Buccaneer 250i V-Twin Enjeksiyonlu Cafe Racer
Reklamlar
-
05 Aralık 2018, 18:52
#141
9 bin kmdir kullanıyorum su ana kadar bir defa ön farı patladı onuda bakımda degiştirdiler 10 tl gibi bir ücret aldılar garantiye kalırsa 2 3 güne olucaktı. Tam bir şehiriçi motoru titreşim var uzun yolda yoruyor kesinlikle bu fiyata alınacak en dikkat çekici motordur sesi zaten efsane ama son hızı cidden yetersiz kalıyor 130 km zaten o hızlarda titreşim cok oldugunu icin konfor sıfıra iniyor sehiriçi kullanıcaksanız çok iyi bir tercih ama uzun yolda yorabilir ama yapılamaz degil ilk motorum o yüzden çok da anlamam motordan ama yüzeysel olarak böyle su ana kdar hic sıkıntı cıkarmadı umarım ilerdede çıkarmaz
Reklamlar
-
05 Aralık 2018, 19:15
#142
Yav dostlar, bu makina karbüratöre dönmez değil mi? Dönse bile astarı yuzunu geçer sanırım.
Bence karburatore donusum o kadar zor olmaz. Karburatorden enjeksiyona donusum pahali olabilir ama.
-
06 Aralık 2018, 08:20
#143
Neden karbüratöre dönmek istiyorsunuz ki eski sistem sonucta
-
06 Aralık 2018, 09:10
#144
Basit oldugu icin terci edilebilir.
-
06 Aralık 2018, 12:00
#145
Karbüratör masrafı harici bir masrafı yok. Hava emme manifoltundaki enjektörü söküp orayı tıkayavaksınız. Birde depdan direk hatlarınızı baglayacaksınız. Yakıt pompasının fisinide sökersiniz. Oksijen sensorü ve hava akış metrenin foksiyonları bosa çıkmiş olacak. Boşa veri uretirler sadece... Facede grupda takıp memnun olan vardı. O sekilde sattı motorunu. Enjeksiyon sisteminin sıkıntıları ortadan kalkıyor bu sekilde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------
Son hizda bir düsme olduğunu soylemisti. Çıkma bir karburatör takmistı. İyi bir karburatör ve ayarla daha hızlı gidebilir. Yakıtta bir değişimi olmamıstı.
-
06 Aralık 2018, 23:38
#146
Karburator meselesi icin cevap veren arkadaslara tesekkurler oncelikle.
Enjeksoyon sistemi bir suru sensor ve benzeri elektronik aksami da beraberinde getiriyor. Daha basit daha mekanik bir sostem bana daha guvenilir geliyor acikcasi.
-
07 Aralık 2018, 18:02
#147
Güzelim motor anlamsız şüphelerle saçma sapan çin mali karbüratöre mahkum edilir mi ? Sizi duyan da motorda kronik enjeksiyon sorunu var zanneder. Ayrıca, böyle bir işlem görmüş motoru ancak motordan anlamayan garibana satabilirsiniz.
-
09 Aralık 2018, 01:01
#148
Hocam motorun "güzelim" motor olduğunu pek sanmiyorum. Ustundeki enjeksiyon sensörler filan da Çinli değil mi?
Rx3 evolar karburatorlu olsalardı zirt sensoru sorunu pirt sensoru arizasi cikarirlar miydi?
Acikcasi motora verecek bi 30 40 bin liram olsaydi enjeksiyonlu motor almaktan korkmazdim.
-
09 Aralık 2018, 01:29
#149
ülgenhan adlı üyeden alıntı
Hocam motorun "güzelim" motor olduğunu pek sanmiyorum. Ustundeki enjeksiyon sensörler filan da Çinli değil mi?
Rx3 evolar karburatorlu olsalardı zirt sensoru sorunu pirt sensoru arizasi cikarirlar miydi?
Acikcasi motora verecek bi 30 40 bin liram olsaydi enjeksiyonlu motor almaktan korkmazdim.
şimdi en başda o motordaki enjeksiyonun ben elektronik enjeksiyon olduğunu düşünmüyorum kaba bir mekanik enjeksiyondur diye tahmin ediyorum kısaca sorun çıkartma olasılığı düşükdür kaldıki çıkartsa çokdan duyulurdu uzun zamandır piyasada olan bir motor millet 20-30 bin km leri devirdi bu motorla öyle kronik bir sorunu olsa çokdan duyulurdu..
rx3 evolardaki sorun enjeksiyon sorunu değil genelde oksijen sensörü sorunuki bunun enjeksiyonla yakından uzakdan ilgisi yok.. bu euro4 bütün motorlarda olması zorunlu bir olay emisyon ile ilgili yani sen motorunu karbüratörlüye çevirsende o zırt sensörü pırt sensörü motorunda bulunmaya devam edicek .. yani motorunu karbüratörlüye çevirmekle zırt sensöründen pırt sensöründen kurtulamassın.
