Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #321
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Çok araştırdım 50.000 km test edilmiş diye bir yazıya denk gelmedim bi bayinin ağzıyla burada herkes bir şeyler söylemiş TNT 25 250 vs. bunlar ne testlerden geçtiyse mantık olarka TRK'nın daha zorlu testlerden geçmesi lazım ki ben geçtiğine de inanıyorum. Tenere kadar iş yapmaz biri Yamaha diğeri Benelli ülkemizdeki Japon hastalığından söz etmeye gerek bile yok Saygılar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yetmez. Şöyle ki, 32 bin liraya alınan motorun bir gezgin tarafından denenmesi beni bağlamaz. Çünkü reel veri elde edemiyorsun. Çünkü firma o denenecek motoru özenle topluyor. Özenle hazırlıyor. Senin buraya gelen motor demonte gelip, bisikletçide toplanıyor. Maalesef motosiklet firmalarının %70'inde gerçek durum bu.
    Öte yandan, Tenere dediğin motoru bir gezgin alıp denemiyor, yüzlerce kullanıcısı var, yapılan onbinlerce kilometre yol var, sonuç ortada. Reel veri elde ediyorsun, çünkü standart ve standart dışı kullanıcıların altında motorun ne yaptığını görebiliyorsun. Adamlar dünyayı geziyor tenere ile.

    Özenle seçilmiş, eğitimli bir pilotun, azami özen göstererek, fabrika tarafından bu işe özel toplanmış, hazırlanmış bir motorla 50 bin km yapmasının benim için herhangi bir inandırıcılığı yok. Mondial RX3i ile çinden kalkıp taa nerelere gittiler. Çünkü sürücü o iş için özel seçilmiş, motor o iş için özel hazırlanmış. Siz burdan bir RX3i Evo alıp Çine gitmeyi bir deneyin, sonucu hep beraber görelim.

    NC dediğiniz motoru şu an hatırlamadığım bir ülkede, kurye motoru olarak kullanmışlar, ben gösterge fotoğrafını gördüğümde bakakalmıştım. Kurye tarafından kullanılıp 500 bin km yapmıştı motor. Ve motor açılmadan, bakımları haricinde işlem görmeden. Bakımını yaptır, zayıfladıkça baskı balata değiştir bin gitsin.

    Öte yandan 50 bin km yol ile motor test edip, motoru 32 bin liraya satmaya çalışmak inandırıcı değil. 50 bin km dediğin benim için maksimum 3 yıl. Peki ya sonra? Zaten aşırı kalitesiz olmayan her motor öyle böyle 50 bin km yapıyor. Arkadaşta 40 bin kmde olup, fabrikadan dün çıkmış gibi görünen CBR vardı mesela. Bizi zaten 50 bin km'den, 100 bin km'den sonraki durumu ilgilendiriyor. Yoksa ülkede asgari ücret 1400 lirayken, fiyatı 32 bin lira olup 50 bin km sağlam kalabilmiş bir motor başarı falan değildir.
    Tamam da Benelli motoru hiç test etmiyormuş gibi yazıyorsunuz. Bana göre bayi hiç test etmese de olur, onların kafalarına göre yol yapmalarının bir anlamı yok. Diğer yandan motorun 50 bin veya 100 bin km'den sonraki halinin bana göre hiçbir önemi yok. Bu forumda bir motoru 100 bin km kullanacak üç kişi çıkmaz, 50 bin km de kullanacak 10 kişi bulamazsınız. Şahsen ben de kullanmam, satarım. Ayrıca günümüzde düzgün kullanılan Çin motorları bile bu kilometreleri yaparken, son teknoloji yeni bir motorun yapmamasının imkanı yok. Malzeme dağılması falan da olmaz merak etmeyin. Bunların hemen hepsi aynı malzemeleri kullanıyorlar. Benelli'nin sorunsuz modelleri hali hazırda ortalarda gezerken bu motordan şüphe duyulmasına gerek görmüyorum. Fiyatını içine sindirebilen alsın, bir şey olmaz. Tek sorun hala fiyatıdır.
    YasinC ve bursalıali bunu beğendiler.

