Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Şubat 2023, 01:02
#481
Reklamlar
-
twilight_flame adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Tracer 7 2022 alarak aranıza katılmış bulunuyorum, motosiklet ile ilgili bir kaç sorum olacaktı.
Öncelikle gösterge ekranı için koruma filmi/camı mevcut mu? ben bulamadım.
İkinci olarak gösterge panelinin sağında ve solunda opsiyon olarak eklenebilecek bölümler var birisi usb soketi için yapılmış, ancak ötekinin ne için olduğunu anlayamadım,oraya ne takabiliyoruz bilen var mı?
Çakmaklık takılıyor diğer tarafa, ekran koruyucuda muhtelif sitelerde turuncu site uğur böcekli site vb satılıyor
-
16 Haziran 2023, 14:36
#483
Bu motor hakkında kesinlikle söylemeyi istediğim şeyler var;
2017 ABS'li modeli 2 ay kadar kullandım.
Öncelikle bu motoru almak isteyenler tam olarak neye hevesli oldukları konusunda net bir fikre sahip olmamalılar. Ben satın alma sürecine girerken 183 boyumla rüzgar yemeyeceğim, arada sırada çıktığım şehirler arası seyahatlerimde rahat edebileceğim, hanımı da arkaya atabileceğim yüksek ve güçlü bir motor arayışındaydım. Tek hatam bu motoru denemeden sipariş üzeri almam oldu. Yalnızca 2 ay dayanabildim. Sonrasında hemen ilana koydum. 1 hafta önce sattım. Tiger 800 XRX'e geçtim. Elbette ki benden çok daha deneyimli kişiler vardır burada ama naçizane eksi ve artılarını sayacak olursam;
Eksileri
- Motor enduro hevesiyle alınmamalı. Bir enduro değil. Zaten Sport Touring olarak geçiyor. Ne karakteristik ne de fiziki olarak. MT 07'nin sadece şaşesi çok az daha uzun ve yüksek versiyonu.
- Sürüş karakteri endurocunun aradığı gibi sakin, yer yer güçlü değil. Ne yazık ki sürekli altınızda bir deli varmış hissiyatı oluşturuyor. Ben hiç rahmetlinin dediği gibi bir anda tekere gelme, kafaya geçirme gibi durumlar yaşamadım ama gazı lineer olarak açmak da pek mümkün olmuyor.
- Yakıt konusu çok üzmemekle birlikte ekranda ECO yazdığı müddetçe 5 LT civarında gezebiliyorsunuz ama motorun sizi sürekli ittiği apaçi sürüşe kulak verirseniz ne yazık ki depo göstergesi gözünüzün önünde eriyor. 8-9-10 litreleri apaçi sürüşte görmek işten değil.
- Selesi çok sert. Öne doğru meyilli bir sele. Belki komfor sele ile bu durum düzeltilebilir ama ben denemedim. Uzun yolculukta (1oo KM ve üzeri) alt takımda sıkıntılar hissetmeye başlıyorsunuz. Keza artçı da sürekli aynı durumdan şikayetçi oluyor.
- Motorda 170 CM üzeriyseniz rüzgar yememenizin imkanı yok abilerim. Ne yazık ki az miktarda bir rüzgar da değil. Baya naked kullanırken ne kadar yiyorsanız aynısı burada da var. Sürüş zevkini (benim için) sıfırlıyor. Yol bitmek bilmeyen bir azaba dönüşüyor. Burada tur camı elbette durumu değişebilir ama ben yakıştığını düşünmediğimden hiç bu yola girmedim.
- Bu motor maalesef ki tek kişilik.
- Amortisörler çok sert. Baya sert. Ne kadar ayarlanabilir olsa da motor karakteristik olarak naked olduğundan size o komforu sağlamıyor. En ufak bir esneme yok. Üzerinden geçtiğiniz çakılları dahi hissediyorsunuz. Ki ülkemizin güzel asfaltları da malum. Hele arnavut kaldırımlı bir sokağa geldiyseniz geçmiş olsun. En ufak bir kaldırıma çıkarken dahi 2 sefer düşünmeniz gerekiyor. Burada elbette arka lastiğin kalın olmasının da etkisi var.
- Gidon yükseltme dahi olsa öne meyilli bir sürüşü var. Kollar serbest bir kullanım imkanı sunmuyor. Sürekli olarak motora kapanmaya zorluyor sizi. Dik durmaya çalışırsanız da uzun yolda 20 km'de bir mola vererek kolları dinlendirmeniz gerekiyor.