-
09 Aralık 2018, 11:57
#150
Arkadaşlar, yorum yaparken "öyle olduğunu zannediyorum", "bana göre şöyle" gibi ifadeler kullanıldığında malesef bir anlamı olmuyor. Bu forumda teknik özelliklerde yazan güç değerine inanmayıp "bence o kadar değildir, en fazla şu kadardır" diye adam var. Bir şey yazdığınızda göndermeden önce bir düşünün ben bunun nereden öğrendim diye. Mekanik enjeksiyon diye bir şey mi kaldı ? Bugün bütün Çin motorları elektronik enjeksiyon kullanıyor. Mekanik enjeksiyon, bundan 50 sene önce dizel motorlarında vardı. Teknik özelliklerinde EFI diye yazmışlar.
RX3 Evo'da sorun çıktıysa (ki oranına bakmak gerekir) bu da Çin motoru, bunda da çıkacak diye bir şey olamaz. Bu forumda Pulsar NS200'de stop etme sorunu olduğu için karbüratörlü ve tipi dışında tamamen alakasız bir motor olan NS150'de de olur diyen adamlar çıktı. Yani bir yorumlar yapılıyor ki inanılır gibi değil. Sırf kuruntudan dolayı enjeksiyonlu üretilmiş bir motor ne idüğü belirsiz bir karbüratörle çöpe döndürülür mü ? Bunun ABS zararlı demekten bir farkı yok. Bunu uygulayan arkadaşın motorunu bedava verseler almam. Ayrıca şu Çin motoru muhabbetini bırakmanın zamnı gelmedi mi artık ? Benelli de Çin motoru, CF Moto da Çin motoru. İyisi de var, kötüsü de var.
Bu arada bunları sırf yazılanları mantıksız bulduğum için söylüyorum, motorun fanatiği falan değilim. Motor bana göre güzel motor, selesi rahat olsa ben de bu fiyata alırdım.
-
09 Aralık 2018, 18:38
#151
Enjeksiyonu karburatöre dönüştürmeyi düşünen arkadaşları anlıyorum. Açıkçası ben Çinli karburatöre de güvenmem. O yüzden motoru tümden iptal edip direk at bağlamayı düşünüyorum. Gücü bir beygire inmiş olacak ama yakıt da azalacak. En azından kafam rahat olmuş olur. Ivır zıvır problemle uğraşmam.
-
09 Aralık 2018, 20:08
#152
Enjeksiyonlu bir motora karburator takilabilir, bu durumda mevcut sensorlerin yakitla ilgili olanlari (oksijen sensoru dahil) bosa cikmis olur, bir zarari da olmaz.
Mekanik enjeksiyon konusunda hic bilgim yok dogrusu, nasil oluyormus birisi aciklasin varsa oyle bir sey.
Buccaner 250 motora virago 250 karburatoru takilabilir, bu arada virago 250'ye Cin karburatoru takanlar da var, pek farki yok diyorlar. Aliexpress'de $50 fiyati var. Yani enjeksiyondan memnun kalinmazsa, karburatore rahatlikla cevrilebilir bence.
Bu arada bende bir adet yedek xv250 karburatoru var, almak isteyen olursa ozel mesaj atsin.
-
09 Aralık 2018, 21:22
#153
Açıkçası karburatörden sonra atın da bakımı görümü parkı biraz sorun gibi. O yüzden attan eşeğe geçmeyi düşünüyorum. At düşünen olursa özel mesaj atabilir. Sadece mevcut motor boşa çıkmış oluyor, yani motosiklete bir zararı yok. Bu arada at Çin malı değil, öz be öz yerli. Tekeriniz nalınız düz bassın.
-
10 Aralık 2018, 09:27
#154
mekanik enjeksiyonda benzin mekanik bir şekilde püskürtülür benzin silindirler tarafından emilen hava miktarına göre ayarlanır. ilkeldir ve basittir..
yakıtla ilgili sensörler boşa çıkmaz çünkü hepsi ecuya bağlı çalışır ve devamlı ecuya sinyal yollarlar... bu sefer beyne yanlış bilgi yollıycakdır yada yollmıycaktır orantısız bilgi motorda sorunlara nedne olacaktır öyle boşa çıkıcak demekle sensör boşa çıkmaz..
basitçene motorunuzdaki herhangi bir sensörü yerinden çıkartın kadranınızda anında engine yada arıza ışığı yanıcakdır.. Hatta teknolojik bir motorsa çalışmaz bile kendini güvenlik moduna alır..
