Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Haziran 2018, 11:36
#1341
2017'lerden benim kontağım gevşedi. Motor tam bir yıllık. 2018'lerde kontak vidaları daha erken bıraktı kendini.
Bunun dışında gevşeyen, çıkan, düşen bir şey yok bende.
Bu arada motorun sıfırı 35.000 lira oldu. Bir yılda 7500 lira fiyat değişimi oldu.
Reklamlar
-
20 Haziran 2018, 20:52
#1342
-
21 Haziran 2018, 10:04
#1343
Selam arladaşlar:
Uzun zamandan sonra tekrar motosiklet kullanıcısı olarak aranıza katılmaya karar verdim motosiklet piyasasından uzak kalmamdan ötürü modelleride pek takip edemedim yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.
İlk önce konu açmaya çalıştım iki kez ama yayına düşmedi moderatöre mesaj da attım geri dönüş olmayınca hoşuma giden modellerden biri olan trk 502 sayfasına yazmayı uygun buldum şimdi arkadaşlar ilk önce sınıf belirlemeye karar verdim enduro olsun istedim, ama iki sorunum var motor hacmi ve model secimi öncelikle 250 cc lik bir model mi olsun 500 cc lik mi olsun buna kara vermem lazım ihtiyacım şehir içi ve şehirler arası gidebilecek şehir içinde pratik olacak ama uzun yolda da 110 kg luluk birini araba konforunda dağ bayır demeden stabil olarak 100-120 km hız ile baymadan götürebilmesi lazım eğer bunu 250 cc ile yapabilirsem 250 cc almak istiyorum fakat 250 cc kesmez derseniz o zaman 500 cc ve üstü bir model almam lazım ozaman benelli trk 502 ve cf moto 650mt arasında seçimim hangisi olacak belirmeye çalışıyorum japonlar dan uzak duruyorum yedek parça ve aksesuarları abartı pahalı geldi bana bu iki modelde bana aynı randımanı vereceğini düşünüyorum trk502 nin tipi çok hoş ama cf moto nunda motor ünitesi kawasaki nin motoru olduğu için bu iki model arasında kaldım objektif yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
-
21 Haziran 2018, 15:04
#1344
zangif adlı üyeden alıntı
Selam arladaşlar:
Uzun zamandan sonra tekrar motosiklet kullanıcısı olarak aranıza katılmaya karar verdim motosiklet piyasasından uzak kalmamdan ötürü modelleride pek takip edemedim yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.
İlk önce konu açmaya çalıştım iki kez ama yayına düşmedi moderatöre mesaj da attım geri dönüş olmayınca hoşuma giden modellerden biri olan trk 502 sayfasına yazmayı uygun buldum şimdi arkadaşlar ilk önce sınıf belirlemeye karar verdim enduro olsun istedim, ama iki sorunum var motor hacmi ve model secimi öncelikle 250 cc lik bir model mi olsun 500 cc lik mi olsun buna kara vermem lazım ihtiyacım şehir içi ve şehirler arası gidebilecek şehir içinde pratik olacak ama uzun yolda da 110 kg luluk
birini araba konforunda dağ bayır demeden stabil olarak 100-120 km hız ile baymadan götürebilmesi lazım eğer bunu 250 cc ile yapabilirsem 250 cc almak istiyorum fakat 250 cc kesmez derseniz o zaman 500 cc ve üstü bir model almam lazım ozaman benelli trk 502 ve cf moto 650mt arasında seçimim hangisi olacak belirmeye çalışıyorum japonlar dan uzak duruyorum yedek parça ve aksesuarları abartı pahalı geldi bana bu iki modelde bana aynı randımanı vereceğini düşünüyorum trk502 nin tipi çok hoş ama cf moto nunda motor ünitesi kawasaki nin motoru olduğu için bu iki model arasında kaldım objektif yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
kardeşim eğer bu formu başından sonuna kadar okuduysan trk 502 alabilrsin ama okumadıysan sayfayı bir kurcala motor on numara beş yıldız benim gözümde.....motoru kullanıyorum çok zevkli atik konforlu uzun yol için çok ideal hiç yormuyor sizi şehir içi kullanım güzel motor bütün gözler senin üzerinde üzerinde aksesuarlı geliyor bu paraya alınabilecek ender motorlardan birisi al üzülmezsin....