- Frenler bu derece torklu bir motora nazaran yetersiz. Makine kısa mesafede yüksek hıza bir anda çıkabiliyorken, kısa mesafede frenleme kabiliyetleri bunun için yeterli olmuyor. 1-2 sefer ışıklarda öndeki araca 1 CM kala durmuşluğum var. Frene biraz sert basacak olursanız ABS anında devreye giriyor. Bu da can sıkıcı bir durum.
- Bir miktar kafa sallaması var yüksek hızlarda.
- Her ne kadar vidalarını sıksam da aynalar da titreşim can sıkıyor.
- Egzoz yetersiz. Motorun çalışıp çalışmadığı anlaşılmıyor. Yamaha servisinde MT07 Akrapovic'ini sorduğumda 1100 USD dediler. After market ürünler de kalitesiz durduğundan yanaşmadım hiç.
- Malzeme kalitesi orta seviyede.
- Motor uzun yola pek gelmiyor yukarıda saydığım sebeplerden. Hadi tamam şehir içi kullanayım diyorsun. Onda da hem çok yakıyor, hem de çok ısınıyor. Kışın ışıklarda durduğumda Tracer'ım sayesinde bacağım hiç üşümedi.
Artıları;
- Tek kişi kullanacak, naked ruhlu bir yüksek motor arayanlar için ideal. Artçılı kullanıma uygun değil.
- Elinizin altında muazzam bir güç var. 140 ile giderken bile gazı açtığınızda cevap veriyor. Keza 20 KM/H 3-4. viteste de gazı açtığınızda da öksürüp aksırmadan ivmeleniyor.
- Yaygın servis ağı, parça tedariği kolay. Bakım - parça maliyeti uygun.
- Temiz asfaltta, otobanda sürüşü zevkli. Teker çaplarından ötürü virajlarda yatıp kalkarken sizi üzmüyor.
- Fiyat. Bu aralıkta güçlü bir motora binmek istiyorum derseniz sadece bu seçenek kalıyor. NC ile kıyaslama yapılması bence uygun değil. Sınıfları bile farklı. Versys 650 düşünebilirsiniz ama gel gelelim onun da bilinirliği ve servis ağı bir Yamaha değil. V-strom 650 de yine NC ile kıyaslanması gereken bir motor bence bununla değil. Belki Tiger Sport 660 ile kıyaslanabilir ama Tracer 07 ne kadar tek kişilik bir motor ise 660 ondan da bir gömlek daha yakın tek kişilik sürüş karakterine, artçıya neredeyse hiç imkan sağlamıyor.
- Sakin kullanımda yakıtı sizi gerçekten üzmüyor.
- Çok fazla bir titreşim yok. Çift silindir bir motorda olması gerektiği kadar.
- Dikkat çekici dinamik bir tasarıma sahip.
-
16 Haziran 2023, 16:09
#484
sekerogluf adlı üyeden alıntı
Bu motor hakkında kesinlikle söylemeyi istediğim şeyler var;
2017 ABS'li modeli 2 ay kadar kullandım.
Öncelikle bu motoru almak isteyenler tam olarak neye hevesli oldukları konusunda net bir fikre sahip olmamalılar. Ben satın alma sürecine girerken 183 boyumla rüzgar yemeyeceğim, arada sırada çıktığım şehirler arası seyahatlerimde rahat edebileceğim, hanımı da arkaya atabileceğim yüksek ve güçlü bir motor arayışındaydım. Tek hatam bu motoru denemeden sipariş üzeri almam oldu. Yalnızca 2 ay dayanabildim. Sonrasında hemen ilana koydum. 1 hafta önce sattım. Tiger 800 XRX'e geçtim. Elbette ki benden çok daha deneyimli kişiler vardır burada ama naçizane eksi ve artılarını sayacak olursam;
Eksileri
- Motor enduro hevesiyle alınmamalı. Bir enduro değil. Zaten Sport Touring olarak geçiyor. Ne karakteristik ne de fiziki olarak. MT 07'nin sadece şaşesi çok az daha uzun ve yüksek versiyonu.
- Sürüş karakteri endurocunun aradığı gibi sakin, yer yer güçlü değil. Ne yazık ki sürekli altınızda bir deli varmış hissiyatı oluşturuyor. Ben hiç rahmetlinin dediği gibi bir anda tekere gelme, kafaya geçirme gibi durumlar yaşamadım ama gazı lineer olarak açmak da pek mümkün olmuyor.