  3. #323

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam da Benelli motoru hiç test etmiyormuş gibi yazıyorsunuz. Bana göre bayi hiç test etmese de olur, onların kafalarına göre yol yapmalarının bir anlamı yok. Diğer yandan motorun 50 bin veya 100 bin km'den sonraki halinin bana göre hiçbir önemi yok. Bu forumda bir motoru 100 bin km kullanacak üç kişi çıkmaz, 50 bin km de kullanacak 10 kişi bulamazsınız. Şahsen ben de kullanmam, satarım. Ayrıca günümüzde düzgün kullanılan Çin motorları bile bu kilometreleri yaparken, son teknoloji yeni bir motorun yapmamasının imkanı yok. Malzeme dağılması falan da olmaz merak etmeyin. Bunların hemen hepsi aynı malzemeleri kullanıyorlar. Benelli'nin sorunsuz modelleri hali hazırda ortalarda gezerken bu motordan şüphe duyulmasına gerek görmüyorum. Fiyatını içine sindirebilen alsın, bir şey olmaz. Tek sorun hala fiyatıdır.
    Siz motoru test ettiniz mi yada yakından gördünüz mü?

  4. #324

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam da Benelli motoru hiç test etmiyormuş gibi yazıyorsunuz. Bana göre bayi hiç test etmese de olur, onların kafalarına göre yol yapmalarının bir anlamı yok. Diğer yandan motorun 50 bin veya 100 bin km'den sonraki halinin bana göre hiçbir önemi yok. Bu forumda bir motoru 100 bin km kullanacak üç kişi çıkmaz, 50 bin km de kullanacak 10 kişi bulamazsınız. Şahsen ben de kullanmam, satarım. Ayrıca günümüzde düzgün kullanılan Çin motorları bile bu kilometreleri yaparken, son teknoloji yeni bir motorun yapmamasının imkanı yok. Malzeme dağılması falan da olmaz merak etmeyin. Bunların hemen hepsi aynı malzemeleri kullanıyorlar. Benelli'nin sorunsuz modelleri hali hazırda ortalarda gezerken bu motordan şüphe duyulmasına gerek görmüyorum. Fiyatını içine sindirebilen alsın, bir şey olmaz. Tek sorun hala fiyatıdır.
    Hocam, ideal şartlarda yapılan test bana göre test değildir. Neyse işin bu kısmını geçtim.

    Hangi akla hizmetle, 700-750 cc Honda ile, 650 cc yamaha ile aynı fiyata motor satmaya çalışıyorlar? Daha kaç gündür varsın piyasada ki yılların bilindik markaları ile aşık atıyorsun? CF Moto'nun 650'lik olsa gerek, touringi vardı, çantalı falan. Emsallerinin ikinci eli parasına satıyor adamlar, ama toplasan 5 tane satamadılar. Çünkü büyük hacimde o riske girmeye değmez. 27 bin liraya gidip cf moto alacağıma gider Alman, Japon üretimi bir motor alırım.

    Şimdi, arada fiyat farkı ne kadar var bakmak lazım, TNT600 neden başarıya ulaşamadı? Çünkü yakın fiyatlarda yine 600lük, yine 4 silindir japonlar var. E hazır denenmiş, kanıtlanmışı varken, ne gerek var riske? Hemde aynı fiyata alınabiliyorken.

    Şahsen benimki japon hastalığı falan değil. Ben BMW seviyorum ancak bütçe şimdilik elvermiyor. Bütçe elverse, TRK502 parasına temiz bir F800GS alır binerim. Hepsine tek geçerim F800GS'yi.

    F800GS çiçek çiçek

    Ancak, BMW kadar pahalı olmadıkları, ama kalite vb. konularda çok geride kalmadıkları için japonların hastası insanlar. S1000RR varken gidip CBR1000R alıp binmem mesela. Esamesi okunmaz bana göre S1000RR'ın yanında. Ama sıfır alırken arada 30 bin tl civarı fiyat farkı var. O 30 bin tl ile, bakkala markete gitmeye 2. bir motor alırsın, hatta utanmaz dağa taşa gitmeye tenere falan alırsın

    BMW'nin K1600 serisinin yanında goldwing'in bir efsaneliği kalmaz.

