Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233343543 ... SonuncuSonuncu

Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #641
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı DadasOflu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıkıntı arkadas bu is sıkıntı gerçekten.. versys vstrom cok para gerek yok bu motorlara..en azından benim amacım icin fazla makinalar.. simdi arkadaslar samimi soyluyorum burda paradan ziyade gercek ihtiyacım ne ise onu alıp isyerine koymak istiyorum.. 1.90 110 biri icin ve ayda belki istanbul içi 500-750 km sehirdışı yılda 1.000-1.500 km kullanılacak bir makina ihtiyacı hasıl ise , trk502 de karar kıldım gibi bakarken HondaCRF250Rally nin çok daha hafif ve kullanımı kolay bir alet olduğunun bilgilerini edindim yorum ve videolardan ve herkes çok memnun.. tek silindirli crf rally veya trk 502 aslında oldukca farklı makinalar fakat biri 20bin digeri 27bin biri tek silindir 250cc digeri cift silindir 500cc.. samimiyetimle bilgi edinmenin son aşamasındayım artık.. %95 sehir içi ve sehirler arası asfalt ve ağırlıklı istanbul olmakla beraber sehirlerin ara sokaklarında gececek süreç.. toprak alan kross hesabım yok..sizce ne yapmalı.. aslında trk nın lastik ihtiyacı bile yok :=)bir anlamda uzun zaman atıl kenarda duracak makina için ne yapmalı.. bu kararsızlık fena, oldukça tecrübeli arkadaşlar için elbette çok kolay olan bu seçimler bizler için çok zor oluyor..
    Yol dışına çok çıkacaksanız ağırlığından dolayı TRK zorlar. Alet durduğu yerde sağa ya da sola yatmaya görsün ağırlığını çok hissettiriyor ama giderken sanki aynı motor değil. Çok dengeli. O nedenle engebeli, zor yollara çok girecekseniz zaten bu motor o yolların motoru değil. Yalnızca bozuk yollarda gayet iyi gider. CRF çok daha hafif çok daha kolay kontrol edilir. Ama ben %95 asfalt için CRF almazdım.
    Samimi 46 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #642

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı DadasOflu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıkıntı arkadas bu is sıkıntı gerçekten.. versys vstrom cok para gerek yok bu motorlara..en azından benim amacım icin fazla makinalar.. simdi arkadaslar samimi soyluyorum burda paradan ziyade gercek ihtiyacım ne ise onu alıp isyerine koymak istiyorum.. 1.90 110 biri icin ve ayda belki istanbul içi 500-750 km sehirdışı yılda 1.000-1.500 km kullanılacak bir makina ihtiyacı hasıl ise , trk502 de karar kıldım gibi bakarken HondaCRF250Rally nin çok daha hafif ve kullanımı kolay bir alet olduğunun bilgilerini edindim yorum ve videolardan ve herkes çok memnun.. tek silindirli crf rally veya trk 502 aslında oldukca farklı makinalar fakat biri 20bin digeri 27bin biri tek silindir 250cc digeri cift silindir 500cc.. samimiyetimle bilgi edinmenin son aşamasındayım artık.. %95 sehir içi ve sehirler arası asfalt ve ağırlıklı istanbul olmakla beraber sehirlerin ara sokaklarında gececek süreç.. toprak alan kross hesabım yok..sizce ne yapmalı.. aslında trk nın lastik ihtiyacı bile yok :=)bir anlamda uzun zaman atıl kenarda duracak makina için ne yapmalı.. bu kararsızlık fena, oldukça tecrübeli arkadaşlar için elbette çok kolay olan bu seçimler bizler için çok zor oluyor..
    https://www.sahibinden.com/motosiklet-honda-xl-700-transalp

    ben hiç kullanmadım, kullanların yalancısıyım,
    **digerlerinden daha ucuz.
    **Falza yakıyormuş yılda 2.bin km kulansan 1 litre fazla yaksa 110 Tl eder toplam yılda
    **Zaten ikinci el deger kaybın az olur satma derdin olmaz
    **Kronik sorunu yok diyorlar (fikrim yok)
    **Daha güçlü
    **V motor diye biliyorum(yanlışda olabilir araştır) böyle ise bu da avantaj
    **Kulanıcıları yakıtı düşünmez isen em..ye de gö...ye de gelir der (onların yalancısıyım)
    ** Macera aramamış olursun bilindik güvenilir bir mal olmuş olursun
    ** Her yerde servisi var parçaydı servisdi derdin olmaz..