- Yakıt konusu çok üzmemekle birlikte ekranda ECO yazdığı müddetçe 5 LT civarında gezebiliyorsunuz ama motorun sizi sürekli ittiği apaçi sürüşe kulak verirseniz ne yazık ki depo göstergesi gözünüzün önünde eriyor. 8-9-10 litreleri apaçi sürüşte görmek işten değil.
- Selesi çok sert. Öne doğru meyilli bir sele. Belki komfor sele ile bu durum düzeltilebilir ama ben denemedim. Uzun yolculukta (1oo KM ve üzeri) alt takımda sıkıntılar hissetmeye başlıyorsunuz. Keza artçı da sürekli aynı durumdan şikayetçi oluyor.
- Motorda 170 CM üzeriyseniz rüzgar yememenizin imkanı yok abilerim. Ne yazık ki az miktarda bir rüzgar da değil. Baya naked kullanırken ne kadar yiyorsanız aynısı burada da var. Sürüş zevkini (benim için) sıfırlıyor. Yol bitmek bilmeyen bir azaba dönüşüyor. Burada tur camı elbette durumu değişebilir ama ben yakıştığını düşünmediğimden hiç bu yola girmedim.
- Bu motor maalesef ki tek kişilik.
- Amortisörler çok sert. Baya sert. Ne kadar ayarlanabilir olsa da motor karakteristik olarak naked olduğundan size o komforu sağlamıyor. En ufak bir esneme yok. Üzerinden geçtiğiniz çakılları dahi hissediyorsunuz. Ki ülkemizin güzel asfaltları da malum. Hele arnavut kaldırımlı bir sokağa geldiyseniz geçmiş olsun. En ufak bir kaldırıma çıkarken dahi 2 sefer düşünmeniz gerekiyor. Burada elbette arka lastiğin kalın olmasının da etkisi var.
- Gidon yükseltme dahi olsa öne meyilli bir sürüşü var. Kollar serbest bir kullanım imkanı sunmuyor. Sürekli olarak motora kapanmaya zorluyor sizi. Dik durmaya çalışırsanız da uzun yolda 20 km'de bir mola vererek kolları dinlendirmeniz gerekiyor.
- Frenler bu derece torklu bir motora nazaran yetersiz. Makine kısa mesafede yüksek hıza bir anda çıkabiliyorken, kısa mesafede frenleme kabiliyetleri bunun için yeterli olmuyor. 1-2 sefer ışıklarda öndeki araca 1 CM kala durmuşluğum var. Frene biraz sert basacak olursanız ABS anında devreye giriyor. Bu da can sıkıcı bir durum.
- Bir miktar kafa sallaması var yüksek hızlarda.
- Her ne kadar vidalarını sıksam da aynalar da titreşim can sıkıyor.
- Egzoz yetersiz. Motorun çalışıp çalışmadığı anlaşılmıyor. Yamaha servisinde MT07 Akrapovic'ini sorduğumda 1100 USD dediler. After market ürünler de kalitesiz durduğundan yanaşmadım hiç.
- Malzeme kalitesi orta seviyede.
- Motor uzun yola pek gelmiyor yukarıda saydığım sebeplerden. Hadi tamam şehir içi kullanayım diyorsun. Onda da hem çok yakıyor, hem de çok ısınıyor. Kışın ışıklarda durduğumda Tracer'ım sayesinde bacağım hiç üşümedi.
Artıları;
- Tek kişi kullanacak, naked ruhlu bir yüksek motor arayanlar için ideal. Artçılı kullanıma uygun değil.
- Elinizin altında muazzam bir güç var. 140 ile giderken bile gazı açtığınızda cevap veriyor. Keza 20 KM/H 3-4. viteste de gazı açtığınızda da öksürüp aksırmadan ivmeleniyor.
- Yaygın servis ağı, parça tedariği kolay. Bakım - parça maliyeti uygun.
- Temiz asfaltta, otobanda sürüşü zevkli. Teker çaplarından ötürü virajlarda yatıp kalkarken sizi üzmüyor.