-
23 Haziran 2018, 14:55
#1345
TRK 250'nin gelip gelmeyeceği konusun da bilgi olan var mı?
-
30 Haziran 2018, 08:46
#1346
slm arkadaşlar elimde trk502 için alt koruma mevcut almak isteyen arkadaşlar varsa piyasadan uyguna verecem tlf:0543 425 33 27[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
[IMG][/IMG]
-
30 Haziran 2018, 11:15
#1347
ADANALI GÖK adlı üyeden alıntı
slm arkadaşlar elimde trk502 için alt koruma mevcut almak isteyen arkadaşlar varsa piyasadan uyguna verecem tlf:0543 425 33 27[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
http://<a href="http://hizliresim.co...67.jpg</a></a>
Deponun oradaki stciker çok tatlı olmuş kan grubunuda her iki tarafa yazdırman da fayda var. Tekerin düz bassın.
-
30 Haziran 2018, 11:30
#1348
hacıyatmaz adlı üyeden alıntı
Deponun oradaki stciker çok tatlı olmuş kan grubunuda her iki tarafa yazdırman da fayda var. Tekerin düz bassın.
eyvallah kardeş.aklımda sticker alacam inşallah....
-
03 Temmuz 2018, 12:34
#1349
Selamlar, vida kayıplarım sürekli şekilde devam ediyor. Son düşen vidalar:
1) ön çamurluk içindeki 4 vida
2) arka koltuk sonunda kalan 2 adet derin girişli vidalar.
Fotoğraf atacağım.
Adana da götürdüğüm servis yerlerine eş değer vidalar ayarlayıp mühürlü şekilde yeniden takıyor. Montaj hattında mühürlenmesi gereken vidalar hep mühürsüz takılmış.
-
04 Temmuz 2018, 11:16
#1350
dgenc adlı üyeden alıntı
Selamlar, vida kayıplarım sürekli şekilde devam ediyor. Son düşen vidalar:
1) ön çamurluk içindeki 4 vida
2) arka koltuk sonunda kalan 2 adet derin girişli vidalar.
Fotoğraf atacağım.
Adana da götürdüğüm servis yerlerine eş değer vidalar ayarlayıp mühürlü şekilde yeniden takıyor. Montaj hattında mühürlenmesi gereken vidalar hep mühürsüz takılmış.
Bu sadece sende mi yaşandı yoksa diğer kullanıcılarda vida düşme problemi yaşandı mı?
-
04 Temmuz 2018, 13:50
#1351
motokeyf adlı üyeden alıntı
Bu sadece sende mi yaşandı yoksa diğer kullanıcılarda vida düşme problemi yaşandı mı?
bir önceki sayfaya bakarsan cevabı göreceksin
-
05 Temmuz 2018, 08:29
#1352
dgenc adlı üyeden alıntı
Selamlar, vida kayıplarım sürekli şekilde devam ediyor. Son düşen vidalar:
1) ön çamurluk içindeki 4 vida
2) arka koltuk sonunda kalan 2 adet derin girişli vidalar.
Fotoğraf atacağım.
Adana da götürdüğüm servis yerlerine eş değer vidalar ayarlayıp mühürlü şekilde yeniden takıyor. Montaj hattında mühürlenmesi gereken vidalar hep mühürsüz takılmış.
dostum bende adanadayım ama motoru adanadan almadım istanbuldan aldım.... motorun gevşeyip düşmesine neden olacak durumu yaşamadım çok şükür kendimde elimden geldiğince kontrol ettim... ve her ayda kontrol ederim çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım adanadaki servis sıkıntılı benim gözümde benzin pompasından gelen traktör sesine bile normal dedi.işi bilen birisine yaptırmak lazım sonuçta para veriyoruz beleş iş yapılmıyor....saygılar inşallah bu son olur kardeş...servisin azizliğini sen çekiyorsun...
-
09 Temmuz 2018, 14:43
#1353
Arkadaşlar (özelliklede göreceli olarak daha tecrübesiz arkadaşlar), motorumu İstanbul'dan bir arkadaşımıza sadece nakit ihtiyacımdan dolayı sattım.
Ancak satmış olsam bile birşeyler yazmak istiyorum.
