Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Haziran 2017, 16:09
#441
Emreerol adlı üyeden alıntı
@Riptalon hayırlı olsun, güle güle kullan. Telli jant ile gelmeyecek miydi bu motor? Zamanının tüm görsellerinde telli jant vardı diye hatırlıyorum. Fuar zamanı görüştüğümde de gelecek modellerinin öyle olacağını, fuardaki motosiklet alelacele geldi diye telli jant olmadığını söylemişlerdi.
Teşekkür ederim. Tel jant olan model Adventure modeli. Malesef ülkemize gelmedi. Şu anda sadece normal jant beyaz seçenek var. Diğer renklerin daha sonraki partilerde geleceğini söylediler. Yalnız sonraki partiler için aynı fiyat beklenmiyor. Sitedeki 8700$ fiyattan satılabileceğini söylediler. Tabi kesin değil bana sorarsanız aynı fiyat devam edebilir.
@demirarch
Forumda ilk haberler geldiğinde ben de fiyatın yüksek olduğunu düşündüm fakat alternatifi yok malesef. Versys X-300 dahi neredeyse 30.000 TL. 300 - 400 cc civarı motorlar 25'e dayandı (İyi markalar). Tarz olarak zaten yakın fiyatta alternatifi yok. Üstündeki ekipmanları farklı motor alıp takmaya kalksanız 3000 TL civarı masrafa girmek olası. Açıkçası bir süre düşündükten sonra ben mantıklı buldum. Zaten öyle düşünmesem tercih etmezdim.
Reklamlar
-
30 Haziran 2017, 16:18
#442
Riptalon adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Tel jant olan model Adventure modeli. Malesef ülkemize gelmedi. Şu anda sadece normal jant beyaz seçenek var. Diğer renklerin daha sonraki partilerde geleceğini söylediler. Yalnız sonraki partiler için aynı fiyat beklenmiyor. Sitedeki 8700$ fiyattan satılabileceğini söylediler. Tabi kesin değil bana sorarsanız aynı fiyat devam edebilir.
@demirarch
Forumda ilk haberler geldiğinde ben de fiyatın yüksek olduğunu düşündüm fakat alternatifi yok malesef. Versys X-300 dahi neredeyse 30.000 TL. 300 - 400 cc civarı motorlar 25'e dayandı (İyi markalar). Tarz olarak zaten yakın fiyatta alternatifi yok. Üstündeki ekipmanları farklı motor alıp takmaya kalksanız 3000 TL civarı masrafa girmek olası. Açıkçası bir süre düşündükten sonra ben mantıklı buldum. Zaten öyle düşünmesem tercih etmezdim.
doğru diyorsun , alternatifleri aldı başını gitti ,
ne kadar eleştirsem de benim de bir sonraki motorum olmaya büyük aday ,
bakalım gs 310 ne kadar fiyatla girecek ,
hayırlı olsun bu arada , taş değmesin , toz gelmesin ,
-
30 Haziran 2017, 16:24
#443
demirarch adlı üyeden alıntı
doğru diyorsun , alternatifleri aldı başını gitti ,
ne kadar eleştirsem de benim de bir sonraki motorum olmaya büyük aday ,
bakalım gs 310 ne kadar fiyatla girecek ,
hayırlı olsun bu arada , taş değmesin , toz gelmesin ,
Allah razı olsun. Daha güzelleri sizlerin olsun.
-
01 Temmuz 2017, 09:26
#444
Riptalon adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Tel jant olan model Adventure modeli. Malesef ülkemize gelmedi. Şu anda sadece normal jant beyaz seçenek var. Diğer renklerin daha sonraki partilerde geleceğini söylediler. Yalnız sonraki partiler için aynı fiyat beklenmiyor. Sitedeki 8700$ fiyattan satılabileceğini söylediler. Tabi kesin değil bana sorarsanız aynı fiyat devam edebilir.
@demirarch
Forumda ilk haberler geldiğinde ben de fiyatın yüksek olduğunu düşündüm fakat alternatifi yok malesef. Versys X-300 dahi neredeyse 30.000 TL. 300 - 400 cc civarı motorlar 25'e dayandı (İyi markalar). Tarz olarak zaten yakın fiyatta alternatifi yok. Üstündeki ekipmanları farklı motor alıp takmaya kalksanız 3000 TL civarı masrafa girmek olası. Açıkçası bir süre düşündükten sonra ben mantıklı buldum. Zaten öyle düşünmesem tercih etmezdim.
Bu zaten bayiler tarafından söyleniyordu ilk gelen parti 27.500 ondan sonrakiler 8.700 dolar Dolar düşecek gibi de görünmüyor BMW GS310 27.000 30.000 arası bir fiyatla gelecek diye tahmin ediyorum marka isteyen adam alabilir ama bence 300cc bir makinaya o para çok
-
01 Temmuz 2017, 10:29
#445
-
01 Temmuz 2017, 10:42
#446
WannaBeFree adlı üyeden alıntı
25.300 temiz bir fiyat evo alırım yinede 300cc makinaya o arayı vermem
-
01 Temmuz 2017, 11:39
#447
-
01 Temmuz 2017, 12:23
#448
Valla Versys 300 ile Kawasaki tam anlamıyla saçmaladı. Tipik olarak iki üç kişiye satılıp yıllarca ikinci elde müşteri bekleyecek motor vakası olmuş. Bir selesi var, kaldırım taşı gibi. O sele ile onunla uzun yol yapılır mı çok emin değilim.