- Fiyat. Bu aralıkta güçlü bir motora binmek istiyorum derseniz sadece bu seçenek kalıyor. NC ile kıyaslama yapılması bence uygun değil. Sınıfları bile farklı. Versys 650 düşünebilirsiniz ama gel gelelim onun da bilinirliği ve servis ağı bir Yamaha değil. V-strom 650 de yine NC ile kıyaslanması gereken bir motor bence bununla değil. Belki Tiger Sport 660 ile kıyaslanabilir ama Tracer 07 ne kadar tek kişilik bir motor ise 660 ondan da bir gömlek daha yakın tek kişilik sürüş karakterine, artçıya neredeyse hiç imkan sağlamıyor.
- Sakin kullanımda yakıtı sizi gerçekten üzmüyor.
- Çok fazla bir titreşim yok. Çift silindir bir motorda olması gerektiği kadar.
- Dikkat çekici dinamik bir tasarıma sahip.
Size bir DL650 lazım , ama onda da bir gidon yükseltme ve yakınlaştırma istermişsiniz gibi duruyor. Tracer'ı konforlu, daha dik oturuşlu, daha insancıl bir MT-07 olarak değerlendirmek lazım. Keyifli bir motosiklet ama %100 sportif sürüş odaklı (buna mukabil gerektiğinde uzun yol yapabilir şekilde) tasarlanmış. Herkesin beklentisini tabi ki karşılaması mümkün değil.
Düzeltme: Aa, Tiger detayını kaçırmışım. O da olur tabi ama segment olarak Tracer'dan biraz yukarıda kalıyor. DL650 tam o segmentte sayılır. (Veya yeni 800DE.) Benzer düşüncede olan Tracer kullanıcıları için kulakta küpe olsun...
-
20 Haziran 2023, 16:10
#485
sekerogluf adlı üyeden alıntı
Bu motor hakkında kesinlikle söylemeyi istediğim şeyler var;
2017 ABS'li modeli 2 ay kadar kullandım.
Öncelikle bu motoru almak isteyenler tam olarak neye hevesli oldukları konusunda net bir fikre sahip olmamalılar. Ben satın alma sürecine girerken 183 boyumla rüzgar yemeyeceğim, arada sırada çıktığım şehirler arası seyahatlerimde rahat edebileceğim, hanımı da arkaya atabileceğim yüksek ve güçlü bir motor arayışındaydım. Tek hatam bu motoru denemeden sipariş üzeri almam oldu. Yalnızca 2 ay dayanabildim. Sonrasında hemen ilana koydum. 1 hafta önce sattım. Tiger 800 XRX'e geçtim. Elbette ki benden çok daha deneyimli kişiler vardır burada ama naçizane eksi ve artılarını sayacak olursam;
Eksileri
- Motor enduro hevesiyle alınmamalı. Bir enduro değil. Zaten Sport Touring olarak geçiyor. Ne karakteristik ne de fiziki olarak. MT 07'nin sadece şaşesi çok az daha uzun ve yüksek versiyonu.
- Sürüş karakteri endurocunun aradığı gibi sakin, yer yer güçlü değil. Ne yazık ki sürekli altınızda bir deli varmış hissiyatı oluşturuyor. Ben hiç rahmetlinin dediği gibi bir anda tekere gelme, kafaya geçirme gibi durumlar yaşamadım ama gazı lineer olarak açmak da pek mümkün olmuyor.
- Yakıt konusu çok üzmemekle birlikte ekranda ECO yazdığı müddetçe 5 LT civarında gezebiliyorsunuz ama motorun sizi sürekli ittiği apaçi sürüşe kulak verirseniz ne yazık ki depo göstergesi gözünüzün önünde eriyor. 8-9-10 litreleri apaçi sürüşte görmek işten değil.
- Selesi çok sert. Öne doğru meyilli bir sele. Belki komfor sele ile bu durum düzeltilebilir ama ben denemedim. Uzun yolculukta (1oo KM ve üzeri) alt takımda sıkıntılar hissetmeye başlıyorsunuz. Keza artçı da sürekli aynı durumdan şikayetçi oluyor.
- Motorda 170 CM üzeriyseniz rüzgar yememenizin imkanı yok abilerim. Ne yazık ki az miktarda bir rüzgar da değil. Baya naked kullanırken ne kadar yiyorsanız aynısı burada da var. Sürüş zevkini (benim için) sıfırlıyor. Yol bitmek bilmeyen bir azaba dönüşüyor. Burada tur camı elbette durumu değişebilir ama ben yakıştığını düşünmediğimden hiç bu yola girmedim.
