yukarda bahsettiğiniz konu ile ilgili bende aynı durumları yaşadım. Elinde olmamasına karşın 32 civarı fiyat veren veya 39 fiyat çeken ilanları gördüm. arayıp konuştumda. düşük fiyat veren elinde kamamış 39 çekende yeni fiyat listesine göre düşük diyor.
şu anda 34 35 civarı fiyatlar ile sıfır var. fakat güvendiğim ve aynı zamanda muhabbetiminde olduğu bir bayii fiyatların artacağını belirtti. 43 bayi geliş fiyatı diyor. Çıktığından beri görünü, motor kapasitesi, özellikleri bakımından çok beğendiğim bir motor. inşallah elimde ki motoru satabilirsem (DOMİNAR 400) TRK almak istiyorum.
Satıyoruz arkadaşlar. Cruiser alacağım
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9691151/detay/
MCN TRK502 X modelini yere göre sığdırmıyor
https://www.motorcyclenews.com/bike-.../trk-502/2017/
Cümleten selamun aleyküm tekerinize taş değmesin dün itibari ile sevgili oktay motor sahibi oktay abi ve tolga abi ile görüşüp anlaşıp bir trk 502 sahibi olacağım inşallah pazartesi günü motoru teslim alacağım bir aksilik olmaz ise.
Benim sorum şu bu karter koruma ve orta sehpayı nerden temin edebilirim acaba.
Buralar epey bi sessizliğe gömülmüş, şuraya bi video bırakalım bari
Bende bırakayım bari hareketlensin ortalık .
19 Mayıs için İstanbul Beylikdüzü Motorsiklet Klubü olarak 17/05'de çıktık yola
ortalama toplam yakıt çizelgemiz
3 Çanta Dolu ve ortalama hız 140/145 civarı güzel bir geziydi . herkese selam #beylikdüzü civarında olan varsa haberleşebiliriz.
trk 502 ilk çıktığında bazı bayiler çok sipariş alıyoruz v.s diyorlardı. sahibindende denk geldi baktım trk'lere. toplam ilan sayısı 50 ve bunların çoğu da bayilerin elinde kalan 2018 model 0 km olanlar. burda da son atılan yorum mayıs ayında. yazık oldu valla alanlara da güzelim motora da. ilk başta motorları 20 bin tl gibi fiyatlarda satsalardı bizim aç gözlü bayiler ve distribütörler; şimdi hem ikinci el piyasa oluşmuş hem de sıfırlara olan talep artmış ve devam ediyor olurdu. boşuna dememişler aza tamah etmeyen çoğu bulamaz diye. açgözlü bir şekilde kar etme isteğinin sonu böyle hüsran oluyor ne yazık ki.
Arkadaşlar merhaba bir kullanıcı bu motor hakkında benimle istişare yapabilir mi?
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
Bu konu niye çok durgun ya. Artçı ile seyahat edenleriniz yok mu hiç?
İlerde almayı düşündüğüm motorlardan biriydi ama yenisi 81bin liraya geldi. Aynı fiyatta kalırsa seneye anca iyi bi alternatif olabilir.
trk502 73,500 tl, trk 502x 81 bin tl olunca ktm390 daha avantajlı. en azından kaydırmalı deprej ve modlu kullanılabilen abs sistemi var. ayrıca kalite
Kullanmaya başlayalı 1 seneyi geçti, eşimle beraber çok uzun sayılmayacak yerlere gidiyoruz 50-100km arası. Tek başımada istabul-bodrum yolculuğu yaptım.
Artçılı sürüş yerine tek sürüş herzaman daha rahat. Tek kişi uzun yolda popoyu ileri geri kaydırarak bir süre daha durmadan sürüş yapılabiliyor. Artçı varken çok geriye kaydıramıyorum kendimi.
Bunun sebebi aslında selenin bana çok rahatsız gelmesi, 2 saati geçen kullanımda kuyruk sokumu ağrısı başlıyor. Konfor sele diye satılan zımbırtıdan aldım bir nebze rahatlattı. Şimdi ya airhawk benzeri bişey alıcam yada kendim bişeyler yapıcam. Böylece artçılı kullanımı biraz daha konforlu hale getiririm diye düşünüyorum
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
Bende artçı ile bindim ancak 1 km gitmemişimdir. Oda yoğun trafikte pek bir şey anlamadım. Uzun yolda peki güç olarak yetersiz hissediliyor mu?
Geçen yaz dönemi 10kg domates, 5kg közlemelik biber, 5kg patlıcanı çantalara yükleyip eşimide alıp çatalcaya gittim 50km yol bi sıkıntı hissetmedim
Bodruma giderken yine 3 çanta tam dolu sayılırdı, kamp malzemeleri vs. güç benim için gayet yeterliydi. 110-140km aralığında sürüyorum zaten, bu hızlara çok rahat çıkabiliyor, sollamalarda bir sıkıntı yaşamadım. Anayolda 6. vitese geçtikten sonra çok nadir yerlerde belki bir vites düşmüşümdür.
İlk aldığım dönemde denemek için 160km hıza birkere çıktım, 180 e kadar çıkabildiğini söylüyorlar ama denemedim.
Benelli TRK502 - Hyosung GV250 - Regalraptor SPT350 - Kanuni Caracal200 - Kanuni Windy125 - Kawasaki GPZ500 - Kawasaki EN500 - Aprilia MANA850 - Regalraptor Spyder250 - Honda VT600 - Zealsun ZS150-19
Madem burayı boşladı diyorsun yazalım birşeyler.Ama dedikleri fibi facebook grubu aktif.
Artçılı kullanımda çok rahat.Benim topcase te sırt dayaması var.Bazen aynadan bakıyorum bizim hanım yolda düştümü ne oldu varmı yokmu kontrol ediyorum.Bana hiç temas bile etmiyor. Belki birazda benim 74 onun 58 kg olmasındanda kaynaklı olabilir.
Bir diğer durum 5500 devirde çok güzel titreşim hissedilmeyecek seviyede gidebiliyorsun.
6500 de biraz selede titriyor.7500 e çıkınca seledeki kesiliyor yada azalıyor sağ ayak peği titriyor.redline da her yanı titriyor.
Tabi bunlar makul seviyedlerde.
Benim titreşimden ziyade korkum artçı ve beni taşıyabilmesi, çekebilmesi. Çünkü tracer 700 de 180kg maksimum limit vardı. Ben 130kg yum artçı 70kg, sele altı şasi esniyordu. Bu trk çelik şasi olduğu için sorun yaşayacağımı sanmıyorum çünkü tnt250 de dahi sorun yaşamamıştım. Ki kitapçıkta 217kg falandı rakam.
TNT250 de falan artçı ile rampa falan çıkarken 2. vitese kadar düşüp yüksek devir gitmek zorunda kalıyordum. Sizler sorun yaşıyor musunuz alt devirde yokuş falan çıkarken?
Ben hiç sorun yaşamadım.Gerçi ben 75kg hanım 58 kg.Sorun yaşayanıda duymadım hiç yokuşta çekmiyor diyeni.
Yeni 502X hakkında yorumlarınız nedir ? 81.000 TL ye değer mi ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)