    Ama BMW 130 bin lira iken, Honda 107 bin lira.

    Yoksa çekik göz fetişisti falan değiliz.
    Pulsar41 bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  5. #325
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    arkadaşlar,yok mu şu motoru gidip şöyle yakından bütün aksamının görüntüsünü,sesini oldukça detaylı bir şekilde az konuşarak,çok göstererek inceleme videosu yapacak İSTANBUL'lu bir arkadaş.parkurda test videosu değilarka planda müzik olmadan,arka maşa,ön maşa,milletin kusur bulduğu kaynak yerleri,yok dışarda kalmış dedikleri kablo ve hortumları gösterecek bir video olsa tadından yenmez.açıkçası ben benellinin bu kadar şeyi eksik yapacağına inanmıyorum.ama görmek de istiyorum.ben ADANA'dayım,sırf bunun için,gidip görme gibi şansım yok.eğer böyle bir şansım olsaydı,benim gibi merak edenler için,öyle bir video çekerdim ki,BENELLİ bile böylesini çekemezdi.

    bu arada bana kalırsa,distribütör firma,daha öncede yaptığı gibi,bir müddet sonra satış rakamlarını gördükçe fiyatını aşağıya çekip,KAMPANYA adı altında sunacaktır.
    oialdemir ve bursalıali bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  6. #326
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    http://www.motorcyclenews.com/news/f...rk-502-review/

    TRK 502 Motorcycle News ilk sürüş

  7. #327

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT 07 Matt Grey
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motorcyclenews.com/news/f...rk-502-review/

    TRK 502 Motorcycle News ilk sürüş
    Bayağı gömmüşler motoru, ağırlığı fazla, frenleri kötü demişler. 2017'de üretilen bir motor gibi durmuyor demişler.

  8. #328
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Gerçi iyi şeyler söylememişler ve bence MCN dünyanın en sağlam kaynaklarından biri. Honda CB500X e göre çok çekmiyor ve ondan ağır demişler. Ergonomi, ekran ve sele konforu güzel demişler. Abs si 10 yıl geriden geliyor ve iyi çalışmıyor denmiş. 2017 yılında yapılmış bir motor hissiyatı vermiyor diyor.

    Sevmiştim motoru :( ama daha çok çalışmaları lazım. Motor hafiflemeli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

    Alıntı CemoKa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayağı gömmüşler motoru, ağırlığı fazla, frenleri kötü demişler. 2017'de üretilen bir motor gibi durmuyor demişler.
    Benden önce yazdın çok yaşa hocam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

    Ben zaten Leoncino' yu bekliyordum aslında ama aynı blok. Mide bulandırıyor :(

    http://www.motorcyclenews.com/news/n...k502-leoncino/

  9. #329
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motorcyclenews.com/news/f...rk-502-review/

    TRK 502 Motorcycle News ilk sürüş
    Of of of. Bu incelemeyi okuduktan sonra bu motoru almaya cesaret edene bravo demek lazım. Adamlar öyle böyle kötülememiş, bi küfür etmedikleri kalmış, bu ne yahu

    İngilizce bilmeyen arkadaşlar için kabaca özet geçmem gerekirse;

    Önce motorun ağırlığından dem vurmuşlar; "neredeyse BMW R1200GS ağırlığında (sadece 9kg hafif)" demişler. Ardından bu motor bloğunun bu ağırlıkla baş edemediğini söyleyip, "motorun ne bir karakteristiği nede ideal devir aralığı var, sadece ağırlıkla mücadele eden bir blok" demişler.

    Asıl bomba eleştiri bence bundan sonra frenlere yapılan eleştiri. Durma konusuna gelince "neredeyse motorun iyi gitmemesine şükrettik" demiş adamlar

    Fren hissiyatı kötü, durması kötü denmiş. "Abs sitemini bosch sağlamış, en azından bu iyi çalışıyordur dedik ama hayır, oda kötü, sanki 10 yıl öncesinin abs sistemleri gibi çalışıyor" denmiş.