- Bu motor maalesef ki tek kişilik.
- Amortisörler çok sert. Baya sert. Ne kadar ayarlanabilir olsa da motor karakteristik olarak naked olduğundan size o komforu sağlamıyor. En ufak bir esneme yok. Üzerinden geçtiğiniz çakılları dahi hissediyorsunuz. Ki ülkemizin güzel asfaltları da malum. Hele arnavut kaldırımlı bir sokağa geldiyseniz geçmiş olsun. En ufak bir kaldırıma çıkarken dahi 2 sefer düşünmeniz gerekiyor. Burada elbette arka lastiğin kalın olmasının da etkisi var.
- Gidon yükseltme dahi olsa öne meyilli bir sürüşü var. Kollar serbest bir kullanım imkanı sunmuyor. Sürekli olarak motora kapanmaya zorluyor sizi. Dik durmaya çalışırsanız da uzun yolda 20 km'de bir mola vererek kolları dinlendirmeniz gerekiyor.
- Frenler bu derece torklu bir motora nazaran yetersiz. Makine kısa mesafede yüksek hıza bir anda çıkabiliyorken, kısa mesafede frenleme kabiliyetleri bunun için yeterli olmuyor. 1-2 sefer ışıklarda öndeki araca 1 CM kala durmuşluğum var. Frene biraz sert basacak olursanız ABS anında devreye giriyor. Bu da can sıkıcı bir durum.
- Bir miktar kafa sallaması var yüksek hızlarda.
- Her ne kadar vidalarını sıksam da aynalar da titreşim can sıkıyor.
- Egzoz yetersiz. Motorun çalışıp çalışmadığı anlaşılmıyor. Yamaha servisinde MT07 Akrapovic'ini sorduğumda 1100 USD dediler. After market ürünler de kalitesiz durduğundan yanaşmadım hiç.
- Malzeme kalitesi orta seviyede.
- Motor uzun yola pek gelmiyor yukarıda saydığım sebeplerden. Hadi tamam şehir içi kullanayım diyorsun. Onda da hem çok yakıyor, hem de çok ısınıyor. Kışın ışıklarda durduğumda Tracer'ım sayesinde bacağım hiç üşümedi.
Artıları;
- Tek kişi kullanacak, naked ruhlu bir yüksek motor arayanlar için ideal. Artçılı kullanıma uygun değil.
- Elinizin altında muazzam bir güç var. 140 ile giderken bile gazı açtığınızda cevap veriyor. Keza 20 KM/H 3-4. viteste de gazı açtığınızda da öksürüp aksırmadan ivmeleniyor.
- Yaygın servis ağı, parça tedariği kolay. Bakım - parça maliyeti uygun.
- Temiz asfaltta, otobanda sürüşü zevkli. Teker çaplarından ötürü virajlarda yatıp kalkarken sizi üzmüyor.
- Fiyat. Bu aralıkta güçlü bir motora binmek istiyorum derseniz sadece bu seçenek kalıyor. NC ile kıyaslama yapılması bence uygun değil. Sınıfları bile farklı. Versys 650 düşünebilirsiniz ama gel gelelim onun da bilinirliği ve servis ağı bir Yamaha değil. V-strom 650 de yine NC ile kıyaslanması gereken bir motor bence bununla değil. Belki Tiger Sport 660 ile kıyaslanabilir ama Tracer 07 ne kadar tek kişilik bir motor ise 660 ondan da bir gömlek daha yakın tek kişilik sürüş karakterine, artçıya neredeyse hiç imkan sağlamıyor.
- Sakin kullanımda yakıtı sizi gerçekten üzmüyor.
- Çok fazla bir titreşim yok. Çift silindir bir motorda olması gerektiği kadar.
- Dikkat çekici dinamik bir tasarıma sahip.
Tesbitlerinizde çok haklısınız.
Tracer700 mt7 nin yelek giydirilmiş hali gibi.herşeyiyle naked bence ön taraf alçakta gösterge alçakta,enduro oturuşunada sahip değil.
Heryerden rüzgar alıyor.motorun sertliği ve aldığı rüzgar sebebiyle uzun yol konforu düşüyor.
Bu motoru sakin kullanmak biraz güç,haliyle gazı açtıkçada yakıtı artıyor.
Motorda cüsse yok yola oturuş açısından bana hafif ve dengesiz geldi.
Rahatsız etmesede motorda vibrasyon mevcut.