Forumun Benelli TRK 502 ile ilgilenen bu konusunda genel bir huzursuzluk mevcut ve bu hiç hoş değil. "Kronik" bir problemden bahsediyorsunuz, fotoğraflar dönüp duruyor. Vidalar düşmüş, kontaklar dökülmüş...
Bu motoru almayı düşünenler için bu yazılanlar gerçekten negatif görünüyor. Satmış olduğum motorumdan ve bu motora sahip bir arkadaşımın motorundan yola çıkarak rahatlıkla söyleyebilirimki bu motorda "kronik" bir arıza yok, iç rahatlığı ile bu motoru satın alabilir ve keyifle kullanabilirsiniz. Motor alışkanlığınız geliştikçe vidaları sıkılama işlerini arada kendiniz yapmaya çalışın. Bu tabiki kontak anahtarının gevşeyip düşmesini açıklamıyor, ancak genel olarak motor kullanıyorsanız elinizi alıştırın. Montajı Türkiye'de yapılan 2018 modellerin sadece bazı motorlarında montajın üstünkörü yapıldığını söyleyebiliriz ancak bunun kronik bir hadise olduğunu söylemek motora haksızlık olur. Bu motor parasının hakkını gerçekten sonuna kadar veren nadir motorlardan. Satmış olmama rağmen ileride aynı modelden veya belkide Leoncino modelinden almayı dahi düşünüyorum.
Bu motoru almayı düşünen arkadaşlara söyleyeceğim odur ki; bu motoru öyle kolay kolay elemeyin ve sizi çok memnun edecek bir motoru yok yere liste dışına atmayın.
-
09 Temmuz 2018, 16:32
#1354
TUTITO adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar (özelliklede göreceli olarak daha tecrübesiz arkadaşlar), motorumu İstanbul'dan bir arkadaşımıza sadece nakit ihtiyacımdan dolayı sattım.
Ancak satmış olsam bile birşeyler yazmak istiyorum.
Forumun Benelli TRK 502 ile ilgilenen bu konusunda genel bir huzursuzluk mevcut ve bu hiç hoş değil. "Kronik" bir problemden bahsediyorsunuz, fotoğraflar dönüp duruyor. Vidalar düşmüş, kontaklar dökülmüş...
Bu motoru almayı düşünenler için bu yazılanlar gerçekten negatif görünüyor. Satmış olduğum motorumdan ve bu motora sahip bir arkadaşımın motorundan yola çıkarak rahatlıkla söyleyebilirimki bu motorda "kronik" bir arıza yok, iç rahatlığı ile bu motoru satın alabilir ve keyifle kullanabilirsiniz. Motor alışkanlığınız geliştikçe vidaları sıkılama işlerini arada kendiniz yapmaya çalışın. Bu tabiki kontak anahtarının gevşeyip düşmesini açıklamıyor, ancak genel olarak motor kullanıyorsanız elinizi alıştırın. Montajı Türkiye'de yapılan 2018 modellerin sadece bazı motorlarında montajın üstünkörü yapıldığını söyleyebiliriz ancak bunun kronik bir hadise olduğunu söylemek motora haksızlık olur. Bu motor parasının hakkını gerçekten sonuna kadar veren nadir motorlardan. Satmış olmama rağmen ileride aynı modelden veya belkide Leoncino modelinden almayı dahi düşünüyorum.
Bu motoru almayı düşünen arkadaşlara söyleyeceğim odur ki; bu motoru öyle kolay kolay elemeyin ve sizi çok memnun edecek bir motoru yok yere liste dışına atmayın.
Kronik bir sorunu elbette yok. Vidanın gevşemesi kronik bir sorun değildir. Tabi olmaması gerek ama en azından dersimizi almış olup insanlara motoru aldığında bu tür şeyleri kontrol edip gönül rahatlığıyla binin diyebiliyoruz. Hele ki motor ve çevresindeki aksamlarda sorun yaşayan olduğunu duymadık bile. Ki satışa çıkalı bir yıl oldu ve ciddi sayıda sayıldı. Benim başıma gelen tek şey kontak gevşemesi oldu. Gittim loctite ile vidalattım bitti. Diğer aksamları da kendim kontrol ettim. Bu hafta sonu ön kaliperleri söküp temizlik ve bakım yaptım. Söktüğüm vidaları loctite ile vidalamışlardı. Anlayacağınız hayati önem arz eden yerlere ciddiyetle yaklaşmışlar gibi görünüyor.