    Beğendikleri şeyler sele konforu, motorun gösterişi ve gösterge ekranının konumu falan filan gibi ıvır zıvır şeyler olmuş.

    Adamlar resmen motoru yerden yere vurmuş be

  10. #330

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam, ideal şartlarda yapılan test bana göre test değildir. Neyse işin bu kısmını geçtim.

    Hangi akla hizmetle, 700-750 cc Honda ile, 650 cc yamaha ile aynı fiyata motor satmaya çalışıyorlar? Daha kaç gündür varsın piyasada ki yılların bilindik markaları ile aşık atıyorsun? CF Moto'nun 650'lik olsa gerek, touringi vardı, çantalı falan. Emsallerinin ikinci eli parasına satıyor adamlar, ama toplasan 5 tane satamadılar. Çünkü büyük hacimde o riske girmeye değmez. 27 bin liraya gidip cf moto alacağıma gider Alman, Japon üretimi bir motor alırım.

    Şimdi, arada fiyat farkı ne kadar var bakmak lazım, TNT600 neden başarıya ulaşamadı? Çünkü yakın fiyatlarda yine 600lük, yine 4 silindir japonlar var. E hazır denenmiş, kanıtlanmışı varken, ne gerek var riske? Hemde aynı fiyata alınabiliyorken.

    Şahsen benimki japon hastalığı falan değil. Ben BMW seviyorum ancak bütçe şimdilik elvermiyor. Bütçe elverse, TRK502 parasına temiz bir F800GS alır binerim. Hepsine tek geçerim F800GS'yi.

    F800GS çiçek çiçek

    Ancak, BMW kadar pahalı olmadıkları, ama kalite vb. konularda çok geride kalmadıkları için japonların hastası insanlar. S1000RR varken gidip CBR1000R alıp binmem mesela. Esamesi okunmaz bana göre S1000RR'ın yanında. Ama sıfır alırken arada 30 bin tl civarı fiyat farkı var. O 30 bin tl ile, bakkala markete gitmeye 2. bir motor alırsın, hatta utanmaz dağa taşa gitmeye tenere falan alırsın

    BMW'nin K1600 serisinin yanında goldwing'in bir efsaneliği kalmaz.

    Ama BMW 130 bin lira iken, Honda 107 bin lira.

    Yoksa çekik göz fetişisti falan değiliz.
    Ben TRK'yı denemedim, yorumlarımı TNT250 üzerinden yapıyorum. Benelli'nin daha üst model bir motor üretip bunu mevcut modelerden daha aşağı kalitede yapacağına ihtimal vermiyorum. Çok çok iyi değildir mutlaka ama kötü de değildir, iş görür. Deneyebilirsek göreceğiz.

    Firma testleri ideal koşullarda yapılmıyor. Ben de otomobil fabrikasında çalışıyorum, arkadaşlar test edilecek aracı alıp sürekli şehirde ve şehirlerarası yollarda belirli güzergahta geziyorlar, yüksek rakımlı yerlere de çıkıyorlar. Başka ülkelerde çok soğuk ve çok sıcakta da araçlar test ediliyor. Yani şartların normal sürüşten farkı yok. Hatta bildiğim kadarıyla bu testlerde araç kısa dinlenmeler hariç hiç durmuyor, üç vardiya geziyor. Bayideki adamın böyle bir görevi yok, onlar kafalarına göre geziyorlar. Sonuçta adam bayide çalıştığından uzun vadeli test yapacak zamanı da yoktur.

    F800GS'e gelince, tabi ki çiçek de ikinci elleri 45 bin TL. Şimdi 45 bin nerede 32 bin nerede ? Cebimde 50 bin TL yok ki gidip Japonlara veya GS'lere bakayım. Bunu alacak insan elinde 20 bin TL civarı parası olup kalanı da bir şekilde denkleştirmeye çalışan adamdır. 32 bin TL tabi ki çok yüksek, ben olsam NC750X'e giderdim. Baştan beri yazdığım gibi motorun ederi, kendini ispatlayana dek 25 bin TL civarıdır. Enduro almak istiyorsanız bunun sıfır alternatifi yok.

