Fuarda tanıtılmış, ilgili haber :
http://www.motosiklet.net/forum/son-...tanitildi.html
22- 24 bin arasında olursa düşünülebilir. Sonuçta bu GS ler Bmw'nin en çok tutan modeli...
Fuarda tanıtılmış, ilgili haber :
http://www.motosiklet.net/forum/son-...tanitildi.html
22- 24 bin arasında olursa düşünülebilir. Sonuçta bu GS ler Bmw'nin en çok tutan modeli...
Kur gittikçe artıyor.İnşallah dediğin fiyatlarda olur ama çok zor.
28-30 bin arası diyorum.Çünkü 310r 7bin euro diyorlardı.ötv kdv zart zurt hariç galiba.
Hadi bu da gelsin 8000 euro.Euro bugün 3.5 TL.Basit hesapla 28 bin oluyor.Türkiye giriş fiyatı 30 bin olur.
Hayırlı uğurlu olsun milletimize !
merhaba dostlar. alan arkadaslarıma hayırlı olsun
2017 model gezi motorları fiyatları
KTM DUKE 200 (25 beygir) sıfırı 13900tl
İNAZUMA (kampanya fiyat) 15.900tl
Mondial EVO (nakit pazarlıklı) 9.500 ile 12.000tl arası
bajaj pulsar gezi motoru 11.000TL
yamaha MT 250cc 15.900tl
regal raptor SPT 350cc(ENDURO) 12.000tl
BUNLAR kendini kanıtlamış motorlar olduğu halde fiyatları makul sayılabilir.. PİYASAYA ÇIKACAK OLAN JAPON EDUROLAR pazarda yer sahibi olmak istiyorlarsa fiyatları asla 18bin tl bandını aşmamalı ama görüyorum ki honda 250 rally advanture bile 21.250tl fiyata ulaşmış cok fazla kawasaki versy 250cc enduro 28bin tl bu ne abi astronomik rakamlar.. 250ccnin alıcı kitlesi memur ve orta gelirli vatandaştır..
bence japon firmaların web sitelerinden fiyatı düşük tutmaları konusunda şikayet ve öneri yazmalıyız tepki göstermeliyiz ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
Türkiye'de 250cc Enduro da ciddi bir beklenti bir potansiyel var Mondial Evo Bu açık gösterdi ancak insanlar Japon markalarına yönelmek istiyor fakat 250 sisi'nin alıcı kitlesi memur ve alt gelir grubu olduğu için fiyatların kesinlikle düşük tutulması gerek Örneğin Honda 250 Rally ilk açıklanan fiyatı 18500 TL ile bir potansiyel yakalamıştı fakat şu anda fiyatı 20.000 bandının üzerine çıkarttı Dolayısıyla alıcı kitle kulüplerde ve forumlarda alma fikrinden vazgeçtiler Çünkü mantık nakit Mondial Evo you hala 12000 TL ye almak varken neden 250 sissy bir motora 20.000 TL üzerinde para verelim mantığı oldu 250cc Enduro alacak kitlenin 250 sesi tercih etmesindeki tek hasep benzin ve yakıt sarfiyatı fiyatı olduğu göz önünde bulundurulursa kalkıp 20.000 TL nin üzerinde bir rakam vermeleri mümkün dahil değildir Bu anlamda bir kulüp üyesi olarak senelerdir motorsiklet takipcisi ve Forumcusu olarak söylüyorum Suzuki 250 sisi V Strom motorundan bu açı ciddi anlamda doldurması bekleniyor Hatta alıcı kitle Honda Rally markası 20.000 TL nin üzerine çıktığı için şu anda tamamen Suzuki V Strom 250 motorunun fiyatı açıklanan kadar motorsiklet almamayı tercih ediyor bu açık sizin kapatmamız bekleniliyor Eğer bu işi tek elinizde bulundurmak istiyorsanız ki 250 sissy alıcı kitlesi bütün Çin mallarını çadırları da göz önünde bulundurursak Türkiye'nin en büyük pazarını oluşturuyor Eğer bu pazara uygun fiyatlarla hakim olabilirsiniz bütün Türkiye piyasası Nettek elinizde bulundurabilirsiniz motorlu ucuz satın ncak yüzlerce satılan motorun servisinden Kazancınız sizi İhya edecektir ve markanızı çığ gibi büyüyecektir bu anlamda gerçekten dönüm noktasında sınız Bu bir motosiklet markası için reform olabilir Şu anda kutlama yapmak istiyorsanız fiyat olarak V Strom 250 250 Enduro da asla 19500 rakamını geçmemiz lazım hatta 18 500 TL gibi bir rakam verebilirsiniz ciddi başarılar elde edersiniz heleki 17000 TL olabilirse bütün Piyasayı Hilal çemberine sil alabilirsiniz Unutmayın ki Türkiye'de bu kadar çok Çin malı 250cc Chopper bulunmasının tek sebebi insanların Enduro alabilecek paralarının olmayışı ve seyahat etmek istemeleridir Burada eğer büyük düşünebilirsiniz pazarlama anlamında tabi Kar payına düşük tutarak bütün çakırcı kitlesine ki bu Türkiye'de çok büyük bir kitle bütün bu kitleyi kendinize çekebilirsiniz bu söylediğim tüm bilgiler 10 senelik Forum takipçisi , motosiklet gezgini bilim sanat takipçisi ki bizzat bilim ve sanat merkezlerinde çalışıyorum yılların kulüp üyesi ve en az sadece gezi motorları klasmanında 7 ayrı Çin malı motosiklet iki tane enduro Çin malı motosiklet kullanmış birisi olarak sizlere aktarıyorum .
