Sevgili Prozaf, uzun, zorlu, ağır tura çıkanların yaşadıklarını, hazırlıklarını dergilerde okuyunca tura başlamadan önce bir amortisör/süspansiyonun elden geçme durumu olduğunu görüyorum. Kuvvetlendirip öyle yola çıkıyorlar. Ya da en başından belki 240-250kg taşıyabilecek motora yönelmek geerek?
Beni de bir arkadaşım sıkıştırıyor bu aralar, senle bir gezelim diyor. Benim aklımda da MT07-MT09 (tracerlar) var. Bu aralar gene motor bakınıyorum.
Africa Twin ne yapar acep. Bike (ingiliz) dergisinin bu ayki sayısında detaylı incelemesi var ama daha okuyamadım.
Lastik hava basıncını kaç ayarlıyorsunuz lastiklerin üstünde ön ve arka için aynı deyer 42 ps yazıyor ön için bana fazla gibi geldi kaç basmak lazım bilgisi olan ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:45 ----------
Bukadar kullanıcı var lastiklere hava basanınız yok mu ?
Hocam 42 inanılmaz fazla. Eğer siz lastik üzerinde yazan değeri okuyorsanız o değer basılabilecek en yüksek PSI değerini gösteriyor.
Tracer kullanma klavuzunda aynı MT-07 gibi ön 33 arka 36 diyor.
33-36 sol peg altı etiket
Parça model numarası; SW HPS.06.506.10002/B CENTERSTAND YAMAHA MT-07 (13-)
Arkadaşlar merhaba. Bende 3 gün önce Tracer 700 ü mü teslim aldım. Allah kazasız sürmeyi nasip etsin hepimize. Yağmur ve soğuk bastırdığı için şimdilik 110 km deyim. Bende versys ile Tracer arasında kalmıştım ama Tracer'da karar kıldım. Allah utandırmasın. Ekonomik göstergeler dövizdeki istikrarlı yükseliş vs gözümü korkuttu yeni yıl gelmeden motosikletimi almak için epey acele ettim. Orjinalini koruma Demirini de aldım taktıracağım. Radyatör ızgarasında daha uygun fiyatlı birşeyler düşünüyorum. Sadece givinin bir modelini bulabildim ama o da gözüme çok iyi görünmedi. Standart mt 07 korumaları uyuyor mu acaba bilgisi olan var mı?
Hayırlı olsun.. Mt07'nin radyatör koruyucusu uyum sağlarmı bi fikrim yok ama zaman sıkıntın yoksa aliexpress gibi sitelerden sipariş edebilirsin, şayet ben öyle yapmayı düşünüyorum. Hoş, radyatörün rüzgarını bir nebze olsada kesecek zararı olur mu yoksa radyatörü koruduğu için faydalımı olur bilemedim
Bende kaskı koyabilmek için 2 haftadır yan çanta araştırıyorum. Givi V35 mi shad sh36 mı alsam, tracer in orjinal yan çanta taşıyıcısı bu markalara uyum sağlar mı onu araştırıyorum, fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim..
Geçen ay Yamaha TR'a başvuru ile Tracer 700 ve MT09 Tracer'ı YRA pistinde test etme fırsatı buldum. Düşüncelerimi paylaşmak isterim.
Tracer 700 çok hafif, güçlü ve dengeli bir makine özellikle virajlarda yatışı muhteşemdi. Şehir içi için ebatları da çok iyi. Hızlanma ve sürüş dinamikleri çok iyiydi. Eksisi ise maalesef fiyatı. İkinci el piyasası da oluşmadığı için pahalı.
MT09 Tracer tam bir tur aracı. İlk gaz ile dengeye geliyor ve geminin kaptam köşkündeymişsiniz gibi bir his veriyor. Hızlanmada 100'e geldiğinizi anlamıyorsunuz bile. Spor touring de alınabilecek en iyi motorların başında geliyor.
Özetle eğer 34 civarı bir bütçeye sahipseniz benim görüşüm aksesuarlı 9tracer almak olurdu.
Herkese güvenli sürüşler.
Akropoviç Egzoz
https://www.sahibinden.com/ilan/yede...3130728/detay/
15.000 km kullandığım Yamaha Tracer 700 hakkında düşüncelerim.
http://www.motorumla.net/yamaha-tracer-700/
Bende koruma Demir'i bakıyorum ama yamahanın kuruma demirini sevmedim
Givi yapmış çok güzel ama hala imalattaymış
Givi yi ihraç eden firmayla konuştum ilk parti
Ocak 15 gibi gelecekmiş Yeni ürünler listesine aldılar bakalım gelecekmi
şu demir güzel duruyor hocam
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/co...ypid=239541480
sw motech güzel bi parça daha yapmış, headersları ve yağ filtresini vs koruyor.
tracerın en beğenmediğim yanlarından biri de kaldırıma, oraya buraya çarpmaya çok müsait bir karter yapısının olması ve en hassas yerde de karter tapasının olması. her seferinde aklımı alıyordu. umarım bu parça işe yarıyordur.
http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/co...ypid=239540990
Sizin NC750 bile dediğiniz motor emin olabilirsin ki 2017 yılında, tracer 700 den daha yüksek fiyata bile tracer dan fazla satar.
