Herkese merhaba. Forumda yeniyim ve öncelikle herkese selamlarımı iletiyorum. TRK 502 için bu gün kapora verdim. 15 gün içinde gelmesi bekleniyor. Fiyatı açıklandığı gibi 27.500 Tl. Umarım hayırlısı olur.
Herkese merhaba. Forumda yeniyim ve öncelikle herkese selamlarımı iletiyorum. TRK 502 için bu gün kapora verdim. 15 gün içinde gelmesi bekleniyor. Fiyatı açıklandığı gibi 27.500 Tl. Umarım hayırlısı olur.
Hadi hayırlı olsun.
Hasbatuas kardeş,hayırlı olsun,o zaman ay sonu elinizde olur.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Hasbatuas
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin...
Kullanım tecrübelerinizi de aktarırsanız seviniriz...
yorumlarını merakla bekliyoruz kardeş.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
bu motoru bugün test etme fırsatım oldu..
yarım saatlik bir sürüş sonunda gayet olumlu izlenim edindim,
en beğendiğim yanı sıkışık trafikte çok kıvrak olması,
kısa şasesinin etkisi ile müthiş slalom kabiliyeti var,
Pirelli Angel lar ile gelen motorun fren performansı gayet başarılı,
ABS arkada çabuk devreye giriyor gibi geldi ama ön freni hakkatten beğendim,
amortisörleride ne yumuşak nede belinizi üzecek kadar sert,
VFR800X kıvamında diyebilirim..
motorun pegleri biraz önde gibi ama gidon ve sele mesafesi gayet güzel,
uzun rotalarda gidon yükselticiye hiç gerek yok lakin sele biraz daha yükseltilebilirse iyi olur,debriyaj maneti pamuk gibi,
ön cam uzun boylular için tüm motorlarda olduğu gibi yetersiz ama 170 cm e kadar gayet koruyucu olabilir..
motorun gaz tepkisi NC serisi ile neredeyse aynı,son hızda geride kalır ama 0-100 nc ile beraber yürüyebilir,
rölantideki sesini sevemedim ama biraz gaz açınca hırıltılı asabi bir ses üretiyor,
maalesef 6000 devirden sonra plastik karenajdan hoş sesler gelmiyor ,sanırım depo yanındaki bölümlerden zırıltılar çıkıyordu,
test motoruna has bir durum söz konusuda olabilir,
motorun karenajdaki ve göstergelerdeki plastik kalitesi çok iyi,koltuk kumaşıda kaliteli duruyor,
yalnız boru şasenin boyası ve kaynak noktaları motorun diğer kısımlarına göre vasat görünüyor,
oysa daha önce incelediğim kırmızı boyalı TNT 250 şasesi mükemmel bir işçiliğe sahipti,
TRK502 deki bu duruma anlam veremedim,
çanta fiyata dahil değil ama Givi yan demirler ve motor korumaları 27.500 TL lik fiyata dahil..
yeni siparişler 10-15 güne teslim edilecek ve sadece beyaz renk gelecek imiş..
ilerleyen kilometrelerde sıkıntı çıkarmayacağını bilecek olsam ikinci el piyasasına aldırmadan bu motora 27.500 veririm..
birkaç fotoğraf ekliyeyim,test Moto Vale Şirinevler de, ilgilenen arkadaşların gidip bir test sürüşü yapmasını tavsiye ederim..
Çok kişi test ettiğini söyledi ama senin kadar detaylı be açıklayıcı bir yorum gelmemişti. Test motoru olduğundan dolayı birçok kişi tarafından hunharca kullanıldı ve motosikletin rodaj süreci saçma sapan bir şekilde bitmiştir. İlk sipariş veren arkadaşlar teslim alınca motoru umarım çok net bilgiler gelecektir.
Bayi ile konuştum sabah ürün gelmiş Türkiye'ye dağıtımı 10 gün içerisinde tamamlanır dedi. Dağıtım için bir kaç onay gerekiyor falan dedi. Sİpariş veren yada geldiği gibi alacak arkadaşlar var mı ?
Mayıs sonunda geleceği söyleniyordu umarım sendeki bilgi kesin olur ve test sürüşleri en azından büyük şehirlerde başlar.
Fiyatlandırma politikası TRK 502'nin tercih edilmesinde ciddi rol oynayacaktır.Zamanla servislerin kalitesinin de oturacağı kanısındayım.Dediğim gibi ilerleyen dönemlerde TRK 502 alma ihtimalim var ve tercih edilebilecek bir motosiklet olduğunu düşünüyorum.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
Test motorunu satarlar mı arkadaşlar hiç soran oldu mu ? Sorduysa fiyat öğrenebildiler mi ?
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)