-
01 Temmuz 2017, 12:39
#449
-
01 Temmuz 2017, 14:11
#450
Riptalon adlı üyeden alıntı
...
Yakıta gelince depoyu 92 liraya doldurduktan sonra 260 km oldu. Toplam 6 çubuk olan göstergede şu an 3 çubuk var. Motorun pozisyonuna göre 4 olup geri düştüğü de oluyor. Sanırım yakıt konusunda oldukça memnun kalacağım. Yakıt istatistiklerini tutuyorum. Yakında elimde fazlasıyla gerçekçi veriler olacaktır.
Yakıt göstergesindeki çubuklar bir çok motorda eşit dağılmıyor ne yazık ki. Yakıtı tüm çubuklar bitip depoyu tekrar tam doldurduğunuzda aldığınız miktar ve km karşılaştırması yaparak daha iyi hesapayabilirsiniz. Bu şekilde 3-4 depo ortalamasını verebilirseniz sizin ve bizim için çok daha bilgilendirici olacaktır.
Şimdiden teşekkürler. Yeni motorunuzu iyi günlerde kullanın.
-
01 Temmuz 2017, 14:35
#451
maktama adlı üyeden alıntı
Yakıt göstergesindeki çubuklar bir çok motorda eşit dağılmıyor ne yazık ki. Yakıtı tüm çubuklar bitip depoyu tekrar tam doldurduğunuzda aldığınız miktar ve km karşılaştırması yaparak daha iyi hesapayabilirsiniz. Bu şekilde 3-4 depo ortalamasını verebilirseniz sizin ve bizim için çok daha bilgilendirici olacaktır.
Şimdiden teşekkürler. Yeni motorunuzu iyi günlerde kullanın.
Evet gösterge durumunun farkındayım. Zaten dediğim gibi istatistiklerini tutuyorum. Yakında elimde doğru veriler olacaktır. Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
-
01 Temmuz 2017, 17:19
#452
Boşverin kawazaki ve bmw'yi fiyatları oldukça uçurdular ikinci eli bile parasına değmiyor bırak sıfırını bu aralar tek gözde marka Benelli #BenelliCandır
-
01 Temmuz 2017, 17:30
#453
Riptalon adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar farklı koşullarda tecrübe edindikçe yazıyorum. Dün gece babamın merakıyla kendisini arkaya alıp köy yolu benzeri oldukça karanlık yollarda bir gezintiye çıktık. (Beylikdüzü / Gürpınar) Babam 90 kilo civarı ve motor ilerledikçe bu ağırlığı pek hissettirmedi. Pulsar kullanırken artçıyla %30 - 40 civarı oluşan performans kaybı TRK'da en fazla %10-15 arasıydı diyebilirim. Bunu düşük devirde verdiği torka bağlıyorum. İki kişiyle amortisörler de oldukça iyiydi. Ben hiç arkada oturmuş olmasam da babam çok rahat olduğunu söyledi. Benim açımdan motor ve babamın toplam 320 kilo civarı ağırlığını durduğum yerde tek ayakla taşımak biraz zor bir tecrübe oldu. (Şu an 65 kiloyum.)
Buna biraz daha alışmam gerekecek. Fakat tek kullanırken ağırlıkla ilgili hiçbir sıkıntı çekmiyorum. Bu arada babam motorun gücünü korkutucu buldu. Tabi alışık olmadığını belirtmek gerek.
Pulsar'daki berbat aydınlatmadan sonra farlar gerçekten iyi geldi. Kısası uzunu elbette bir araba gibi olmasa da oldukça yeterli. Aşağıdaki linkteki led farlardan aldım ve koruma demirlerine monte edeceğim. Böylece bozuk yollarda motorun hemen önünü görmek de çok daha kolay olacaktır. Bu farları görünürlüğümü arttırmak amacıyla almıyorum. Zaten verdiği aşırı ışıkla diğer araçları rahatsız etmekten başka bir işe yaramayacaktır. Ayrıca motorun kendi led gündüz farları da bu işi oldukça iyi görüyor.
http://urun.n11.com/aydinlatma-urunl...kim-P111186109
Yakıta gelince depoyu 92 liraya doldurduktan sonra 260 km oldu. Toplam 6 çubuk olan göstergede şu an 3 çubuk var. Motorun pozisyonuna göre 4 olup geri düştüğü de oluyor. Sanırım yakıt konusunda oldukça memnun kalacağım. Yakıt istatistiklerini tutuyorum. Yakında elimde fazlasıyla gerçekçi veriler olacaktır.