-
09 Temmuz 2018, 20:32
#1355
Bir şey söyleyeceğim size.. siz kuba gaziantep fabrikasını pardon fabrika demeye şahit lazım montaj yerini gördünüz mü? Çalışanları - montaj yapanları ve üretim hattını bir görün bu motorun yanına yanaşmazssınız! Benelli fabrikayı gezdi büyük problemler gördü. Sadece ve sadece Türkiye'de yaptığı montajı sadece türkiye'de satma izni verdi! Daha fazlasını yazmaya gerek yok! Canımız ve paramız kıymetli, sadece onu bilin.
-
09 Temmuz 2018, 20:49
#1356
Ridefornat adlı üyeden alıntı
Bir şey söyleyeceğim size.. siz kuba gaziantep fabrikasını pardon fabrika demeye şahit lazım montaj yerini gördünüz mü? Çalışanları - montaj yapanları ve üretim hattını bir görün bu motorun yanına yanaşmazssınız! Benelli fabrikayı gezdi büyük problemler gördü. Sadece ve sadece Türkiye'de yaptığı montajı sadece türkiye'de satma izni verdi! Daha fazlasını yazmaya gerek yok! Canımız ve paramız kıymetli, sadece onu bilin.
Benelli, fabrikayı görmeden mi montaj izni vermiş?
-
10 Temmuz 2018, 09:08
#1357
zangif adlı üyeden alıntı
Selam arladaşlar:
Uzun zamandan sonra tekrar motosiklet kullanıcısı olarak aranıza katılmaya karar verdim motosiklet piyasasından uzak kalmamdan ötürü modelleride pek takip edemedim yardımınıza ihtiyacım var şimdiden teşekkürler.
İlk önce konu açmaya çalıştım iki kez ama yayına düşmedi moderatöre mesaj da attım geri dönüş olmayınca hoşuma giden modellerden biri olan trk 502 sayfasına yazmayı uygun buldum şimdi arkadaşlar ilk önce sınıf belirlemeye karar verdim enduro olsun istedim, ama iki sorunum var motor hacmi ve model secimi öncelikle 250 cc lik bir model mi olsun 500 cc lik mi olsun buna kara vermem lazım ihtiyacım şehir içi ve şehirler arası gidebilecek şehir içinde pratik olacak ama uzun yolda da 110 kg luluk
birini araba konforunda dağ bayır demeden stabil olarak 100-120 km hız ile baymadan götürebilmesi lazım eğer bunu 250 cc ile yapabilirsem 250 cc almak istiyorum fakat 250 cc kesmez derseniz o zaman 500 cc ve üstü bir model almam lazım ozaman benelli trk 502 ve cf moto 650mt arasında seçimim hangisi olacak belirmeye çalışıyorum japonlar dan uzak duruyorum yedek parça ve aksesuarları abartı pahalı geldi bana bu iki modelde bana aynı randımanı vereceğini düşünüyorum trk502 nin tipi çok hoş ama cf moto nunda motor ünitesi kawasaki nin motoru olduğu için bu iki model arasında kaldım objektif yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler
Vstrom 250 ve bu motor tarifine uyuyor.ben kendim dominar kullanıyorum ve parasına göre güzel motordur.
-
10 Temmuz 2018, 09:10
#1358
Vstrom 250 ile 120 ile baymadan nasıl gidecek merak ettim. Motor 100'ü görürken bile düsünüyor
-
10 Temmuz 2018, 15:12
#1359
YasinC adlı üyeden alıntı
Vstrom 250 ile 120 ile baymadan nasıl gidecek merak ettim. Motor 100'ü görürken bile düsünüyor
O kadar da değil ya.
-
10 Temmuz 2018, 16:43
#1360
Norton772 adlı üyeden alıntı
O kadar da değil ya.
Deneme fırsatım oldu ben doydum o motora. Rezalet ötesi o motoru getirenleri ve o motor üzerinde çalışan mühendisleri kendi yaptıkları ürünlerine bindirip Ankara'nın çevre yollarına salmak lazım. Kamyonların arasında ne yaparlar bilemem. Kurtboğazı'nın orada yokuş çıkarken en son emniyet şeridinden gitmek zorunda kaldı eleman. Çünkü ağır vasıta araçlar bile 100km hızın üzerinde seyir ediyordu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)