    MCN testte gitmiyor ve duramıyor demiş. Onlara göre doğrudur ama adam muhtemelen bunu GS'lerle falan kıyaslayıp yazıyor. Bana göre eksiklerin abartıldığı taraflı yazıdır. Ona göre bizim kullandığımız hiçbir motor gitmiyor ve duramıyordur emin olun.

    Ben zaten nedense son bir aydır bir sonraki motorumun cruiser olmasına karar verdim Sanırım artık yaşlanıyorum. 250 cc Çinli ile başlayıp bütçem doğrultusunda zamanla büyüteceğim. Hedefim inşallah iki üç sene sonra Kawasaki VN900 gibi bir motor ve yanında da 250 cc scooter almak olacak.
    bursalıali bunu beğendi.

  11. #331
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben TRK'yı denemedim, yorumlarımı TNT250 üzerinden yapıyorum. Benelli'nin daha üst model bir motor üretip bunu mevcut modelerden daha aşağı kalitede yapacağına ihtimal vermiyorum. Çok çok iyi değildir mutlaka ama kötü de değildir, iş görür. Deneyebilirsek göreceğiz.

    Firma testleri ideal koşullarda yapılmıyor. Ben de otomobil fabrikasında çalışıyorum, arkadaşlar test edilecek aracı alıp sürekli şehirde ve şehirlerarası yollarda belirli güzergahta geziyorlar, yüksek rakımlı yerlere de çıkıyorlar. Başka ülkelerde çok soğuk ve çok sıcakta da araçlar test ediliyor. Yani şartların normal sürüşten farkı yok. Hatta bildiğim kadarıyla bu testlerde araç kısa dinlenmeler hariç hiç durmuyor, üç vardiya geziyor. Bayideki adamın böyle bir görevi yok, onlar kafalarına göre geziyorlar. Sonuçta adam bayide çalıştığından uzun vadeli test yapacak zamanı da yoktur.

    F800GS'e gelince, tabi ki çiçek de ikinci elleri 45 bin TL. Şimdi 45 bin nerede 32 bin nerede ? Cebimde 50 bin TL yok ki gidip Japonlara veya GS'lere bakayım. Bunu alacak insan elinde 20 bin TL civarı parası olup kalanı da bir şekilde denkleştirmeye çalışan adamdır. 32 bin TL tabi ki çok yüksek, ben olsam NC750X'e giderdim. Baştan beri yazdığım gibi motorun ederi, kendini ispatlayana dek 25 bin TL civarıdır. Enduro almak istiyorsanız bunun sıfır alternatifi yok.

    MCN testte gitmiyor ve duramıyor demiş. Onlara göre doğrudur ama adam muhtemelen bunu GS'lerle falan kıyaslayıp yazıyor. Bana göre eksiklerin abartıldığı taraflı yazıdır. Ona göre bizim kullandığımız hiçbir motor gitmiyor ve duramıyordur emin olun.

    Ben zaten nedense son bir aydır bir sonraki motorumun cruiser olmasına karar verdim Sanırım artık yaşlanıyorum. 250 cc Çinli ile başlayıp bütçem doğrultusunda zamanla büyüteceğim. Hedefim inşallah iki üç sene sonra Kawasaki VN900 gibi bir motor ve yanında da 250 cc scooter almak olacak.
    MCN de bu haberi yazan adam By Liam Marsden. Yani bütün benelli haberlerini yapan adam. Daha önce de benelli büyüyor, benelli yeni prototiplerini ortaya çıkardı gibi haberleri yapan adam.

    Ayrıca yazıda zaten kendi sınıfının rakibi olan Honda CB500X ile karşılaştırdığını söylüyor. Bu adamın bu motoru beğenmemesi beni hayal kırıklığına uğrattı. Çünkü markaya bizden bile daha az ön yargısı olduğunu düşünüyorum.

  12. #332

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MCN de bu haberi yazan adam By Liam Marsden. Yani bütün benelli haberlerini yapan adam. Daha önce de benelli büyüyor, benelli yeni prototiplerini ortaya çıkardı gibi haberleri yapan adam.