yani boşa çıkartmakla o sensör boşa çıkmaz ancak beyinden bir şekilde yazılımla falan kapatırsanız yada manüpüle edebilirseniz boşa çıkabilir. gerçi ben bu motordada o kadar yüksek bir teknoloji olduğunu sanmıyorum.. üstündeki motor 20 yıllık aynı eski teknoloji bir motor çinlinin çok yüksek teknoloji bir yatırım yaptığını düşünmüyorum bu motora.. euro4 standartlarında satış yapılabilsin diye karbüratörü söküp enjeksiyon koymuşlar..
o yüzden mekanik enjeksiyondur dedim çünkü basittir mekanik enjeksiyon elektronik enjeksiyona göre..
elektronik enjeksiyon çok daha komplike ve karışıkdır kendine ait beyni işletim ünitesi falanı filanı vardır..
-
10 Aralık 2018, 12:10
#155
Evet dogru, ecu meselesini unutmusum. Virago 250'de ecu degil de Tci sistemi var mesela. Cok basit bir sistem. $20'a Aliexpressten bir adet alinip takilabilir sanirim.
-
10 Aralık 2018, 17:15
#156
fazil adlı üyeden alıntı
Evet dogru, ecu meselesini unutmusum. Virago 250'de ecu degil de Tci sistemi var mesela. Cok basit bir sistem. $20'a Aliexpressten bir adet alinip takilabilir sanirim.
TCI (Transistor Coil*Ignition) ateşleme ile ilgili, enjeksiyon ile alakası yok benim bildiğim.
-
10 Aralık 2018, 17:42
#157
TCI/CDI benzerdir. Enjeksiyon ile alakası yok, TCI indüksiyon bobinlerini tetikler.
-
11 Aralık 2018, 00:52
#158
aynen dediği zaten virago250 karbüratörlü dür o enjeksiyon yoktur onda.. virago250 en son 2000 yılında falan yollanmışdı galiba..
-
11 Aralık 2018, 16:26
#159
Seko adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, yorum yaparken "öyle olduğunu zannediyorum", "bana göre şöyle" gibi ifadeler kullanıldığında malesef bir anlamı olmuyor. Bu forumda teknik özelliklerde yazan güç değerine inanmayıp "bence o kadar değildir, en fazla şu kadardır" diye adam var. Bir şey yazdığınızda göndermeden önce bir düşünün ben bunun nereden öğrendim diye. Mekanik enjeksiyon diye bir şey mi kaldı ? Bugün bütün Çin motorları elektronik enjeksiyon kullanıyor. Mekanik enjeksiyon, bundan 50 sene önce dizel motorlarında vardı. Teknik özelliklerinde EFI diye yazmışlar.
RX3 Evo'da sorun çıktıysa (ki oranına bakmak gerekir) bu da Çin motoru, bunda da çıkacak diye bir şey olamaz. Bu forumda Pulsar NS200'de stop etme sorunu olduğu için karbüratörlü ve tipi dışında tamamen alakasız bir motor olan NS150'de de olur diyen adamlar çıktı. Yani bir yorumlar yapılıyor ki inanılır gibi değil. Sırf kuruntudan dolayı enjeksiyonlu üretilmiş bir motor ne idüğü belirsiz bir karbüratörle çöpe döndürülür mü ? Bunun ABS zararlı demekten bir farkı yok. Bunu uygulayan arkadaşın motorunu bedava verseler almam. Ayrıca şu Çin motoru muhabbetini bırakmanın zamnı gelmedi mi artık ? Benelli de Çin motoru, CF Moto da Çin motoru. İyisi de var, kötüsü de var.
Bu arada bunları sırf yazılanları mantıksız bulduğum için söylüyorum, motorun fanatiği falan değilim. Motor bana göre güzel motor, selesi rahat olsa ben de bu fiyata alırdım.
Teknik konulardaki söylemlerinize katılıyorum. Ancak sele konusunda söylediğiniz "Selesi rahat olsa bu fiyata alırdım" kelimesi biraz eleştiriye açık bence. Siz de biliyorsunuz selenin rahatlaştırılabileceğini, bu durumda sırf sele yüzünden almıyorum sözü abartı gibi kalıyor.
-
11 Aralık 2018, 21:44
#160
moto-33 adlı üyeden alıntı
Teknik konulardaki söylemlerinize katılıyorum. Ancak sele konusunda söylediğiniz "Selesi rahat olsa bu fiyata alırdım" kelimesi biraz eleştiriye açık bence. Siz de biliyorsunuz selenin rahatlaştırılabileceğini, bu durumda sırf sele yüzünden almıyorum sözü abartı gibi kalıyor.
Sele rahatlaştırılabilir ama az veya çok bir masrafa sebep olacak ayrıca bu tür motorlar yapıları gereği zaten çok da rahat olmaya müsait değiller muhtemelen uğraşmaya değmeyeceğini düşünmüş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler