Yamaha Brezilya'da sattığı bu modeli Türkiye'ye niye getirmez acaba?
XTZ250 TENERE
MOTOR
Tip : 4 ZAMANLI, SOHC, hava soğutmalı, 2 subap
Silindir sayısı : 1 silindir
Silindir Hacmi : 249,45 CC
Çap x strok : 74 x 58 mm
Sıkıştırma oranı : 9.8: 1
Tam güç (benzin) : 20.7 PS 8,000 rpm
Maksimum tork (Benzinli) : 2.09 6.500 rpm kgf.m
Debriyaj : ÇOKLU DİSK
Vites Sayısı : 5 Vites
Ateşleme sistemi : TCI
Çalıştırma : Elektrikli
Yakıt : Benzin / etanol
Akü : 12V x 6 AH
ŞASİ
TİP ŞASİ Bero YARI ÇİFT
Ön askıya / ders ÇATAL teleskopik / 220 mm (asma) - 220 mm (tekerlek)
Asma geri / inme Balana monocross TİP ARKA LINK / 65mm (asma) - 200 mm (tekerlek)
çapı 245 mm OF ön fren DİSK HIDRULICO
çapı arka fren HIDRULIK DİSK 203 mm
Trail 103.00 MM
Ön tekerlek METZELER TOURANCE 80 / 90-21 M / C 48S
arka lastik METZELER TOURANCE 120 / 80-18 M / C 62S
BOYUTLAR
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik
2135 mm X 830 mm X 1375 mm
akslar arasındaki mesafe :
Sele yüksekliği : 865 mm
Islak ağırlığı : 154 kg
Motor yağı kapasitesi : 1.55 LİTRE
Yakıt tankı kapasitesi :16 Litre (4.8 LİTRE YEDEK)
Kaynak : Tenere_250 Brezilya