    Ayrıca yazıda zaten kendi sınıfının rakibi olan Honda CB500X ile karşılaştırdığını söylüyor. Bu adamın bu motoru beğenmemesi beni hayal kırıklığına uğrattı. Çünkü markaya bizden bile daha az ön yargısı olduğunu düşünüyorum.
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben TRK'yı denemedim, yorumlarımı TNT250 üzerinden yapıyorum. Benelli'nin daha üst model bir motor üretip bunu mevcut modelerden daha aşağı kalitede yapacağına ihtimal vermiyorum. Çok çok iyi değildir mutlaka ama kötü de değildir, iş görür. Deneyebilirsek göreceğiz.

    Firma testleri ideal koşullarda yapılmıyor. Ben de otomobil fabrikasında çalışıyorum, arkadaşlar test edilecek aracı alıp sürekli şehirde ve şehirlerarası yollarda belirli güzergahta geziyorlar, yüksek rakımlı yerlere de çıkıyorlar. Başka ülkelerde çok soğuk ve çok sıcakta da araçlar test ediliyor. Yani şartların normal sürüşten farkı yok. Hatta bildiğim kadarıyla bu testlerde araç kısa dinlenmeler hariç hiç durmuyor, üç vardiya geziyor. Bayideki adamın böyle bir görevi yok, onlar kafalarına göre geziyorlar. Sonuçta adam bayide çalıştığından uzun vadeli test yapacak zamanı da yoktur.

    F800GS'e gelince, tabi ki çiçek de ikinci elleri 45 bin TL. Şimdi 45 bin nerede 32 bin nerede ? Cebimde 50 bin TL yok ki gidip Japonlara veya GS'lere bakayım. Bunu alacak insan elinde 20 bin TL civarı parası olup kalanı da bir şekilde denkleştirmeye çalışan adamdır. 32 bin TL tabi ki çok yüksek, ben olsam NC750X'e giderdim. Baştan beri yazdığım gibi motorun ederi, kendini ispatlayana dek 25 bin TL civarıdır. Enduro almak istiyorsanız bunun sıfır alternatifi yok.

    MCN testte gitmiyor ve duramıyor demiş. Onlara göre doğrudur ama adam muhtemelen bunu GS'lerle falan kıyaslayıp yazıyor. Bana göre eksiklerin abartıldığı taraflı yazıdır. Ona göre bizim kullandığımız hiçbir motor gitmiyor ve duramıyordur emin olun.

    Ben zaten nedense son bir aydır bir sonraki motorumun cruiser olmasına karar verdim Sanırım artık yaşlanıyorum. 250 cc Çinli ile başlayıp bütçem doğrultusunda zamanla büyüteceğim. Hedefim inşallah iki üç sene sonra Kawasaki VN900 gibi bir motor ve yanında da 250 cc scooter almak olacak.
    TRK502 Uzun uzun araştırdım, sırf test için istanbul' da yerlerine gittim. Yakından inceledim. Benelli markasını TRK502 ile birlikte ögrendim. Daha önce marka bilgim hiç yoktu. Aklıma diğer modellerine bakmak hiç gelmedi. Çünkü hedefimde enduro vardı ve tek modeli 502 olduğu için gerek duymamıştım. Sonrasında TR ye geliş tarihi bana göre çok geç olduğunu öğrendiğimde TNT250 modeline yoğünlaştım. Onu da forumlardan kullanıcı yazılarından filan oldukçå fazla araştırma yaptıktan sonra incelemek için yine bir bayiye gittim. O esnada bir kullanıcı geldi. Motor deneyimi oldukça büyük cc lerde geçmiş bir arkadaştı. Motorunu inceledim yaklaşık 2 saat bayi önünde sohbet ettik.(Şişli Apex Motor) Baya bir soru sordum, kafama takılan herşeye cevap aldım. TNT 250 kendi sınıfına göre oldukça iri bir makina. Arka tekeri 160 takıyorlar, avrupa versiyonları öyle çıkıyormuş. Arkadan 600cc gibi duruyor. Çelik fren hortumları, ön çift disk büyük kaliperler, kalın ve güçlü ters maşa v.s güzel makina. Almaya karar verdim. Derken derken hiç anlamadım bir anda yine hiç bilgi sahibi olmadığım TNT600 ü 2 gün içinde satın aldım. ) benelli alınacaksa kesinlikle TNT600 bakılmalı. Bu kadar net söylüyorum. TRK502 malzeme kalitesi vasat bir motor olmuş. Gerçekten ağır ve hantal bir motor. Test etmiş biri olarak söylüyorum. Testi de test gününde değil harici bir günde özel olarak rica ederek tek yaptım. Ben bu kadar cahil bir motor kullanıcısı olarak 10dk içinde bunu testte anlamışım ki bakın o yabancı sitedeki uzman kişiler haliyle daha fazlasını anlamışlar. TNT600 motor gibi motor. 4 silindir 82ps 600cc çok keyifli bir alet. Yüksek depo tasarımı var. biraz zorlanırsa enduro gibi de aksesuarlarla çevrilebilir. Egzos konumları da zaten sele altında. Bende bunları hesaplıyarak karar verdim yoksa naked makina bana göre değil.
    oialdemir bunu beğendi.

