ilk sayfada paylaşılan motosikletin arka silindirinin egzoz çıkışını yapmayı unutmuşlar ya laa..... yoksa süs olarak mı koymuşlar. yoksa onun çıkışını ön silindirin üs kapağına mı bağlamışlar. Bu da bir o kadar saçma olurdu.
ilk sayfada paylaşılan motosikletin arka silindirinin egzoz çıkışını yapmayı unutmuşlar ya laa..... yoksa süs olarak mı koymuşlar. yoksa onun çıkışını ön silindirin üs kapağına mı bağlamışlar. Bu da bir o kadar saçma olurdu.
Regalin cafesinden sonra ayak kontrolleri olması gereken yerde olmuş bu güzel, hoşuma gitmeyen kısım arka lastik ölçüsü 15" arka lastik bunun ölçüsü olmamalı rx3i de bu yanlıştan döndüler umarım bunda da bu ölçüden vazgeçerler.Birde bu isim olmamış bukkage gibi bu ne ya
Egzoz meselesine neden herkes takıldı anlamadım ? V motor olunca çift çıkış olacak diye bir kural mı var ? Lastik konusunu ben de merak ettim. Buna uygun kaliteli lastik bulunuyor mu acaba ?
Olması gerektiği gibi bir motosiklet olmuş. Umarım fiyat kalite endeksini de iyi tuttururlar insanlar rahatça satın alabilsin. Regal Raptor'ün cafe racer görünümlü chopperından sonra tasarım ve kulluanış açısından gayet güzel gibi görünüyor. Bir an önce fiyat açıklarlarsa sezon bitmeden baya satış elde edeceğini düşünüyorum. Sabırsızlıkla bekliyoruz kısa zamanda bir de test imkanı sunarlarsa kalitesine baktıktan sonra ciddi ciddi almayı düşünürüm.
V çift tip için , tek egzoz çıkışı nasıl oluyor ?
Öğrenmek için soruyorum , birinde yanma varken, diğeri havamı döğüyor anlayamadım?
https://www.google.com.tr/search?q=M...Buccaneer+250i biraz araştırmacı olursanız motorun diğer resimlerini ve egzoz çıkışlarını bulabilirsiniz.
Romet SCMB 250 İnceleme
https://www.youtube.com/watch?v=DLs2DQIBmqk
gözümüz gönlümüz açılsın 3 bin liraya ömürlük caferacer yapmak...
arkadaşlar bu motoru mondial rx3 23 nisandaki bozdağ gölcük festivalinde tanıtım maksatlı getirip göstermişti. Haki yeşil rengi vardı festivalde. tabi ismini cismini söylemediler. Birde sanırım önümüzdeki sene rx3i nin bir üst modeli 450 cc lik rx4 ü piyasaya sürecekler. yine tek silindir makine. Mondial güzel motosikletler getiriyor Allah var.
"250 cc segmentinde gelişimi ile dikkat çeken Mondial, Rx3i Evo modeli ile Enduro, 250 X-Treme modeli ile de Cross segmentinde beklediği ilgiyi yakaladı. Şimdi de CafeRacer tadında “Bucanner 250i“ modelini piyasaya sunmaya hazırlanıyor." Şeklindeki haberler üzerine bu motor için motosiklet piyasasında oluşabilecek ilgiyi ve özellikle de şahsi ilgimi de düşünerek bu konuyu açmak istedim. Umarım bu motosiklete en kısa zamanda sahip olurum ve bu başlık ürünün gelişimine ait pratik çözümler, kullanıcılar tarafından gerçekleştirilen modifikasyonlar ve deneyimlerin paylaşılacağı bir sayfa olur.
Buccaneer 250i V-Twin Enjeksiyon
Buccaneer 250i Teknik Özellikler;
Motor: V-Twin Silindir, 4 Zamanlı, SOHC, 2 x 2 Supaplı
Silindir Hacmi (cm³): 248.9 cc
Silindir Çapı ve Strok (mm): 49.00 x 66.00
Max. Tork: 18.50 Nm at 6000 min-1
Max. Güç: 13.50 kw at 8000 min-1
Şanzıman: Manuel / 5 Vites
Debriyaj Tipi: Islak Tip / Çoklu Plaka
Soğutma Tipi: Hava Soğutma
Yağlama Tipi: Basınçlı Püskürtme
Ateşleme Tipi / Yakıt Sistemi: ECU/EFI
Fren Tipi (Ön/Arka): Disk/Disk
Lastik ( Ön/Arka): 110/80-17 52S / 130/90-15 66S
Yakıt Tankı Kapasitesi (L): 13.0±0.1
Ağırlık (Kg): 140
Max Yükleme Kapasitesi (Kg): 150
Boyutlar U-G-Y (mm): 2040 x 785 x 1040
Dingil Mesafesi (mm): 1430
Sanırım Virago 250 nin motor bloğunun Çinli kopyasını kullanıyor.Güzel alete benziyor.
Buccaneer Denizli Class motorda fiyatı 10500 tl
Denizli class motorda 10500 tl bugün kutusundan çıkartılırken oradaydım
gd250n var o fiyata, yavaş gelsin çinliler
GD250N linki SADECE 9,999 TL YE HEM DE SIFIR
alet yakıyor arkadaşlar.müthiş yapmışlar aşık olunası resmen.Moto guzzi çakması
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...44231043/detay
Motosiklet satışa girmiş beyler bayanlar.
10.500 ne bilader? !!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)