    Yeni makina alıp paranı eritecegine ikinci el sağlamlıgını ispatlamış makina al paran deger kaybetmesin..
    Riptalon bunu beğendi.
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  3. #643
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    sahibinden.com da sadece sıfır ürünler mevcut. Hala ikinci el yok .

  4. #644

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    2.elde fiyatı düşmez kuba rks bi nabız yokladı enduro ile baktı talep var yarın öbürgün RX3 Evo'ya rakip bi ürün getirir ucuzundan ee Benelli ilede aynı fabrikada üreteceğinden dolayı biraz benzeyecek buna hade hayırlı olsun. Tıpkı TNT25'ten sonra titaniclerin değişmesi gibi.

  5. #645

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Asıl çıktığında RX4 gelecektir diye düşünüyorum ama en erken 2018'in ortasında olur. TRK502'nin ayarında değil fakat fiyatı çok daha uygun olabilir. Keşke Benelli 250 cc bir TRK çıkartsa...
    Samimi 46 bunu beğendi.

  6. #646

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl çıktığında RX4 gelecektir diye düşünüyorum ama en erken 2018'in ortasında olur. TRK502'nin ayarında değil fakat fiyatı çok daha uygun olabilir. Keşke Benelli 250 cc bir TRK çıkartsa...
    TRK'nın bu fiyatı bize fazla geliyor 250cc'de yine fiyat yüksek çıkacaktır. Ki bu saatten sonra Benelli - Honda - Bajaj - Yamaha vb. markalar maalesef pek tutulmayacak %20 vergiden dolayı rks kuba ve mondial markalarının modellerine kaldık içlerinde en kalitelisi rks eğer kalitesini bozmadan devame derse çok iş yapacak.

  7. #647

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yüksek çıkacaktır tabi ama gerçekten de 250 cc uygun fiyatlı enduroya ihtiyaç var memlekette. V-Strom iş görür ama pahalı, G310GS de öyle olacaktır. Benelli 18 civarına çıkarabilirse güzel gider diye düşünüyorum. Ya da bir bakarsınız Bajaj, Dominar'ın enduro kasasını çıkartmış şimdiki parayla 20 bin TL demiş.
    Samimi 46 bunu beğendi.

  8. #648
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Mondial RX3 evo yu çıkarttı ama arızaları ile baş edemedi başka bir Benelli falan getirtse fiyatı %20 vergi diliminden yüksek olacak kaldık rks'ye bakalım mondiale karşı atağa geçecekler mi

  9. #649

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek çıkacaktır tabi ama gerçekten de 250 cc uygun fiyatlı enduroya ihtiyaç var memlekette. V-Strom iş görür ama pahalı, G310GS de öyle olacaktır. Benelli 18 civarına çıkarabilirse güzel gider diye düşünüyorum. Ya da bir bakarsınız Bajaj, Dominar'ın enduro kasasını çıkartmış şimdiki parayla 20 bin TL demiş.
    Peynir ekmek gibi gider.
    Hindistanlı firma grenaj çalışması yapmıştı o bile tutuyor.
    Enduro'ya binecek insan Dominar'ı top speedte R25 ile kıyaslamaz.
    Bu motor zaten ortalama 120-140 km/saat hızda stabil gidiyor.
    Bu da düşük cc Enduro'ya binmek isteyenler için Hint kumaşı olur.

  10. #650

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    Trk 210 kg ağır motor zor diyenler var..test etme sansim oldu çok kolay makina denemez fakat rakiplerinin hepsi daha agir...vstrom,,versys,,nc750 hepsi 215-220 gibi bu işten bişey anlamadım. V Motor v-strom iyi seçim gibi görünüyor. ..trk ve diğerlerinin motor tipi ve anahtar değmeden ömrü nasıldır acaba..tabiki olmasi gerekli zamanında bakımlı ve hesap dışı sorunlar hariç.