  13. #333
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Fiyatlarin costugu bu donemde 82 hplik Tnt 600 kaçırılmayacak gibi duruyor
    temelyurekli bunu beğendi.

  14. #334

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    https://www.youtube.com/watch?v=tI4ZVxXhUiE Portekizden sevgilerle.. Ne söyledi hiç fikrim yok ben de şimdi izleyeceğim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

    Oldukça beğendi, 500X'den ağır ve ağırlık hissediliyor dedi. Peglerde ayağa kalkınca depo geniş geldi. Seleyi yumuşak, rahat buldu, tracer 700'ün konfor selesinden rahat dedi. Malzemeye değinmedi ya da ben kaçırdım. Genel olarak yarım saatlik videoları olurdu bu oldukça kısa. Lastikler pirelli, ABS standart, A2 ehliyete uygun, ön koruma demirleri standart, arkadakiler ekstra, top case bağlantısı standart, arka süspansiyon ayarlanıyor, USB standart, gösterge basit geldi, gidişini beğendi, frenleri beğendi.

  15. #335
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    İnternet te bütün ilanlarda Motor 27500 e düşmüş dolar 3,55 görünce aşağı çekmişler. Hıımmmmmmm

  16. #336
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Fiyatı uygun olsaydı baya baya kafa yorardım motoru almak için ilk gördüğümde bayağı kafamı kurcalamıştı fakat o kadar para gömemem açıkcası

  17. #337
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Kuru ağırlıkları arasında 17 kg var Benelli nin bu motora daha çok çalışması lazım.


  18. #338

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Birbiriyle alakası olmayan ve biri diğerinden daha iri olan iki motosikletten birsinin diğerinden daha ağır olmasından nasıl bir anlam çıkarılıyor bilmiyorum ama benim için hiçbir anlamı yok. Ayrıca hafifletmek için ne yapabilirler onu da merak ettim ?

    Cager neden plastiklerden bahsetmemiştir biliyor musunuz, çünkü adam bizim gibi kıl değil. Dikkatini çekecek bir fark olmadığından yorum yapmamış. Ayrıca görüldüğü üzere performansından da bir şikayeti yok. Öbür teste güvenmemekte haklıymışım. Cager bizler gibi bir kullanıcı ve test etmediği motor yok. Bazen anlatırken cıvıyıp saçma sapan kahkahalar atsa da ben onu samimi buluyorum. İnşallah fiyatı 25 bin seviyesine iner.
    temelyurekli, Ari Gold, sdirer ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #339

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birbiriyle alakası olmayan ve biri diğerinden daha iri olan iki motosikletten birsinin diğerinden daha ağır olmasından nasıl bir anlam çıkarılıyor bilmiyorum ama benim için hiçbir anlamı yok. Ayrıca hafifletmek için ne yapabilirler onu da merak ettim ?

