İyi akşamlar, uzun araştırmalarım ve bütçemden dolayı bende Tracer 700 almaya karar verdim. Malum sitede 2016 ile 2017 model arasında 1000 tl ve 5 bin km fark var. Yıl farkı var ama kullananlar bilir bir fark varmıdır. 2016 model ve ekstralar ile 26 bin km lik motor, 2017 model sadece topcase ve 21 bin km lik motor hangisini tercih etmek daha mantıklı olur ? Birde son yorumlar biraz üzdü düşündürdü? Tabi herkesin kendi fikri ?
Alacaksanız zorlayıp 2018 model alın. 2018 öncesi modellerde bir çok şikayet var. En önemlisi ve güvenlik sıkıntısı yaratan ise virajda önden bırakmaya meyilli olması. Facebook tracer 700 grubunda bu konu dile getiriliyor. Ön süspansiyon baya zayıf. Virajda güven vermiyor diyenler var. Facebook grubuna sorarsanız daha net bilgi alırsınız. Burası çok aktif değil.
Sosyal medya kullanmıyorum.2018 çok pahalı
2016 ve ya 2017 kullanan varmıdır.
Merhaba arkadaşlar motorumun 20.000 bakımında yağ değişim videosunu çektim. Faydam dokunursa çok mutlu olurum selamlar.
https://www.youtube.com/watch?v=O4bDb4ByJ3Y
arkadaslar yakin zamanda ben de 2016 model bir tracer 700 alarak araniza katildim..
motosiklette aksesuar olarak yok yok koruma demirleri 3 lu canta vs ama birsey kafama takildi orjinalinda gidon bari yani telefon tutma demiri var midir? simdilik cok isime yaramasada ben orjinalciyim ve araba olsun motosiklet olsun hepsini orjinal haliyle kullanmayi seviyorum eger varsa satin aldigim kisiye bunu soracagim..
Bir tarafta +20 beygir varken hala tartışılan, karşılaştırılan şey nedir anlamıyorum. Artçı konforu için +20 beygir gözardı edilecek şey değil. Ki zaten konfor sele gibi bir seçenek var Tracer700'de. Artçı konforundan bahsedenler 300 kilometrede bir benzin alırken artçınızı nasıl rahat ettiriyorsunuz çok merak ediyorum. Sırf bu depo kapağı bile NC almama sebebidir. NC'de beğendiğim tek nokta bagajının olmasıdır. Diğer özellikleri Tracer700'ün önüne geçemiyor malesef.
Youtube: YOL AVCISI
Tracer güzel bir motosiklet, ama Tracer'ın müşterisi ile NC'ninki biraz farklı. Bir kısım NC müşterisi için o ekstra 20 beygirin pek bir anlamı olmayabilir çünkü NC commuting ve konforlu uzun yol yapmak (temelde: konforlu "ulaşım") için yeterince güçlü bir motosiklet. 300km'de bir de mutlaka durmak gerekir zaten; ort. 100 km/s diye düşünürsek (standart karayolu için son derece mantıklı bir ortamala...), zaten 3 saat mola vermek için uzun sayılır. Artçılı yol için genelde asgari 1,5 saatte bir mola vermek gerekiyor. Artçılarımız çoğunlukla bizim gibi demir popolu olmuyorlar.
Ben de bugün bu tarz bir motosiklet alsam ve tek seçeneğim bu ikisi ise, çok büyük ihtimal Tracer yerine NC'yi tercih ederim. Seçenekleri artırırsak da: Tiger 850 Sport varken bu ikisinin yüzüne bile bakmam.
Arkadaşlar merhaba,
Ben de Tracer 700 alarak aranıza katıldım.
2.el aldım. Zincir temizliği yaptıktan sonra aklıma geldi, dedim ön dişli nasıl acaba? Söktüm hemen. Uzun zamandır temizlenmediği belli. Güzelce temizledim. Sonra kapağı ve vites çubuğunu taktım.
Aracı yerine park edip 1.vitese alacağımda fark ettim ki vites çubuğu aşağıda. Neyse tekrar kendimce eski yerine getirdim. Şu anda sol peg seviyesinin 1 cm kadar altında yaklaşık.