  11. #651
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı Pulsar41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peynir ekmek gibi gider.
    Hindistanlı firma grenaj çalışması yapmıştı o bile tutuyor.
    Enduro'ya binecek insan Dominar'ı top speedte R25 ile kıyaslamaz.
    Bu motor zaten ortalama 120-140 km/saat hızda stabil gidiyor.
    Bu da düşük cc Enduro'ya binmek isteyenler için Hint kumaşı olur.
    Dominar tek silindir 400cc bir makina bence koca bir hüsran olacak ömrünü uzun gibi göremiyor pulsar ayrı tabi on numara motor.

  12. #652

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı braveman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominar tek silindir 400cc bir makina bence koca bir hüsran olacak ömrünü uzun gibi göremiyor pulsar ayrı tabi on numara motor.
    Bende öyle düşünüyorum ama şuana kadar duyduğum bişey yok umarım alan arkadaşlar uzun kmler yapınca sıkıntı yaşamazlar.

  13. #653

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yüksek çıkacaktır tabi ama gerçekten de 250 cc uygun fiyatlı enduroya ihtiyaç var memlekette. V-Strom iş görür ama pahalı, G310GS de öyle olacaktır. Benelli 18 civarına çıkarabilirse güzel gider diye düşünüyorum. Ya da bir bakarsınız Bajaj, Dominar'ın enduro kasasını çıkartmış şimdiki parayla 20 bin TL demiş.
    Benelli'nin bildiğim kadarıyla öyle bir modeli yok çıkartsa bile bize gelmesi 2 yılı bulur. Ben şöyle bir şey bekliyorum Kuba Benelli'yi getirdikten sonra RKS modellerini Benelli'ye benzetmeye çalıştı o yüzden TRK'ya benzer bir Enduro getirecek ve RX3'e rakip çıkartacak

  14. #654

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Motosikleti satın alan arkadaşlar son durumlar hakkında bilgi aktarabilir misiniz?

  15. #655

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı SeCReTBoY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikleti satın alan arkadaşlar son durumlar hakkında bilgi aktarabilir misiniz?
    Satın alanlar rodaj sürecini yeni yeni bitiriyor zannımca o yüzden şuanda gelen veriler çok çok sağlıklı olmayabilir modelin ne olduğu ikinci bakımdan sonra tam belli olacaktır. Bu modelle Benelli Dünya turu attı diye video ve görseller gördüm tabi haberde gördüm doğruysa sıkıntı olmaz.

  16. #656
    selchuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2005
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Benelli TRK 502

    Benelli TRK 502 Dünya Turu

    Alıntı tmp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satın alanlar rodaj sürecini yeni yeni bitiriyor zannımca o yüzden şuanda gelen veriler çok çok sağlıklı olmayabilir modelin ne olduğu ikinci bakımdan sonra tam belli olacaktır. Bu modelle Benelli Dünya turu attı diye video ve görseller gördüm tabi haberde gördüm doğruysa sıkıntı olmaz.
    Benim de duyduğum kadarıyla bir ekip dünya turuna çıkmış ve 45bin km'yi devirmişti, Allah'a şükür herhangi bir sorun da yaşamadılar. Bu arada ben de rodajdan sonraki ilk 1000 km bakımını dün yaptırdım. Şu ana kadar gayet memnunum. Merak edenler olabilir, bir de fotoğraf paylaşalım.

    Samimi 46, fuatsurer, kdiner ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #657

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    TRK nın en sağlam yeri makinesidir BN 306 nın geliştirilmiş hali o makine nin hiçbir kronik problemi yok.Kronik sorun boş yere kimse beklemesin.
    Samimi 46 bunu beğendi.

  18. #658
    fuatsurer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Alıntı beyaban adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benelli'nin bildiğim kadarıyla öyle bir modeli yok çıkartsa bile bize gelmesi 2 yılı bulur. Ben şöyle bir şey bekliyorum Kuba Benelli'yi getirdikten sonra RKS modellerini Benelli'ye benzetmeye çalıştı o yüzden TRK'ya benzer bir Enduro getirecek ve RX3'e rakip çıkartacak
    RKS markası Benelli'nin altında kurulan bir marka ve tasrımlarını Benelli yapıyor
    Hatta RKS Titanic 150-s modelinde tasrımın Benelli tarafından yapıldığına dair depo üzerinde logosu mevcut.
    Soncadırcı bunu beğendi.