    Cager neden plastiklerden bahsetmemiştir biliyor musunuz, çünkü adam bizim gibi kıl değil. Dikkatini çekecek bir fark olmadığından yorum yapmamış. Ayrıca görüldüğü üzere performansından da bir şikayeti yok. Öbür teste güvenmemekte haklıymışım. Cager bizler gibi bir kullanıcı ve test etmediği motor yok. Bazen anlatırken cıvıyıp saçma sapan kahkahalar atsa da ben onu samimi buluyorum. İnşallah fiyatı 25 bin seviyesine iner.
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu fiyatlar elde kalan motorlar içindir, normalde o fiyata vermezler. Açıkçası aynı paraya XJ6 veya ER-6N alınabilirken ben olsam onları tercih ederdim. Kaliteli bile olsa TNT600 için 29 bin'i fazla buluyorum.
    TNT600 Yaptığın yorum yukarda, TRK502 için de yaptığın yorum yukarıda. Yani TNT600 sevmemiş olabilirsin anlarım da onun yerine XJ6 veya ER-6N alırım, kaliteli olabilir ama 29bin çok derken öte yandan TRK502 için 25bin tl seviyesine düşer diye dua etmeni anlayamıyorum.
    Üstelik hiçbirinin selesine dahi oturmamış videolar üzerinden yorum yapıyorsun.

    ikisini de kullandım, TNT600 aldım. Çünkü ;
    48ps değil 82ps,
    2 Silindir değil 4 Silindir
    500cc değil dolu dolu 600cc,
    27500tl değil 29000tl.

    Benelli' nin parasını sonuna kadar hak eden tek motoru TNT600 dür. Bu kadar net. Enduro kullanacaksanız da TNT600 her Türlü Enduro ya dönüştürebileceğiniz bir motor. TRK502 deki Egzos konumu gibi aynı yerde değil TNT600 de saf endurolar gibi sele altında. Gidon yükseltme ve yakınlaştırma, ön siperlik, iki de mercekli sis yanlardan şaseye bağlı, arka çantaları da ekledin mi alın canavar gibi 82ps 4 silindir enduro size. Dünyayı gez.

  20. #340

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Ben de şöyle diyeyim, birincisi benim ihtiyacım olan şey naked değil. İkincisi motorun dört silindiri olması bana göre tercih sebebi değil çünkü SS hariç her türlü motorda tork ve gücün aşağıda gelmesinden dolayı iki silindiri dörde tercih ederim. Üçüncüsü motorun 82 BG olması da bir şey ifade etmiyor. Torka önem veren birisi olarak 4500 devirde gelen 45 Nm torku, 10500'de gelen 52 Nm torka her zaman tercih ederim. 42 BG de benim her türlü ihtiyacımı görür. Bu memlekette 500 cc enduro motor yok. TRK 502 ile ilgilenmemin tek sebebi o sınıfta rakipsiz bir model olması ve fiyatının 45 bin TL'lik Japonlara nazaran ucuz olma ihtimaliydi. Ayrıca evli ve çocuklu bir adam olarak motor alırken arkamdaki artçının konforunu da düşünmek zorundayım. Keşke TNT 500 diye bir model olsa da 22 civarına satılsaydı.

    Plastik kalitesi yorumlarını da hiç dikkate almıyorum çünkü herkes her motor için atıp tutuyor. Forumda uzmanı varsa ve incelemişse anlatsın dinlerim. Benim motorun bile plastik kalitesini dokununca bir Spacy'den ayırt edemezsiniz. Malzemeler TNT'de 600'de, TNT25'te ne ise bunda da o, sadece formu daha şişik olduğundan boşluklu duruyor o kadar.

    Yorumlarımı kendi ihtiyaçlarıma göre yapıyorum. Yoksa motor olsun da ne olursa olsun fark etmez dersek tabi ki bu motora bir sürü alternatif bulunabilir. Bu arada TNT 600'ü ilk çıktığı sene fuarda inceleyip üzerine oturmuştum, güzeldi ama pahalıydı.

    Bu arada hatırlatma amacıyla Sahibinden'de satılan motorların fiyatlarını vereyim de herkes görsün. Bir bayide satılan son motorun fiyatı diğerlerini bağlamaz.

    https://www.sahibinden.com/motosikle...rting=a268_asc
    bursalıali bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)