Versys, V strom ve NC arasında gidip gelen çok kişi var. Her biri farklı özellikleri ile ön plana çıkıyor. Marka bazlı bir bakış açım yok. Yamahanın da çok güzel modelleri var. Ancak, şu anda Adventure motosiklet bakanların kafasını en az karıştıran motosiklet Tracer 700. MT 7 nin maşası uzatılmış, ön cam vb. gibi bir kaç ilavesiyle piyasaya sürülmüş bir ürün. Ancak MT 7 gibi en ucuz 700 lük olma özelliğini koruyabilirse, ekonomik sebeplerle seçilebilir.
Versy, v storm ve nc arasında gidip gelenin aklına şaşarım hiçmi motor kullanmadınız ki okadar test edilip incelemeler yapıldı onlarıdamı izlemediniz nc nin tek avantajı yakıt ki 6bin devirde kesiciye girip kısa aralarda vites deyiştirmek mecburiyetinde bırakan bir motoru kıyaslamak ilginç çünkü motorcu adam zevk almak için motora biner tam hadi devirine geldi derken ikide bir üst vitese atma mecburiyetinde bırakan bir motoru tercih etmek tamamen sadece yakıta odaklanarak karar vermektir bu hem benim görüşüm hem incelemelerde çıkan sonuçlardır kıyaslama videolarını izlerseniz yada siz alıp denerseniz ne demek istediyimi anlarsınız. Nc kendi çapında güzel motor ama sadece kemdi çapında çıkıpta tracer 700 veya o yazdığınız modeller ile kıyaslanabilecek bir motor deyildir. Nc nin uçuk fiyatını da bu motor hiç haketmiyor bence okdar para veripte motora bindiyini hissetiremiyen bir makinaya okadar para verilmeside düşündürücü.
Sadece yakıt avantajı mı?
Hangi motosiklette bagaj var NC'den başka? Öyle küçük de bir bagaj değil içine kask sığıyor, büyük nimet.
Otomatik vites alternatifi var mı başka bu sınıfta?
Servis yedek parça maliyetleri.Örnek olarak Ankara'da bi tane yamaha bayisi var efsanedir anlatmaya gerek yok.Kawasaki zaten ortada.İnanın bu sebepler tercihleri çok etkiliyor.
Ben de versys, tracer ve NC arasındayım ve 3 markaya da hiç bir önyargım yok ama diğer ikisinin yanında bisiklet sayılabilecek NC daha mantıklı geliyor.
Mehmet Bey vites konusunda yanılıyorsunuz. Evet yamaha biraz daha hızlı ama NC'de 190+ yapıyor. Yaklaşık aynı kabul edilebilir!.. (tabi gösterge hızlarından bahsediyorum.)
kaldı ki ben bugüne kadar açtım gazı 1,5 saat tapagaz GİDEBİLDİM diyeni(diyebileni) duymadım, olmaz zaten... 4-5 dk. hadi 10 dk. son sürat gidebilirseniz çok iyi gitmişsiniz demektir. Bu sebeple gündelik kullanım hızlarındaki tavırları çok daha önemlidir.
İkisinin de son hızını 195 kabul eder isek, honda bu hıza ulaşmak için daha az devir çevirmektedir. Yamahaysa daha fazla devir çevirmektedir. Dolayısı ile honda her bir birim devir başına daha fazla km çevirmektedir. Her viteste seçebileceğiniz hız aralığı daha fazladır. Yani aslında hondada daha az vites değiştirerek sürüş yapmak daha kolaydır. (Her viteste seçebileceğiniz hız aralığı daha fazladır) Hondayı da tüm devirlerde kullanabilrisiniz ama gündelik kullanımda tüm bandı kullanmaya gerek yok...
Yani aslında ikisininde 6 vitesli olduğu düşünüldüğünde aslında aynı hıza aynı sayıda vitesle ulaşmaktadırlar. (Elbette vites oranlarından doğan farklar, hız aralıkları olacaktır). Ancak gündelik kullanımda öyle aman aman farklar yoktur aralarında. Kaldıki yamahanın motorunun da oldukça torklu olması istenirse honda gibib erken vites atmaya izin verir...
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)