Kalite anlamında vasat buldum kesinlikle suzuki'nin yanına yaklaşamaz.
Nc750x dct ile ikisi çok karşılaştırıldığı için onuda yazayım.
Dct çok güzel bir buluş şehir içi ve dışında çok işe yarıyor.
Motorun oturuş pozisyonu ve gösterge ön kısmı yüksekte,ilave tur camı ile minimum rüzgar alıyor uzun yolda rahat ilerliyorsunuz.
Yola oturuşu,dengesi çok iyi ağırlık merkezinin aşağıda olması sebebiyle hakimiyeti kolay.
Otomatik olmasına rağmen manuel modda kullanırsanız daha fazla keyif alırsınız.
Yakıt her halukarda daha düşük.
Son hız olarak düşük ve ağır.Artçı konforu düşük.
İki modelde beklentiye göre tercih edilmeli çünkü hitap ettiği kesimler çok farklı taraflarda kalıyor.
-
04 Temmuz 2023, 11:16
#486
-
04 Temmuz 2023, 16:13
#487
sekerogluf adlı üyeden alıntı
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim hocam. Bir aile geleneğimiz olarak resimdeki alete şöyle bir geçiş yaptım Tracer'dan. Tabiki hem malzeme kalitesi hem komforu açısından Tracer ile kıyas kabul etmez ama bununla alakalı da var tabi şikayetlerim
İlgili başlığı bulabilirsem yeni motorumla alakalı hemen yazacağım
https://imageup.me/images/bbffd900-2...2ebe9fcdc.jpeg
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------
Tam olarak hislerim bunlardı. Genç işi bu MT 7 diyeceğim ama benim de yaşım daha 30 değil. Beklenti meselesi. Ne yazık ki bana hitap etmedi, alacak arkadaşlara tavsiyelerimiz olsun
Tercihiniz çok güzel,hayırlı olsun.Her açıdan tracer'dan çok üstün bir motor.
Memnun kalmayacağınız yönü az olacaktır tahminim yüksek ısı vermesi gibi,gerçi tracer'da ısı veriyordu.
-
31 Temmuz 2023, 23:17
#488
Arkadaşlar 2022 Tracer 7 mevcut,ancak far ayarlarının çok yukarıyı gösterdiğini düşünüyorum, kısa huzmeli olmasına rağmen çok yukarıyı gösteriyor, bunların ayarını kendim yapabilir miyim? yapabilirsem nasıl yapabilirim?
-
11 Eylül 2023, 11:35
#489
Yine yıllık sevabımızı işleyelim. Servis Manuelleri ve kullanıcı kitapları şu linklerde mevcut, uçmadan indirebilirsiniz.
https://www.manualslib.com/manual/17...07-Tracer.html
https://www.manualslib.com/manual/21...-700-2020.html
https://www.manualslib.com/manual/27...-700-2020.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
twilight_flame adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2022 Tracer 7 mevcut,ancak far ayarlarının çok yukarıyı gösterdiğini düşünüyorum, kısa huzmeli olmasına rağmen çok yukarıyı gösteriyor, bunların ayarını kendim yapabilir miyim? yapabilirsem nasıl yapabilirim?
Ayarı bozmanı tavsiye etmem ama illa elleyeceğim diyorsan iki farın arasında göstergenin altında bir vida var, saat yönüne çevirince hüzmeyi yükseltir, saat yönününün tersine alçaltır.
-
25 Eylül 2023, 15:05
#490
Arkadaşlar merhaba,
Tracer 7 yeni kasa bakınıyorum.
Bazı motorların ön amortisörlerinde sadece sağda ayar vidası varken bazılarında sağ ve solda iki tane var.
Nedenini ve farkını bileniniz var mı?
-
26 Eylül 2023, 04:30
#491
Dgn adlı üyeden alıntı
Bazı motorların ön amortisörlerinde sadece sağda ayar vidası varken bazılarında sağ ve solda iki tane var.
Nedenini ve farkını bileniniz var mı?
Durumu olan iki tane, olmayan bir tane taktırıyor.
-
21 Aralık 2023, 00:00
#492
Herkese selamlar. 16-17 model kazasız nispeten düşük km Tracer arıyorum, ilan dışı satmayı düşünen varsa iletişime geçebilir mi?
-
29 Aralık 2023, 13:18
#493
Bu motor 1.73-1.75 boyu olan birisi için uygun mudur ayaklar yere basar mı .
