istiap haddi 180kg (sürücü,yolcu,(demir,çanta taşıyıcılar vb.) aksesuarlar,) kullanma kılavuzunda 3 yerde bunu geçmeyin deniyor.
istiap haddi 180kg (sürücü,yolcu,(demir,çanta taşıyıcılar vb.) aksesuarlar,) kullanma kılavuzunda 3 yerde bunu geçmeyin deniyor.
Bu arada tracer buluşmasına bende varım ☺
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
Merhaba hocam,
MT-25'i 12000km kullandım, ara sıra enduro ya çıkıyorum 2 zamanlı motorlarla. Ben herhangi bir şekilde zorlanmadım ve kesinlikle tavsiye edebilirim. Sadece titreşim bana fazla geldi, başka tracer 700 sahipleriyle karşılaştırma yapmak istiyorum. Onun haricinde soruya tekrar dönecek olursak, gücü ve tepkimesi kontrol edilebilir ve alışılabilir düzeyde. Ancak makinanın gerçekten güçlü olduğunun bilincinden hiç bir zaman çıkılmamalı dikkatli olunmalı. Ani debriyaj salimi, ani gaz eşliğinde tekere kalkabilir. Yavaş debriyaj salimi, ani gaz eşliğinde ise arka teker kayabilir. Bunlara alışmak biraz süre geçirince gerçekten kolay. En yakın zamanda hayalinize kavuşmanızı dilerim.
arkadaşlar merhaba, cbr125'le 14bin, ktm duke 200le 7bin ve son olarak da xmax 250abs ile 22bin km tecrübem var. 6 senedir yaz-kış aktif olarak motor kullanıyorum. araştırmalarım sonucu tracer 700e geçme kararı aldım. motoru kısa da olsa test etme imkanım oldu. kendi motorumu satışa çıkartıp 2. el tracer arayışına girdim. bugün arkadaşlarla konuşurken neden sıfır km almadığımı sordular. sonra bayiye girip konuştum. bayinin dediği şey ellerinde bulunan 2017 modelleri 40.500 tl'den sattıkları ve yeni parti motor geldiğinde fiyatının 50bin TL'lerde olacağı. şimdi sorum şu 40500e sıfır çıplak motor alıp yavaş yavaş aksesuarları tamamlamak mı mantıklı yoksa 2016 model 3-5bin km'de çantalı, koruma demirli bir motora 37-38bin tl vermek mi mantıklı? kafayı yiyeceğim..
not: aldığım motoru min. 2-3 sene kullanma planım var.
Hocam maddi sıkıntın yoksa sıfır motor her zaman sıfırdır. İlk sen binersin, rodajını kendin yaparsın, aklına bir şey takılmaz. Hadi sıfırı 40 bin tl iken düşük km dolu motorlar 35 falan olsa aradaki para farkı için aklının çelinmesini anlayacağım ama çok bir fiyat farkı yok.
2. el motor nasıl alınır? Arkadaşın veya arkadaşının bizzat tanıdığı çok efendi biri paraya sıkışmış satıyordur, motorun herşeyini bilirsin, tertemiz olduğuna yüzde yüz eminsindir, o zaman sıfır almaktansa öyle 2. el motor da alınır. Aksi takdirde 2. el işine hele ki fiyat farkı çok yoksa hiç bulaşma derim.
Eskiden 2. el motor işine çok daha sıcak bakıyordum ama bu son dönemde kendime 2. el enduro motor bakarken öyle şeylerle karşılaştım ki imkan varsa sıfır almak daha mantıklı diyorum artık.
Mesela bir ara NC750x ilanlarına bakıyordum, bir ilana denk geldim. Adam tertemiz ve kazasız yazmış motora, km de düşük, aklıma yattı. Daha sonra biraz araştırmam sonucu bir tanıdık vasıtasıyla öğrendim ki önden kazası varmış, ön amortisörler hafif yamulmuş ve işlem görüp düzeltilmiş. Özel bir serviste olmuş bu işlemler hep. Ancak motorda ne tramer kaydı vardı nede ilanda kaza detayı.
Bu ülkede 3 kuruş için neler yapılıyor neler. Maddi imkanın varsa 40binlik motorda 3-4 bin tl ucuz olacak diye 2. el riskine girme derim. Al tertemiz motor bin. Hele ki en az 2-3 yıl bineceğim yazmışsın, hiç düşünme bayiden sıfır motor çek, rahatına bak. Paran oldukça da aksesuarları yavaş yavaş ne lazımsa alırsın.
MERHABA ARKADAŞLAR Bİ SORUM OLACAK BU MOTORUN SAĞLAM KARTEL KORUMASINI ALABİLECEĞİMİZ Bİ MARKA MODEL VARMI? TOURATECH GİBİ VS.
Şentepeli şu traceri bir yakından görelim .Ben de serhat dayım .
Arkadaşlar, Givi'nin koruma demirini taktıran oldu mu?
https://www.feyizoglu.com/Yamaha-MT-...30-_51360.html
Linkte paylaştığım koruma demiri seti.
Hekese selam. İkinci motor olarak Tracer 700 düşünüyorum eşimle birlikte kullanmak için artçı için nasıldır tecrübe etmiş arkadaşlardan bilgi alabilirmiyim. Artçı için uygun mu diye sormamım sebebi bundan 2 önceki motorum Mt09 du artçı için hiç uygun değildi.
Şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar selamun aleyküm
2.el 3000 km de tracerle araniza katılmış bulunuyorum.şimdilik 3 şikayetim var
1-durduğum yerde frenleri sıkıp motoru sallayınca ön amortisörler gıcırdıyor
2-selenin ön tarafı üzerindeyken gıcırdıyor
3-selektör mandalı sert basmadan çalışmıyor
Sıfır alan arkadaşlarda bu sorunları yaşayan oldu mu?
Servise götürdüm keçeler patlamış acelesi yok 350tl.selenin altına v40 sıktım,selektöre alıştım.şimdi tel tutacağı ve çakar üzerine takacağım.yorumlarınızı alırım
3000de keçeler neden patlıyormuş ? önceki sahibi hor kullanmış gibi.seleye bence çok takılmayın benim r25 de de yan taraflar hafif sürttüğü için gırç gırç ediyor ama motor çalıştığı zaman duyulabilicek bir durum yok bahsettiğimiz aynı konuysa.n11 den bir göz at kıyamet parçalar aksesuarlar var ne azından fiyatını belirlersin kupon vs de bulursan taksitle uyguna gelebiliyor
Versys 650, NET!
Yakışıklılık diz boyu
Arkadaslar tracer7 ya da mt07 ile en uzun yapilan km yurt içi, yurt dışı kac km gördünüz? Bizim motorlarin iyi bir kullanim ile kac km omru vardir acaba?
Tekrar selamlar,
Yukarıda Infaustus olarak mesajları yazan benim, orjinal hesabım silinmemiş, onu buldum ve tekrar aktif olarak bunu kullanmaya devam edeceğim.
Merhaalar.
başlıkta tam olarak göremediğim için buradan sormak istedim. Tracer 700'üm var, yedek depoya geçti benzinde, yedek deponun menzili nedir yaklaşık olarak? gidip fullemek istiyorum ama bir yandan da maksimum mesafesini öğrenme merakım var
Ben, benzin bittiğinde başlayan trip f ile 100km/h geçmeden 64km yol gittim.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)