Yeni aldığım için çok aşina değilim. Sanki bu ayar sonrası motosiklet çalışmıyorken debriyaja bastığımda motoru ittiremedim. Vitesten illa boş konuma almam gerekti.
Vites pedalının yerinin farklı olması debriyaj ve vites geçişlerini etkiler mi?
Teşekkürler,
Haklısınız tabi herkesin ihtiyaçları farklıdır ve temelde aslolan ihtiyaçlardır. Benim anlam veremediğim ise sadece "artçı konforu" için iki motor arasından tercihen NC seçilmesi. Artçı konforu çok anlam ifade eden bir kriter değil iki motor arasında. Beygir kriter olabilir, ön bagaj olabilir, motorun tipi olabilir tercih meselesi ama artçı konforu bir seçenek olmamalı çünkü ikisinde de artçı aman aman rahat değil. Yukarılarda bu konu tartışılmışta ben de ona cevaben fikirlerimi yazmak istedim
Benim gönlümde yatan ise tiger 900 rally pro
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------
Motosiklet vitesteyken debriyajı sıkıp ittirmek biraz zor. Bu konu daha önce tartışıldı ve tüm Tracer700'lerde böyle olduğu anlaşıldı. Motorunuzda bir sorun yok.
Ön dişli kapağını sökmek için vites pedalını sökmek gerekiyor. Sanırım onu yerine takarken seviyesini yanlış taktınız. Vites pedalının bağlantı yerinde küçük bir nokta vardır. O nokta takacağınız yerde bulunun çizgiyle aynı hizada olmalı. Ayar hizası budur.
Youtube: YOL AVCISI
hayirli ramazanlar..bugun motoru isitmak icin calistirdigimda yan ayaklik acik vaziyette rolantideyken 2 defa stop etti..normalde karburatorlu motorlarda olabilecek seyler ama bu motorda olmasina sasirdim daha once hic olmamisti..benzin biraz azdi ama salladigimda ses geliyordu yani benzinin azligi ile alakali degil sanirim..ama benzine pislik gelmis olabilir mi? yada daha once basina boyle bisey gelen var mi? sonra binip gittigimde hic bir sekilde stop etmedi..
Merhabalar. Farların sarı olması çok can sıkıcı. Beyaza çevirmek istiyorum. Onereceginiz bir ampul var mı?
İlk kasaya sahipsin sanırım sende. Philips, osram gibi firmalarda halojen olup beyaz ampüller var. Led takmanı önermem hem karşı taraftan ve arkasından takip ettiğin kişinin gözüne tecavüz ediyorsun. Üzerine iyisi dedikleri dahi çok ısınıyor. Ömürleri de kısa, arkasında fan vs var saçma sapan iş.
Merhabalar
2021 Model yeni kasa tracer 7' ye sahibim. Bu motor için karter koruma, çakmaklık ve yan çanta demiri arayışındayım fiyat/performans önerileriniz var mı?
Orjinalleri biraz pahalı olsa da hem en şık hem de en kullanışlı olanları. Geçen hafta 2022 Tech Camo rengini aldım, orjinal motor koruma demiri taktırdım, yakın zamanda arka çanta demiri takacağım, yan sanayi ürünlerde ele gelir birşey bulamadım.
Herkese selamlar,
Geçen hafta 2022 model bir Tracer 7 alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Önceki motosikletim Dominar 400 idi. Motosikleti satın alırken aksesuar için 1 ay bekle yoksa aksesuardan da %37 ÖTV alınıyor dedi bayii. Fakat 2022 Ağustos ayında yapılan değişiklik ile bu durum sanırım ortadan kalktı. Bir an önce koruma demiri ve çanta taktırmak istiyorum. Ayrıca orijinal tur camı yerine GP kompozitin camını düşünüyorum, boy 1.88 cam kurtarmadı.
Arkadaşlar Tracer 7 2022 alarak aranıza katılmış bulunuyorum, motosiklet ile ilgili bir kaç sorum olacaktı.
Öncelikle gösterge ekranı için koruma filmi/camı mevcut mu? ben bulamadım.
İkinci olarak gösterge panelinin sağında ve solunda opsiyon olarak eklenebilecek bölümler var birisi usb soketi için yapılmış, ancak ötekinin ne için olduğunu anlayamadım,oraya ne takabiliyoruz bilen var mı?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)