KGR 33'ler gerçekten güzel ama 1000 lira olmaları can sıkıyor. 52 LT'lik arka çantayı zaten o fiyata aldım. Bu şekilde takım olarak çok pahalıya gelmiş oluyor. Aksesuarlardan ciğerimizi solduracaklar.
Bu arada 1000 km'deyim. Aslında motoru az kullanmaya çalışıyorum. Normal kullanımımda yılda 25.000 km rahat yaparım ama benzin, bakımlar vs. derken çok para vermek istemiyorum.
Akşam ilk bakıma gitmeyi düşünüyorum. Bu motorun tartışmasız en sevmediğim yönü bakımları. İlk 10.000 km'de 3000 km'de bir olarak 1000, 4000, 7000, 10000, daha sonra 4000 km'de bir bakım isteniyor. Ve bakımlar bir japon motoru bakımı kadar olmasa da önceki motorum Pulsar kadar da ucuz değil. Bence bu bakımlar aşırı sık. Zaten avrupada aralığın daha fazla olduğunu hatırlıyorum. Açıkçası 1 - 2 bakım sonrasında bir sorun çıkmazsa servise gitmeyebilirim. Birisi bana motor hakkında kötü bir şey söyle derse kesinlikle ilk söyleceğim şey bu bakım meselesi olurdu. Standart kullanım amaçlı bir motorlu aracın bu kadar sık bakıma girmesi kesinlikle gerekmez.
Bu arada motoru teslim aldığımda lastiklere 40 psi hava basılmış. Alacak olanlar varsa buna çok dikkat etsin. Tehlikeli bir durum yaratabilir. Olması gereken ön lastik 32 psi, arka lastik 36 psi. Maşada ve kılavuzda kPa cinsinden yazılmış bu arada. O nedenle özellikle belirtmek istedim.
Madem resim istediniz, daha sonra aydınlıkta güzel bir kaç resim çekerim ama şimdilik yine anlaşılması zor fotoğraflardan birini koyayım.
http://i63.tinypic.com/qqqsso.jpg