir. Bundan sonra hep kendim ve belli bir seviyede dolduracağım.
Dün artçılı olarak 60 km, üzerine tek 50 km yol yaptım. Artçım arka selenin çok rahat olduğunu söyledi.
Motordan hala çok memnunum. 850 km'deyim. İlk günkü gibi çalışıyor. Sanırım acil olmasa da artık zinciri yağlamam gerek ama bir türlü vakit bulamadım.
Karanlık da olsa çantalı bir foto paylaşayım. NOT: Fotodaki ben değilim.
Bu modeli uzun zamandır takip ediyorum ve bir xmax kullanıcı olarak ihtiyacıma yönelik ve en önemlisi yeni ehliyet yasasına uygun olmasından dolayı
(a2) uzun vadede tercihim olacak gibi. Ancak honda cb500x gibi bir modelin gelmesi bu sınıfta hem rekabet hemde potansiyel kullanıcılar için alternatif olması daha çok hoşuma giderdi.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)