Rodaj sürecin tamamen bittiğinde yakıt tüketimi belli olur yurt dışı sayfalarında google translate ile okuduğum kadarıyla yakıt tüketimi seviyesi normalin altında evo diyip duruyorsun ama evo ile kıyaslanamayacak kadar kaliteli bir motor zaten mondial'in eti ne budu ne enduro motor getiriyor
-
01 Temmuz 2017, 18:09
#454
Riptalon adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar farklı koşullarda tecrübe edindikçe yazıyorum. Dün gece babamın merakıyla kendisini arkaya alıp köy yolu benzeri oldukça karanlık yollarda bir gezintiye çıktık. (Beylikdüzü / Gürpınar) Babam 90 kilo civarı ve motor ilerledikçe bu ağırlığı pek hissettirmedi. Pulsar kullanırken artçıyla %30 - 40 civarı oluşan performans kaybı TRK'da en fazla %10-15 arasıydı diyebilirim. Bunu düşük devirde verdiği torka bağlıyorum. İki kişiyle amortisörler de oldukça iyiydi. Ben hiç arkada oturmuş olmasam da babam çok rahat olduğunu söyledi. Benim açımdan motor ve babamın toplam 320 kilo civarı ağırlığını durduğum yerde tek ayakla taşımak biraz zor bir tecrübe oldu. (Şu an 65 kiloyum.)
Buna biraz daha alışmam gerekecek. Fakat tek kullanırken ağırlıkla ilgili hiçbir sıkıntı çekmiyorum. Bu arada babam motorun gücünü korkutucu buldu. Tabi alışık olmadığını belirtmek gerek.
Pulsar'daki berbat aydınlatmadan sonra farlar gerçekten iyi geldi. Kısası uzunu elbette bir araba gibi olmasa da oldukça yeterli. Aşağıdaki linkteki led farlardan aldım ve koruma demirlerine monte edeceğim. Böylece bozuk yollarda motorun hemen önünü görmek de çok daha kolay olacaktır. Bu farları görünürlüğümü arttırmak amacıyla almıyorum. Zaten verdiği aşırı ışıkla diğer araçları rahatsız etmekten başka bir işe yaramayacaktır. Ayrıca motorun kendi led gündüz farları da bu işi oldukça iyi görüyor.
http://urun.n11.com/aydinlatma-urunl...kim-P111186109
Yakıta gelince depoyu 92 liraya doldurduktan sonra 260 km oldu. Toplam 6 çubuk olan göstergede şu an 3 çubuk var. Motorun pozisyonuna göre 4 olup geri düştüğü de oluyor. Sanırım yakıt konusunda oldukça memnun kalacağım. Yakıt istatistiklerini tutuyorum. Yakında elimde fazlasıyla gerçekçi veriler olacaktır.
Hayırlı uğurlu olsun depo boşken mi 92 liraya doldu ? Gece farlarını yakarken fotoğraf çekebilir misin ?
-
01 Temmuz 2017, 18:47
#455
motokeyf adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun depo boşken mi 92 liraya doldu ? Gece farlarını yakarken fotoğraf çekebilir misin ?
Sağol hocam. Evet neredeyse bomboş depoyla teslim aldıktan sonra hemen doldurdum. Depo 20 litre. Karanlıkta motorla çıktığım zaman bir fotoğraf alırım.
-
02 Temmuz 2017, 12:57
#456
Hocam tekrar hayırlı olsun motor. Pulsar aydınlatması berbat derken sanırım sizin lamba ayarsızDı herhalde yoksa çok güzel aydınlatıyor. Şu motorlar biraz daha uygun olsa da keyifle binebilsek.benim için hayal olarak kalacak ne yazık ki. 2 sene sonra ne olur Allah kerim.
-
02 Temmuz 2017, 13:47
#457
Norton772 adlı üyeden alıntı
Hocam tekrar hayırlı olsun motor. Pulsar aydınlatması berbat derken sanırım sizin lamba ayarsızDı herhalde yoksa çok güzel aydınlatıyor. Şu motorlar biraz daha uygun olsa da keyifle binebilsek.benim için hayal olarak kalacak ne yazık ki. 2 sene sonra ne olur Allah kerim.
Teşekkür ederim. Ayarsız olabilir tabi ki. Ben uzunları yakmadan önümü göremiyordum.
-
03 Temmuz 2017, 16:28
#458
Adana İl Temsilcisi
Riptalon kardeş,hayırlı olsun,kazasız cezasız kullanmanız dileklerimle.TRK 502 ile ilgili tecrübelerinizi merakla bekliyorum.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
03 Temmuz 2017, 18:13
#459
Riptalon adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Ayarsız olabilir tabi ki. Ben uzunları yakmadan önümü göremiyordum.
Pulsar'ı aldığımda benim ki de öyleydi ve servise gidip ayarlattım ve çok güzel şu anda.
-
04 Temmuz 2017, 05:36
#460
Adana İl Temsilcisi
Riptalon kardeş,fotoda yan çanta taşıyıcı demirleri yok,böylemi satın aldın,yoksa çıkarttınmı ?
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)