Arkadaşlar bu hazır yazıyı kopyalayıp markalara gönderin tepkimizi gösterelim
Bu motor ne oldu?
Geliyor mu? Geldi mi? Gelecek mi?
Yoksa teğet mi geçti?
Fiyat bilgisi var mı?
BMW Motorrad Türkiye sitesinde motor mevcut ama bir fiyat yok henüz.
Fuardaki arkadaş da G310 "R" için Nisan sonunda gelir anca demişti.
İkinci el F 650 GS bakan birisi gelirse ve uçuk bir fiyatı olmazsa düşüneceğim bir model bu ürün.
Pulsar 200NS Sonrası yüksek CC'ler hem fazla geliyor , hem tecrübemi yeterli görmüyorum.
Neden Dominar 400 değil dersenizde (Pulsar'dan çok memnun olsamda) artık bir seferde F/P bir ürünü değil , keyfimin istediği bir motosikleti almak istiyorum.(İkici el F 650 GS malesef sorun çıkması durunda zaman harcayabileceğim bir motosiklet değil)
Bu arada G310 GS seneye bu zamandan önce beklenmiyormuş , düşünen arkadaşların bilgisine.
Aşık oldum bu motora ya... Ama çok pahalı namussuz..
Eğer benim birazcık motor bilgim motor tecrübem varsa bu motor şu anki değil ama bir sonraki kasası ile pek çok kişiye yüksek hacim enduroları sattırtıcak..
Bmw nin bir huyu vardır bunu f650 ilk çıktığındada yaptı önce havayı kokladı feedbackleri aldı motordaki en çok şikayetleri ve müşteri kullanıcı görüşlerini değerlendirdi sonra 2000 deki yeni kasayı bu doğrultuda yaptı ortayada efsane bir kasa çıkdı F650gs taki çift silindir yapana kadar motoru .. motorun bütün büyüsünü bozdular çünkü sağlam yakmaya başladı yeni kasada..
şimdi bu G310 o kaybettikleri F650gs tek silindirli müşteri kesmini kazanmak için o boşluğu doldurtucaklar .. bu ilk kasa biraz binenler tester olucak ama ikinci kasada ben inanıyorum ki ortaya halikulade bir makina çıkıcak..
En başda tahminim tasarım silme değişicek daha heybetli daha kaslı bakdınmı 600 lük mü bu motor yoksa 800 lükmü dedirten bir kasası olucak.. ikincisi makina üstündede oynama yapar bmw 34 beygirle başlamış ama 300cc den çok rahat 40 beygirlere kadar çıkartılıyor kasawasaki ninja 300 misal 39 beygir.. kaldıki kawa 296c.c bu 310c.c ..
güçdede bir iyileştirme olur ..
finish de pek çok insana özellikle single riderlara yüksek hacim motorları sattırır.. Az yakıt tüketimi ile efsane olmuş tek silindir F650 nin de tahtına oturur..
birde bmw yaparsa süs motoru yapmaz yani piyasadaki bazı 250c.c lik endurolar gibi görüntüde enduro yapmaz offroad yeteneğide çok yüksek olan güzel bir makine yapar..
Bu hafta aldim herkese tavsiye ederim. Sehir ici kullanimi rahat, performans tatmin edici. 1000 km lik seyahatlere olmaz ama 200-300 km lik yerlere rahatca gidersiniz. 7000 devirden sonra coşuyor ama su an rodajda olduğum icin pek cikamiyorum. Suspansiyon, fren cok iyi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)