-
29 Aralık 2023, 18:44
#494
denizz1 adlı üyeden alıntı
Bu motor 1.73-1.75 boyu olan birisi için uygun mudur ayaklar yere basar mı .
Dominar 250’den 3.5cm daha yüksek, ekstra genişlikten dolayı biraz daha yüksek hissettiriyor. Benim boyum 183 civarı, iki ayağım da tam basıyor. 175 sol ayak rahat basar bence, tabii bacak boyu da önemli. Dominar’da zorlanıyorsanız biraz yüksek kalabilir.
-
31 Aralık 2023, 23:06
#495
Bugün maltepe’de gezerken tracer 900 gördüm arkadastan rica ettim oturabilirmiyim diye,ilginç bi şekilde dominardan çok daha güvenli şekilde yere basıyordum
-
denizz1 adlı üyeden alıntı
Bu motor 1.73-1.75 boyu olan birisi için uygun mudur ayaklar yere basar mı .
benim boyum 1.70 ve bu motoru 5 yıl kullandım. Ayaklarım tam basmadı ama kullanırkende hiç zorlamadı.
-
Selamlar, Tracer 700 kullanıcılarına bir sorum var. Bu motor kaç litre benzin alıyor ya ? Kaç seferdir tek diş kaldıktan sonra yaklaşık 20km yol yapıp benzinliğe giriyorum, taş çatlasın 11.5 litre benzin alıyor. 17 litre değil mi depo hacmi? Tek diş kaldıktan sonra bir de yanıp sönme gibi bir durum yapıyor mu, veya benzin ışığı gibi bir şey var mı?
Benzini yan ayakta alıyorum, orta sehpa yok. Bir kere deponun ağzına kadar doldurttum merak edip, 11.5 litre aldı. Tek diş kalmıştı, üstüne 20-25km yol yapmıştım. Sizler genelde full depoyla kaç km gidiyorsunuz?
Bu arada yaklaşık 1000km'lik yakıt ortalamam 5.2 oldu, sizin değerler nasıl? İstanbul şehir içi çok normal geldi bana, bir de alışma sürecindeyim hala.
-
Hemen hemen bütün motosikletler ışığı erkenden yakıyor + motosiklet deposunu sonuna kadar doldurmak iman gevremesi koruması gerektiriyor, çok zor.
RS'in depo 15litre, ışık 3,5l'de yanıyor yersen, yandıktan hemen sonra alsam en zorlamış halimle 11 alamadım.
Önceki Yamaha motorum da aynıydı. Bir de yan ayakta da biraz daha erken atar yine.
Bu arada Tracer'da benzin ışığı vardır heralde, tek dişten sonra ışık yanar, F-Trip saymaya başlar Yamaha'larda. Işık kaç km önce yandı görebilirsin böylelikle. Ben XJ6 ile ki 4 silindirlidir kendisi ışıktan sonra 75km kadar gitmiştim =)
-
killingroad adlı üyeden alıntı
Hemen hemen bütün motosikletler ışığı erkenden yakıyor + motosiklet deposunu sonuna kadar doldurmak iman gevremesi koruması gerektiriyor, çok zor.
RS'in depo 15litre, ışık 3,5l'de yanıyor yersen, yandıktan hemen sonra alsam en zorlamış halimle 11 alamadım.
Önceki Yamaha motorum da aynıydı. Bir de yan ayakta da biraz daha erken atar yine.
Bu arada Tracer'da benzin ışığı vardır heralde, tek dişten sonra ışık yanar, F-Trip saymaya başlar Yamaha'larda. Işık kaç km önce yandı görebilirsin böylelikle. Ben XJ6 ile ki 4 silindirlidir kendisi ışıktan sonra 75km kadar gitmiştim =)
Normalde şamandırayı bozmamak için hem köküne kadar doldurmam hem de kullanmam, acaba kaç litre alacak diye merak ettim F-Trip olayını duymuştum, tek diş kaldığında kadranda aradım ama bulamadım bir türlü. Genelde hep su sıcaklığını takip ederek gidiyorum, odometre veya triplere pek bakmıyorum. Acaba trip 1 veya 2'nin mi açık olması gerek F-Trip'i görebilmek için.
75km maşallah, ben çok zorda kalmadıysam cesaret edemezdim herhalde
-
F-Trip göstergedeki son diş de bitince çıkıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)