Hocam, ideal şartlarda yapılan test bana göre test değildir. Neyse işin bu kısmını geçtim.
Hangi akla hizmetle, 700-750 cc Honda ile, 650 cc yamaha ile aynı fiyata motor satmaya çalışıyorlar? Daha kaç gündür varsın piyasada ki yılların bilindik markaları ile aşık atıyorsun? CF Moto'nun 650'lik olsa gerek, touringi vardı, çantalı falan. Emsallerinin ikinci eli parasına satıyor adamlar, ama toplasan 5 tane satamadılar. Çünkü büyük hacimde o riske girmeye değmez. 27 bin liraya gidip cf moto alacağıma gider Alman, Japon üretimi bir motor alırım.
Şimdi, arada fiyat farkı ne kadar var bakmak lazım, TNT600 neden başarıya ulaşamadı? Çünkü yakın fiyatlarda yine 600lük, yine 4 silindir japonlar var. E hazır denenmiş, kanıtlanmışı varken, ne gerek var riske? Hemde aynı fiyata alınabiliyorken.
Şahsen benimki japon hastalığı falan değil. Ben BMW seviyorum ancak bütçe şimdilik elvermiyor. Bütçe elverse, TRK502 parasına temiz bir F800GS alır binerim. Hepsine tek geçerim F800GS'yi.
F800GS çiçek çiçek
Ancak, BMW kadar pahalı olmadıkları, ama kalite vb. konularda çok geride kalmadıkları için japonların hastası insanlar. S1000RR varken gidip CBR1000R alıp binmem mesela. Esamesi okunmaz bana göre S1000RR'ın yanında. Ama sıfır alırken arada 30 bin tl civarı fiyat farkı var. O 30 bin tl ile, bakkala markete gitmeye 2. bir motor alırsın, hatta utanmaz dağa taşa gitmeye tenere falan alırsın
BMW'nin K1600 serisinin yanında goldwing'in bir efsaneliği kalmaz.
Ama BMW 130 bin lira iken, Honda 107 bin lira.
Yoksa çekik göz fetişisti falan değiliz.