Bucanner İnceleme Videosu..
https://www.youtube.com/watch?v=Sy0GxJ9CDhY&t=101s
http://https://www.youtube.com/watch...xJ9CDhY&t=101s
Bucanner İnceleme Videosu..
https://www.youtube.com/watch?v=Sy0GxJ9CDhY&t=101s
http://https://www.youtube.com/watch...xJ9CDhY&t=101s
Atına Atla Yüreğinin Götürdüğü Yere Git... Hadi Go!!!!!!!
Selam herkese, aktif olarak kullanan var mı? Çok iyi gözüküyor motor ama karar veremedim henüz.
merhabalar kullanan var ise yorumlaryabilirmi
Arkanıza bakmadan uzaklaşın, alınası bir motor değil. Düşmanınıza beleş olarak hediye edebilirsiniz. Parça hiç yok, sirf motoru satmak için hurda motor almak zorunda kalmıştım zamanında. Motor alıyorsunuz yanında bir de yedek parçalık hurda motor almanız gerekiyor.
Motor aslında avrupada tutulan italjet ama TR ye 1 kere geldi sonrası yok.
Merhabalar. Ben Buccaneer 250i sahibiyim. Görüntüsü ve sesi çok güzel. 7'den 70'e, motosikletleri bilen bilmeyen herkesin ilgisini çekiyor diyebilirim. 4 ayda 5000km yol yaptım. Torkunu iyi hissettiren atak bir motosiklet. Sesi ve titreşimi ile gerçekten "makine" gibi hissettiriyor. Hız motoru değil ama sürüşü çok keyifli. Her kilometremden keyif aldım. Fakat benim yorumum çok gerçekçi olmayabilir çünkü ilk motosikletim. Kısa mesafede 250NK dışında bir motosiklet kullanmadım. Benim aradığım cafe racer / scrambler tarzı olduğu için her türlü Bucca'yı tercih ederim.
Fakat parça işi gerçekten sıkıntı. Yetkili serviste çok parça olmuyor. İnternetten kendim bulmak zorunda kaldım ve onun için de çok seçenek yok. Bazı parçaların alternatifi yok. Motor bloğu Yamaha Virago XV250 ile aynı olduğu için bazı parçalar rahat bulunabiliyor sadece biraz araştırmak lazım (blok dışında kilometre redüktörü gibi parçalar da aynı ama hangileri aynı tespit etmek lazım bu kısım kolay değil). Blok dışına çıkıldığında parçaları bulmak zor gerçekten. En azından benim karşılaştığım durumlar bu kadar tecrübe ettirdi.
Örnek olarak kış başlarken motoru yatırmadan önce performans düşüklüğü oldu. Emme manifoldu keçesinin/contasının yıpranarak yırtıldığını tespit ettik. Conta manifoldla birleşik bir tasarım yapılmış, enjektörler her iki parçanın içinden açılı geçiyor (saçmasapan bir tasarım). Benzer bir örneğini başka manifoldlarda göremedim ve bu manifold ülkemizde yok. Yurtdışında ingilterede ve amerikada 100 dolara denk gelen orijinal parçayı buldum ama buraya göndermiyorlar. Ben de kendim bir çözüm bulacağım. Ya uygun bir silikonla boşlukları kapatacağım (forumda da konular vardı okudum bazılarını) ya da kendim bir kalıp tasarlayıp aynı parçadan kauçukçulara döktüreceğim. Biraz da kendim çözüm bulup öğrenme isteğimden kaynaklı bu yollara giriyorum.
Nazlı bir motosiklet ama keyifli. Başım hiç ağrımasın diyenin alacağı bir motor değil ama biraz uğraşmayı severim, keyifli olsun yeter ki derseniz kesinlikle alınır. Benim kısa süreli tecrübelerim bunlar tabi.
Yurtdışında Italjet, Longjia, SSR markalarıyla aynı isimle, Lexmoto markasında Vendetta 250 ismiyle ve şu an hatırlamadığım iki marka adı altında daha satılıyor. Parça araştırırken bu isimleri bilmek işe yarar. Amerikadaki SSR kullanıcıları servis, yedek parça ve motorun kendisinden gayet memnun. Bizim şanssızlığımız Mondial ismiyle gelmiş olması
Fotoğraf var mı acaba, enjeksiyon sistemini nasıl yapmışlar ve emme manifoldu virago 250'den farklı mı merak ettim.
Örnek olarak kış başlarken motoru yatırmadan önce performans düşüklüğü oldu. Emme manifoldu keçesinin/contasının yıpranarak yırtıldığını tespit ettik. Conta manifoldla birleşik bir tasarım yapılmış, enjektörler her iki parçanın içinden açılı geçiyor (saçmasapan bir tasarım). Benzer bir örneğini başka manifoldlarda göremedim ve bu manifold ülkemizde yok. Yurtdışında ingilterede ve amerikada 100 dolara denk gelen orijinal parçayı buldum ama buraya göndermiyorlar. Ben de kendim bir çözüm bulacağım. Ya uygun bir silikonla boşlukları kapatacağım (forumda da konular vardı okudum bazılarını) ya da kendim bir kalıp tasarlayıp aynı parçadan kauçukçulara döktüreceğim. Biraz da kendim çözüm bulup öğrenme isteğimden kaynaklı bu yollara giriyorum.
Manifold bu şekilde. Enjektörler hem alüminyumdan hem kauçuktan açılı bir şekilde geçiyor.
https://ibb.co/BtDTz1f
https://ibb.co/5rKz661
https://ibb.co/SVMSMCS
Fotoğraf yüklemeyi beceremedim link koydum maalesef.
Teşekkürler fotoğraflar için. Ben de bu xv250 kopyası motorlara enjeksiyon sistemlerini nasıl adapte ettiklerini merak ediyordum.
Benim de 1992 model xv250 motorum var bu arada.
Tasarım çok zorlama olmuş gibi duruyor, kauçukla demiri nasıl birleştirmişler. Orada yapıştırıcı ya da macun gibi bir şey görünüyor arada.
Bir çözüm alternatifi de, motoru karbüratörlüye çevirmek olabilir.
O zaman büyük ihtimal xv250 manifold (çin malı olanı) ve karbüratörü (26mm mikuni kopyası) Aliexpressten toplam $100 civarına getirtilebilir.
Eğer motoru satmayı düşünmüyorsanız denenebilir.
Rica ederim.
Aynen tasarım gereksiz kompleks olmuş. Her gördüğümde yapan mühendisin kulaklarını çınlatıyorum.
Kauçuğun nasıl birleştiğini henüz çözemedim. Parça 3-4 haftadır sökülü duruyor ama önceki sahibinin sızdırmazlık sağlaması için yaptığı ne olduğunu bilmediğim kaplamayı (kauçuğun üzerinde daha açık gri gözüken, birazı soyulmuş kısımlar) söküp inceleyecek vaktim olmadı. Sadece altındaki kauçuğun yırtıklarını görebiliyorum. Sökünce direkt kauçukçuların yolunu tutacağım.
Bilgi için teşekkürler. Karbüratöre çevirmek istemiyorum şu anda. Bir şekilde manifoldu düzelteceğim. Biraz zaman ayırabilirsem kalıcı çözümü bulabilirim diye umuyorum.
whats up v-twin grubu linkidir, 211 kişi olmuşuz
https://chat.whatsapp.com/BcSNTFcWNyuJvo5UudthXl
whats up v-twin alım satım linki, 168 kişi olmuşuz
https://chat.whatsapp.com/I5fRvDMwc7w7kwUS5TpoME
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)