  19. #659

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    motor bloğu hakkında biraz daha geniş bilgisi olan var mı arkadaşlar...hepimiz veya bir çoğumuz kesinlikle sorun yaşanmayacak hali ile değerlendiriyoruz konuyu... mesela yarın oldu ya saçma sapan bir sebepten motor bloğunda ağır bir sorun yaşandı.. TRK 502 yi servisine teslim alıp, makinayı şöyle bir dağıtıp, gerekli her bir parçasını raftan indirip tamir bakımını yapıp,kesinlikle kullanıcı dışı fabrikasyon hata olduğunu varsaydığımız şekliyle ödeme talep etmeden garanti kapsamında kullanıcıya teslim edebilecekler mi_? Her hangi bir dış kaporta aksamından kırılan dökülen olursa parça tedariki raftan olacakmıdır_? veya dışardan talep olacak ise de süre ne olacaktır_? Herkes elbette ister, ederine kalitesine göre gayet uygun fiyatlı bir mal satın almayı fakat bu motosiklet işi enteresan yarın sabah sağa sola yatsa düşse ee sonrası...tabiki kimse sorun olsun istemez de..ya oldu..motosikleti haftalarca depodamı yatıracağız..bu sorular asla kötü niyetli beklentilerle soruluyor değil...

  20. #660
    fuatsurer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Alıntı DadasOflu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor bloğu hakkında biraz daha geniş bilgisi olan var mı arkadaşlar...hepimiz veya bir çoğumuz kesinlikle sorun yaşanmayacak hali ile değerlendiriyoruz konuyu... mesela yarın oldu ya saçma sapan bir sebepten motor bloğunda ağır bir sorun yaşandı.. TRK 502 yi servisine teslim alıp, makinayı şöyle bir dağıtıp, gerekli her bir parçasını raftan indirip tamir bakımını yapıp,kesinlikle kullanıcı dışı fabrikasyon hata olduğunu varsaydığımız şekliyle ödeme talep etmeden garanti kapsamında kullanıcıya teslim edebilecekler mi_? Her hangi bir dış kaporta aksamından kırılan dökülen olursa parça tedariki raftan olacakmıdır_? veya dışardan talep olacak ise de süre ne olacaktır_? Herkes elbette ister, ederine kalitesine göre gayet uygun fiyatlı bir mal satın almayı fakat bu motosiklet işi enteresan yarın sabah sağa sola yatsa düşse ee sonrası...tabiki kimse sorun olsun istemez de..ya oldu..motosikleti haftalarca depodamı yatıracağız..bu sorular asla kötü niyetli beklentilerle soruluyor değil...
    TRK 502 ile ilgili tüm parçalar MJ Grup deposunda (Gaziantep) mevcut. Tabi bayilerin stoklarında sarf malzemeleri haricinde pek fazla bir parça olacağını sanmıyorum ama tedarik süreci 4 iş günüdür. Parçalar sisteme yeni tanımlanmakta olduğundan tüm parça fiyetlaını göremiyorum, fakat görebildiklerimden bazıları aşağıda listelenmiştir.

    - Grenaj parçalarının içindeki en yüksek fiyatlı parça 315,- TL ile depo grenajı tek taraf için. Diğer parçalar 15,- TL ile 200,-TL arasında değişiyor.

    - Piston sekman set 260,- TL (silindir henüz sisteme girmemiş)

    - Ön dişli 40,-TL arka dişli 130,-TL

    - Kontak Seti 198,-TL

    - Krank 1400,- TL

    - Amortisör Tek 1190,-TL

    - Furş Takımı 97,-TL

    - Debriyaj Maneti 25,-TL

    Başka öğrenmek istediğiniz parça varsa sisteme girdikçe yardımcı olurum.

    Mj Grup gerçekten bir kullanıcı hatası yok ise ve bakımlar zamanında yapıldıysa garanti konusunda bir sıkıntı çıkartmıyor.
    Tabi iş garanti olayına girince prosedürler ve yazışmalardan dolayı parça temininde 1-2 gün gecikme yaşanabiliyor.
    maktama, funduro, Akhunturk ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233343543 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)